hmmz dat is ook raar ja.. misschien 1 dagje wat minder fit geweest? slecht geslapen? ik zal mij temp kaartje ook eens delen
wel verdomd.. ik zit alle gegevens die ik in een app op me telefoon heb ingevuld ( ovuview ) in te voeren bij ff en er komt pardoes een rood kruis te staan op 16 mei.. de maandag na die zondag dat ik spotting had.. ik had die zondag eerst eggwhite achtig spul wat dus bruinig was en daarna creamy. had eerst creamy ingevuld.. dan zegt ff dat me ei op cd dag 18 was.. als ik eggwhite invul zegt die dus ma 16 mei cd dag 25.. My Ovulation Chart
haha ik ben nu echt in de war!! Ik ga gewoon bloedprikken en dan kijken ze maar fijn even of er een ei gesprongen is ja of nee en of ik hcg heb ja of nee! ik ga dinsdag op vakantie haha dat word krap aan.. wil niet dan ongi zijn al zou het wel sprekend iets voor mij zijn om exact in de vakantie zoon pech te hebben haha
@ Rozemarijke: Dat is idd vreemd! @Aloha: Ik denk dat je jezelf helemaal gek maakt! Na een miskraam heeft je lijft tijd nodig om bij te komen en ik denk dat je hem die tijd ook moet geven. En ik denk dat je je hoofd zo geen tijd geeft om dat te doen. Ik denk dat ik voor iedereen mag spreken als ik zeg dat we je droom om zwanger te worden allemaal begrijpen!! Maar ik krijg echt niet het gevoel dat je hier beter van word! Ik lees in je stukken die je schrijft al de stappen van de rouw verwerking en geef ook je hoofd de tijd. Heb je al een digitale test geprobeerd?? Dan hoef je niet te gokken op een strepje of niet! Alvast een hele fijne klus volle en ontspanne vakantie toegewenst! XXX Marinka!
ik heb ondertussen de huisarts gesproken. ga bloedprikken en als daar niets uit duidelijk word krijg ik een echo om te zien of er toevallig restweefsel aan het vergroeien is met me baarmoeder waardoor me lichaam hcg aan gaat maken. heb nog 2 testen gedaan net van zwanger en kids de ene in ochtend urine waar kv nega op was. kwam toch een streepje bij zwanger en kids. en nog een in verse middag urine en daar komt een roze streep dicht tegen de controle streep wel duidelijk trouwens.. oftewel het is erggggggg vreemd allemaal. de huisarts zei ook nog dat het kon dat ik weinig hcg in me urine heb omdat me lichaam alles goed gebruikt...? dat bloedwaarde hoog kan zijn en afval(urine) waarde laag/schommelend. we zullen deze week meer weten.
He Aloha, Jeetje wat een onzekerheid allemaal. Ik hoop echt voor je dat je over een paar dagen een duidelijke test in handen hebt! Hier ook raar: nu 2 dagen beetje licht bruinverlies maar verder niets. Zet weer eens niet door, dus ga ik meteen denken aan een innestelingsbloeding....wat waarschijnlijk niet zo is...
@Lien123: Ben je niet net ongesteld geweest? Omdat het er in je banner dag 2 staat? @Aloha: Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis! Hier niets bijzonders.. Ik ga morgen beginnen met tempen en ovu's. Het is wellicht te laat in de cyclus, maar dan kan ik alvast wennen.. M'n ei moet ik met de ovu's wel kunnen spotten, of ik moet hem al gehad hebben en het niet gemerkt hebben...
Kylie: ja ik ben gisteren ongi geworden, soort van, maar alleen een beetje bruinverlies tot nu toe...dus maar even afwachten of het doorzet. Ja ovu testen en tempen kunnen weer een ander beeld geven, ik kwam er dus deze maand achter dat mijn ei pas 2 dagen na mijn eerste posi ovu test springt, tenminste, toen was temp omhoog gegaan. Rozemarijke: kan het zijn dat je ei nog moet komen? Gebruik je ovu testen?
