Heb niet zoveel ovus meer, en ze blijven allemaal negatief dus we doen het voor de zekerheid om de dag tot ik ongesteld wordt
fijn dat de hcg afneemt meis... das een goed teken! als extra controle kan je ook je baarmoeder gaan voelen.. hier weer lekker misselijk.. denk zo maar ff de HA bellen.. want dit is met 2 kinderen geen doen.. eten of niet eten helpt niet meer voel me zo ellendig erdoor.. wil genieten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ha meiden, Had ff een dagje gemist, na het werk meteen een feestje en toen laat thuis. Net ff bijgelezen, viel gelukkig te doen. @Betty Barclay: Welkom en gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik heb er vast overheen gekeken, maar hoever ben je? @Lien: Jammer dat het is doorgezet, maar ja wel duidelijk. @Moederv2: Jammer dat er geen HCG is gevonden in het bloed, nu maar weer afwachten, balen voor je! @ovutesten en hoeveel klussen: Wij klussen alle dagen uitgaande van een dag voor mijn kortste tot een dag na mijn langste cyclus, maar deze ronde was er zowaar een posi ovutest en die kwam later dan ik gedacht had, dus toen hebben we er nog een dag achteraan geplakt. Na 7 dagen op rij waren we het allebei behoorlijk zat. Hier: Mijn hoop was maar van korte duur, ik heb van woensdag avond tot gister avond echt wel veel hoop gehad, mijn borsten deden erg zeer, ook bij gewoon bewegen (lopen e.d) en ik voelde steeds vaker wat in mijn onderbuik. Maar toen ik avond laat mijn BH uit deed merkte ik dat mijn borsten minder zeer deden, en vanmorgen nog minder. Ik ben dus bang dat het toch weer valse hoop is geweest. Te meer omdat ik dat gedoe met mijn borsten ken van voor mijn zwangerschap. De week van ongi worden zere borsten en kort voor ongi worden doen ze geen zeer meer. Die gevoelens in mijn buik kan ik niet plaatsen, misschien toch psychisch. Hoe dan ook ik ga er maar vanuit dat ik morgenavond of anders zondag ongi word, en zo niet gaan we dan wel weer hopen. Sorry voor dit lange echo verhaal (maar baal er ook best een beetje van).
Ik heb weer een raar gevoel. Het voelt alsof er een band strak om me heen zit op heup-baarmoeder-onderrughoogte (alsjebegrijptwatikbedoel...) Deze ken ik nog niet van vorige maand volgens mij. Verder heb ik behoorlijke steken in mijn linkereierstok. Qua afscheiding is het hier: megadroog en korrelig (sorry voor het beeld). Wel had ik de indruk dat het gisteren een tijdje 'oranje-achtig' is geweest... We wachten rustig af!
lieverd dat had ik ook in het begin... en heel eerlijk af en toe nog wel hoor.. een mk gaat je niet in de koude kleren zitten ... ik zeg gewoon steeds dat alles goed is en blijft gaan.. en elke controle wijst dat weer uit dat alles gewoon goed gaat met beebje.. die angst hou je denk ik toch wel heb ik ook.. elke toiletbeurt kijk ik me toiletpapier na.. elke keer als ik iets voel ga ik na het toilet... ja is gekken werk maar kan er helaas ook niks aan doen.. komt allemaal goed meissie probeer er zo positief mogelijk in te staan en ja ik snap ook dat dat moeilijk is..
Y30: oh spannend joh, nog 3 dagen. Ja, herkenbaar dat je heel de tijd je eigen kwaaltjes van je vorige zwangerschap vergelijkt met nu. Ik doe dat ook, maar ik hoor vaak dat elke zwangerschap weer anders voelt. Mijn mk voelde heel anders dan bij mijn dochtertje, maar ja, die ging ook mis...had toen al een paar dagen na ei ongesteldheidskrampen. Bij dochter had ik echt helemaal nergens last van...pas met 6 weken begonnen de kwaaltjes. Anna: spannend, leuk he al die pijntjes en kwaaltjes...kon iemand maar even vertellen wat het allemaal betekent.. Hier gaat alles goed. Ik ben begonnen met tarwekiemolie, iemand ervaringen mee? Etos zwanger mee gestopt, als iemand nog wil, heb hier anderhalve doos liggen, ik woon in de buurt van Rotterdam. Gratis af te halen!
