zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik ben ook 30 en we hebben er ook 1 :D
    Ik wil er voor mijn 36ste 4.... (eerst maar kijken hoe 2 en 3 bevalt hoor)
    Maar ik hoop dat het lukt en dat we idd ook snel weer een 2de krijgen..

2. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Ps sorry voor mijn depri bericht hierboven maar moest het even kwijt... ;)

3. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik temp elke ochtend met oor en gewone thermometer. Nou , die oorthermometer is echt geen pijl op te trekken... Soms geeft ie 0.3 meer aan, soms minder en soms het zelfde... Ik vertrouw een gewone therm. meer

4. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL

zo dat is heftig!
    doe maar rustig aan!

5. deesjedees

deesjedees Fanatiek lid

10 nov 2010
    1.647
    0
    0
    @ sjenny, wat een rot bericht zeg. Doe maar rustig aan. Kom je er weer snel boven op.

@ tempen, moet je eigenlijk altijd met dezelfde thermometer tempen?

6. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Even een echo berichtje.. Weet niet waar ik aan toe ben.

Vandaag vreselijk sjago geweest tegen Danny, kan bij naderende ongi horen, maar ik herken het ook nog wel van de zwangerschap.
    Af en toe wat steken in mijn vagina en links onder in mijn bm..
    Moet het nog even volhouden, NOD is op 6 juni, gelukkig moet ik 3 dagen werken, dus heb wat afleiding..

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Sjenny: Wat een ellende!:( Voel je je al een beetje beter? Inderdaad rustig aan doen.

@Rozemarijke en Kylie: Allebei 6 juni NOD spannend! Gaan jullie beide wachten tot maandag met testen, of toch maar iets eerder?

Hier: Gister een hele gezellige hemelvaartdag gehad met mijn vent:). Waren we ook wel weer een keer aan toe, na al dat verplicht klussen en gestress over wel of niet gelukt. Voel me eigenlijk sowieso wel erg relaxed deze week. Ongi worden is natuurlijk niet leuk, maar als de spanning er weer af is, voel ik me wel weer meer mezelf.
    Voor deze maand een andere strategie bedacht, wilde ik eens met jullie delen, als iemand denkt dat het niet handig is, graag aangeven!

Ben van plan op dag 14 het eerste ovu testje te doen (vorige maand was hij pas op dag 19 positief, maar voor de zekerheid wat eerder starten), en vanaf dan ook om de dag te klussen t/m dag 24 (als weer dag 19 posi is, anders korter of langer). Mochten de ovu testjes niet zo betrouwbaar zijn dan hebben we toch ruim geklust. Op deze manier hoeft het niet een week lang iedere dag (ging op een gegeven moment echt met tegenzin), en omdat ik toch veel lees dat het niet goed is voor het zaad om iedere dag te klussen...
    Wat denken jullie, goed plan?

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Nog even een berichtje van mij.
    Vriendin en tevens buurvrouw kwam net spontaan op bezoek met haar kleine meid (ruim anderhalf). Ze was zo goed te pas, lekker spelen in onze tuin en onze katten aaien, en die vriendin natuurlijk maar dingen zeggen als; "ja, dan kunnen de katten daar maar vast aan wennen;)" Zoals men hier zegt: "ik kreeg er behoorlijk klepperende eierstokken van". Als je dan zo'n lievie op bezoek hebt die ook gezellig met je knuffelt enzo dan weet je meteen weer waarom je er zo je best voor doet.:):)

9. Kylie1986

Ahhh, had net een test gedaan (3dagen voor nod), en ik twijfel.
    Ik zie zelf een heel vaag streepje, maar straks beeld ik het me in? M'n zusje ziet hem niet..
    Kan je ook een afdruk zien waar normaal het streepje zou komen?

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meiden, ben er nog hoor, maar ff een drukke week.. volgende week hopelijk rustiger...

kylie, je ziou idd een voorgedruktstreepje kunnen zien..
    je moet binnen de afleestijd een roze streep zien, anders is ie nega..(zette zelf altijd een kookwekker!

hier de laatste 2 dagen minder misselijk, dus laat de medicijnen maar weer staan... ben wel nog steeds enorm moe, dus lig er als mogelijk rond 21.00 in en slaap ook tussen de middag:)

dinsdag intake vk.. vind dat niet zo spannend... maar die echo.. laat die nou maar komen.. dat vind ik nl wel enorm spannend.. kijk er nu al tegen op, al kijk ik er ook wel naar uit..

ga weer stoppen.. krijg zo weer visite.. hopelijk blijven ze niet te lang...:)

