@Ploon, ik heb dat ook regelmatig dat ik geen e/mail bericht krijg maar dat er wel nieuwe berichten staan. Vreemd.... Ik weet niet of ik het ga redden om te wachten tot zondag, maar ga het wel proberen. @Laika, veel plezier met je neefje en nichtje. Onze kleine man gaat straks lekker logeren bij zijn nichtje en ik en mn man gaan lekker naar de film en daarna nog wat drinken. Even lekker eruit dus. Is wel mooi, kan ik er ook niet te veel aan denken. En morgen weer eens een beetje uitslapen, dat is laaaaaaaaang geleden.
Hoi dames, Wat hebben jullie vandaag veel gekletst zeg, leuk om na een werkdag thuis te komen en al die berichtjes te lezen. @Manoontje, nog niet opgeven met hopen he...duim nog steeds voor je!! En heel veel plezier met jullie avondje uit!! @sansky; hoe gaat het met je ei? heb je nog testjes gedaan of was het gister DE dag?? @GD85: wat een rottijd zeg! Wel fijn voor je dat het weer wat beter gaat... Gezellig dat je er weer bent!! Jannie1980: Welkom! ik zit nu ook in mijn eerste ronde na een vmk. Volgens mij heb ik mijn ei gehad rond de tijd waar ik hem zou moeten hebben, maar het is een behoorlijke zoektocht geweest, dus eigenlijk is het gokken! Zoals de andere meiden ook al zeiden, ieder lijf is anders en iedere ronde ook weer, dus geen touw aan vast te knopen! Verder ben ik hier rustig aan het afwachten. Gister schoot me opeens door mijn hoofd: ik ben weer zwanger.... Geen idee waar dat vandaan kwam, want zat in de auto, dus was bezig met heel hard mee te zingen met Cher ... Schuif dit dus maar op een kronkel in mijn hoofd...gewoon rustig doorademen, dan gaan de 11 dagen vanzelf voorbij! Thank god dat ik maar een cyclus heb van 26 dagen. Meiden met langere cyclus, ongelofelijk dat jullie zo lang je geduld kunnen bewaren!!!!! Oh trouwens @Ploon, ik lees ook overal; om de twee dagen is beter voor de kwaliteit van het zaad, haha. Zelfs mijn vk zei dat..wij doen dus trouw om de 2 dagen, of soms iets minder (vriendje werkt in diensten, dus niet altijd mogelijk...)
Ziet eruit alsof het gister feller was, of zie ik het fout? Is toch het linker streepje he? Wanneer zou het moeten zijn als je telt?
Li is controle, rechts is teststreep... Als ik tel...? geen idee, ben erg onregelmatig... En heb ook nog eens 2/2 een mk gehad.
Hmm, dat is lastig...dan is het echt testen in het wilde weg he...Wat een gedoe!! Ik ben op een gegevend moment gestopt met de testjes, ben je ook aan het tempen? of heb je last van dat bekende slijm? Dan kan je daar nog een beetje vanuit gaan....
Hmm, daar kan ik niet zoveel uithalen, jij zelf wel? Dit is balen he, die onzekerheid... Hoeveel dagen is je gemiddelde ronde, of is er echt helemaal geen touw aan vast te knopen?
Hoi dames, even een vraag inz tempen, hoe tempen jullie? Met een digitale termometer? Met een oor variant? Ik vind dat op zich best het proberen waard, alleen ben ik bang dat het niet nauwkeurig genoeg is is mijn geval. Ik heb zo'n oor ding, niet die dure maar een goedkope, en de temp kan per minuut zo ongeveer verschillen. Klinkt misschien gek, maar hoe verder ik 'm in mn oor doe hoe anders de temp.. DUS, waar het op neer komt (om toch het lange verhaal nog kort te maken): hoe tempen jullie?
Ik temp oraal met een digitale termometer. Maar ben totaal niet consequent. Zit voor m'n ei rond de 36.0 en na mijn ei rond de 36.5 of hoger, dus begin een paar dagen voor mijn ei te tempen, totdat ik naar de 36.5 schiet. Dat check ik een paar dagen, als hij hoog blijft stop ik weer, zo werkt het voor mij, maar zo hoort het niet echt...maar ja, je hoeft maar je manier te vinden, niet?
moet ff klagen hoor meiden.. word gek van mezelf en moet het ff kwijt.. afgelopen dinsdag dus ineens dat bloedverlies, in de loop van de dag krampen en wat stolseltjes.. woensdag nam het al behoorlijk af.. voelde ik me ook niet meer zwanger.. gister ineens gevoelige borsten en een vlaag misselijkheid en ook vandaag weer veel misselijk.. snap er geen zak meer van en word gek van mezelf.. heb testen liggen.. dus maar besloten dinsdag (dus na 1 week) te testen... snappen jullie het nog?