He meiden, Even een vraagje hoe jullie dit berekenen. Ik ben dus zwanger alleen mijn laatste menstruatie was op 25 april dus dan zou ik a.s maandag precies 5 weken zwanger moeten zijn alleen mij ei is iets eerder geweest op zaterdag 7 mei heel duidelijk gevoeld. dan zou ik dus morgen precies 5 weken kunnen zijn. hoe zouden jullie dat berekenen? Heb echt heel duidelijk mijn ei gevoeld had zulke erge krampen had dat nog nooit zo eerder gehad. Ik hoop dat jullie mij wat kunnen helpen? Groetjes
Hen Jel: naar mijn weten nemen ze in eerste instantie de eerste dag van je menstruatie als dag 1, en kijken ze nog niet naar je eisprong. Pas als je een termijnecho hebt gehad kunnen ze heel precies bepalen hoever je bent. Je ei kan vroeg of laat komen in je cyclus maar ook vroeg of laat innestelen, dus dat is best lastig te voorspellen. Maar je kan voor jezelf natuurlijk je uitgerekende datum een paar dagen corrigeren met je eisprong. Maar het blijft volgens mij altijd een beetje gissen. Je eipijn wil namelijk ook niet altijd zeggen dat dan ook daadwerkelijk je ei springt, kan ook "voorbereiding" zijn.
ow wat fijn dit toppic. ik werd ook ongi, een paar dagen na een positieve test. ik was waarschijnlijk maar 4 a 5 weken. ik was nu ook ovulatie aan het testen. maar heb het idee dat de testen alweer lichter worden dat ik nu dus geen ei heb gehad. maar dat kan dus heel goed kloppen zo als ik het hier lees. hoop maar dat ik snel weer een ei krijg zodat we door kunnen oefenen voor een 2de spruit...
hier vanochtend de ha gebelt voor tabletjes tegen de misselijkheid.. word gek van mezelf.. ook maar een dagje nietsdoen ingelast... zo maar ff ophalen en dan hopen dat ik me beter ga voelen..
Oorspronkelijk geplaatst door baby90 Mei 2011 13 Mamvan2boys (2e ronde na mk, 3e kindje) feb '11 mk 21 Deesjedees ( 1e ronde na mk, 1e kindje) apr'11 mk 19 Sjenny (1e ronde na mk, 1e kindje) maart'11 MA 20 Aloha (1e ronde na mk, 1e kindje) Apr'11 ma 24 Lien123 (4e ronde na mk, 2e kindje) feb '11 mk 24? Baby90 (ronde 1 na mk, 1e kindje) Apr'11 MK 29 Y30 (3e ronde na mk, 1e kindje) feb '11 mk Juni 2011 3 Anna27 (3e ronde, 2e kindje) Feb '11 MA 6 Rozemarijke (5e ronde, 2e kindje) Jan '11 MA +-6 Kylie1986 (1e ronde na mk, 1e kindje), mei '11 MA +/-11 Lievefamke (1ste ronde na mk, 2de kindje) Mei'11 16 hetlichtje (1e ronde na mk mei en ma feb'11) 18 MMarinka (2e ronde na ma, 1e kindje) Jan '11 MA Zwanger 18-11-2011Moedervtomasz (1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 28/6e 4e control, 6/7 20 wk cho 18-11-2011 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 12/5 3e echo 06-12-2011 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk- 16-05-11 echo ??????????? moi 78(1ste ronde, ?? kindje)mrt'11 mk 21-01-2012 jannie1980(2deronde, 3de kindje) feb en mrt'11mk 7-5-11 intake vk ????????? Bianca (..ronde, ..kindje) ...mk 30-1-2012 Hen Jel (.2.ronde, 2..kindje) mrt"11mk 6-5-11 eerste echo Zwanger Ongesteld MMM Vlindertjenegatieve test
