zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Over de cytotec: ik mocht kiezen, direct curetteren of pillen mee naar huis, en heb voor het eerste gekozen. Beleid van het zkh was dan, dat je 1 pil mee naar huis kreeg en die op de ochtend van de ingreep in moest brengen, zodat de baarmoedermond wat open ging staan.
    Van dat ene tablet kreeg ik al weeën en bloedingen, en ik vond het heel prettig dat ik op dat moment in het ziekenhuis was! Ik had op internet zoveel horrorverhalen over de pillen gelezen, dat ik ze écht niet mee naar huis durfde nemen! Een eventuele volgende keer, die er hopelijk nooit komt, zou ik direct weer voor een curettage kiezen!
    (Ik was, toen ik eindelijk aan de beurt was, binnen een uur weer klaarwakker, heb meteen lekker gegeten, mocht een uur later naar huis, en liep de volgende dag weer rond. Nog 1 dag nagebloed, lichtroze, en daarna nog een weekje bruin).
    Ik weet dat lang niet iedereen zo'n ervaring met curettage heeft, maar ik ben blij dat ik die keuze heb gemaakt! (Ik was overigens 11 weken zwanger op het moment van de curettage, maar het vruchtje is met 6ws5d al gestopt met groeien)

2. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Begrijp me niet verkeerd, de volgende keer ga ik ook meteen voor curretage..
    Heb behoorlijke weeen gehad, wordt er nu nog misselijk van. Van de ingreep zelf geen pijnklachten. Ik vind het jammer dat we het beebje niet hebben om te begraven, maar wel fijn dat ze t gelijk nakijken

3. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Ik durf het bijna niet te zeggen maar bij mij in het zoekenhuis was het eigenlijk heel gezellig (wel na het wakker worden). Mijn buurvrouw werd ook gecurrateet en we hebben elkaar er door heen geholpen samen natuurlijk met manlief van beide zijde en haar moeder.

Het enige wat ik me er van herinner dat ik naar vond was dat de schoonzus van de buurvrouw kwam met haar wondertje van 3 weken!!

XXXX

Marinka!

4. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    @mMarinka, Je houd ons wel in spanning hoor! Al zo lang over tijd.

@ Jannie, Hou je het nog een beetje koel? Spannende dag morgen. Ga heel hard voor je duimen en bidden dat jullie kindje mag komen!

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ga morgen lekker een dagje met mijn broertje en zijn aanstaande weg.. vind het doodeng... vorige rondes had ik de dag ervoor ook nog klachten.. de eerste keer met opstaan niet meer, maar toen was het ook gelijk mis.. de 2de keer nog 2 dagen misselijk end. geweest, dus helemaal me daaraan vasthouden durf ik niet..
    baal wel een beetje dat de vk me nit voor de 7 weken door wil sturen voor een echo.. weet dat de kans op een hartje klein is met 5 weken, maar dan kunnen ze iig wat zien..
    maar goed.. doen ze niet, dus houd het op.. en andere vk wil ik eigenlijk niet, omdat ik bij de jongens ook bij deze praktijk heb gelopen (al zijn er inmiddels een hoop weg, waaronder degene die de beide jongens zo goed als gehaald heeft)

zal blij zijn als ik eindelijk een mooie echo heb.... ben hel nuchter, maar die 2de x heeft me wel de das omgedaan daarin...

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Anna: ik had die eerste twee cycli ook veel pijn rond de eisprong. Je moet toch echt ontzwangeren en je baarmoeder moet net als na een normale zwangerschap en bevalling toch echt herstellen en dat duurt bij de een nu eenmaal wat langer dan bij de ander... :(

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier na de 2de vmk ook veel pijn aan de baarmoeder, maar ook aan mijn eierstokken... leek wel of ik ijn eitjes voelde groeien:$ en af en toe echt niet te houden zo'n pijn.. ben er zelfs voor bij de HA geweest, maar de baarmoeder was rustig en zacht.. (gelukkig herstelde mijn cyclus zich gelijk zoals je onderstaand kan zien!)

8. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Mag ik ook op het lijstje? Mijn MA was op 29-3 en ben nu al 7 weken aan het wachten op mijn ongi!

Weet dus niet wanneer ik of weer kan testen of wanner ik ongi wordt

9. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn gyn had het over een beleid in een zieken huis in rdam, misschien verschilt het idd per ziekenhuis...

