zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Hé deesje:

Je stelt precies de vraag die ik ging stellen:D, inderdaad gezien dat mamav2 vandaag op NOD zit...dus:
    @mamav2: ook ik was benieuwd heb je vandaag nog gestest?

@mvm: Ik heb hier wel aan meegedaan, maar vond het wel verdrietig toen ik moest afbellen. Ze waren wel heel lief en hebben zelfs nog een bloemenbon gestuurd, met sterkte er op. Ik zou sowieso wel weer meedoen een volgende keer het voelt voor mij een beetje als een sociale plicht naar andere vrouwen toe, die in de MMM zijn beland en medicatie nodig hebben.

hier: ga ik vandaag 2 uur te vroeg mijn ovutestje doen, is niet goed dat weet ik, maar ik ben vanavond bij een vriendin en als ik thuis kom is het weer veel te laat. Weet iemand toevallig of het helemaal zinloos is als je het 2 uur te vroeg doet?

2. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Ha dames,

@sinaasappel, wat fijn dat het geen mola is. Nu maar hopen dat alles toch wel goed is
    @ kylie, heel logisch hoor die nare dagen. Het is toch niet niks een mk
    @all, nee heb nog niet getest en denk dat ik dat de komende week ook niet ga doen (zegt ze stoer;)) het maakt me zo onzeker die witte of bijna witte testen. Wil gewoon een knaltest.

3. lien123

lien123 Niet meer actief

MVM: heb ik ook meegedaan. Maar pas vanaf een week of 10.

Mamav2boys: knap hoor, ben je erg regelmatig? Spannend!

Hier eindelijk positieve ovu test, met nog lage temp, dus ei moet nog springen. Ga man zo maar bespringen als ie thuis komt. :D

4. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    @lien, nee helemaal niet. Heb nu mijn langste cyclus aangehouden (m.u.v de 70 dagen na mk). Dus geen idee wanneer mij ei geweest moet zijn. Gebruik geen ovu testen, want dat vind ik een beetje duur en ben zelf nog jong en dit is pas 2e ronde na mk.
    Jij veel klusplezier!

5. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Hoi dames,

nog even een vraagje. Heb steeds een stekend gevoel van onder en dan vooral links. Hebben jullie dit wel eens gehad als je zwanger ben? Heb het wel als ik ongi ben, maar daar is nu nog niets van te zien.

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik had het rechts, vlak voor NOD

Ik heb nog een klein beetje bruin bij het afvegen, kunnen we toch even 'klussen'??
    Voir de lol dan, door de familievakanyie en daarna het bloedverlies van de MA zo'n 3 weken niets kunnen doen.

7. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    @hetlicht: (helaas)Welkom!

@MvM: Geen vraag een fijt. Ik doneer alles wat ik kan en sluit me aan bij Y30 (voelt als sociale plicht) en vind het niet erg om te doen!

@ ego: dit wordt denk ik een k*t dag volgens mij word i ong.!

XXX

Marinka!

8. Kylie1986

Ja, inderdaad sociale plicht. Als ik ooit hormonen nodig heb, wil ik dat ze er zijn ook.
    Ik ben benieuwd of ik ook een bloemenbon krijg, lijkt me leuk.

Hebben jullie een blijvend aandenken aan jullie kleinte?
    De eerste gedachtte van mijn man en mij was om een tattoo te laten zetten (ik dan). Hij houdt niet van tattoo's maar was van ons tweeën wel de eerste die het uitsprak.
    Hier de afbeelding die ik wil laten zetten.
    Bekijk bijlage 150821

9. Kylie1986

@Marinka: balen van je ongi, hopen dat ie toch weg blijft!

10. Jesse32

Jesse32 Bekend lid

30 jan 2011
    628
    0
    0
    Ik heb 7 weken geleden een mk gehad bij ongeveer 5 weken. Ik moest nog twee keer naar het ziekenhuis om te kijken of het geen bbm was. gelukkig niet. Alleen vloei ik nu al wel 7 weken grrrr. Maar heb wel het gevoel dat ik nu een ongi heb. Het is ook niet meer heel erg dat ik vloei maar toch.
    Hopelijk snel naar de volgende ronde.

11. Kylie1986

Jeetje, dat is niet niets. Misschien nog een keer een echo laten maken?

Ik heb mazzel denk ik, woensdagavond gecurreteerd en nu een klein beetje bruinverlies.

12. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ jesse, Wat vervelend dat je zo lang na vloeid. Ik had na mijn miskraam een flinke ongi met veel buikkrampen. Dat was na 1 week over.

13. Kylie1986

Net werd er een grote pot met roze bloemen bezorgd. Van m'n collega's. Echt superlief!

14. geelbloempje

17 jan 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Mamavan2boys

Had ik ook meestal, links of recht.

Mooi idee Kylie, vind het een erg mooi plaatje.
    De meeste mk sta ik niet heel erg meer bij stil, behalve die met 15 wk. Wij hebben hier zelf geen blijvend aandenken aan. Alleen het grafje. Ik dacht er weleens aan om het grafje in het midden van de tuin te willen plaatsen en daar een boompje te planten..

Maar vind het wel een mooie gedachte, een tattoo die altijd bij je blijft.

15. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    MvM voelde voor mij ook als een sociale plicht, maar nu ik er in totaal 13 weken aan mee heb gedaan vind ik ook wel weer dat ik mijn best heb gedaan.
    Als ik de volgende keer een goed gevoel over de zwangerschap heb, en me lichamelijk ook goed voel, kan het best zijn dat ik het alsnog doe hoor!

16. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Mamvan2boys: ik heb nu nog steeds dergelijke steken. Blijf ook ergens het gevoel hebben dat ik misschien wel gewoon een hele late eisprong heb gehad, en dat de menstruatie, net als de vorige keer, weer een innestelingsbloeding is geweest.
    Ik vind het zo raar dat ik precies hetzelfde voel als toen ik zwanger was. Dit zouden de neutrale weken moeten zijn...

17. Kylie1986

@Geelbloempje, ik zie dat jullie het beebje ook een naam hebben gegeven. Wisten jullie het geslacht?
    Wij hebben ons vlindertje Daan genoemd. We liepen al met deze naam in gedachten, toevallig ook voor een j en m.
    @Anna, is het niet een voorbode van je ei?

18. geelbloempje

17 jan 2011
    82
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Kylie
    Het was een zoontje. Ik heb na de geboorte gekeken en het geslacht was heel goed te zien bij het kindje. Zelf was ik er 200% van overtuigt dat het een meisje zou zijn.

19. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Kylie: zou een voorbode van mijn eisprong kunnen zijn, ware het niet dat ik deze steken/pijn de afgelopen 3 weken continu heb gehad....

20. Kylie1986

Hmm, nee dan weet ik het ook niet.

Hah, bloemenbon van MvM viel net door de bus

Deel Deze Pagina