Mei 2011 13 Mamvan2boys (2e ronde na mk, 3e kindje) feb '11 mk 21 Deesjedees ( 1e ronde na mk, 1e kindje) apr'11 mk 19 Sjenny (1e ronde na mk, 1e kindje) maart'11 MA 20 Aloha (1e ronde na mk, 1e kindje) Apr'11 ma 24? Baby90 (ronde 1 na mk, 1e kindje) Apr'11 MK 29 Y30 (3e ronde na mk, 1e kindje) feb '11 mk Juni 2011 3 Anna27 (3e ronde, 2e kindje) Feb '11 MA 6 Rozemarijke (5e ronde, 2e kindje) Jan '11 MA +-6 Kylie1986 (1e ronde na mk, 1e kindje), mei '11 MA +/-11 Lievefamke (1ste ronde na mk, 2de kindje) Mei'11 16 hetlichtje (1e ronde na mk mei en ma feb'11) 18 MMarinka (2e ronde na ma, 1e kindje) Jan '11 MA 22 Lien123 (5e ronde, 2e kindje) Feb '11 mk Zwanger 18-11-2011Moedervtomasz (1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 28/6e 4e control, 6/7 20 wk cho 18-11-2011 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 12/5 3e echo 06-12-2011 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk- 16-05-11 echo ??????????? moi 78(1ste ronde, ?? kindje)mrt'11 mk 21-01-2012 jannie1980(2deronde, 3de kindje) feb en mrt'11mk 7-5-11 intake vk ????????? Bianca (..ronde, ..kindje) ...mk 30-1-2012 Hen Jel (.2.ronde, 2..kindje) mrt"11mk 6-5-11 eerste echo Zwanger Ongesteld MMM Vlindertjenegatieve test
Eigenlijk vind ik het dus helemaal niet zo spannend meer. Zoals ik al schreef weet ik van mijn lijf (van voor mk) dat als mijn (.) (.) plotseling niet meer zeer doen, ik kort daarna ongi wordt. Tuurlijk hou ik nog wel een klein beetje hoop, kan ik namelijk pas loslaten als ik daadwerkelijk ongi ben. Maar al met al heeft de hoopvolle spanning plaats gemaakt voor een behoorlijke dipdag.
Hoi, Bij mij werd er gezegd dat je het beste vanaf je test kan rekenen. Dus als je vandaag posi zou testen dan zou je 4 weken zijn(2 weken voor test eisprong +2 weken cadeau). Dat scheelt een hoop terleurstellingen en je kunt beter vooruit gezet worden als terug.
Y30: ja ik ken het gevoel. Hier worden ze ook minder pijnlijk vlak voor ongi. Maar nu had ik er eigenlijk bijna helemaal geen last van. Ik blijf voor je duimen hoor! Het blijft echt balen,die spanning! Ben meerdere kanten opgeslingerd afgelopen dagen....maar goed, nu van wachtbankje, naar baalbankje, naar ik-leg-me-er-bij-neer-bankje.....
Ja, dat zeg je helemaal goed! Nu ga er nu nog even vanuit zondag helemaal op het baalbankje te komen. Gelukkig ga ik meestal vrij snel over naar het ik-leg-me-er-bij-neer-bankje. Wellicht herken je het volgende ook wel: Het "het is alweer bijna juni gevoel". Toen wij in januari begonnen met proberen ging ik er eerlijk gezegd wel van uit dat we dit jaar zwanger (echt goed zwanger,niet mk) zouden zijn. Ik dacht misschien zelfs nog wel moeder te worden in 2011. Nu is die kans natuurlijk allang voorbij, maar ik merk dat ik nu ook denk, er is al bijna een half jaar voorbij... wie weet wordt ik dit jaar wel helemaal niet zwanger. Beetje deprimerende gedachte ik weet het, maar hij was er van vanmorgen 'zomaar'.
Goedemorgen dames! Ja vannacht de laatste nacht werken! Heb weer even bij gelezen: @Suzy83: (hellaas) welkom! De sfeer hier is zeker goed lees en poost lekker mee!! @Y30: Een Knuffel!! En "het bijna juni gevoel" Ik heb daat ook met mijn schoonzusje afgesproken samen zwanger op vakantie maar ik ga 1juli weg begin er erg aan te twijfelen of dat wel gaat lukken. @moedervan2boys:K*T zeg!!! Hoop voor je dat je dan snel ong. word! @Bloedtest: was toch nog iemand die bloed had laten afnemen?? Ik dacht Aloha al iets bekend?? @hier: Nou van klussen nog altijd niets gekomen k*t nachtdienst! En dan ook nog een collega die veel praat over haar miskraam. Ze bedoelt het goed maar ik wil het niet veel hebben over haar miskraam en niet de hele tijd over mijn eigen. Vannacht werken met een andere collega! Groetjes Marinka! @dedamesdienietmeermeeschrijven: Mochten jullie meelezen! Hier word aan jullie gedacht!!!!