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Sjenny: jeetje joh! Rustig aan dan nu hoor! Had jouw ambulance ook een grote fotoposter op de zijwand? :D Toen ik afgelopen januari werd afgevoerd had ik uitzicht op een tropisch strand.... haha, vroeg die ambulancebroeder nog: hoeveel mensen zien dat ook daadwerkelijk? :D

@Y30: klinkt als een goed plan :) En die klapperende eierstokken kan ik me goed voorstellen :) Bij elke megaschattige actie van Thirza kan ik ook alleen maar denken: zo eentje wil ik er nog 1 van :D (Net ook weer: voordat ze op bed ging moest ze een kusje van me hebben, maar trok mij naar zichzelf en papa toe en toen moesten we alledrie tegelijk een kusje geven. Smelt.... :))

6 juni idd samen met Kylie NOD. Ik ga zondag testen, dan is manlief ook gewoon thuis, (althans: hoeft hij een stuk minder vroeg van huis ;)).

@Jannie: vroeg je bed dus maar in :D

@Kylie: wat bedoel je precies met voorgedrukt? Ik heb hier bij beide zwangerschappen gehad dat ik een heeeeeeel licht streepje kreeg na afleestijd, (alleen zichtbaar in fel daglicht) en beide keren had ik dan een paar dagen later wel een duidelijke test, (niet zo knal als je ze hier op ZP vaak langs ziet komen, maar iig met het blote oog zichtbaar gewoon ;)).

12. Kylie1986

Ik weet niet zo goed wat ik bedoel, haha..
    Met de vorige zwangerschap had ik op NOD getest, en toen had ik een licht met duidelijk streepje..
    Nu was hij voor mij zichtbaar, m'n zusje zag hem na een half uurtje toen ze nog een keer keek.
    Heb net naar mijn borsten gekeken en er zitten behoorlijke aders op.
    Wilde manlief naar de kv laten gaan, maar hij kan de winkel niet uit.
    Dus ik ga zometeen 20 min naar Dronten rijden, daar is het koopavond :p

13. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle

dan wel ff vertellen wat die test zegt he ben bnieuwd:D:D heel licht streepjes is toch eigenlijk streepje is streep zwanger

anders moet je een clearbleu digi halen heb ik ook gedaan dan hoef je geen streepje tuuren daar staat zwanger niet zwanger maaaaar weet nie hoeveel hcg daar voor nodig is dus miss dat je nog e weinig hcg hebt... in ieder geval hoop het heel erg voor je.. het kan ik had ook na mijn mk direct zwanger... dus duim duim duim en testen maar:p:p

kan je straks foto maken en hier posten??? kunnen we mee kijke naar streepje of naar zwanger niet zwanger:p;)

14. Kylie1986

De digi heeft meer nodig ja..
    Als ik hem heb gedaan laat ik hem wel ff zien hoor..

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Nou...snel testjes halen, en morgen ochtend weer proberen;).
    Wij wachten af, samen met jou:).

16. raspberry

raspberry Niet meer actief

Spannend Kylie :)

17. Kylie1986

Nou, heb een test gedaan van de trekpleister, was negatief..
    Nu heb ik in de namiddag veel gedronken, dus misschien was de dipstick daarom in mijn ogen licht posi en deze dus nega..
    Manlief belde nog, dat ie toch even naar de KV had kunnen gaan en 2 doosjes mee kon nemen, maar toen was ik net terug..
    Maargoed, morgenochtend of zondag of maandag weer testen, heb er nu toch genoeg.

18. Sjenny

Sjenny Bekend lid

24 jan 2011
    509
    0
    0
    verkoopster
    zuidholland
    Spannend hoor Kylie!

Hier nog steeds veel last van me nek en rug... Hmm balen!

Maar kijk eens naar mijn handtekening! Hopen dat gimena gelijk heeft! Moet je zeggen dat ik last van me buik heb (ongi krampen) dus hoooop het zo!

Mijn ambu was gewoon grijs en saai! Maar een lieve dame!

19. Kylie1986

Grappig, als Gimena gelijk heeft, ben ik nu niet zwanger. Had haar vanavond gevraagd om te pendelen of ik nu zwanger ben..
    En ze had het met mijn vorige zwangerschap goed..

20. blue21381

blue21381 Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.843
    0
    0
    Zuid-Holland
    sjenny wat een bericht. Doe rustig aan en ik hoop voor jou dat je pendel klopt. Geeft dan weer wat duidelijkheid en kan je weer verder. Ik hou zelf rekening met weer 67 dagen tot ongi. Dan kan het hoop ik alleen maar mee vallen.

Deel Deze Pagina