Een negatieve test zegt alleen dat er geen HCG-producerend restweefsel meer zit. Als je niet vloeit, kan het verder geen kwaad als er nog wat restweefsel achterblijft na een miskraam, omdat dat er bij een volgende menstruatie dan wel weer uitkomt. Maar na een aantal negatieve testen is een positieve test iig weer een nieuwe zwangerschap en dus zeker weten niet meer van de vorige miskraam.
ok, weer wat geleerd... ik doe trouwens niet aan voelen (laat ik aan mijn man over bwhahaha). Geef mij maar ovutestjes en streepjes turen heerlijk... hahaha Rozemarijk, je weet gelukkig nog veel positieve dingen op te noemen van het niet zwanger zijn. Vooral het bevallen net voor de zomer is echt positief! (en een wijntje is ook lekker). Ik begin ook echt een hekel te krijgen aan al die "geruststellende" opmerkingen. Zeg dat alleen: wat K*T voor je... ja toch?
Jep, idd. Je wilt gewoon dat mensen met je meeleven en al die goedbedoelde oppeppers werken doorgaans helemaal niet. Dat roep ik ook heus wel tegen mezelf en op goede momenten voelt dat nog wel redelijk OK en waar, maar op dipmomenten wil je maar 1 ding en dat is zwanger zijn en wel NU... Nog steeds niet ongesteld trouwens.... pfff.
Hallo dames, Nou jullie hebben niet stil gezeten!! Ik vind de opmerkingen nog tot daaraan toe> De mesnen om mij heen zijn heerlijk eerlijk. En ze weten dat ze bij mij niet hoeven aankomen met zulke dingen. En als mensen dat dan wel deden en ik daar iets over zei kwam het alller ergeste die blik! De ag wat zielig ze wil er niet met mij over praten en wat moet ik dan nu zeggen blik :x! Op zich zij het logisch moeten zijn dat er snel weer zwanger kunnen worden. We zijn ont-anticonceptiet en ons lijf kan het dus wel. ik denk alleen dat het er aan ligt waarom het word afgestot of het blijft zitten. Maar ja wat is snel?? Niet zo snel als wij het willen idd . @Vlinder: toch hellaas welkom en ja pos. blijven denken maar als je testen dat niet worden is soms lastig. Er gaat een lijstje over het toppick de rondes die daar staat verteld hoelang het heeft geduurt of duurt om zwanger te worden. En kan jij je hele hand er in stoppen?? (nooit geprobeerd eerlijk gezegt!) @rozemarijke: Weet je, jij geeft altijd altijd advies en eigenlijk zie ik je veel advies gegeven en dit lijkt wel de eerste dag dat ik je echt ove jezelf zie schrijven. Soms voelde ik me een beetje schuldig als je weer lief reageerde op een van mijn 1000 ego berichjes nu kan ik er eindelijk een aan jou geven: *Knuffel*x2 die andere omdat je altijd tijd maakt voor ons! @Famke: in de aanval?? Meteen slaan!! Als je niet weet wat dat is moet je er ook niets over zeggen!! @Deesjedees: Oke ik doe met je mee! Ik ga sporten en stoppen met snoepen! @Jannie: Veel plezier mogen! Iedereen die ik ben vergeten sorry maar moet weer aan de slag! Groetjes en misschien nog ff tot zo! Marinka!
hahaa marinka, ik ben niet zo van het slaan Ik bekvecht het liever uit hahaha (dat kan ik misschien nog winnen, met vechten ben ik a-motorisch ) Ach, ik snap het wel. Ik wist ook niet wat het was totdat je het zelf meemaakt. Dan merk je pas hoe het voelt. Ze bedoelen het allemaal wel goed, alleen jammer dat je op zo'n opmerking niet zit te wachten (we wachten al genoeg)
marinka, ik doe je wel een beetje na geloof ik... eerst windei, daarna een cyclus van 38 dagen (als ik ongi wordt), zag aan jouw onderschrift dat dat een beetje overeen komt...
Famke nou als je hulp nodig hebt weet je me te vinden!! Grappig dan moet ik ook maar snel een kindje op de wereld zetten want volgens mij heb jij er al een ! Lachen dat je zo veel van je zelf kan terug lezen zonder dat je iemand ken echt cool!! XXX
ow ja, klein detail ja... heb al een meid Maar voor de rest gaan we wel gelijk op. Ik loop wel wat achter qua cyclus nu.
