Dat duimen moet me helpen We zullen zien maandag. Heb er nu al wel zin in, maar kan me wel bedwingen. Vorige maand was ik erg teleurgesteld toen ik een negatieve test in handen had een dag of 3 voor NOD. Daarna werd ik gewoon ongesteld. Dus dat wacht ik nu echt af. Ik heb zelfs geen zere borsten, misselijk of zoiets. Maar kan me dat ook niet herinneren van m'n vorige zwangerschap (mk) voor mijn NOD. Maar dat weet ik eigenlijk niet zo goed meer (niet zo op gelet). Een steekje kan nu wel eens voorbij komen, maar niet noemenswaardig. Dus gewoon niets.... Maar misschien is dat wel goed. Wie zal het zeggen?
@elodietje, wat een heftig verhaal zeg! veel succes morgen! @manoontje, hoe gaat het met jou? Is het inmiddels doorgezet of helemaal opgehouden?? @ploon, spannende tijden he!! Knap als je je het weekend nog kan inhouden hoor...misschien kunnen we elkaars buddies zijn, hahaha, want denk dat ik het weekend ook zwaar ga krijgen, maar wil ook proberen zo lang mogelijk uit te stellen, hahah Bezoek aan de vk is wel meegevallen. Was vooral heel blij voor haar dat alles goed was en het hartje heel duidelijk te horen was. Moet er toch aan wennen dat dit in mijn omgeving zo is (schoonzusje is ook zwanger en bevalt binnen nu en twee weken...) Verder heb ik twee dagen last van buikpijn gehad, dat is nu over, een opgezette buik, borrelende darmen, ontzettend snel vettige haren en (het belangrijkste) ontzettend opgezetten,stekende brandende borsten....dus...zou het??? Ik heb geen idee, hier had ik vorige maand ook last van maar dit kunnen ook allemaal voortekenen zijn voor een leuke ongesteldheid...
@ elodietje wat heftig zeg, sterkte morgen bij de gyn. Ik hoop op goed nieuws voor je @ 2011 Wat super spannend zeg ga duimen @ manoontje hopelijk zet het niet door en heb je over een paar dagen een posi test @ Ploon hoop voor jou natuurlijk ook een posi test!!!!
Dit weekend is het carnaval, dus ik heb toch niet zo veel tijd om er over na te denken Vier jij dit ook? Ik vind de teleurstelling erger dan het wachten, dus dan is de keus 'makkelijk' gemaakt (klinkt stoer, want het liefst wil ik het nu weten natuurlijk, maar toch). Oh, jij hebt echt zwangerschapssymptomen... Hopelijk zegt het genoeg. Ik hoop het voor je.
Ja, ik heb dat van te voren ook gezegd, maar nu het nog een weekje is, begint het te kriebelen...Maar goed dat jij je gedachten een andere kant op kan laten gaan!! Ik woon in Limburg, dus alles is hier al geel, groen en rood en op z'n kop, maar nee, ik vier het niet, heb me voorgenomen om met mooi weer in de tuin te gaan werken dan ben ik ook met iets bezig, haha
zo wat een verhalen allemaal al weer @ manoontje die wc wil ik ook breng jij hem op de markt @elodietje: ik denk wel zoals ze hier ook zeggen 9 maand zwanger 9 maanden ontzwangeren ik heb z'n idee dat het dan langer duurt aangezien je ook schoongemaakt bent en nog onder controle bent, anders moet je aan de gyn vragen hoe snel je weer zwanger zou kunnen worden en wat de na zorg is van z'n late mk 5 maand pff lang hoor @2011: heel knap van je dat je mee bent gegaan dat laat echte vriendschap zien kan me voorstellen dat het voor je zwaar is. ik hoop voor je dat je binnenkort haar