Haha die aloha! Een bak slagroom met vlokken.... Ik kan maar geen genoeg krijgen van zoutjes... Blijft spannend hier iedereen succes met wachten!
Verdorie, heb m'n ei nog niet gespot.. Die heb ik normaal een dag of 10/11 na de eerste dag van mn ongi (is dat nou de lf?). Had een berekening gedaan op internet, op basis van mijn 2 cycli voor de MA (meer heb ik er niet gehad na het stoppen met de pil). En dan is volgens die site 26-05 de dag van mijn eisprong. Snap er niet zoveel meer van...
@Kylie: volgens mij is de lf de periode van eisprong tot menstruatie, maar dat kan ik mis hebben... Het is niet zo gek dat je cyclus nu nergens op lijkt. Je kunt iig niet verwachten dat je dezelfde lengte kunt aanhouden als voor je miskraam, helaas... Blijven zoeken naar dat ei dus!
Dat weet ik wel hoor, ik hoop dat ie niet te lang gaat duren. Heb al een aantal dagen eipijn links, maar tot op heden nog geen vruchtbaar slijm..
@baby90: Hellaas welkom! De rondes staan voor de aantal keren dat we ong. zijn gewoorden na de miskraam. Dus daaraan kun je zien hoe lang wij hebben gewacht. Veel van ons moesten langer wachten op ons ei dan normaal. Sommige hebben wel 70dagen gewacht persoonlijk heb ik 6weken moeten wachten voor ik ong. werd! XXX Marinka!
@Kylie: die calculators daar heb je niks aan hoor... je ei trekt zich van een gemiddelde cyclus toch niks aan... (of je nou wel of niet een miskraam hebt gehad). Wil je zeker weten wanneer je ei is, dan moet je OF tempen OF met ovutestjes gaan werken. Voor de meeste vrouwen geldt trouwens dat hun cyclus wat ontregeld is na een miskraam. De vrouwen bij wie het wel gelijk normaal is, hebben vaak al een vroege miskraam gehad die minder impact heeft gehad op hun lijf.... (en zelfs dan zijn er zat die het nog ontregeld hebben). En dan is het voor jou nog lastig om uit te gaan van je cycli vor de miskraam, want nog maar kort gestopt met de pil kan die altijd nog alle kanten op, ook als je twee maal regelmatig bent geweest... helaas. @Aloha: klinkt allemaal positief hoor!
@MMarinka: gaaf hoor, een drieling zien op de echo. Maar kan me voorstellen dat het ook emotioneel was.
oke ik slaat ineens twijfel toe.. stel nou dat het nog van de miskraam is.... ik heb op 5a6 mei een negatest gehad van zwanger en kids dipstick. rond die dag voelde ik ook naar mijn mening me ei gepaard met knallende koppijn. maar nu test ik natuurlijk met kruidvat.. stel dat die gevoeliger zijn en gewoon het restje hcg nog zien wat toen de zwanger en kids dipstick niet zag... of is dit echt tever gezocht? dipsticks werden toen echt met de dag lichter tot dus wit. heb maar weer dipsticks daar bestelt om daar eens mee te testen vd week..
Och aloha... Hihi je vertelde zelf over de volle boobs de stralende ogen... Ennuh ze worden donkerder toch... Ik ben natuurlijk geen dokter ofzo maar denk toch echt dat het niet uit maakt! En dat je morgen maar weer moet testen voor de zekerheid...
ja die van gister was donkerder inderdaad... maar daarvoor heb ik best veel tuurtestjes gehad.. had die niet eerder donkerder moeten worden? aan de andere kant heb je gelijk me borsten zijn huge en me moeder kon het aan me zien toen ze me zag dus opzich hou ik me daaraan maar vast.. maar toch.. ach wellicht is het de onzekerheid die iedereen bij een zwangerschap na een miskraam heeft.. ? je bent zo bang om weer een klap te krijgen dat je zelf de klappen maar vast probeert uit te sluiten denk ik...
Ja, ik denk ook dat je veel te ver denkt, maar dat dan idd zelfbescherming is. Maar gewoon nog wat blijven testen en vooral bedenken dat geen zwangerschap hetzelfde is en het dus met HCG ook langzamer kan stijgen dan anderen (of jezelf) gewend zijn. Bovendien: die stijging is niet altijd even goed zichtbaar aan de donkerte van de testen...
meen je dat? maakt de donkerte niet extreem veel uit? ik weet wel dat bv test van merk a bij bv 25 moet reageren maar dat in de productie elke test anders is door de chemische strip. de een reageert naar wat schijnt bij 20 de ander 13 de ander 7 de ander 24 maar in elk geval allemaal vanaf de bv 25 waarmee aangeprijst word. toch?
Ik snap je helemaal. Vind het echt vreselijk voor je dat je over zo'n tijd pas weer zwanger mag worden, terwijl je nu wil! Ik wens je heel veel kracht en sterkte en ik hoop dat je toch iets sneller groen licht krijgt!
Dat laatste weet ik niet, maar het komt nogal eens voor dat HCG wel stijgt, maar dat de testen niet donkerder worden. Heeft ook te maken met het feit dat je urine per moment anders geconcentreerd is en het gehalte HCG dus ook nogal kan wisselen. En dat je HCG in je urine sowieso niet helemaal een strakke lijn volgt: het ene moment kan er iets meer in je urine terecht komen dan het andere moment. Plus dat testen gewoon niet altijd even donker reageren. Dat zal allicht met het productieproces te maken hebben. Dus daar zou ik niet teveel aan vasthangen, aan de kleur van je testen. Als het zo licht blijft, zou ik gewoon om een bloedtest vragen en die na een aantal dagen eens laten herhalen. Dat geeft wel een goed beeld, (om de zoveel tijd moet je HCG verdubbelen).
Zal inderdaad wel heel bijzonder zijn geweest! En natuurlijk ben je dan ook een beetje jaloers. Maar je hebt wel iets heel bijzonders gezien, lijkt me wel super mooi. Hoor je dan ook drie hartslagjes? Of gaan die tegelijk?
HMMM, ik had nog zo geduimd voor roze voor je, jammer! Nou wie weet wel HCG in je bloed. Wanneer krijg je de uitslag?