nou lekker dan weer zoon ziekenhuis!! wat een gezeik he! kan me helemaal voorstellen dat je er even helemaal klaar mee bent! gelijk heb je, want hoeveel kan een mens verdragen in korte tijd he! kom maar even helemaal tot rust ga wat leuke dingen doen en probeer alles weer beetje op een rijtje te krijgen in je gedachten , want je bent nu al weken van links naar rechts geslingerd en daar word je niet beter door! even he le maal niets! en we zien je vast wel weer vol goede moed verschijnen voor een nieuwe start! kop op meis!
@Saabenjelle: Ik ben er even stil van!! wat k*t zeg!!! Ik ben geen gyn en geen vk maar als ik er naar kijk zie ik het zelfde als jij! Hij is alleen leeg. Misschien klest ik uit mijn nek maar kan het niet zijn dat het er 2 geweest en is dit het 2de vruchtzakje. Mijn schoonzus krijgt een meerling en bij haar hebben ze gezegt dat er een kan verdwijnen door de andere!! Ik weet het niet of het kan! @Sansky: Die had ik ook uitgezocht vind hem echt cool! @Deesjedees: Geen probleem de hele week al gedaan en volgende week ook weer de hele week 6uur de wekker!! Hier: Bijna al mij klachten zijn weer weg alleen nog rug pijn en af en toe kramp. Nog niet getest maar het zou ook wel een beetje te mooi om waar te zijn zijn!! En LEKKER HET WEEKEINDE VRIJ!!! XXXX Marinka!
Tsja, ik weet het ook allemaal even niet meer geloof ik. Dat het er nu uit is doet me stukken minder dan de laatste keer. Wist officieel niet eens zeker dat ik zwanger was. (al wist mijn hoofd het wel degelijk) Zakje was niet leeg hoor, er zat een dingetje in. Heb het uit elkaar gepulkt. (beetje vreemd misschien) Wilde gewoon weten wat t was. Ben in elk geval wel opgelucht dat ik toch niet helemaal achterlijk ben en ik dus wel echt zwanger was. Maak me nu vooral druk om 'wat nu?' Moet 23 mei weer terug naar t ziekenhuis. Ga ik daar die vraag maar stellen. Denk dat ik het vruchtje in de vriezer doe en dan meeneem naar t ziekenhuis. Was een andere gyn die mij belde vandaag. Eigen gyn was vrij. Kan t gewoon niet uitstaan dat die omhoog gevallen pipo mij door de telefoon verteld dat t een stolsel is.. Hij heeft t niet eens gezien!:x En eigenlijk wil ik ook helemaal niet wachten. Maar op deze manier trek ik het gewoon niet. Dat t nou 1 keer mis gaat, oke... Maar meteen nog een keer? Daar wil ik graag de oorzaak van weten. En even ter informatie: Je kan dus wel een eisprong hebben als er nog hcg in je lijf zit. Alleen dan wel onder een bepaalt punt, en dat punt verschilt per persoon zei de verloskundige.
dikke knuf meis... maakt niet uit dat het zo kort was... was wel jullie kindje.. de eerste vmk deed me weinig, kon het vrij nuchter bekijken, maar de 2e x was ik er wel ff stuk van... wilde toen ook ff niet zwanger worden, maar na een paar dagen vond i dat toch weer zonde van de tijd.. hoop dat je het snel weer een plekje kunt geven meis.. ben zelf trouwens naast mijn multivitamines voor zwangeren ook vit.Bcomplex gaan slikken.. je zou eens aan de meiden in het meerderemiskramentopic moeten vragen wat zij doen.. wat oorzaken kunnen zijn end. sterkte meis..
toch maar ff een apart bericht.. hier sinds een paar dagen af en toe misselijk, ijzersmaak, verkouden(wat bij mij altijd samen gaat met zwangerschappen) en spierpijn?? ook lijken mijn borsten weer gevoeliger en steviger(hoop niet dat ze groter worden.. zit al op E weet ff niet wat ik ervan moet denken.. durf niet te hopen.. durf ook niet te testen... hoop dat dit doorzet tot na volgend weekend en dat ik testen tot die tijd kan uitstellen.... (1 geluk.. mijn zw. test was vrij snel na mijn vmk al weer spierwit volgens de HA die de test had gedaan) tomtiedomtiedom...
