zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    @Anna: We gaan weer duimen!!

@Julie: Ik heb mijn curragate gehad op 4-4. Ik ben 18-5 voor de eerste keer weer ongessteld geworden! Dus nu is het op naar de nieuwe eisprong! Hier dus nog niet zwanger op naar ronde 2!
    Als je blokkeerd denk ik dat je er nog niet klaar voor bent!

Zo dames! Ik ga mijn verjaardag vier had gehoopt op een wonder kado maar die heb ik niet gehad maar mijn vrienden komen en dat is ook een mooi kado!

XXX

Marinka!

2. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Marinka: toch gefeliciteerd! Fijne dag!

3. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik heb mijn cyclusbanner even aangepast, anders telt het zo lastig af, haha!

4. julie1986

julie1986 Lid

19 mei 2011
    13
    0
    0
    @ Marinka, ik duim voor een positieve ronde! en alvast een heel gelukkige verjaardag toegewenst! geniet van deze dag!!

5. julie1986

julie1986 Lid

19 mei 2011
    13
    0
    0
    @anna27: mijn duimen staan hier ook omhoog voor jou hoor!!

6. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    @ Julie welkom helaas. Ik heb 9 febr. een mk gehad en de eerste ongi kwam 70 dagen later. Nu nog steeds geen ongi en dus weer redelijk overtijd. Maandag ga ik weer testen hoop dan op goed nieuws

@ sinaasappeltje, wa vreselijk toch mola! Heel veel sterkte dinsdag

@ Anna, hoop voor jullie dat het deze ronde raak is.

hier nog steeds geen ongi. Krijg wel steeds meer het gevoel zwanger te zijn. Hopelijk maandag een mooie 2e streep. Anders even contact met ha denk ik, want ik ben echt verschrikkelijk moe.

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ja, als je dan nog niet positief test, zou het iig fijn zijn om even op HCG te prikken!

@MMarinka: gefeliciteerd met je verjaardag!

@Anna: haha, stom he, zo'n banner... ik moet die van mij ook steeds aanpassen omdat m'n ei elke keer weer anders valt dan ik vooraf maar voorzichtig inschat... :D

8. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hallo dames, ik heb weer bijgelezen. Poeh, wat is er een hoop geschreven! Kan het ook niet allemaal onthouden hoor....:)

@Sinaasappeltje: wat onzettende kl*te voor jullie. Heel veel sterkte en moed toegewenst de komende tijd.
    @jannie: wat fijn dat het zo goed aanvoelt dit keer. Dan gaat het gewoon goed komen en is dit een blakbaby!
    @mamavan2b: jij bent al ruim over tijd zie ik. Al een testje gedaan?? Poeh, dat is geduld hebben hoor.
    @Marinka: gefeliciteerd met je verjaardag. Jammer dat je niet het cadeau hebt gekregen waar je op hoopte. Hopelijk volgende ronde...
    @Julie: ik had in januari een vmk en ik was in maart weer zwanger. Dus 1x ongesteld geweest en toen weer zwanger. En het gaat nu super. Voglens mij mag je ook gewoon weer proberen hoor. Mijn verloskundige zei van wel tenminste.
    @Anna: op de wachtbank nu dus. Spannend!
    @Deesjedees: nog een paar dagen afwachten tot het testen. Spannend hoor. Ik duim voor je.
    Y30: klinkt alsof je eisprong is geweest adhv de ovutestjes. En nu dus ook op de wachtbank. Ik duim voor je. En volgens mij is het niet erg als je wat koorts heb. Zolang het maar niet dramatisch hoog is en lang aanhoudt kan het denk ik geen kwaad.
    @Sansky: leuk dat je het hartje kan horen, geeft toch weer even rust denk ik

Sorry als ik iemand vergeten ben maar meer kon ik echt even niet onthouden.

Hier gaat het goed. Mn buik begint al langzaam te groeien. De meeste broeken zitten nu echt niet lekker meer. Maar wil nog niet aan de zwangerschapskleren (heb ze wel al gewassen) want die kan ik zo nog lang genoeg aan. Dus maar een beetje mn wijdste broeken opgezocht en daar doe ik het nu maar even mee. Het is nu net zo'n zwanger of 'is ze dik geworden' buikje. Zal blij zijn als ie goed dik is, dan kan ik er lekker mee pronken. :D

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Julie: Welkom (helaas). Zoals je al wel leest zijn de berichten heel wisselend. Wij mochten wel meteen de zelfde maand er weer voor gaan van VK. Mijn cyclus is sinds mk (23-2) iets langer, en het is de afgelopen twee rondes helaas nog niet gelukt. Ik zit nu weer op het wachtbankje, zie banner.

@MMarinka: Gefeliciteerd, en veel plezier met je bezoek!

@Moederv2: Klinkt goed! Ik help het je hopen, en kom maandag zeker ff kijken!

@Anna: Kom gezellig bij mij (ons) op het wachtbankje:), samen op naar roze?

Hier: Ik heb sinds gisteravond een zeurend pijntje aan de linker kant van mijn onderbuik, maar ja aangezien ik stoer heb gezegd mijn klachtjes te zullen negeren deze maand, moet ik dat eigenlijk ook helemaal niet zeggen;).

10. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Hier is mijn ongi door gebroken. en hoe. pfff wat heb ik een buikpijn zeg. Tis hetzelfde als met mijn miskraam. kan wel door de grond zakken. Al 3 paracetamols ingenomen maar helpt bijna niks.
    Ik ga zo voor 1 weekje op vakantie. Dus tot over 1 week

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @ manoontje: bijna gelijk gepost:). Mooi dat het zo goed gaat meid. En dat grotere buikje zal wel niet zo heel lang meer duren:).

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hé vervelend meid! Was die dalende temp. dus toch een indicatie van ongi. Hoop dat je evengoed een super fijne vakantie hebt.
    Tot over een week.

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    marinka, gefeliciteerd meis... hoop dat je een mooie dag hebt!
    manoontje, ik heb ook nog geen echte buik, maar mijn broeken zitten strak en mijn buik doet nog steeds zeer..(net als mijn (.)(.) trouwens.. auw;)
    deesjedees, balen meis.. en een fijne vakantie.. hoop dat de pijn snel over is!

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    net ff heerlijk 2 uur geslapen..mhennnn,wat kan een mens dat nodig hebben.. zo ff stoffen en zuigen en eten koken en boodschappen doen en dan ben ik klaar voor het weekend en doe ik helemaal niets meer!

15. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @het huishouden: ik was heel goed begonnen vandaag, boodschappen gedaan, bed gewassen, badkamer schoongemaakt, opgeruimd. Toen kwam ons nieuwe bankstel, en daar zit ik nu op, haha!
    Het beddengoed hangt nog buiten, en dat moet er toch écht op voor we naar bed kunnen...
    Mijn zoontje is een beetje ziek, en daardoor de hele dag heel huilerig. Hij heeft ook al 5 (halve) nachten bij ons in bed geslapen. Helaas betekent dat dat ik zelf niet echt aan mijn rust toekom... Zodra ik een bank of stoel raak, blijf ik zitten!

In ieder geval goede timing: een nieuw wachtbankje thuis! Hij zit heerlijk!

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Dees: joh, wat balen dat dan nu net voor je vakantie gebeurt! Hopelijk trekt het bij en heb je er straks minder last van!

@Anna: haha, dat is idd een goede timing, nu een nieuwe wachtbank :D

@Manoontje: hihi, nu wil je nog een buik en straks zit ie in de weg en wens je 'm kleiner.... ;)
    Maar klinkt goed zo!

17. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Over de buik: inderdaad! Hij kon mij in het begin niet hard genoeg groeien, en toen ik rondwaggelde met mijn 23 kilo extra was ik 'm spuugzat... Maar wat kan ik die gezelligheid ontzettend missen! Ik kan niet wachten tot ik weer een trappelend kindje in mijn buik heb!

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Wat een rust op het topic, dat ben ik de laatste tijd helemaal niet meer gewend;)

Nou ja...van hieruit eigenlijk ook weinig te melden, dus zal zo ons lijstje ff bijwerken.

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    #2599 Y30, 20 mei 2011
    Laatst bewerkt: 20 mei 2011
    Mei 2011

+/- 2 MMarinka (1e ronde na ma, 1e kindje) Jan '11 MA
    13 Mamvan2boys (2e ronde na mk, 3e kindje) feb '11 mk
    21 Deesjedees ( 1e ronde na mk, 1e kindje) apr'11 mk
    19 Sjenny (1e ronde na mk, 1e kindje) maart'11 MA
    20 Aloha (1e ronde na mk, 1e kindje) Apr'11 ma
    24 Lien123 (4e ronde na mk, 2e kindje) feb '11 mk
    29 Y30 (3e ronde na mk, 1e kindje) feb '11 mk

Juni 2011
    6 Rozemarijke (5e ronde, 2e kindje) Jan '11 MA
    +-6 Kylie1986 (1e ronde na mk, 1e kindje), mei '11 MA
    7 Anna27 (3e ronde, 2e kindje) Feb '11 MA
    +/-11 Lievefamke (1ste ronde na mk, 2de kindje) Mei'11
    16 hetlichtje (1e ronde na mk mei en ma feb'11)

Zwanger

18-11-2011Moedervtomasz (1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 26/4 2e echo
    18-11-2011 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 12/5 3e echo
    06-12-2011 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk- 16-05-11 echo
    ??????????? moi 78(1ste ronde, ?? kindje)mrt'11 mk
    21-01-2012 jannie1980(2deronde, 3de kindje) feb en mrt'11mk
    ????????? Bianca (..ronde, ..kindje) ...mk
    ???????? Hen Jel (..ronde, ..kindje) ...mk

Zwanger Ongesteld MMM Vlindertjenegatieve test

Er waren wat verschillende lijstjes in omloop de afgelopen week, volgens mij heb ik zo alles samengevoegd.
    @Bianca en Hen Jel, vullen jullie de gegevens zelf aan?
    @Aloha en sjenny, van jullie wist ik niet meer zeker welke kleur het moest zijn.
    @ allen: ben nog steeds snip verkouden dus ook al is het weekend, zo toch maar vroeg mijn mandje in, slaap lekker.

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hier ook weinig te melden...
    net wel een afspraak gemaakt met iemand van zp om kleding over te nemen.. ze komt zondag.. kan ik lekker shoppen bij haar :D hopelijk een hoop leuke dingen..

Deel Deze Pagina