@Y30: aahhhh, arme manlief, is ie niet lekker, moet ie ook nog aan de klus! Maar relax, je ei springt na een positieve test pas 24-48 uur later, dus dan heb je zo'n 36-60 uur de tijd nog om te klussen! @Jannie: ik bid voor je vandaag! @Kylie: balen he, als het zo loopt? @all: pff, hier weer misselijk Zo raar, dat heb ik dus nooit gehad en sinds de miskraam nu dus wel. Toch een teken dat mijn lijf nog niet helemaal op orde is? Vanochtend wel een tempdipje, (afgelopen week steeds 36,6, nu 36,4), dus misschien is het m'n ei dan al wel. Zou vroeg zijn, maar in theorie dan een langere LF, dus hopelijk gunstig
Even een ego berichtje: Nou gisteravond zat het er echt niet in, zelfs een beetje ruzie dus dan laat maar. Vanmorgen wel geklust maar ging ook niet echt van harte. Romantiek en/of plezier van kindje proberen te maken is ver te zoeken, ik ga dit volgende maand echt proberen anders te doen! @ rozemarijke: jij bent toch wel een beetje de expert, als mijn ei pas over 24 uur ofzo springt, ga ik dan ook nog een langere cyclus hebben deze maand. Uitgaande van de 32 dagen, zou dit toch best een late eisprong zijn, of niet? Verder vroeg ik me af of het nog nuttig is om vanavond nog een keer ovu te testen. En waar moet ik dan op letten. Ik neem aan als ei nog niet geweest is nog steeds een knal test, en is ei voorbij dan geen of minder streep??
@Y30: als ik naar je banner kijk, valt dat wel mee. Bij elke vrouw is de luteale fase ook weer anders en zolang die maar langer dan 10 dagen is, (idealiter ergens tussen de 10 en 18 dagen), dan zit je goed, want voldoende tijd voor een rustige innesteling. Van je banner uitgaand zou met vandaag een eisprong je LF 11-12 dagen zijn, dus prima. Met idd nog de kans dat je een langere cyclus hebt. Weet niet of jij een vaste LF hebt, maar als die altijd 14 dagen is bijvoorbeeld, zou je daarvan uit moeten gaan voor je NOD. En dan weet je ook ongeveer wanneer je kunt testen: een dag of 10-14 na de eisprong kun je doorgaans, als de innesteling tenminste op tijd was en je gemiddeld zit qua HCG, gewoon testen. Ik zou vanavond gewoon nog eens testen: als ie dan weer lichter is, weet je dat je LH-piek geweest is. Dat geeft geen garantie dat je ook daadwerkelijk een eisprong hebt, dus ook kijken wat je temp doet, maar als ie lichter wordt en je hebt ergens de komende dagen dus ook een tempstijging, weet je iig dat je ei geweest is
@ Y30 heb vanmorgen een test gedaan, maar helaas weer omo wit. Denk dat ik gewoon weer een lange cyclus heb! @Jannie, denk aan je vandaag.
@Sanksy, zeker, want het zin niveau is echt 0,0. Mijn man zal alleen maar blij zijn, want dan moeten we gewoon door oefenen. (Vorige zwangerschappen niet gesekst na posi test, arme man)
Oke.... Tsja, ligt eraan hoe je je voelt tijdens de zwangerschap. Wij sexen wel Maar wel af en toe hoor...... niet te vaak Ik kan me voorstellen dat het zin niveau 0,0 is
@mamvan2boys: balen zeg, die witte test! Maar goed, nog steeds hoop dus... En herkenbaar, hier de hele zwangerschap ook totaal geen zin, (ook wel lastig als je 7 maanden kotsmisselijk bent ). Dus manlief vreest alweer voor een volgende zwangerschap,
Bedankt voor de info! Ik heb geen idee of ik een vaste LF fase heb, omdat ik mijn ei nooit voel, en dat ovu testen nog maar matig succesvol is geweest. Zal komende rondes eens bij houden of ik steeds op zelfde dag posi ovu test heb. Verder zal ik vanavond dan zeker nog een ovu testje doen. Temperaturen begin ik niet aan, ik sta nogal op verschillende momenten op, en moet er 's ochtends altijd wel een keer uit om naar de wc te gaan, denk dat tempen dan alleen maar extra frustratie geeft. Bovendien vindt ik het hele proces nu al niet leuk/ romantisch meer, ik vrees dat als ik me er nog meer op ga richten door te tempen e.d. dat het voor mij dan echt te wordt. Misschien dat ik daar over een paar maanden nog wel op terug kom en mijn wekker er voor ga zetten, maar nu nog maar ff niet.
