een licht streepje tijdens je ei? dat zijn toch 2 verschillende soorten hormonen? ovu test ook gedaan deze was negatief wel heel licht streepje maar das natuurlijk nega.
Ik heb ook een streepje gehad tijdens mijn ei. Het schijnt te kunnen! Ik geloof trouwens wel dat een ovulatietest een positief resultaat moet geven bij zwangerschap? Nou, ik ga me er nu definitief bij neerleggen dat ik niet zwanger ben: net een test gedaan en die was negatief. Waar die klachten dan vandaan komen, geen idee. Ik weet nu ook dat de test niet meer positief kan gaan worden, want daarvoor heb ik deze klachten al te lang... Maar...over een paar dagen hoop ik weer een eisprong te hebben: nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Ze reageren wederzijds nogal eens op elkaars hormonen, de ovutestjes en de zw.testen.... Als ik naar je tempkaart kijk, vind ik dat niet bijzonder hoopvol, (je temp is laag), maarja... Ik moet zeggen: bij mij was mijn temp ook volledig in de war die eerste twee cycli na de MK. Pas afgelopen ronde (ronde 4) weer een echte nette temp met een duidelijk verloop van mijn cyclus, en nu in deze ronde ineens een hogere lage temp strak.... (dus wie weet wel de eerste echte ronde dat mijn lijf weer een kindje vast wil gaan houden).
hmmzz er zit niets anders op dan doortesten nu.. we zullen zie hoe het loopt.. hoop niet dat het me ei is want over 2 weken ga ik op vakantie haha
@medicaite: bij mij was het niet eens een mogelijkheid om met mediacite weg te halen. Mijn gyn had er heeele slechte ervaringen mee. @Aloha: Relax!! Als het goed is spring hij straks van het scherm!! Ik kan de test niet vinden op welke pagina staat hij?? @man: Hij is een schat al weet hij niet altijd wat hij met me aanmoet . Hij gaat overal mee naar toe en hij is erg nuchter. Nu is het wel altijd al zo geweest hij is de rustige en ik de spring in het veld. Hij trok bleek weg en ik huilde zo hard dat ik dacht dat ze me in Amsterdam konden horen! XXX Marinka!
je kan beter even bij de testen topic kijken.. daar staan meerdere foto's ik probeer ook te relaxen maar ben zo bang ervoor.. vanaf hier. http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/273905-fotos-plaatsen-vage-duidelijke-zwangerschapstesten-ovulatietesten-deel-9-a-114.html
ik heb de testen bekeken maar kan er niks van maken. Over paar dagen denk ik nog maar eens testen. Dan zou hij donkerder moeten zijn
Aloha: ik zie wel iets. Maar op een foto is natuurlijk veel moeilijker te zien dat op met het blote oog. Dus als je zelf een licht streepje ziet....en een streep is een streep! Spannend! Het is natuurlijk nog maar 10 DPO!
jaa het is nog vroeg en ik had ook niet moeten testen maar je herkent het vast wel dan word je wakker en denk je ja ik moet testen.. snap er niets van want was er ook niet mee bezig dus testdrang kwam ook onverwacht. ik test gewoon nog even paar dagen door en als die donkerder word weet ik genoeg en andersom ook natuurlijk haha sta nog steeds met beide benen op de grond en zit niet op een wolk en denk dat na een knalposi test dat ook niet direct gebeurd maar we zullen zien waar het strand allemaal.
Ik denk toch ook een heel licht streepje te zien... Zou gewoon een paar dagen afwachten, en dan kijken wat er gebeurt! Spannend hoor!
ach 1 ding scheelt de controle echo voor de miskraam staat gepland op 15 juni mocht ik zwanger zijn ben ik dan al de 7 weken voorbij dus kunnen we dan mooi direct zien hoe het zit en of ik inderdaad zwanger ben haha voor nu doe ik maar kalm aan en let ik even op me eten en test ik dus nog door.. word vervolgd! wel vreemd zo zonder ongi direct weer ergens in te rollen.. mocht het zo zijn..