@Aloha: Ik geloof dat ik dit advies al eerder gegeven heb, maar probeer anders een een digitale met weekindicator, die zijn net zo gevoelig als k2v5 en je hoeft niet streepjes te turen. En inderdaad bloedwaardes afwachten, duidelijk dan dat wordt het met geen enkele test. @lien: wat komt me dit bekend voor, heb je dit niet vorige maanden ook gehad? Dat je ongi niet doorzet en je daarvan aan het twijfelen raakt? Ik hoop natuurlijk met jou op roze, maar misschien is dit ook wel gewoon de manier waarop je lichaam sinds mk ongi wordt. hier: Tja wat zal ik eens melden...ben het wachtbankje zat. Ben niet zo goed in afwachten. Normaal gezien word ik zondag (dag 32) ongi, vaak zelfs al de avond/ nacht er voor. Ik hoop natuurlijk dat ik niet ongi wordt, maar heb er geen hoge verwachtingen van. Borsten zijn wel wat steviger maar dat heb ik voor ongi vaak ook, en die drukkende gevoelens in mijn buik zijn er ook vaker niet dan wel. Niets om echt hoopvol van te worden dus.
@jannie: nu je me hebt toegevoegd aan je vrienden kon ik inderdaad je foto's zien. Je kunt inderdaad al een buikje zien, leuk hoor. Toen ik 7 weken was zag je nog zo goed als niets. Is toch het verschil tussen de 1e of de 3e denk ik, je lichaam werkt meer mee. En het is natuurlijk per persoon verschillend.
Y30: ja misschien wel. Mijn lijf doet sinds de zwangerschap van mijn dochtertje al raar. Maar vorige maand zette het wel meteen door. Nu al sinds gisterenochtend geen bruinverlies meer en heb vanmorgen maar eens getempt, en is nu nog hoog...of gaat ie pas omlaag als het doorzet? Mmm ik hou toch even een klein slagje om de arm.... Heb je verder nog klachtjes?
Hallo dames, Hier ook alles rustig ga nu lekker mijn bedje in! Ja nog een realetiecheck mag weer nachtdienst draaien nu ik niet meer zwanger ben!! Een fijn dag!! XXXX Marinka!
@lien: Dat de vloeiing nu weer helemaal weg is maakt het dan natuulijk wel weer spannend! Tempen weet ik niets van, ff wachten op rozemarijke. M.b.t. mijn klachtjes, zoals ik al schreef is het echt niets noemenswaardigs. Toen ik zwanger was deden mijn (.) (.) echt zeer en nu nauwelijks, ook de druk in onderbuik was toen heel duidelijk en nu maar heel af en toe aanwezig. Ik verwacht er dan ook niets van. @Kylie: Veel plezier met het laten zetten van de tattoo, best spannend, toch? @All: Lekker van het zonnetje genieten vandaag, het is maar van korte duur.
kylie, spannend je tatoo meis. marinka, lekker genieten van elkaar en werkse vanacht.. hier idd lekker buiten, ben al druk in huis geweest en bijna klaar.. zo ff een jurkje aan doen, want is echt warm.. jammer dat het van korte duur is, anders had ik het badje kunnen neerzetten,,,
Het is inmiddels mijn 5e, maar elke keer is het weer spannend. Ik had nu mazzel, ik belde gisterenavond om een afspraak te maken en normaal is er een behoorlijke wachtlijst, maar na wat slijmen en ´flirten´ mocht ik vandaag komen
@Kylie: fijn dat dat zo snel kan @Lien: doorgaans zakt je temp vla voordat je ongesteld wordt. Dat ie nu hoog blijft, kan een goed teken zijn, (innestelingsbloeding? Maar dan zou je pas over anderhalve week éen beetje kunnen testen), maar kan ook zijn dat het gewoon nog even niet doorzet maar het nog wel komt. Afwachten dus... Ik had na de miskraam ook bij de eerste cyclus dat ik eerst ongesteld werd voor m'n temp zakte. Hier vanochtend een temp van 36,6, veel afscheiding, dus denk mijn ei nu echt gehad te hebben, was er gisteren ook beroerd van, (koppijn enzo). Benieuwd hoe mijn temp zich de komende dagen gaat ontwikkelen...
spannend rozemarijke.. nu wachten hier lekker klaar in huis.. zo nog een klantje en dan ga ik een dutje doen in de tuin.. de jongens liggen ook beide op bed.. dus ff heerlijk rust...