Weet je dan wel zeker dat het een vmk was?Heb je nog bloedverlies nu? Ik zou inderdaad binnenkort een testje doen. Dat zegt helaas ook niet alles, maar kan je wel een idee geven. Ik testte na een paar dagen al weer negatief. Dus toen wist ik zeker dat het over was. Maar ik hoor ook vaak verhalen van bloedverlies met stolsels waarbij het wel gewoon goed gaat. Dus ik zou testen en als ie positief is even contact opnemen met de verloskundige. Kijken wat zij ervan zegt. Wel erg vervelend die onzekerheid zo. Je blijft nu toch hoop houden.Succes! Laat je het even weten hoe het afloopt?
Hier word je ook onzeker van zeg!! Pffff Waarom wacht j eene week met een test? Ik zou anders de vk bellen maandag of als de test je geen uitsluitsel geeft. Succes! @Manoontje; nog getest vanochtend? Ohw, jullie hebben het steeds over tempen. Dat heb ik nog nooit gedaan. Is een ovu-testje niet genoeg dan? Waarom tempen jullie? En als ik dan bedenk dat ik voor het opstaan moet tempen in m'n bips.... daar zit ik niet echt op te wachten. Of is oraal net zo goed (net als jij, 2011)? Dan is het nog wel te doen. Dan zou ik me daar in moeten gaan verdiepen... Ach, maar eerst volgende week eens afwachten. GD85: succes met tempen! @Sansky; helaas kan ik niet zoveel wijs worden uit je foto. Kan het helaas niet goed zien. Maar ik zie idd nog geen gelijk streepje Ik ga zo weer op pad. Vanmiddag tussendoor kijk ik nog wel even of er gekletst is hier. Gezellig! Tomtietomtietom... we wachten vrolijk verder.... tomtietomtietom
@Ploon, Nee vanochtend niet getest. Ik wil eigenlijk wachten tot morgen of op zijn vroegst vanavond. Maar ik begin nu te twijfelen. Nog wel zere borsten maar soms ook krampjes-steekjes waardoor ik denk dat ik ongesteld ga worden. Zucht.....ik wordt gek van dat twijfelen. Zal blij zijn als deze dagen om zijn...
Ha Manoontje, toen ik zwanger was, dacht ik de eerste weken ook dat ik nog ongesteld moest worden. Exact dezelfde buikpijn. Dus, geef de hoop niet op! Ik weet nog niet of ik ga tempen, maar zou het op zich best willen proberen. Maar anaal tempen? Neee dat gaat me nog te ver Dan houd ik het wel bij ovu testen vooralsnog. Volgens mij is sinds vandaag mijn ongesteldheid afgelopen. Dus ga vanaf dinsdag ofzo eens beginnen met ovu testen. Is dan dag 12 (als ik vanaf vorige week vrijdag tel) of dag 8 sinds dinsdag aangezien ik niet zeker weet wat nu de echt startdag was . Op naar het vinden van mij ei! Fijn weekend allemaal en Manoontje, ik ben benieuwd naar je test! @Jannie: ik zou ook echt de verloskundige bellen hoor! Testen zeggen niet alles, ik heb nu net geen positieve zwangerschapstesten meer (7 weken na curettage) dus ga naar de vk! Die kan je geruststellen!
ik duim voor je manoontje.. vanochtend getest en was omo-wit.. dus gewoon door naar de volgende ronde.. heb nu iig bevestiging... dus nu op zoek naar mijn ei... alle meiden veel s6... op naar de plakbeebs
@Jannie, jammer voor je! Maar nu weet je wel waar je aan toe bent. En inderdaad op naar de volgende ronde en een plakbeeb! @GD85, dat houdt mij ook tegen om te gaan tempen!!!haha. In mn mond vind ik het nog te doen, maar dat is weer niet zo precies. En zowiezo moet ik me in de ochtend al haasten dus ben ook bang dat het erbij in schiet. Weet zowiezo niet of ik een volgende ronde ovutesten ga gebruiken of niet. Aan de ene kant kan het rust geven, maar het kan je ook onrustig maken. Maar ik hoop natuurlijk dat een volgende ronde niet nodig is. Hier nog een beetje in dubio over het testen. Als ik het niet doe kan ik langer denken dat ik misschien zwanger ben en geen tegenvaller als de test wit blijft, aan de ander kant errug nieuwsgierig. Ik zie nog wel even.... Maar bedankt alle meiden voor jullie meeleven en bemoedigende woorden. Fijn om te lezen.