@saabenjelle: ik vind het eruit zien als een vruchtzakje, maar dan door de midden, twee helften dus. Maar dat klopt dus, omdat je het open hebt gemaakt? Heftig joh, zo snel achter elkaar! En dan die gyn.... tja, ik weet nog wel van het VWO dat de luitjes die geneeskunde gingen studeren doorgaans nou niet bepaald de sociale wonderen waren.... En helaas wordt er tijdens die studie ook weinig aan sociale vaardigheden en een stuk zelfreflectie gedaan.... @jannie; klinkt hoopvol! @all: gisteren had ik weinig last, (dus ik dacht: argh, zul je zien dat er iets innestelt en dan gewoon toch m'n lijf weer uitgegooid wordt), maar vandaag weer rugpijn, klein beetje misselijk en gevoelige borsten. En m'n s*ksdrive is ver te zoeken al een aantal dagen, wat tijdens de zwangerschap van Thirza ook echt helemaal weg was... Dus nou... ben benieuwd of ik morgen een positief testje ga hebben, of dat het pas later duidelijk word.
Spannend Rozemarijke; ben benieuwd! Laat die knaltest maar komen @ Saabenjelle; wat zijn artsen soms toch ook verschrikkelijk sociaal onhandig. Kan daar echt boos om worden. Wel fijn dat je naar je eigen gyn kan! @ Jannie; Ook al zo spannend. Moeilijk hoor om zo lang nog te wachten met testen! @ Hier; gisteren erg geschrokken. Na 1,5 uur fietsen roze afscheiding. Schrok mezelf een hoedje natuurlijk. Was maar klein beetje; maar toch. Gelukkig vannacht en vanmorgen niets meer maar toch vind ik het erg spannend. Doe maar extra rustig aan vandaag. Fijne dag allemaal!
Ik ben bang dat de menstruatie nu alsnog is gekomen. Vanochtend wat roze slijm, tampon gebruikt, en daar zat later nog wat meer roze slijm maar ook wat oud bloed aan... Straks weer even kijken of het doorzet.... Ik voel me iig helemaal niet ongesteld, dus mijn lijf speelt een lekker spelletje met me!
@ Jannie, Thanx.. Begin het nu al zonde van de tijd te vinden inderdaad haha. Ga dat topic eens lezen. @ Rozemarijke, ja klopt ik heb t open gemaakt. Heel voorzichtig. Zat een soort van mini bruine boon in. En artsen zijn inderdaad niet de meest sociale figuren. Heb heel wat ziekenhuizen gezien (voor mijn moeder voornamelijk en beetje voor mezelf ook) Vaak ben je maar een nummer in de wachtruimte en is respect en begrip ver te zoeken. Maargoed... Ze weten nu eenmaal meer dan ik
Hé meiden, het kwebbelt hier lekker op los. Sorry, dat ik jullie even onderbreek, maar ik heb een vraagje. Ik heb op 21 april jl. een mk gehad. Ik was 11,5 wkn zwanger en dacht 'veilig' te zijn omdat ik 2 dagen later de magische 12 weken grens zou passeren. Toen kreeg ik bloedverlies. Een echo die avond wees uit dat het vruchtje al met 8,5 wkn gestopt was. Inmiddels is de mk op gang gekomen en het vloeien is nu na ruim 2 wkn zo goed als gestopt. Ik heb alleen een enkele keer nog wat lichtbruine/roze afscheiding bij het afvegen. Mag ik er nu ook van uitgaan dat de baarmoedermond dicht is? En toen ik in het zkh was zei de arts-assistente dat ik waarschijnlijk 2 weken na de mk wel weer een eisprong zou hebben. Toen ik later aan de gyn vroeg of de mk nu ook gold als eerste dag van de menstruatie zei hij dat dat niet zo werkte en dat ik gewoon een ongesteldheid af moest wachten en dat zodra het zw.hormoon uit mijn lijf was, de cyclus vanzelf weer op gang kwam. Dat vond ik dus raar, omdat die arts assistente het al wel over een eisprong had. Weten jullie hoe dat zit?
@Sneeuwmees: Een miskraam is in principe net zoiets als een menstruatie: de baarmoeder wordt leeggemaakt. En daarna komt op een gegeven moment gewoon weer een eisprong, (als het goed is, soms blijft die weg). Twee weken na je miskraam kan, maar hoeft niet perse, het kan ook langer duren.