@Rozemarijke, ik hoop dat je temp mooi hoog blijft! En een hele dikke digi-knuffel! @Lievefamke, ik snap aan de ene kant de reacties wel, ik was inderdaad 12 weken zwanger en het daadwerkelijke 'verliezen' van het beebje is echt niet van een leien dakje gegaan.. En nu na de vmk komt er natuurlijk weer 'oud zeer' naar boven, voor zover dat oud is, de MA was 11 mei.. Het is inderdaad weer heel erg slikken.. Maar mijn lichaam en geest schreeuwt om een zwangerschap, kan ik niet zomaar in de koelkast zetten nadat het 2 keer fout is gegaan..... @Rozemarijke, de negatieve testen na de MA zeggen inderdaad niets meer dan dat.. Mocht er toch nog wat zitten zal dat er met dit 'vruchtje' wel uitkomen, maar eerst maar eens gaan vloeien..Tot nu toe geen teken van vloeien/ongi ??? @Jannie1980: wat geweldig dat je al zo snel terecht kan! Hier uiteindelijk een K*tdag gehad.. Ruzie met manlief, ik was niet helemaal fair.. Hij was aan het koken en ik de was aan het opvouwen. Hij vroeg of ik de vaatwasser even wilde doen omdat hij zo de rijst moest afgieten en de gootsteen vol stond.. En toen schoot ik uit m'n slof, gezegd dat hij wel een beetje rekening met me kon houden.. Verder op de avond hoorde ik het buurmeisje van 6 maanden gieren en lachen in de tuin, dat deed zo'n zeer... En dus nog geen teken van ongi/vloeien. Wel meer slijm, wittig, net als tijdens de eerste dagen na NOD bij mijn eerste zwangerschap... Snap er de ballen niet meer van???
Hey meiden, zo wat is er onwijs veel geschreven sinds vanmorgen!! Zal mijn best doen om op zoveel mogelijk te reageren. @Janny: wat super fijn en spannend morgen al je echo! @Rozemarijke: Heftige dag achter de rug lees ik. Volkomen begrijpelijk, je wacht al zo lang op een tweede kindje. Goed om te lezen dat het je al weer lukt om de positieve dingen te vinden. (we moeten onszelf toch steeds weer moed in praten voor de volgende ronde). @deesje: 2,2 kilo, super!! Mooie stimulans om door te zetten, toch? @Sjenny: goed plan om de huisarts te vragen naar menstruatie, duurt wel erg lang. Had voor je gehoopt dat het bruin van zaterdag door zou zetten. Heb je nog veel last van het ongeluk? @Vlinder en hermelientjes(twijfel even over de naam, sorry): Welkom, helaas. Vlinder: knap dat het je lukt om er zo snel al weer positief in te staan, succes in de volgende ronde. @Kylie: wat vervelend voor dat het wachten blijft doordat je niet vloeit. Is al erg genoeg dat het weer mis is gegaan, maar dan hoop je toch dat je lichaam zijn werk doet, zodat je ook weer verder kunt. @goed bedoelde opmerkingen: ik word persoonlijk niet goed van het feit dat mensen zo snel klaar staan met hun mening dat het niet goed is om er TE veel mee bezig bent. Ook veel mensen die dan gaan vertellen over vrouwen die jaren bezig zijn geweest en toen ze dachten dat het nooit meer kwam en er niet meer mee bezig waren, hup zwanger. Uiteraard ken ik die verhalen ook, maar als mensen me dit zeggen, krijg ik het gevoel dat ze vinden dat IK er teveel mee bezig ben, en hiermee mijn eigen kansen op zwangerschap saboteer:x. En mensen vinden het zo snel TE. Ovutesjest zijn TE, en testen op NOD i.p.v. een paar dagen er na, is TE. Maar ook schrijven op dit forum vinden veel mensen in mijn omgeving al TE VEEL ER MEE BEZIG ZIJN:x:x. Hier word ik dus moe en boos van. Hé lekker om dat eens van me af te schrijven. Hier: ga morgen weer ovu testjes kopen, het originele plan was om zaterdag het eerste testje te doen, maar omdat ik het idee heb dat die ovarium comp zijn werk begint te doen, en het mogelijk is dat mijn cyclus hierdoor korter zal zijn, misschien toch maar donderdag al 1e testje doen. (koop ze toch met 10 tegelijk)
Uhm, nu komt er helder wittige vloeistof uit mn beiden tepels.. Teken dat het een zwamgerschap is geweest/ nog is? Het lijkt mij nu iig niet van een evt ei!
@Y30 Je moet vooral doen wat jij zelf het beste vindt. Voor de ene werkt dit en voor de ander iets anders. Iedereen mag vinden wat hij/zij wil, maar wel moet je de ander daarbij in zijn waarde laten. Het zijn allemaal meningen, en de ene is net zo veel waard als de ander...
Raar, had weer de gyn gebeld omdat er nu dus melk uit m'n (.)(.) komt.. Het kan 2 weken duren voor ik ga vloeien....
@kylie1986 Oei, dat is wel raar lijkt me.... Wat een ellende he? Al dat afwachten. Maakt het bijna onmogelijk om het te verwerken...
balen meis.... *geeft een dikke virtuele knuf* hoop dat je lijf snel de draad weer oppakt.. ennuh.. over rustig aan doen.. das iets wat je zelf het beste aanvoelt... ik zeg nu, als het nu niet goed zou zijn ga ik weer voor 4 maanden aan de pil.... maar kan ook zomaar weer anders worden.. is net hoe sterk je jezelf voelt en hoe je alles verwerkt... als je het maar een plekje kunt geven! lak aan de rest.. luister naar jezelf en probeer het je mannetje uit te leggen hoe je je voelt... want mannen snappen het niet, vragen er vaak ook niet naar, maar zijn vaa blij als je het wel met ze deelt...(das mijn ervaring tenminste)