kylie, die onzekerheid is echt erg. Wel een licht streepje... Geen streepje op ovutest, dat geeft toch wel hoop... Zolang je nog niet vloeit, blijf ik duimen voor je! (daarna natuurlijk ook, maar dan voor de volgende ronde)
Y30: ja vroeg testen, het is dan echt zo'n vreselijke teleurstelling als het dan mis gaat. Ik probeer zelf altijd zeker 3 dagen te wachten na nod, alleen haal ik dat dan nooit, want ik word altijd al ongesteld!!! :x En toen ik van 23 naar 26 dagen ging, had ik zo'n witte test, bleh, zo'n teleurstelling, ik dacht echt in al mijn naïviteit dat ik kei en kei zwanger was!! Maar aan de andere kant, er zijn ook zoveel vrouwen die 4 dagen voor NOD al testen en dan een licht streepje krijgen die steeds duidelijker wordt. Wel heel leuk om het dan al te weten! En voor Kylie is het nu gewoon echt rot. Ik duim voor je, Kylie!
Daar heb je ook gelijk in. Ik vind het alleen zo sneu voor al die meiden die dan voor NOD een posi test hebben en zich al helemaal verheugen en dan op NOD al weer wit testen, of ongi worden. Dan denk ik soms, laat mij maar wat later testen dan kan ik het gewoon zien als ongi en niet als vmk. Maar ik snap de vroege testers wel hoor!
Dank jullie wel, jullie zijn echt super.. Het is zo raar,..het voelt zo anders als bij de MA. Niet minder erg absoluut niet..Kan er mijn vinger niet opleggen..
figuur: ik ben trouwens echt een peer, smal bovenlijf en brede heupen. Maar ik voel me prima in mijn lijf. Ik sport nooit, heb wel veel gedanst, maar komt er nu niet meer van. Sporten is stom! Je krijgt mij echt met geen stok die sportschool in!
Zolang de ongi uitblijft, duimen we gewoon mee. Maar logisch dat je er verdrietig van bent. Kom morgen ochtend nog ff kijken wat het testje dan heeft gezegd. Sterkte!
lien, had bij mijn dochter 2 dagen voor nod getest, maar ik had al echt een goede streep (die alleen maar duidelijker werd). Dacht zelfs al zwanger te zijn van een tweeling Is idd leuk om die testen donkerder te zien worden. Eigenlijk nooit gedacht aan een vmk als je te vroeg test... Had er nog nooit van gehoord eigenlijk... Je leert hier (helaas) soms ook veel dingen waar je je druk om kan maken, maar gelukkig kan je je zorgen hier dan wel kwijt
Ja je leert hier heel veel, ook de mindere dingen! Ik had zelf nog nooit van luteale fase gehoord, laat staan dat ie te kort zou zijn. En daar zijn ook nog eens de meningen over verdeeld. Toen ik zwanger was van mijn dochtertje, ging het allemaal zo makkelijk, zo vanzelf...dan sta je er echt niet bij stil. Niet zoals nu in elk geval.
Ja, als ik eerlijk ben zou ik de klok soms ook wel terug willen draaien naar voor mijn mk, toen ik nog lekker naief hierin was. Die eerste maand proberen wist ik nog niets en was het eigenlijk alleen maar heel leuk, zeker toen het in 1x raak was. Ben pas op zp gaan kijken toen ik al vloeiide en toen heb ik inderdaad ook snel veel bij geleerd. Maar net als famke al zei, de steun en leuke dingen die je hier ook vindt, maakt dat ik toch steeds kom kijken en schrijven. Ik zou het nu ook echt gaan missen, als dit topic bijvoorbeeld zou stoppen.
Nou, pfff, mijn temp zakt..... WEER niet raak dus Blegh, kan wel janken Of zal ik me maar vasthouden aan het feit dat dit de eerste cyclus na MK is waarbij mijn luteale fase weer normaal is? Schrale troost even nu
@rozemarijke: Nog maar even vast houden!! @Deesjedees: Ik denk dat ik maar met je meegadoen! Ga maar weer sporten kan geen kwaad!! (ja sporten is stom doe het thuis!) Hier op het wachtbankje! Groetjes en werkse die die moet werken! Marinka
Juni 2011 3 Anna27 (3e ronde, 2e kindje) Feb '11 MA 6 Rozemarijke (5e ronde, 2e kindje) Jan '11 MA +-6 Kylie1986 (1e ronde na mk, 1e kindje), mei '11 MA 16 hetlichtje (1e ronde na mk mei en ma feb'11) 18 MMarinka (2e ronde na ma, 1e kindje) Jan '11 MA 20 Lievefamke (1ste ronde na mk, 2de kindje) Mei'11 22 Lien123 (5e ronde, 2e kindje) Feb '11 mk 28 Anna27 (4e ronde, 2e kindje) Feb '11 MA 29 Y30 (4e ronde na mk, 1e kindje) feb '11 mk Juli 2011 5-6-7 Rozemarijke (6e ronde, 2e kindje) Jan '11 MA Zwanger 18-11-2011Moedervtomasz (1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 28/6e 4e control, 6/7 20 wk cho 18-11-2011 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 12/5 3e echo 06-12-2011 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk- 16-05-11 echo ??????????? moi 78(1ste ronde, ?? kindje)mrt'11 mk 21-01-2012 jannie1980(2deronde, 3de kindje) feb en mrt'11mk 7-5-11 intake vk ????????? Bianca (..ronde, ..kindje) ...mk 30-1-2012 Hen Jel (.2.ronde, 2..kindje) mrt"11mk 6-5-11 eerste echo Zwanger Ongesteld MMM Vlindertjenegatieve test Nou, lijstje direct maar aangepast... Laatste kans om voor onze oorspronkelijke uitgerekende datum zwanger te worden. Weet eigenlijk niet of ik dat dan wel wil of dat ik dan liever erna maar zwanger wordt, zo van: Dan komt een kindje ook echt helemaal niet meer "in plaats van" ons vlindertje.... Maar ik vind 6e ronde al zo deprimerend, laat staan 7e... Alhoewel, wel het bijbelse getal van de volheid. Misschien moeten we daar toch maar voor gaan (lacht als een boer met kiespijn)
dat had ik ook hoor meis... van mijn 2 jongens was ik beide de eerste ronde zwanger.. nu was ik ok de eerste ronde zwanger maar ging het mis, de maand erna idem.. toen een maand, waarin ik voor mijn idee geen ei heb gehad, en de maand erna weer raak... maar dat relaxe van de eerste3x zwanger zijn ben ik kwijt... ben heel nuchter, maar das n u wel heel moeilijk..
