Heeft hij nog iets gezegd over dat het je ei geweest kan zijn? Ik weet het ook niet hoor... Sterkte ermee iig! Het is een stuk makkelijker allemaal als je gewoon weet waar je aan toe bent! ik heb trouwens echt een buik als een ballon.... De eisprong zit er blijkbaar echt aan te komen!
Nee, hij heeft het niet over m'n eisprong gehad. Maar mijn klachten komen niet omdat ik nu zwanger ben. Maar het kan dus nog wel zijn dat ik van de week zwanger was, of dat het nog van de MA is.. Dus ik ben geen hol verder
@ Kylie, nou ben je nog niks wijzer geworden. Raar vind ik het. Ben benieuwd wat ze dan straks op je controle zeggen. Hier vanmiddag ovu test gedaan. Die was negatief. Toch nog maar even klussen vanavond voor de zekerheid. Temp was vanmorgen namelijk nog niet omhoog.
Een oude directeur zei ooit: Je moet 43 uur per week werken om alles gelijk te trekken (met vakanties enzo). Nou aan die 43 uur kom ik makkelijk per week (toen ik full-time werkte). Nu werk ik 25 uur (3 dagen) op school en daarnaast nog veel uren thuis (website bijhouden, rapporten maken, powerpoints maken als voorbereiding enz.) En daar buiten moet ik nog terug komen met ouderavonden, studiedagen, kamp, infoavond, projectavond, paasviering, kerstviering enz.... Voor mannen (en de kids) lijkt het me ook wel leuk als ze wat vaker met elkaar wat kunnen doen. En dan niet alleen in eht weekend met mama erbij, maar ook eens doordeweeks samen met je kind.
kylie, wat balen zeg! nu weet je eigenlijk nog niets en wat je weet, was niet wat je graag wilde natuurlijk! Kan me voorstellen dat je er kapot van bent. Toch een kleine hoop op een zwangerschap of een ei ofzo... En nu weet je niets, behalve negatieve dingen. *knuff*
dees, temp is idd nog wat laag, dus lekker blijven klussen! Mijn temp was laag op mijn positive ovu test, hoog de dag daarna (terwijl ik toen echt mijn ei had). En daarna weer laag... En daarna gelijk omhoog...
Oke dames ik ben gebleven bij blz.322 bij lezen voor een dislect is echt een ramp maar ik om er wel! Ik moet even een ego bericht ik moet nammelijk zo weg en ik heb geen zin. Moet naar mijn hoogzwangere schoonzus die door de pil heen zwanger is geworden en ik heb GEEN zin (niet die van de 3ling maar de andere!). Ik ben bang dat ik ga huilen daar en als het niet gaat ga ik lekeer naar huis ze woont om de hoek! Groetjes Marinka!
@Kylie: Dat je hiermee negatief test, klopt wel, want er is geen enkele zwangerschapstest die een HCG van 2 waarneemt... Maar wat dat verder betekent....? Zit weinig anders op dan afwachten dus... @Dees: nee, daar is nog geen eisprong langsgekomen idd! @all: ben gaar, hele dag 3 kids in huis gehad in mn eentje, en taarten lopen bakken voor onze verjaardag morgen. Wij gaan hier lekker even bankhangen en een film kijken!
ik zit op meerdere toppics te reageren maar ik kom er nog niet uit... mijn cyclus was altijd 28 , toen postieve testen gehad (meerdere) was dus nog maar 4 a 5 weekjes. bij bloedprikken bleek hcg waarde maar 8 paar dagen later ongi geworden. dus toen telde mijn cyclus 31 dagen. Maar die hou ik nu ook aan. maar ik het dan de volgende keer ook zo, athans moet ik dan 31 dagen aanhouden. Of moet ik gaan rekenen via mijn ei die is normaal ca dag 15. maar nu dus dag 19 of 20. please kan iemand mij een antwoord geven zodat ik het weer snap bedankt alvast
marinka, snap dat je daar geen zin in hebt. Bij sommige mensen gaat het zo makkelijk he, en bij anderen zo moeilijk... Het is soms gewoon niet eerlijk... suzy, heb je ook je ei gevonden met die cyclus van 31 dagen? want dan kan je kijken hoe lang je lf is. Al kan die ook nog varieren. Maar 3 dagen eerder of later maakt niet zoveel uit qua testen toch?
mijn lf?? Ik heb ca 4 dagen mijn ovulatie positief gehad. dus ergens rond 31 mei??? Maar moet ik nu ook uitgaan van cyclus voortaan 31 dagen??