Mei 2011 +/- 2 MMarinka (1e ronde, 1e kindje) Jan '11 mk +/- 3 Anna27 (2e ronde, 2e kindje)- feb '11 ma 9 Rozemarijke (4e ronde, 2e kindje) jan '11 ma 13 Mamvan2boys (2e ronde na mk, 3e kindje) feb '11 mk 14 Jannie1980 (2e ronde na mk, 3e kindje) feb en mrt '11 mk 21 Deesjedees ( 1e ronde na mk, 1e kindje) apr'11 mk 20 Aloha (1e ronde na mk, 1e kindje) Apr'11 ma 24 Lien123 (4e ronde na mk, 2e kindje) feb '11 mk 29 Y30 (3e ronde na mk, 1e kindje) feb '11 mk Zwanger 10-03 Moedervtomasz (1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 26/4 2e echo 12-11-2011 uitgerekend 21-03 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 12/5 3e echo 22-11-2011 uitgerekend 29-03 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk 31-03 Ploon (4e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk - 29/4 echo 10-12-2011 uitgerekend 06-05 moi 78(1ste ronde, ?? kindje)mrt'11 mk Zwanger Ongesteld MMM Vlindertjenegatieve test zo ik heb het lijstje weer aangepast
dat lijstje begint mooi roze te worden op naar een compleet roze lijst... ----> zwanger na een miskraam
uhum... ik wil het liefst nu al testen, maar probeer het uit te stellen tot volgende week maandag. ga vrijdag met de kinderen naar mijn ouders, omdat manlief zaterdag wederom een lange dag weg is... en hij haalt ons zondag weer op.. om nou bij mijn ouders te gaan testen zonder manlief..hmmm nee bedankt.. maaaar, mocht ik het niet redden tot maandag, dan denk ik vrijdag.. dan is ie nl vrij ... maar dan moet ik wel heeeel veel klachten hebben hoor...
He meiden, Hier ben ik weer terug van vakantie. Was heerlijk, maar het weer hield niet over. Vandaag was het warmer in Nederland dan in Frankrijk. Hoe gaat het met jullie? Anna: balen, meid, hoe lang was je nu overtijd? Is je cyclus nu erg in de war? Rozemarijke: spannend, nog een paar daagjes!! Hier is het rustig. Ongi over. Nu maar 8 dagen gelukkig, vorige keer 10 dagen. Morgen ga ik beginnen met tempen! Ik ben benieuwd! Veels te laat in de cyclus, maar weet wel wanneer mijn ei is ongeveer, door de ovu testen. Maar nu wil ik het eens precies weten. Had in de vakantie nog geen zin, lekker uitgeslapen!
omowit nog helaas, maar had ook niet helemaal verwacht dat ie vandaag al positief zou worden. Klachtjes blijven, temp is nog hoog, dus ik ga er maar van uit dat het wel raak is (met een hopo getwijfel enzo. Heb vannacht zelfs gedroomd dat ik ongesteld werd (en niet zo'n beetje ook....) Argh... ).
Mei 2011 +/- 2 MMarinka (1e ronde, 1e kindje) Jan '11 mk +/- 3 Anna27 (2e ronde, 2e kindje)- feb '11 ma 9 Rozemarijke (4e ronde, 2e kindje) jan '11 ma 13 Mamvan2boys (2e ronde na mk, 3e kindje) feb '11 mk 14 Jannie1980 (2e ronde na mk, 3e kindje) feb en mrt '11 mk 21 Deesjedees ( 1e ronde na mk, 1e kindje) apr'11 mk 20 Aloha (1e ronde na mk, 1e kindje) Apr'11 ma 24 Lien123 (4e ronde na mk, 2e kindje) feb '11 mk 29 Y30 (3e ronde na mk, 1e kindje) feb '11 mk Zwanger 10-03 Moedervtomasz (1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 26/4 2e echo 12-11-2011 uitgerekend 21-03 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 12/5 3e echo 22-11-2011 uitgerekend 29-03 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk 31-03 Ploon (4e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk - 29/4 echo 10-12-2011 uitgerekend 06-05 moi 78(1ste ronde, ?? kindje)mrt'11 mk Zwanger Ongesteld MMM Vlindertjenegatieve test Wat is rood toch eigenlijk een lelijke kleur.... En tóch ga ik, als ongesteldheid zo licht blijft, nog even een testje doen denk ik! (Gewoon door mijn ervaring met een zware innestelingsbloeding van 5 dagen, met zowel oud als vers bloed...). Aangezien er toch al niks van mijn cyclus lijkt te kloppen, wil ik 100% zeker weten dat dit écht een menstruatie is!