@Y30, over 4 of 5 dagen. Dus weer geduld hebben. Heb wel verschillende kwalen die ik met de eerste 2 zwschappen ook had * verschrikkelijk moe * lastige stoelgang * pijnlijke tepels * vergote tepels Maar kan natuurlijk ook van een ongi komen wat niet doorzet. Baal zo verschrikkelijk dat mn lijf me zo in de steek laat.
Is ook super spannend, kan me je zenuwen wel voorstellen. Maar inderdaad het is vast allemaal goed! Geen kramp of vloeiing dus moet haast wel goed zijn toch? Weet je meteen weer meer over je due date
Ja, het klinkt allemaal wel heel positief, maar ja het stikt op deze pagina van de klachtjes die achteraf toch niets blijken te zijn, dus kan me voorstellen dat je er niet zekerder van wordt. Dat is precies de reden dat ik me deze maand heb voorgenomen om "dom" af te wachten en niet meer te veel op mijn lijf te letten. Maar ik hoop natuurlijk voor je op een mooie HCG waarde in je bloed en dat je dan over 4 a 5 dagen mooi op roze kan
@Lien: Vervelend van ongi meid! En die lf van jou dat schiet inderdaad niet op. Hoop echt voor je dat die olie gaat helpen. En dan maar weer op naar de volgende ronde, kan het helaas niet leuker maken (anders regelde ik dat natuurlijk ff voor ons allemaal) @aloha: Maak je zelf niet te onzeker, je hebt allerlei klachtje en je hebt streepjes op je testen. Ben het met de anderen eens, over een paar dagen nog weer ff testen. @hier: niets te melden, raak er steeds meer van overtuigd dat ik ook op mag voor een volgende ronde straks, pfff.
wow, wat een geklets zeg.. morgen weer bijlezen.. klanten zijn weg, dus ga lekker mijn bedje in... heb vandaag nog wel ff een foto van mijn buik gemaakt... hoop dat tie niet zo blijft doorgroeien hij staat in mijn album... welteruste allen...
Ik ging voor een presentatie even kijken wat de verleden tijd van ik ervaar is,.. Blijkt het ik ervoer te zijn. Dat klinkt toch ook niet?
haha dat klinkt inderdaad heel stom kylie! ik heb ook een woord waar ik van denk hmmz.. namelijk : druppel het klinkt stom als je het uitspreekt en degene die het verzonnen heeft moet echt niet goed geweest zijn om het te kunnen bedenken haha Ik weet het meiden, ik moet niet zo onzeker doen. Ik ben de hele dag elke keer aan het drinken zodat ik niet alsnog een test kan doen haha heb zelfs extra zout gegeten zodat vocht onttrokken word en me urine morgen geconcentreert is. ik heb gister dat duidelijkere streepje gehad en de avond daarvoor niets gedronken bedacht ik me achteraf, alleen een bak ben en jerrys op haha ga dat vanavond weer proberen kijken of dat morgen een duidelijker streepje geeft. Ik ben trouwens behoorlijk emotioneel als ik bedenk zwanger te zijn alweer. Ik heb er best moeite mee om van nual een nieuw kindje te houden en alle aandacht te geven terwijl mijn miskraam zo kort terug is en niet verwerkt. Heel bijzonder en misschien zweverig verhaaltje dit maar we hebben een gedeelte van de miskraam begraven in een mooie pot en daar een roos op stam in gezet. sinds 2 weken groeit hier eenklein spruitje naast.. en de rozen beginnen nu langzaamaan open te gaan. Op de een of andere manier zien alohaman en ik dit als samen oplopend met deze eventuele zwangerschap..
Dat zou zeker een mooi symbool zijn aloha! Haha hier kwam het mannetje thuis en het eerste wat hij zegt is wat zie jij er mooi uit en dat terwijl ik niets bijzonders had gedaan
Vind het een bijzonder mooie gedachte! Helemaal mooi dat jullie het beide zo ervaren. Klinkt alsof je het verlies toch al een beetje een plekje geeft, aangezien je op een mooie symbolische manier het einde van dat leven koppelt aan het begin van dit leven. Of ben ik nu degene die zweverig is
Ik had trouwens wat raars gisteren. We hadden voor de 4e dag op een rij geklust en na 'de daad' vroeg ik hem of het nu was omdat hij zin had of vanwege productieve redenen.. Zei hij gewoon het laatste! Het is net een vrouw tijdens haar ovulatie. Ik ben eindelijk klaar met mijn laatste opdrachten voor mijn opleiding...hehe pfoei! Nu lekker naar bed toe! Weltrusten
Heb besloten toch maar te Gaan tempen, heb een ff account aangemaakt. Heeft het zin om daar deze ronde nog mee te beginnen? 11/5 reken ik als 1e dag. En dan moet ik tempen samen met ovu's toch? Op welke dag kan ik daar mee beginnen?
Kylie 11/5 is wel een aantal dagen geleden nu... Ik zou een nieuwe ronde doen.... Dus even wachten tot je ongi wordt... Of je moet nu misschien al een hele lange cyclus hebben, dan heb je miss kans dat je je ei nog spot...... als je erg onregelmatig bent. Maar anders zou ik even wachten Ik ben op dag 7 gaan tempen, dat gaat nog!
De rondes voor de zwangerschap waren 26 en 25. Heb tot op heden nog geen ei gespot, dus ik denk dat ie wel langer wordt.
Oke dat kan... Ja je kunt het miss proberen, stel hij wordt heel lang.... Dan zou 't kunnen.... Maar ik hoop dat je dan ook echt je ei nog vindt, en niet dat ie geweest is