4 dagen een positieve ovu test? is wel lang.. 31 mei je ovulatie en wanneer werd je ongi? als je die dagen telt, dan kan je dat aantal dagen ook weer na deze ovulatie nemen en dan weet je ongeveer hoe lang je cyclus duurt. Maar je lijf kan altijd veranderen, die kijkt niet op een dagje meer of minder (sommige mensen hebben een cyclus van 60 dagen en dan weer 30), dus niemand kan zeggen hoe lang je cyclus nu duurt. Ik zou anders gewoon van 31 uit gaan, als ej dan nog niet ongi bent is de kans op een positieve test groot.
ik ben nog niet ongi geworden... ja ik weet het dat je lijf enorm gek kan zijn Dat had ik toen ook met ontpillen wazigge cyclus. maar inmiddels is mijn zoon bijna 1 dus daar heb ik geen last meer van. Alleen nu maarja dat was ook omdat ik eigenlijk zwanger was maar het vroeg is mis gegaan. ja was idd lang en daarom weet ik dus niet zo goed welke dag het precies was. mss 29 of 30 of 31 heel iri dus eigenlijk. nouja zondag maar afwachten dan dat ik ongi word of niet. hoop iig niet dat er iets mis is van de vorige keer ofzo. mijn waarde was een week later weer 0 dus volgens de ha was het dan weer in orde.
heb je geen buikpijn gehad in die periode? Meestal is dat dan je ei... Ik zal gewoon van 31 uit gaan en dan misschien al op dag 28 een testje wagen Gewoon een goedkope van kruidvat ofzo... Ik heb wel weinig geduld hoor als je meer geduld hebt, dan kan je ook gewoon wachten tot je op dag 31 nog niet ongi bent...
nee want ik voel me ei dus niet... maar dag 28 is zo wie zo al voorbij... als ik van 31 uitga is zondag mijn nod!! maar bij mijn zoon teste ik ook pas heel laat een beetje posi dus kan me wel gek testen maar denk niet dat het dan zin heeft. al had ik dus de laatste keer wel best snel posi
@Suzy: de gemiddelde LF duurt 14 dagen. Dat is je luteale fase, de fase van je eisprong tot een je eerste menstruatiedag. Als je dan dus rekent vanaf 31 mei zou je maandag moeten kunnen testen. Maar soms duurt het langer voor je kunt testen: innesteling kan lang duren en als je laag in HCG zit, wordt dat dus ook pas later op de testen zichtbaar. Maar goed, maandag zou ik aanhouden als NOD. @all: pff, film zitten kijken die we laatst opgenomen hadden, PS I Love you. Heb me de ogen uit m'n hoofd zitten huilen, ben echt vreselijk labiel momenteel Nouja, ook wel even lekker, is het er maar weer uit
@Rozemarijke: ik hoop dat je vannacht een beetje bij hebt kunnen komen, omdat je zo gesloopt was gisteren. Mooie film inderdaad.. Ik baal van mezelf, we waren gisteren 2 jaar getrouwd, nu moest hij de hele dag werken maar 's avonds was ie lekker thuis, maar ik was niet te genieten..Was zo met mezelf bezig. Dus heb al beloofd dat we in juli (dan zijn we 8 jaar samen), het dan nog eens dunnetjes over doen.. Ik ga me nu klaarmaken voor 4 dagen werken, bleh.
meiden, heb nog niet bijgelezen, dat zal morgen of maandag worden.. we gaan zo een dagje naar de camping, waar de familie van mijn vader staat (een ouderwets familieweekend) wij staan er niet, omdat ik er tegen op zag al die zwangere nichten te zien, maar wil nu wel een dagje fijn weekend en tot snel.. kylie werkse..
wauw jullie kletsen veel,kan jullie niet bijhouden hoor! @jannie veel pelzier! wij hebben vandaag L.'s eerste verjaardagsfeestje. Hopelijk klaart het weer op En morgen liggen we op het strand in Turkijke