Dat zou echt mooi zijn! Ik heb er ook op gehoopt, maar het mocht niet zo wezen... Dit is eerlijk gezegd wel de eerste maand dat we heel bewust om de dag 'klussen', van menstruatie tot (liefst geen) menstruatie, omdat ik niet weet wanneer mijn eisprong is... Ik hoop dat het helpt! (Ik ben namelijk ergens nog heel bang dat er iets mis is gegaan met de curettage: is toch een ingreep in een heel belangrijk deel van je lijf....)
ik begrijp je angst van de curretage ik heb ook een curretage gehad terwijl ik die niet wou om de risico's maar ik moest wel had een incomplete miskraam en daarna was het spoedspoed allemaal. ik weet wel dat de meeste als er iets is als bv verklevingen niet ongi worden dus dat je een ongi hebt gehad is volgens mij al een goed teken. hopelijk is deze maand een betere maand voor je dan.. wij zijn niet bezig geweest ermee deze maand we waren nog teveel aan het verwerken en ik was meer gefocused op een goede cyclus dan op zwanger worden hebben ook bijna geen seks gehad dus zou wel wonderbaarlijk zijn allemaal..
@Aloha: Ik zie het niet maar ja dat heb ik al een keer eerder gehad dat ik het niet zag en toen was het wel raak. Ik probeer mezelf altijd voor te houden wie/wat gaat er verandere als ik ga stresse?? Helpt mij echt!! zijn er meer mensen die last hebben dat toen ze aan de anti conceptie waren en zwanger ze minder zin hadden in klussen?? Toen ik hormen vij was wilde ik elke dag wel en nu heb ik dat niet. Mensen met de zelfde ervaringen?? XXX Marinka
aloha, je maakt het wel spannend hoor... anna, balen meis.... al die klachten en dan een nega test... heb je je ei wel gespot??? hmmm, anticonseptie was funest voor mijn sexleven... nu ik zwanger ben heb ik er nog geen last van... vorige zwangerschappen trouwens ook niet.. kon mij niet vaak genoeg.. alleen wilde mijn lijf niet altijd meewerken
@Jannie: nee, ik heb mijn eisprong gebaseerd op een klein beetje vruchtbaar slijm dat ik gespot denk te hebben rond 20 april. De vorige maand dacht ik 'm gevoeld te hebben, en toen werd ik inderdaad 14 dagen later ongesteld. Nu was dat dus niet zo... Mijn banner staat trouwens op mijn langste cyclus tot nu toe, van 31 dagen. Gemiddeld is nu 29 (voor zover je dat kunt zeggen na twee cycli), dus dan zou mijn eisprong op de 20e zijn. Maar ja, je weet het nooit... Als het deze maand weer niet lukt, ga ik misschien wel tempen (ovulatietesten vind ik te duur) Anticonceptie is bij mij funest voor alles...
meis, je zou ook kunnen proberen om naast het tempen je baarmoedermond te gaan voelen... deze kan je ook invullen in de menstruatiekalender.. die heeft mij veel duidelijkheid gegeven.. er zijn meiden die nl ook wel 2x slijm spotten en sommige helemaal niets... tempen komt mij te nauwkeurig en dat werkte bij mij dus niet..
@Jannie: bedankt voor de tip! Ik denk iig te weten waar de vrij heftige pijn in mijn onderbuik en liezen vandaan komt: ik heb net meteen even zo'n zelfonderzoek gedaan, en vruchtbaar slijm gespot! Lekker onregelmatige cyclus dus! (Maar goed, dat vruchtbaar slijm kan natuurlijk nog een paar dagen duren, hoewel de pijn anders doet vermoeden...) Heeft iemand hier ervaring mee? (Lang voor de eisprong vruchtbaar slijm, of lang voor de eisprong ovulatiepijn). De pijn is gistermiddag in deze hevigheid begonnen, en nog niet minder geworden. Net weer paracetamol genomen, want ik word er zelfs misselijk van!
@hetlichtje: Bij ons was het beebje +/- 9 weken. Het 2 keer Cytotec gehad (1x oraal en 1x vaginaal) en het is me vies tegen gevallen. Uiteindelijk dus met spoed gecurreteerd. Over hoe mijn man ermee omgaat. Hij vond het vooral erg dat hij niets van me kon overnemen. En verder praat ie er niet veel over. Morgen zijn we beiden thuis en wil ik echt even uitgebreid praten. @Aloha: Ik zie ook wat op de foto's! Het bloedverlies is weer wat donkerder geworden, en mijn temp is wat lager. Hopen dat het niet doorzet..