zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. raspberry

raspberry Niet meer actief

Haha, de volgende ronde plak ik de boel daar beneden dicht! :D Kan er niks meer uit!

@geelbloempje: jeetje, wat naar zeg, weer mis! Gaan voor die onderzoeken hoor, loop je al bij een gyn? Ik zou het zelf niet met de huisarts doen hoor, gewoon door laten verwijzen, 6 mk's lijkt me wel voldoende reden.... :(

@anna: herkenbaar, die emoties. Ik heb ook het gevoel dat het nooit meer gaat lukken, en dat wordt er met alle hormonen nu midden in een menstruatie natuurlijk niet beter op :(

@jannie: ik zie het streepje ook hoor! Enneh, 't is nog voor NOD he, dus idd vrijdag nog eens testen en dan eens zien! Ik bid voor je dat ie nu wel blijft plakken!!!!

@all: dat was wat ik even kan onthouden van de laatste 4 pagina's! Jullie gaan snel vandaag!
    Heb hier de hele dag zitten vergaderen en nu even tussendoor op ZP, zit te wachten tot het tijd is om naar m'n laatste afspraak te gaan ;)
    Voel me zelf niet erg vrolijk :( Maak me zorgen om m'n lijf, ik blijf misselijk namelijk, ook al ben ik nu ongesteld, en duizelig en snel buiten adem en snel moe. Kan maar weinig hebben en doen of ik ben alweer kapot. Aan m'n ontlasting te zien is iig m'n HB nog niet in orde, maar de huisarts vroeg gisteren ook wel even door op gewicht enzo, en ik kom dus rond de eisprong enorm aan in 2-3 dagen tijd, (zit zo 4 kilo op, als het niet meer is). En dat gaat er deels ook wel weer af daarna, maar eigenlijk kom ik nu elke maand per saldo een kilo aan... :( Dus die wilde ook maar even op m'n schildklier laten prikken en nam me iig wel serieus.
    Vanochtend dus wezen prikken, dus eind deze week uitslag. Ben benieuwd...
    Was trouwens hier in het nieuwe ziekenhuis, en dat ging allemaal echt high-tech en erg snel :) Nieuw pasje met streepjescode die je moest scannen en dan werd je eerst aan de balie en daarna automatisch voor het prikken opgeroepen. Ging veel vlugger dan ik altijd gewend was, dus dat was dan wel weer fijn :)
    Nu hopen dat ik met een week of 6 daar eens voor een echo moet zijn.... ;) Maar heb er nog weinig vertrouwen in, ronde 5 nu, terwijl ik de beide zwangerschappen in ronde 3 zwanger was en mijn lijf nu zo raar doet nog steeds. Dus nou... eerst dat bloedonderzoek maar eens....

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meis, herken veel van je verhaal...
    vorige ronde bij mij ook allemaal vage dingen..
    bij de jongens was ik beide keren gelijk zwanger...
    dan ga je toch twijelen aan je lijf..

fijn dat de HA je iig serieus neemt meis.. ben benieuwd wat er uit het prikken komt..
    klachten kunnen idd allemaal bij een te laag HB vandaan komen...
    hmm en een kilo per maand word je niet vrolijk van... hopelij kunnen ze daar een oplosbare oorzaak voor vinden meis..

hier manlief thuis, dus hoef niet meer alleen voor een ziek kind te zorgen... altijd fijn als ik hete weer ff over kan dragen..
    vanaaf nog 3 klanten extra centen kunnen we goed gebruiken...
    dus zo ff koken, douchen en de kids op bed... wssl tot morgen!

3. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Wat een geklets hier een dag werken enloop 4pagina's achter!!

@Jannie: Ik druf het echt bijna niet te zeggen en heb mijn computter 6 verschillende manier gehouden maar ik zie het niet. Ik zal wel aan mij liggen!

@Anna: Ga je gang hoor meid schrijf het maar van je af!! Ik ga meestal huilen (bijv. om reclame's EHBO programma's met jongetjes die van de fiets valt en zijn balltje naar binnen schiet enz.)en mijn man kijkt me dan alleen maar aan en zegt ""waarom kijk je daar dan naar!!" en dan gaat hij me maar trosten!

@geelbloemje: Ik kan me alleen maar aansluiten met Knuffel!!

@ Rozemarijke: dat er mar iets uit mag komen waar je iets mee kan!!

@zwangere dames: Gefeliciteerd met jullie nieuwe mijlpaal!!!

