zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Kan me goed voorstellen dat je even afstand neemt, al dat gepraat over zwanger worden en zwanger zijn, als je zelf een jaar moet wachten...verstandig besluit!
    Sterkte en ik wens jullie al het beste! * knuf*

2. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Klinkt goed hoor, en je bent ook al weer behoorlijk overtijd.
    Ik duim mee voor ROZE morgen ochtend. En ff een compliment dat je echt hebt kunnen wachten, knap hoor!

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    #2623 Y30, 22 mei 2011
    Laatst bewerkt: 22 mei 2011
    Mei 2011

13 Mamvan2boys (2e ronde na mk, 3e kindje) feb '11 mk
    21 Deesjedees ( 1e ronde na mk, 1e kindje) apr'11 mk
    19 Sjenny (1e ronde na mk, 1e kindje) maart'11 MA
    20 Aloha (1e ronde na mk, 1e kindje) Apr'11 ma
    24 Lien123 (4e ronde na mk, 2e kindje) feb '11 mk
    29 Y30 (3e ronde na mk, 1e kindje) feb '11 mk

Juni 2011
    3 Anna27 (3e ronde, 2e kindje) Feb '11 MA
    6 Rozemarijke (5e ronde, 2e kindje) Jan '11 MA
    +-6 Kylie1986 (1e ronde na mk, 1e kindje), mei '11 MA
    +/-11 Lievefamke (1ste ronde na mk, 2de kindje) Mei'11
    16 hetlichtje (1e ronde na mk mei en ma feb'11)
    18 MMarinka (2e ronde na ma, 1e kindje) Jan '11 MA

Zwanger

18-11-2011Moedervtomasz (1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 26/4 2e echo
    18-11-2011 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 12/5 3e echo
    06-12-2011 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk- 16-05-11 echo
    ??????????? moi 78(1ste ronde, ?? kindje)mrt'11 mk
    21-01-2012 jannie1980(2deronde, 3de kindje) feb en mrt'11mk 7-5-11 intake vk
    ????????? Bianca (..ronde, ..kindje) ...mk
    ???????? Hen Jel (..ronde, ..kindje) ...mk

Zwanger Ongesteld MMM Vlindertjenegatieve test

De laatste aanpassingen van Sjenny en Anna ff ingevuld. Ben alleen even de intake datum van Jannie kwijt geraakt. Er was weer een oud lijstje gebruikt. Zal zo jannie er ook nog ff bij zetten.

Zo alles up to date! Enneh meiden, nu wel ff zoeken naar het recentste lijstje hé :)

4. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    He, gezellig Rozemarijke! Er is nog wel een plekje op het wachtbankje hoor!

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ja hoor! Ik zie op het lijstje dat we inmiddels al met zijn 6en zijn, dus deze maand hebben we gewoon een mooie hoekbank;)

Hier: De verkoudheid is al redelijk op zijn retour en dus gelukkig geen griep geworden. Het feest gister was erg geslaagd, mooi weer dus veel buiten kunnen zitten en errug lekker eten dus... wat wil een mens nog meer:).
    Qua wachtbank status; ik zit natuurlijk nog een behoorlijk eind voor NOD dus wie weet veranderd er nog van alles, maar zoals ik me nu voel denk ik niet dat het gelukt is deze maand. Voel me zowel gister als vandaag al heel gewoon, het drukkende gevoel links in mijn onderbuik is ook weer weg. Ik wacht het rustig af.

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Bizar...ik heb het nog niet geschreven of het zeurende gevoel links is weer terug. Kan er twee verklaringen voor bedenken:
    1. en meteen het meest waarschijnlijk:
    Het is zo psychisch als de pest;)

2. Het komt aleen als ik tot rust kom, gister ben ik namelijk vanuit
    het feest naar huis gereden (2,5 uur) en rechtstreeks mijn bed in
    gedoken. Vandaag heb ik ook nog amper op de bank gezeten. En
    nu zit ik ff en is het er weer.

Nou ja het zal wel reden 1 zijn, maar zoals ik eerder al zei; ik wacht rustig af.

7. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik heb er weer een pendel bij, voor juni, en weer een jongen...
    In juni heb ik met een beetje geluk 2 kansen: 1e NOD op 3 juni, en dit wordt als het goed is weer een cyclus van 27 dagen, dus dan past het nét, haha!
    En dan dus nog 2 pendels voor juli en augustus. Hoewel ik weet dat het natuurlijk niks zegt, maakt het het toch weer extra spannend! Ook wel grappig dat er alleen maar jongens gependeld worden!

Mijn eisprong is nu 2 dagen geleden. In die twee dagen heb ik helemaal nergens last van gehad, en nu heb ik een soort 'zeur' onderin mijn buik. Kan nog helemaal niet, weet ik...
    Spannend hoor! Ik kan hier helemaal niet tegen, die onzekerheid!

8. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Zit net trouwens uit te rekenen, dat mijn uitgerekende datum in de volgende ronde precies op de tweede verjaardag van mijn zoontje gaat vallen...
    Dan toch maar gewoon deze ronde zwanger zijn! (of over twee rondes natuurlijk....maar ja....)

