Jaa dames, daar gaan we voor! Wij gaan in Maart voor: Rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose Nou als dit niet helpt???
dwingen om te praten kan ook verkeerd uitpakken.. maar het is goed als je over je gevoel praat. en de buitenwereld hoeft niet te weten hoe je je ech voelt.. het is toch een beetje een prive kwestie.. ja je naaste omgeving wel... ja wachten kan... maar zoals je zegt we wachten al zo lang... maar 1 ding is zeker je bent sneller zwanger dan dat je een miljoen wint dus je kunt beter gewoon bezig blijven... wij waren daar al snel duidelijk over als de natuur het toe laat willen we er graag 3... alles is welkom maar toch wel graag een meisje maar dat is meer een familie kwestie.. ik ben samen met mijn nichtje het enigste meisje en de 4 achterkleinkinderen die er zijn zijn ook jongentjes dus om de balans terug te vinden voor de meiden moeten er gewoon meisjes komen dus wij klussen extra hard om een dochter.. maar als er straks uit komt dat we een jongen krijgen vind k het ook prima.. moeten we gewoon lekker nog een keer oefenen is ook helemaal niet erg
wij zouden het na 2 jongens ook leuk vinden een meisje te ontvangen, vooral voor mijn schoonmoeder.. die heeft nl alleen 3 kleinzoons.. maar maakt mij eigenlijks ook niets uit... alles heeft zijn voor en nadelen.. en dat oefenen... daar blijven we druk mee... zo'n vervelende tijdsbesteding
rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose rose Nou, heb ik mijn best niet gedaan ?
verdriet mag ook, als je geen verdriet er van hebt kun je het na mijn idee ook niet verwerken en het een plekje geven. dus verdriet moet juist.. een vriendin van mij vond het vreemd dat ik al zo snel weer geen werken(na mijn idee mankeer ik niks aan me handen en benen) ik moest huilen janken en verdrietig zijn en praten en van alles meer.. maar daar wordt je depri van en wordt je niet zwanger van. ik snap het wel zij heeft er jaren over gedaan om zwanger te worden.. ze heeft in het ziekenhuis controle gehad aan haar eierstokken inwendi. en daar kwam toen niks uit maar 3 weken er na kon ze me met veel blijdschap vertellen dat ze toen toch al zanger was. wat de gyn niet zag.. iedereen verwerkt het op zijn of haar manier en iedereen doet wat hij zij het beste vind en dat moet je respecteren. vind ik.. roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze roze
Wij hebben echt geen voorkeur.... Een meisje zie ik voor me met een schattig rokje en maillotje aan.... en van die leuke laaarsjes eronder... En vlechtjes of staartjes in de haren... En een jongetje zie ik voor me met leuke nike-ies, en een stoer spijkerbroekie en gel in de haartjes, rechtop..... of een kuifje hahahah.... echt stoer.. Wij vinden het allebei geweldig! Of ja, beter gezegd, het lijkt ons allebei geweldig En jaa, zoontje heeft man al...... Dus hoe dat is weet hij..... ik ook wel, maar tis toch niet van m'n eigen..
Ik zit dat babytje in mijn banner gewoon vooruit te kijken! Maar hij blijft op z'n plaats zitten Hahaha
Voor ons maakt het ook niets uit wa het zou worden mocht het zover zijn. We hebben al 2 boys, maar een 3e zal ook heel leuk zijn. een 1e meisje natuurlijk ook weer wat anders. We merken het vanzelf. We hopen dat het deze maand natuurlijk raak mag zijn, maar er is er maar Een die dat beslist. Ik ben trouwens net een week 27.
mijn oma vond het prachtig dat na 3 jongens eindelijk een meisje kwam. ik heb van mijn tantes en mijn oma's toch een bende aan poppen knuffels rokjes jurkjes barbies strikjes en zelf gebreide vestjes gehad. ik heb nooit poppenkleertjs hoeven kopen en ik heb de gebreide vestjes nog steeds allemaal roze. alle meiden dingen mogen bij ons in de familie niet weg gegooid worden want stel je voor.. een jongen is ook prachtig, mijn zoon heeft echt boevenstreken, kan ook zo uit zijn oogjes kijken.. helaas wil de gel nog nie zijn haar groeid niet zo hard. maar dat kan die van mij hebben ik was 2 jaar en toen kon je pas zien(als ik op een zeldzame dag een broek aan had)aan mijn haar dat ik een meisje was
De bedoeling is goed, dus dat moet goed komen!! Mij maakt het ook helemaal niets uit. Heb natuurlijk dan ook nog geen kindjes.... Een meisje stiekem lijkt me geweldig (omdat ik dat ken; m'n broer heeft er 2 en ik vind dat super). Maar een jongen... ook super! Dat hebben 'we' nog niet, dus.... Ach, laat er maar gewoon een gezonde baby komen, wat het ook is. Maar stiekem een voorkeur moet mogen (bijv. als je al 2 jongens hebt of zo). Maar uiteindelijk gaat het ons allemaal om hetzelfde; een gezond kind! Kom maar op met dat roze.
daar kan ik me helemaal in vinden! ik hou van stoer, dus mocht er bij ons een meid bijkomen, zal dat ook stoer zijn.. dus niet EN roze EN roesjes..maar een leuke mengeling van meisjesachtig en stoer!
Zo meiden... Ik heb alles gelezen, maar het is tijd dat ik wat ga doen hier! Haha, daar komt echt niks van als het zo gezellig is hier... Strijken, dat moet ik ... beh... Ik kom dalijk wel weer kijken...
Ik ben aan het werk (thuis), maar dat schiet ook voor geen meter op zo. Tussen m'n werk door lees ik hier en tussen het lezen door doe ik mijn werk.... Ach, als het aan het eind van de dag maar af heb. En dat lukt me dan wel. Strijkse!
hmmm, mijn strijk staat er ook nog... die komt woensdag wel.. nu echt geen zin meer... net nog ff de wc een beurt gegeven... morgen lekker dagje naar mijn dinnetje en tussen de middag overbljven op school...