Hier: nog altijd het zelfde!

Groetjes

Marinka!

4. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    @ Anna, dat is wel heel vervelend, Wij zijn ook niet zo van die praters, maar mijn man ziet wel altijd gelijk als er iets is en dan gaat hij net zo lang door met vragen totdat hij het weet.
    Ben nu wel iets openener aan het worden en geef het sneller zelf aan, maar samen praten is na een miskraam echt heel belangrijk! Lijkt me dus handig misschien omdat na de ongi toch eens te proberen.

@ mMarinka, nog steeds niet getest? Wanneer ga je dat doen?

5. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Gisteren negetief!! :(

6. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Mamvan2boys: je hebt helemaal gelijk hoor! We moeten inderdaad meer praten... Mijn man wordt altijd direct 'boos' als hij denkt dat me iets dwarszit, en dan zit ik dus ook meteen op de kast...

Even een onsmakelijke vraag, zo rond etenstijd: Hebben jullie ook wel eens menstruaties met maar weinig slijmverlies? Ik heb alleen maar bloed en een klein beetje doorzichtig slijm verloren. Ik kan me van mijn vroegere menstruaties herinneren dat er echt dikke 'klodders' donkerrood slijm bij zaten. Deze bloeding lijkt dan toch echt meer op de bloeding die ik bij mijn ma-zwangerschap voor een menstruatie aanzag.
    Ik vind het ook raar dat ik overtijd liep, maar qua dagen klopt het volgens mij niet meer dat ik onterecht negatief zou kunnen testen (al houd ik me in de verre verte nog steeds een beetje vast aan jouw ervaring Rozemarijke...).
    Je merkt, het wil er nog steeds niet in dat het deze ronde niet gelukt is! Alle aanwijzingen waren er gewoon, en ik voel me nu nog steeds een beetje raar.
    Vanochtend was het bloedverlies dus over, en vanmiddag verloor ik weer wat oud bloed. Ik zou willen dat mijn lijf eens eenduidige signalen ging afgeven! (En dat hoop ik voor jullie natuurlijk ook!)

7. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Voor mij is geen vraag onsmakelijk genoeg :D!

Ik had maar 1 keer meestal op de wc 1donkere klont maar verder alleen slijm en bloed als ik oing. was!

XXX

Marinka

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    geeft niet dat je hem niet ziet meis...
    hij is ook wel erg licht... beter kreeg ik hem niet op de foto..
    vrijdag hopelijk een test die je scherm afknalt :D
    ga donderdag denk ff nieuw halen en heb er dan 2 :D dus voor vrijdag en dan na het weekend nog 1

9. raspberry

Ik heb normaal ook altijd veel klodders, is het baarmoederslijmvlies dat afgebroken wordt dan. Dat dat nu niet is, zou misschien nog met de miskraam te maken kunnen hebben en dat het allemaal nog niet helemaal hersteld is?
    Enneh, bij mijn 19 dagen overtijd heb ik verder niet gevloeid he? ;)
    Maar misschien is het handig om je huisarts eens te bellen en te vragen of er hier iets mee kan, dat je lijf wat raar doet en dat dat onrust geeft en dat je graag even een check wilt? Met een echo kunnen ze eea zien en een gyn kan ook beoordelen of er afhankelijk daarvan reden is om verder te kijken?

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hoi Sabenjelle,

Wij "kennen" elkaar nog niet, maar welkom (helaas).
    Ben vanaf 4 mei tot vandaag aan het lezen en kwam je verhaal tegen, wilde je ff sterkte wensen. Wat een k*t houding van dat ziekenhuis. Je zou verwachten dat ze iets meer begrip zouden hebben na al die narigheid. Kan me goed voorstellen dat je er even genoeg van hebt, hoop voor je dat dat snel weer slijt.

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

He meid wat rot.
    Je had nog wel zoveel klachtjes en hoop, ontzettend balen voor je!

12. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    @Jannie: ben echt in staat mijne nu uit de vuilnisbak te halen om te kijken of ik bij mij iets over het hoofd heb gezien!!

@Y30: He hoe is het???

XXX

Marinka!

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Hoi Geelbloempje,

Ook wij kennen elkaar nog niet, maar heftige geschiedenis heb jij al achter de rug! En dan nu waarschijnlijk weer mis, wat ongelooflijk naar voor je. Veel sterkte!!

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Heel lichtjes, maar denk wel wat te zien.
    Spannend! Zit je nog ver voor NOD?

15. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ben nu 4 dagen voor nod, oftewel 10dpo..

over ongi en klodders... zou het eigenlijk niet weten.. heb 1,5 spiraal gehad en geen ongi gehad.. daarna een ontrekkingsbloedinkje van 1 dag, daarna 1x ongi, toen vmk, daarna weer vmk en daarna ongi, maar weet niet of je dat een normale ongi kunt noemen.. de 1ste na al die ellende..
    daarvoor bv gegeven, dus ook heel anders en daarvoor ook spiraal en voor mijn zw. de pil altijd doorgeslikt..

laatste keer een normale ongi zonder hormonen end. is dus geweest rond mijn 15e:):$:(

y30 hoest bij jou?

hier een klant die uitviel, dus lekker vroeg thuis...

16. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Jannie: dit is voor mij ook mijn 3e echte ongesteldheid sinds mijn 15e, dus ik heb geen idee wat voor mij normaal is. Ik weet dus nog van de periode voor mijn 15e hoe het er ongeveer uitzag, al moet ik zeggen dat mijn onttrekkingsbloeding met de pil en nuvaring ook meer 'klodders' bevatten dan nu.

Ik denk dat ik volgende maand nog even afwacht, kijken hoe die cyclus en menstruatie eruit zien, en dan eventueel naar de huisarts!

17. raspberry

@Y30: ha, je bent weer terug! Hoe was Parijs? :)

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Zo, heeft me een dik uur gekost:$ maar heb ALLES gelezen.
    Wat is er veel geschreven in zo'n lang weekend!
    Op de heftigste verhalen heb ik al ff gereageerd zodat ik het niet zou vergeten, maar wil toch in zijn algemeen nog ff kwijt dat ik het wel balen vind voor alle meiden die voor 'mijn' weekend nog (zo veel) hoop hadden (anna, deesjedees, rozemarijke en mmarinka) en bij wie het weer geen roze is geworden. Ik had echt gedacht dat er wat roze bij zou zijn op ons lijstje.
    MMarinka: voor jou kan het natuurlijk nog hé, er is immers nog geen bloed, zelfde geld op zich ook voor jou deesjedees, maar voor jou vindt ik het wel beroerd dat je zo'n lange cyclus hebt dit keer, je wacht al wel heel lang.

Hier gaat het wel lekker. Parijs was super, mooi weer en heel veel mooie dingen gezien, maar ben wel doodop.
    Lange dagen gemaakt en gister veel later thuis dan gepland (iemand voor de trein gesprongen waar wij in zaten, gelukkig niets gezien). Vanmorgen gewoon weer naar het werk, dus vanavond maar eens vroeg naar mijn mandje.
    M.b.t. zwanger worden, ik wou gister avond 1e ovu testje doen, maar was veel te laat thuis, dus dat doe ik nu vanavond. Dus dan zijn de zorgeloze testvrije dagen weer voorbij;). Heb voor mezelf wel voorgenomen dat ik niet meer op klachtjes ga letten. Ben nu twee maanden voor de gek gehouden door mijn lijf, en dat "pik ik niet meer":D;). Mijn gevoelig borsten zijn helemaal niet meer weg gegaan, dus dat zegt sowieso nooit meer iets;). Mijn banner staat op mijn langste cyclus wat vroegtijdig zenuwpezen hopelijk in bedwang houdt ( ik krijg pas echt 'last' vanaf NOD en bij overtijd, zoals afgelopen twee maanden). Zoals jullie horen sta ik er nu heel 'stoer en vastbesloten' in, ben benieuwd hoe lang ik dat vol houd als er straks wel weer klachtjes zouden zijn, ha ha.

19. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    @ mMarinka, kan het niet zijn dat je ei later is geweest? Zolang er geen bloed is nog een beetje moed houden hoor!

@ Y30, wat fijn dat je er weer bent. Hopelijk deze maand voor jou geluk!!!(voor de anderen natuurlijk ook)

@ Jannie, beetje gekke vraag misschien, maar hoe voelde jou baarmoeder toen je nog maar pril zwanger was?

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hmm, das een goeie... daar heb ik eigenlijk nooit zo op gelet..
    je bedoelt de baarmoedermond neem ik aan?
    die deed ik altijd alleen maar voelen tot mijn eisprong en daarna niet meer..

ze zeggen ook dat je aan je bbm niet kan voelen of je zwanger bent...
    heb je er al gegooled?

Deel Deze Pagina