Mei 2011 +/- 2 MMarinka (1e ronde na ma, 1e kindje) Jan '11 MA 13 Mamvan2boys (2e ronde na mk, 3e kindje) feb '11 mk 21 Deesjedees ( 1e ronde na mk, 1e kindje) apr'11 mk 19 Sjenny (1e ronde na mk, 1e kindje) maart'11 MA 20 Aloha (1e ronde na mk, 1e kindje) Apr'11 ma 24 Lien123 (4e ronde na mk, 2e kindje) feb '11 mk 29 Y30 (3e ronde na mk, 1e kindje) feb '11 mk Juni 2011 6 Rozemarijke (5e ronde, 2e kindje) Jan '11 MA +-6 Kylie1986 (1e ronde na mk, 1e kindje), mei '11 MA 7 Anna27 (3e ronde, 2e kindje) Feb '11 MA +/-11 Lievefamke (1ste ronde na mk, 2de kindje) Mei'11 Zwanger 12-11-2011Moedervtomasz (1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 26/4 2e echo 18-11-2011 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 12/5 3e echo 06-12-2011 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk- 16-05-11 echo ??????????? moi 78(1ste ronde, ?? kindje)mrt'11 mk 21-01-2012 jannie1980(2deronde, 3de kindje) feb en mrt'11mk Zwanger Ongesteld MMM Vlindertjenegatieve test @Sjenny: Ik ga er van uit dat het je eerste kindje is anders moet je dat even aanpassen @moedervan2boys: Ik heb jou blauw gemaakt als dit niet kloptzal ik hem weer aanpassen. Ik kon verder geen veranderingen vinden dus heb als gelaten als het was! Ja dat ik nou de gene zou zijn die Sjenny erbij zou zetten!! Jullie hebben me nog iets geleerd!! @ego: Ben zenuewacht straks naar de gyn en nog altijd geen bloed. Hoe vaak komt het voor dat het heel lang duurt na een curratage voor je ongesteld word?? XXXX Marinka!
Geen idee, MMarinka. Bij mij zei de gyn dat het doorgaans een week of 6-8 duurt. Heb er toen hier een poll over gestart en daar was het gemiddelde 4-5 weken, maar dus ook zat mensen bij wie het langer had geduurd. Maar goed, mogelijk ziet de gyn iets waar je duidelijkheid mee krijgt, (hopelijk een zwangerschapsring oid natuurlijk, maar wie weet anders ook wel een aankomend eitje ).
@ mmarinka, Ik heb 1 april een miskraam gehad. Ben tot nu toe ook nog niet ongi. Heb met puur toeval mij ei gevonden na 5 weken. Ieder geval ik had een knal ovutest. @ jannie, Was het voor jou al maar morgen. @ hier. Ik ga vrijdag denk ik testen. Gaan 's middags voor een weekje weg. Ben er wel een beetje bang voor.
Mei 2011 +/- 2 MMarinka (1e ronde na ma, 1e kindje) Jan '11 MA 13 Mamvan2boys (2e ronde na mk, 3e kindje) feb '11 mk 21 Deesjedees ( 1e ronde na mk, 1e kindje) apr'11 mk 19 Sjenny (1e ronde na mk, 1e kindje) maart'11 MA 20 Aloha (1e ronde na mk, 1e kindje) Apr'11 ma 24 Lien123 (4e ronde na mk, 2e kindje) feb '11 mk 29 Y30 (3e ronde na mk, 1e kindje) feb '11 mk Juni 2011 6 Rozemarijke (5e ronde, 2e kindje) Jan '11 MA +-6 Kylie1986 (1e ronde na mk, 1e kindje), mei '11 MA 7 Anna27 (3e ronde, 2e kindje) Feb '11 MA +/-11 Lievefamke (1ste ronde na mk, 2de kindje) Mei'11 Zwanger 12-11-2011Moedervtomasz (1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 26/4 2e echo 18-11-2011 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 12/5 3e echo 04-12-2011 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk- 16-05-11 echo ??????????? moi 78(1ste ronde, ?? kindje)mrt'11 mk 21-01-2012 jannie1980(2deronde, 3de kindje) feb en mrt'11mk Zwanger Ongesteld MMM Vlindertjenegatieve test Dag lieve dames! Heb even mijn uitgerekende datum aangepast want ben 2 dagen vooruit gezet gisteren. Echo was helemaal goed! Beebje bewoog, hartje was goed en alles zat erop en eraan. Heb besloten dat ik vanaf nu maar ga vertrouwen dat alles goed is en me niet meer druk ga maken. Zit nu op mn werk dus kan niet uitgebreid reageren helaas. Maar zal later nog proberen om weer even te reageren en te kijken of ik een foto kan plaatsen.
Manoontje, gefeliciteerd met je 11 weken... nog 1 weekje en dan zit je op de 12! Joepie zo gaat het ineens heel snel, let maar op! Wat fijn dat alles goed was!
Oeh altijd fijn een mooie echo! Hier heb ik al twee daagjes steekjes onderin me buik en ook in me onderrug... Terwijl het bruin verlies gestopt is... Ben het vertrouwen in mijn lijf wel een beetje kwijt