mee mag vragen @ploon: ik hoop dat je maandag een positive test krijgt ik ga duimen voor je, ik wordt gedwongen om zaterdag mee carnaval te vieren mijn nichtje gaat 3 maand naar afrika voor stage dus afscheidsfeestje/carnaval... ik weet alleen nog nie wat ik aan doe @2011: ik heb zelf een spatische darm: regelmatig krampen enzo... maar met mijn 1e zwangerschap is dat heel erg afgenomen.. ik hem nu ook al een paar dagen buikkrampjes.. mijn buik is het ene moment dikker dan het andere.. en ik gaf mijn schampoo al de schuld dat mijn haar zo snel vet werd maar dat kan het dus ook zijn.. mijn borsten steken en jeuken wel en normaal is mijn linkertepel gevoelloos maar momenteel is die aardig gevoelig nou dames het is al weer tijd om op 1 oor te gaan slaap lekker ik ga heel hard duimen dat iedereen straks posi heeft en we over de kwaaltjes kunnen kletsen
Goedemorgen, Wat gezellig toch als ik beneden kom en ik zie weer berichtjes op het forum. Bevalt me goed dat geklets Helaas kan ik alleen niet steeds onthouden wie wat wanneer heeft gehad. Ik vind die banners/handtekeningen onderaan een berichtje dan wel erg makkelijk (tezamen met info over cyclus, mk etc). Dat praat soms zo veel makkelijker. Hebben jullie dat ook? Voor diegenen die het nog niet hebben en wel willen: http://www.zwangerschapspagina.nl/extra/banner/cyclus Niet dat dat moet uiteraard, maar gewoon... Vandaag lekker werken. Ik ga zo weg. Fijne dag allemaal en misschien iets roze vandaag? Doegie x
danku wel lieve allemaal ik zal maar aan zetten naar de gynecoloog ... luisteren wat die te zeggen heeft zeker . grtjes allemaal xx
Goedemorgen meiden Ik heb gisteravond weer lekker gesport, vandaar dat ik er niet was. Temp. is vandaag wat gestegen..... 36,8.... hopelijk blijft ie omhoog gaan Ik vind het ook wel zo fijn als jullie een onderschrift hebben/banner.. Ik onthoud ook niet alles van iedereen, helaas! Hihi
Goedemorgen meiden! Ik onthou helaas ook niet alles wat er geschreven wordt en door wie. Dus als ik iets dubbel vraag of verkeerd, sorry daarvoor Maar die banners zijn dan inderdaad wel handig. Hier heeft de ongesteldheid gewoon doorgezet. Wel klote, maar het geeft ook wel een soort rust. Je weet waar je aan toe bent. En ik kijk gelijk al weer vooruit. Geeft ook wel een goed gevoel dat je er weer aan kan werken. En bekijk ook maar het positieve: ik kan dit weekend met carnaval een borrel doen, en volgend weekend ga ik met 20 vrienden een weekend weg en dan kan ik dus ook een borrel doen. Anders was ik trouwens ook gelijk door de mand gevallen. @2011: ik zie dat jij ook bijna mag gaan testen en je hebt zelfs al aardig wat kwaaltjes! Wat spannend. Mijn duimen draaien ook voor jou! En ook voor de andere meiden die bijna mogen testen of hun ei bijna spotten: succes!! Hopelijk hebben we snel een hele roze lijst!!
Ha meiden, ik wil graag een banner maken voor de duidelijkheid Maar ik snap er niks van! Waar kan ik 'm dan toevoegen? Hem maken is gelukt, maar hem onder mijn berichten plakken weer wat minder... Dus; help? Manoontje, fijn dat je het positief kan zien dat je echt ongesteld bent geworden.. Ieder nadeel heeft zijn voordeel zeggen ze dan he? Fijne dag voor iedereen!