Ben achteraf wel blij hoor met de curettage. Afwachten kan ik niet en als ik die medicijnen verhalen hoor, wordt je daar idd niet altijd vrolijk van.
    Ik heb die avond nog wel een stuk verloren. Volgens mij was het een stuk placenta. Het was geen slijm, maar echt een bonk en een soort navelstreng eraan leek het wel...
    Daarna niet meer zo hevig gebloed. Nu nog een beetje.
    Doe het wel rustig aan, want als ik druk ben, dan krijg ik zoveel krampen.. Dan geeft mijn lichaam wel ff aan dat ik rustig moet doen...

door de pil had ik last van laag libido en migraine. Nu gelukkig geen last meer van :D

spannende voor sommigen... wie weet wel gelijk weer een beeb :D Ik hoop het ook ;)

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Mooi buikje hoor! Je kunt het echt al wel zien:):).

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ook mooi, en inderdaad al weer wat verschil met de vorige foto.
    Super leuk hoor!:)

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

13. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Mei 2011

+/- 2 MMarinka (1e ronde, 1e kindje) Jan '11 MA
    13 Mamvan2boys (2e ronde na mk, 3e kindje) feb '11 mk
    21 Deesjedees ( 1e ronde na mk, 1e kindje) apr'11 mk
    20 Aloha (1e ronde na mk, 1e kindje) Apr'11 ma
    24 Lien123 (4e ronde na mk, 2e kindje) feb '11 mk
    29 Y30 (3e ronde na mk, 1e kindje) feb '11 mk

Juni 2011
    6 Rozemarijke (5e ronde, 2e kindje) Jan '11 MA
    +-6 Kylie1986 (1e ronde na mk, 1e kindje), mei '11 MA
    7 Anna27 (3e ronde, 2e kindje) Feb '11 MA
    +/-11 Lievefamke (1ste ronde na mk, 2de kindje) Mei'11

Zwanger

12-11-2011Moedervtomasz (1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 26/4 2e echo
    18-11-2011 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 12/5 3e echo
    06-12-2011 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk- 16-05-11 echo
    ??????????? moi 78(1ste ronde, ?? kindje)mrt'11 mk
    21-01-2012 jannie1980(2deronde, 3de kindje) feb en mrt'11mk

Zwanger Ongesteld MMM Vlindertjenegatieve test

@Sjenny Ik wil je er best bijzetten m aar dan moet ik weten wanneer je bent gestopt met bloeden en hoe lang je cyclus ong. duurt!

Heb mezelf blauw gemaakt!

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Tjee meiden wat is er veel gekletst in een dag, ben wel een half uur aan het lezen geweest!:$
    Heb hierboven al wat gereageerd en nu dan nog wat maar zal vast één en ander vergeten.

@nieuwe dames: (helaas) welkom!
    @MMarinka: Wat maakt jouw lijf het spannend! Hoop dat je nu toch snel een posi test krijgt.
    @Anna: klinkt goed al die zwangerschapsklachtjes, nog ff een weekje wachten en dan snel op testen en op roze:).
    @Jannie: Veel succes morgen, probeer je niet te veel zorgen te maken. Heel slim dat je afleiding hebt gepland!

@dames die allerlei vragen hadden over ovutestjes temp en vruchtbaarslijm. Ik kan jullie niet verder helpen, snap er zelf ook geen klap meer van. Gister weer geen posi ovu test, misschien zo meteen. Ben gelukkig wel weer uit mijn dip, zal toch wel hormonaal geweest zijn. Vent ligt half ziek te slapen op de bank, dus mocht de ovu test zo knallen dan is ie niet blij met me;):D.

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @MMarinka: is dat blauw van een recente test?

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    wat een gezelligheid he!

y30, probeer eens je bmm te voelen(als ie hoog staat heb je een eisprong, laag geen.. als het goed is voel je het verschil!

17. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    @Y30: vorige week maandag!

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Nou...nu heb ik dus eindelijk een knal ovu test, wil mijn vent niet:$:x:x:x!!! Zoals ik eerder al schreef ligt hij half ziek slapend op de bank, dus ik maak hem blij wakker met posi test, zegt ie: "kom op zeg". Ik reageer dat het nu echt ff moet, anders kans gemist zegt ie nog een keer "kom op zeg". Ik ben zo pissig! FF afkoelen en dan nog maar poging wagen, wil ei toch echt niet missen.

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    balen meis... hopelij krijg je hem vanavond of morgen toch nog zover..
    mannen snappen maar weinig van vrouwen als het om echte vrouwendingen gaat.. grrrrr... af en toe denk ik wel eens dat het handig zou zijn als ze eens een maandje vrouw zouden zijn!

*knuf voor jou*

20. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    @ mmarnika ik ben 11-4 gestopt met bloeden en ga uit van een cyclus van 38 dagen... Bedankt!

Deel Deze Pagina