zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @ nieuwe meiden; Welkom (helaas). Jesse (voorzichtig) gefeliciteerd. Ik hoop voor je dat het bruine verlies tot de 50% van de gevallen hoort waarbij dat helemaal geen kwaad kan.

@uitgerekende datum: Ik zou 13 oktober uitgerekend zijn, zou nu dus ongeveer 20 weken zijn geweest. En ook ik hoop toch eigenlijk nog wel dat het voor die datum gaat lukken.
    @Rozemarijke: Uiterlijk september, daar gaan we gewoon voor duimen. En inderdaad verlof voor de zomervakantie is natuurlijk ideaal:).

Hier: Solt mijn lichaam met mij!! Vanavond bij het uitdoen van mijn BH weer wel gevoelige borsten. Niet in de mate van woensdag avond maar wel weer meer dan gisteravond:(:);).
    Zoals ik met de smiley's aan probeer te geven, ik snap er niets meer van, krijg weer wat hoop en dus uit de dip, maar wordt tegelijkertijd wel moe van mezelf! Ik hoop dat ik jullie nog niet verveel met mijn gedoe.
    Als ik me wat kon bedenken waardoor het vrouwen lichaam duidelijk zou aangeven (kort na ovulatie) of het gelukt is, dan zou ik er meteen patent op aanvragen, volgens mij werd ik dan een hele rijke meid:D;)

2. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog 3 dagen tot testen y30?
    toch niet alvast een testje wagen?

3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    weer een hoop gekletst meiden...
    ben gisteravond vroeg mijn bedje in gegaan en vanochtend bammetje op bed gegeten..
    gister werkte het pilletje goed, maar gaan vanavond bij mijn schoonzusje eten, dus probeer nog ff te rekken..

over bruin verlies... zolang het bruin is, is er niets aan de hand.. das nl oud bloed...
    word het donkerrood, dan zou ik gewoon de vk/ha nog eens bellen... evt kunnen ze nog eens op hcg testen, want dan zie je de opbouw/afbraak van hcg..

y30, knap hoor, dat je nog niet getest hebt!

4. hen jel

hen jel Actief lid

26 feb 2009
    153
    0
    0
    He meiden,

Heb vanmorgen een clearbleu test gedaan met indicator om te kijken hoe lang ik zwanger was precies die gaf 3+ aan dus dan zou ik nu dus al 5 weken zwanger zijn toch?

Groetjes.

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meis, is een indicator... de hcg waarden kunnen zo verschillen per persoon.. probeer je daar niet druk over te maken.. je bent zwanger!!! en met de termijnecho vertellen ze wel hoelang :D

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

Wat een gek lijstje! (Ligt niet aan jou hoor, famke ;)). Maar in week 4 en 5 is het nog OK als je 5 of 18 hebt, maar een week later zou het minimum op 1080 liggen. Als je in week 5 op 18 zit, zit je toch een week later never nooit op 1080? Weer van die vreemde grappen van de medische sector.... ;)

@y30: haha, herkenbaar hoor. Ik word ook gek van mezelf en blijf nu maar even roepen dat kwaaltjes dus niets te betekenen hebben.
    Maar deze maand voor het eerst weer significante hoeveelheden afscheiding, (vorige rondes eigenlijk niet), dus ook ik ga weer hopen en de hele ratalan van wat jij beschrijft. Erg vermoeiend.
    Als je idd vindt hoe we zeker kunnen zijn direct na bevruchting, ben ik de eerste die het komt kopen :D

@all: ben duf, dus alweer helemaal kwijt wat de rest geschreven heeft. Ga nu eerst douchen, (we hebben van Thirza uit mogen slapen tot 8 uur, toen meldde ze zich pas :D), en dan even naar de garage: hebben ze van de week bij de APK de lampen verwisseld, deed woensdag rechtsvoor het al niet meer en donderdag linksvoor ook uitgevallen. Hahaha.... lekker is dat.
    Kom dus later vandaag nog wel even bijlezen en reageren ;)

7. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL

Ja en dan staat er ook nog bij dat het een richtlijn is en per vrouw kan verschillen hahaha.
    Maar dit lijstje was ik eens tegengekomen, dus ik denk misschien heeft iemand er iets aan...

wij mochten ook tot 8 uit uitslapen ;) had nog iets later gehoopt (ze is altijd vroeger wakker als het mijn beurt is om eruit te gaan haha

8. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    die 1,080 is toch gewoon 1080? ipv 1 en een beetje?
    snap er ook weinig van hoor ;)

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ben jaloers op de uitslapers.. hier al vanaf 4 uur wakker... de jongste lag er laat in, maar dat heeft niet geholpen...
    heb het gevoel of het 12 uur is ipv 9.25
    en dan zijn de kids ook nog eens niet te genieten :( en manlief is weg :(

10. raspberry

Ja, dat is 1080 idd. Die komma moet waarschijnlijk een punt zijn maar zal overgenomen zijn van een amerikaanse site ofzo, wantin amerika zetten ze 1,080 ipvzoals wij dat (officieel) doen met 1.080 :)

11. raspberry

@Jannie: balen zeg! Dat is wel heeeeel vroeg! Leggen jullie ze dan niet meer terug, zo van: je zoekt het maar even uit dan? Hoe oud zijn je kids eigenlijk? Heb je vast al eens verteld, maar ben het ff kwijt...

12. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    Ben weer terug van een heerlijk weekje vakantie.
    Ga maandag alles van deze week bij lezen.
    Vandaag lekker genieten. Zijn 1 jaar getrouwd.
    Tijd gaat echt hard.

13. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    leg ze wel terug, maar luisteren ho maar... is de hele ochtend al drama.. kan wel janken.. gelukkig is mannetje nu weer thuis.. zo ff eten en dan de jongste en mama naar bed en de oudste mee met papa boodschappen doen..
    uiteindelijk is manlief om 7.00 met ze naar beneden gegaan en ik o 7.45, want toen moest hij weg...

14. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    voor manlief ging de wekker om 5:30 hij moest werken.. ik had gister al brood klaar gemaakt en in de koelkast gedaan dan hoefde ik er nie uit:d koffie kon die zo aandrukken duss.... ik moest echt ff bij slapen.. hier werd het half 9 een half uur later dan gisteren..ik leg hem dan altijd bij ons in bed neer dan wil hij meestal nog wel verder slapen of hij begint speelgoed het bed te trekken ook lekker als je je omdraaid:D:D maar dan kan ik nog wel ff rekken:p... en vanmorgen was hier ook een kleine hummel niet te genieten huilen schreeuwen de hond slaan( die zat hem aan te kijke doe je nou dan, en gaf pootje en kusjes hahah) dus hij ligt alweer vanaf 10uur plat:d
    en nee hij wou ook net maar heb hem in bed gelegd en zijn deur dicht gedaan.. overal ligt speelgoed, en een uitgeteld boos mannentje in zijn bed:D vergeet niet mama wint altijd;)

15. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    oooeee jannie alweer 6 weken:D:D:d heb je het al een beetje aan mensen verteld.. (schoon)ouders, (schoon)zussen/broers....??? kindjes???
    en hoe voel je je nu??

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @deesjedees: Welkom terug, en GEFELICITEERD met jullie jubileum. Maak er maar een romantische dag van:).

@Jannie: Ik ben toevallig vanmorgen gezwicht voor een testje, dus toch niet zo knap van me. Morgen is pas NOD, maar ik werd zo gek van mijn lijf dat ik dacht; als 't nou een posi testje is hoef ik in ieder geval niet meer te twijfelen en hebben we meteen een leuk begin van het weekend. Maar helaas WIT. Ik zal dus toch moeten afwachten of ongi vanavond of morgen komt. Zo niet test ik maandag ochtend weer (dat was mijn originele plan, maar had vanmorgen dus een moment van zwakte).

17. raspberry

Logisch toch? Balen dat ie nog wit was, maarja.... :(

@Deesjedees: gefeliciteerd!

@Jannie: balen dan zeg, zeker als je zo misselijk bent! :( Nog een beetje bij kunnen slapen?

18. lien123

lien123 Niet meer actief

Wat zitten jullie weer lekker te kletsen!

Y30: jammer van je witte test, was zo leuk geweest! Maar hoeft nog niet veel te zeggen he?! En we worden niet moe van je hoor, ik zit toch ook altijd met mijn innesteling/ontkenningsfase haha! :D
    Deesjedees: welkom terug van de vakantie.
    Lievefamke: leuk zo'n hcg lijstje, maar zijn het nou dagen of weken?

Ik zou 7 oktober uitgerekend zijn geweest. Dan scheelden we niet zoveel Y30! Maar ik zat te denken, ik zit nu in de 5e ronde, maar eigenlijk telt de eerste ronde na mk niet echt mee, want had toen geen idee wanneer mijn ei was. En bij dochter en mk allebei in 4e ronde raak, dus deze ronde is eigenlijk de 4e ronde, en moet het gewoon raak zijn!

Was vanmorgen in de Ikea, jawel! Ontbijt voor 1 euro! Als ik dan vrouwen met een dikke buik en een kindje zie lopen, ben ik meteen jaloers!!

19. MMarinka

MMarinka Actief lid

17 feb 2011
    308
    0
    0
    Verpleegkundige
    Leiden
    Hallo dames,

Daar ben ik weer. Het is vandaag de terug draai dag dus om 12:15uur door manlief gewekt met een ontbijt/lunch/avond eten/snak enz. En meteen geklust! Joepie. Ik begon me al een beetje zorgen te maken want mijn ei begind wel weer in de buurt te komen als het goed is!!

@Y30 en Lien: Ik was eigenlijk 21oktober uitgerekend dus ook bij jullie in de buurt! Bij ons is niemand in oktober jarig dus ik denk dat mijn kindje dan niet geboren wil de worden ;)!
    @Deesjedees: Gezellig dat je er weer bent leuke vakantie gehad??? en natuurlijk gefeliciteerd! ook voor manlief natuurlijk!!
    @de"uitslapers": en toch hou je met heel je hart van ze :)!
    @Moedervantomas: En ik zo nu en dan maar klagen over mijn baan maar 5:30uur er uit Haleloeja! Wat vroeg!

Weten jullie mannen eigenlijk dat jullie op het forum schrijven??
    Eigenlijk best vaag we kennen elkaar allemaal niet en toch weten we veel van elkaar en delen we iets super zwaars met elkaar. Best cool. Wat ik eigenlijk wil zeggen is: dank jullie wel dames!

XXX

Marinka

20. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Fijn hé Mmarinka, graag gedaan :) En de andere dames ook bedankt!
    Mijn man weet wel dat ik op ZP zit, maar niet precies wat ik hier schrijf.

Deel Deze Pagina