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Ja, het is ook behoorlijk irritant dat wachtbankje. Terwijl het me deze maand vrij goed lukt om er relaxed onder te blijven, merk ik toch dat ik aan het aftellen ben.

Nog even een wat smerig vraagje: Ik had net wat steekjes in mijn vagina (binnenkant), ik ken dit wel van heel kort voor ongi, zeg een uur van te voren. Maar dat kan het nu niet zijn. Iemand enig idee?

10. lien123

lien123 Niet meer actief

Anna: ja het moet gewoon deze ronde raak zijn! Kan niet anders!

Sinaasappeltje: heel begrijpelijk. Veel sterkte, meid. Hopelijk ben je over een jaar snel zwanger. Knuffel

Y30: leuk he dat wachtbankje! Aloha heeft op 20 mei haar NOD, ze had toch van die vage testjes al? Weet iemand hoe het met haar gaat?

Met mij allemaal prima. Nog geen ongi, dus als ik morgen ongi word, zit ik op een cyclus van 26 dagen, in elk geval een dag langer dan de vorige ronde. Vooralsnog probeer ik me daar maar op te focussen, dat ik weer eens een beetje normale cyclus met een normale lf krijg...ik slik dikke visoliebommen, dus hopelijk helpen ze deze maand!

11. lien123

lien123 Niet meer actief

Y30: dat is vast innesteling! Zou toch heel goed kunnen? Hoe lang is je ei geleden?

Ik ken dat, dat aftellen, ik probeer er ook niet aan te denken, maar zit stiekem toch heel de tijd te rekenen: zondag was mn ei, zoveel dagen lf, vorige keer had ik gisteren al spotting, nu niet .....pfff....pieker pieker pieker....:)

12. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Ik wacht alleen maar op mijn ei.. Heb de laatste 2 dagen wat 'ei-pijn' aan de linkerkant, heel herkenbaar. Maar tot op heden nog geen vruchtbaar slijm..
    Maargoed, aan kluszin ontbreekt het bij ons beide niet, dus we zullen vast wel een keer goed zitten.

Ben ook benieuwd naar Aloha :)

13. raspberry

raspberry Niet meer actief

Erg he, dat wachten? Ik ben het na 1 dag alweer zat....
    En zit ook steeds te rekenen. Deze ronde zwanger zou ik ongeveer op onze trouwdag uitgerekend zijn.
    Ach ja, nog twee weken....

@Y30: zou het niet weten wat dat is, ken het zelf niet...

14. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Jeetje, ik zag wat foto's van de vakantie.
    Deze foto is van rond dat we erachter kwamen dat het niet goed zat met de zwangerschap. Was daar 11/12 weken. Ik schrok gewoon van het formaat van mijn buik, en hoe het nu alweer veranderd is!
    Ik ben diegene met die (erg leuke) blauw noppies-jurk (blijf ik nu gewoon dragen, haha).

Bekijk bijlage 153156

15. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Hey meiden!

Ik zit met aloha samen op het mei wacht bankje en vandaag had ze weer een wat duidelijkere test!!! :D zoo cool voor haar! Ik geloof dat we haar toch wel voorzichtig kunnen feliciteren! ;)

Hier weinig nieuws! Alleen merkt mijn vriend ineens op dat mijn pukkels op borst en rug zo goed als WEG zijn (had ik sinds het stoppen heel erg veel last van)

16. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    @Kylie: Ik weet niet hoe hij er nu uit ziet maar je had een mooi buikje!! (ik had ook niet verwacht dat je dat andere meisje was ;)).
    @wachtbank dames: Spannend duimen dat er veel roze inzit!!
    @Y30: Ik heb geen idee sorry!
    @Shenny: Wil je geen banner of lukt het niet??
    Hier is het vloeien gestopt dus we gaan weer aan de klus!!

XXX

Marinka!

17. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Zit nog in mijn oude cyclus waarvan ik dacht dat het goed zou zijn (6weken) maar na 10 dagen overtijd zegt ie : je bent toe aan een nieuwe banner.... En weet niet zo goed wat er dan van moet maken zeg maar ;)

18. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    haha sjenny!! wat lief!!!

ik ben voorzichtig ook blij hoor!!
    alleen maken de meiden van het testentopic me weer wat onzeker door hun streep op verkeerde plaats praatje.

ik heb dat alleen al eens eerder gehad vorige zwangerschap.
    en de teststreep hoeft volgens bijsluiter ook niet op 1 bepaalde plek te komen.
    en het is maar net waar bij productie het hormoon terecht is gekomen.

toch?
    zou anders wel erg toevallig zijn na alle vage testen afgelopen dagen..

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik heb je testje niet gezien, maar als de streep steeds duidelijker wordt, lijkt me dat toch positief. Doe ander een digitale met weken indicator, dan hoef je geen streepjes te turen. Vind ik persoonlijk prettiger. Die met weken indicator is net zo nauwkeurig als kruidvat 2v5. Niet de gewone digitale halen want die schijnt veel meer HCG nodig te hebben. Succes

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hey Lien, Je hebt het alleen over een normale cyclus en lf. Heb je geen hoop voor ROZE deze maand? Je NOD nadert al vlot:)

Deel Deze Pagina