zal eerst ff reageren op GD85 je kan je banner plakken in je handtekening(doe ik via directe links) zo, ne eerst ff bijlezen
Als je in het forum zoekt bij 'over deze site' dan staan er allerlei vragen over banners plaatsen en wijzigen. Daar heb ik ook gekeken en het op die manier geplaatst. Maar ik zou het je niet kunnen navertellen. Ben echt een computer dummie wat dat betreft. Maar als je daar op het forum kijkt moet het lukken. (als het zelfs mij gelukt is, kan iedereen het.....haha) En tuurlijk vind ik het ook wel erg jammer hoor. Wil zo graag een broertje/zusje voor onze kleine en nu wordt het leeftijdsverschil steeds groter. Weet wel dat ik al een kindje heb (en sommigen van ons nog niet) en dat ik niet mag klagen dan, maar de wens voor nog een beebje wordt er niet minder van . Maarja, er down van worden maakt me niet sneller zwanger. Dus dan blijf ik maar nuchter en blijf goede hoop houden. Het is nu 2x in de 2e ronde raak geweest dus waarom zou het nu niet weer snel raak zijn? Als het in dat ritme doorgaat zou ik eind maart een positieve test in handen moeten hebben dus daar gaan we maar naar streven.
weer lekker druk geweest hier gisteravond bekaf na de vergadering, dus geen fut meer om te reageren, dus doen we nu nog ff... manoontje wat een idee die wc elodietje ik zou het idd aan de gyn vragen.. s6 meis... hoop ook voor jou op een spoedige posi test 2011 respect dat je mee bent gegaan! dat is echte vriendschap begrijpelijk dat het voor je zwaar is. ook ik hoop dat je binnenkort haar mee kan vragen ploon ik hoop dat je maandag een positive test krijgt ik ga ook voor jou duimen moedervantomasz klinkt spannend!!!! Sansky hoop dat de temp mooi hoog blijft!!!! manoontje balen meis.. wel fijn dat het iig doorzet en niet blijft sukkelen... op naar de komende ronde.. betreft banner... ik heb geen idee wanneer ik deze keer mijn ei heb, dus wacht die af en ga dan weer een banner neerzetten.. hoop komend weekend mijn klusperiode te hebben, maar we houden het deze maand de hele maand maar vol.. geen straf... we hadden toch ergens een mooi lijstje? zal deze weer ff opzoeken...
Nou, eens kijken of hij het doet? 2011 ben benieuwd of je na het weekend leuk en goed nieuws te vertellen hebt!!!
Je maakt je banner dus hier: http://www.zwangerschapspagina.nl/extra/banner/cyclus Als je alles hebt ingevuld dan kopieer je de link die in het vak BBCode staat. Je gaat dan naar -gebruikersinstellingen- (bij -Forum- en dan aan de linkerkant een kopje) en dan -handtekening wijzigen-. Vervolgens kopieer je je banner in het lege vak en typ je extra informatie hierbij. Dan -handtekening opslaan- en klaar is Klara Als je nu een reactie schrijft, komt automatisch je banner eronder te staan (als je -handtekening weergeven- eenmaal hebt aangevinkt). Succes!
En hier het lijstje weer (ik hoop dat de laatste heb gepakt, waar iedereen al op staat): Februari 2011 25 26 27 28Manoontje (3e rondje, 2e kindje) Maart 2011 1 2 3 4 5 6 7 Ploon (3e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk 8 9 2011 (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 mk 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 mk 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 onbekendJannie1980 (1e ronde, 3e kindje)feb '11 vmk Zwanger Ongesteld Miskraam
heb mezelf er ook bij gezet al weet ik nog niet of dit goed is.. Heb eerste menstruatie na curettage nu gehad dus hoop dat mijn cyclus "gewoon" is.
Maart 2011 1 2 3 4 5 6 7 Ploon (3e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk 8 9 2011 (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 mk 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 GD (2e ronde, 1e kindje) 1 jan. '11 mk 21 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 mk 22 23 24 25 26 27 28 29 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk 30 31 onbekendJannie1980 (1e ronde, 3e kindje)feb '11 vmk Zwanger Ongesteld Miskraam Ik heb mezelf er ook weer even op gezet, ervan uitgaand dat mn cyclus weer net als voorheen 4 weken is. Ik krijg hem er alleen maar roze en onderstreept op. Lukt me niet om dat te veranderen (missschien een teken?!?!)