hier met 3kwartier weg naar de vk ben erg benieuwd.. zo ff mijn lijstje van mijn cyclus uitprinten en douchen.. over gewicht en lengte... ik ben 1m61 en 74 kilo (voor de zwangerschap.. zal zo nog eens wegen)
Juni 2011 3 Anna27 (3e ronde, 2e kindje) Feb '11 MA 6 Rozemarijke (5e ronde, 2e kindje) Jan '11 MA +-6 Kylie1986 (1e ronde na mk, 1e kindje), mei '11 MA 16 hetlichtje (1e ronde na mk mei en ma feb'11) 18 MMarinka (2e ronde na ma, 1e kindje) Jan '11 MA 20 Lievefamke (1ste ronde na mk, 2de kindje) Mei'11 22 Lien123 (5e ronde, 2e kindje) Feb '11 mk 28 Anna27 (4e ronde, 2e kindje) Feb '11 MA 29 Y30 (4e ronde na mk, 1e kindje) feb '11 mk Juli 2011 5-6-7 Rozemarijke (6e ronde, 2e kindje) Jan '11 MA Zwanger 18-11-2011Moedervtomasz (1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 28/6e 4e control, 6/7 20 wk cho 18-11-2011 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 12/5 3e echo 06-12-2011 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk- 16-05-11 echo ??????????? moi 78(1ste ronde, ?? kindje)mrt'11 mk 21-01-2012 jannie1980(2deronde, 3de kindje) feb en mrt'11mk 7-5-11 intake vk ????????? Bianca (..ronde, ..kindje) ...mk 30-1-2012 Hen Jel (.2.ronde, 2..kindje) mrt"11mk 6-5-11 eerste echo Zwanger Ongesteld MMM Vlindertjenegatieve test Net nog een keer getest, niets te zien. Heb meteen even afd.gyn gebeld. Ze denken niet dat het restweefsel is, omdat ik al 3 negatieve testen gehad heb. Ik kan er vanuit gaan dat het een vmk is. Ik hoef geen onderzoeken of bloedprikken, als ik klachten krijg moet ik weer even bellen.
Kylie, alweer nu mis???????? :x dat kan toch niet waar zijn...... STERKTE! All, ik lees van alles over gewicht etc..? Ik ben 1.65 m en woog voor mijn zwangerschap 63,0 kg.... toen gestopt met roken.... en zwanger geraakt, nu weeg ik 73,4 kg hihihi
@rozemarijke: Hè wat vervelend weer! Maar inderdaad misschien kun je je proberen vast te houden aan het positieve nieuws van de lf. Kan me goed voorstellen dat dit nu wel een schrale troost is. @Kylie: nog een testje gedaan vanmorgen? Of ben je inmiddels ongi geworden? @Jannie: veel plezier bij VK, hopelijk krijg je snelle afspraak voor de echo. hier: Het nichtje van mijn vent is gister avond laat bevallen. Kindje is gehaald, omdat het niet voldoende groeide (waar ik laatst over vertelde dat ze is blijven roken). Vanmorgen al even gereageerd op het sms-je, vanavond maar eens bellen hoe het gaat met moeder en kind. Blijft een naar idee, dat het kindje waarschijnlijk in couveuze ligt, en dit misschien voorkomen had kunnen worden. Maar goed, maar proberen los te laten, het kindje (zoon) is er nu, dus reden om blij (voor ze) te zijn.
@ Kylie (Onze berichtjes hebben elkaar gekruist) Hé meid wat naar, had toch nog een beetje hoop voor je, omdat jullie toch nog een streepje hadden gezien. Ik wens je heel veel sterkte, want dit is natuulijk ontzettend k*t, kl*te enz.
Danny begrijpt gewoon niet dat ik nu even geen vertrouwen in mijn lijf heb. En m'n schoonmoeder en schoonzusje zeggen dat ik mijn lijf eerst een paar maanden rust moet geven!
he meiden, ben ik weer... heb een topgesprek gehad bij de vk en voor dat we gingen praten had ze al een afspraak voor een echo gemaakt morgen om 15.50... moet over 4 weken terugkomen en dan gaat ze kijken of zij ook een echo kan maken ze hebben nl een heel oud apparaat staan, maar ze wil het dan wel proberen ben zo blij dat ik morgen al mag.... Kylie, $%^&&* meis, hopelijk hersteld je cyclus zich gelijk weer en mag het de volgende ronde raak zijn...