Tuurlijk is dat niet erg, kan het me levendig voorstellen. Na 2x mk zul je ongetwijfeld erg onzeker zijn geworden en dan ook nog gebloed hebben... Ik weet wel zeker dat alle meiden op dit topic begrijpen wat je bedoeld. Ik zal duimen voor een hele mooie echo maandag!
Wauw!! Echt super mooi! Ook een goede plek gekozen, daar waar de huid mooi blijft, dan heb je nog heel lang wat aan dit bijzondere aandenken.
ik vind je tatoo echt super mooi, ik wil er zelf ook eentje maar ik ben bang dat het heel veel pijn doed
@Kylie: wow, mooi zeg! @madre: logisch, denk ik, al die spanning en onzekerheid enzo, als het al twee keer mis is gegaan en je nu dus al die bloedingen hebt gehad... @Y30: erg he, dat wachten en dan toch weer hopen enzo? @prisca: welkom, helaas dan toch, ik zie hier binnen dit topic liefst zo weinig mogelijk meiden instromen, maar dat heeft alles te maken met dat je het niemand gunt om een miskraam mee te maken. @vroege echo: hartje bij 6 weken kan idd wel gewoon, maar komt dus ook erg vaak voor dat je dan nog geen hartactie hebt, dus vandaar dat niet elke VK of gyn het wil doen. @all: nou, ik voel ook weer van alles aan m'n lijf, dus ben benieuwd naar m'n temp morgenochtend. Als ik op m'n lijf afga, zou die morgen dan toch echt hoger moeten zijn...
@Rozemarijke: Ik hoop dat ie mooi hoog blijft! @Prisca: Tja, pijn... Het hangt erg van de plek af, deze plek voelde ik vrijwel niet (maar ben ervaren ), maar heb er een op m'n voet, die was verdomde zeer. Maar het is niet de vergelijken met de weeën van de MA.
Hallo dames, Jullie hebben deze nacht echt niets spannends gemist! Het was donker ! @ nieuwe dames: Hellaas welkom! Niemand stoort op deze pagina iedereen is altijd welkom en mag altijd storen!! @Y30 Ik moest wel even lachen toe ze u tegen je zei ! Nou nog een paar aagjes en dan weer testen! @Kylie: Was een beetje scepties maar vind hem erg mooi geworden. Plek is mooi en ook het voormaat is ook netjes!! @Rozemarijke: Ga dik voor je duimen!!! @hier: Nachtdienst is niet goed voor het klussen!! Probeerde manlief nog te verleden maar het is mislukt! Vanavond nog maar een keer proberen! Tot vannacht! XXX Marinka!
Hmm, hier was het ook erg donker vannacht. Ik heb er alleen geen geld mee verdiend Maar mijn temp is wel omhoog gegaan weer, 36,79, dus dan kan ik nu wel zeker stellen dat ik dinsdag mijn ei heb gehad
heb hem er bij gezet weet niet precies wanneer ik uitgerekend ben omdat mijn cyclus een beetje schommelde laatste maand na de mk. Maar dat horen we 6 juni wel dan hebben we de eerste echo. Groetjes hen jel
@nieuwe, helaas welkom voor jullie, een mk gunnen we niemand @henjel, denk dat de eerste echo 6-6 moet zijn? ipv 6-5? @ all, vandaag gebeld voor uitslag bloed, was niets in te zien. Geen HCG en HB was goed. Nu de ongi maar afwachten.
y30 en rozemarijke spannend meiden.. op naar de l l mamav2b balen dat je cyclus zo van slag is meis kylie, vind hem echt heel mooi!! ben niet zo van de tatoos, maar zoiets heeft wel iets heel speciaals (heb altijd geroepen, hoop het nooit mee te maken, maar mocht ik een van mijn kindjes verliezen laat ik de naam en datum tatoëren...) spannend jan hel.. op naar een mooie echo! hier, druk dagje... moet de was wegwerken, bedden verschonen, vanmiddag uit school een klant, daarna naar zwemles en vanaaf ook weer klanten.. word al moe als ik eraan denk... maar.. de boodschappen zijn in huis
Jannie, pfoeh druk he meis..... rustig aan Hier ook van alles te doen....... maar ff lekker bezig houden, anders denk ik de hele tijd wanneer komen die gordijnen nou!!!!! Heb ze gister besteld!
zo... alles wat niet gestreken hoef te worden is weg.. nu no 1,5 mand strijk.. de bout staat op te warmen...
Ja heb stiekem zitten snuffelen gaaf hoor! Weet niet hoe dat zit met de kosten. We hebben vorig jaar expres een gezinspolis genomen, zodat ALLES vergoed wordt qua zwangerschap en bevalling (ook zonder medische indicatie bevallen en volledige kraamzorg vergoed). Weet niet of deze echo's ook betaald moeten worden, heb je na een mk geen medische indicatie echo?
De gyn zei trouwens de dag van de echo en bespreking van curettage, dat ik gewoon gelijk het ziekenhuis kon bellen en niet de vk. Dus ik neem aan dat ik nu gewoon bij de gyn loop (en als na 12 weken alles goed is mocht ik weer naar de vk). 20 juni controle echo. Hoop echt dat alles goed is, of misschien al een nieuw vruchtje
hier ook een gezinnenpolis... alle medische echo's worden uit het standaardpakket vergoed, maar nu kan ik zonder betalen policlinisch in het ziekenhuis bevallen als ik wil en hoef ik de eigen bijdrage van dekraamzorg niet te betalen en an ik maximaal 16 extra aan huishoudelijke hulp aanvragen aansluitend aan de kraamzorg en das wel handig als er al 2 kids rondlopen...
over die echo's ga ik bij de vk navragen de 7e.. eerder als ik het psych. niet meer trek.. maar ja.. ben vrij nuchter, dus dan moet het wel hel erg worden nog een halve mand strijk... en die wacht maar tot volgende week... heb echt geen zin meer.. lig lekker met de laptop en afstandsbediening op bed.. moet straks met die mega wind nog een stuk fietsen..daar ga ik nog ff over nadenken...misschien toch maar de bus pakken...