Ja we klussen nu wel om de dag, maar het is allemaal zoo verwarrend!! Ik heb van 2 tot 7 juni bruin spul (sorry) verloren en nu denk ik dat dat misschien wel mijn eerste ongi is geweest? Zal wel erg snel (amper 2 weken na de ma) zijn maar heb gelezen dat als er in de tijd tussen de ma en je eerste ongi geen ei is geweest, dat je lichaam dan weinig heeft schoon te maken en het dan dus toch mn ongi zou zijn geweest. Dat zou betekenen dat ik dan vanaf de dag van de eerste bloeding tot 2 juni een cyclus heb gehad van 21 dagen.. Precies3 weken dus. Dat zou dus ook betekenen (uitgaande van de 33 dagen) ik vandaag weer op dag 11 zou zitten en ik vandag dag 16 (a.s vrijdag) zou kunnen beginnen met ovutesten. Maar misschien wat het wel echt te weinig voor een ongi en moet die dus nog komen want het was echt niet helderrood.. Pfff word gek van dit afwachten en vooral omdat ik niet weet wat er gaat gebeuren en wat ik nu kan verwachten, zoo verschrikkelijk dat ik geen controle meer over mijn lichaam heb. Sorry voor het lange verhaal.
Geen excuses nodig hoor, die verwarring en twijfels herkennen we hier allemaal wel. Juist omdat er nu geen pijl te trekken is op je lichaam, is het misschien handig om dat ook niet meer te proberen deze ronde. Als je om de dag klust kun je je ei in principe niet missen. Succes.
Ja na een mk is het echt ff helemaal anders vaak dan dat je gewend bent... Of heel veel goedkope ovutesten inslaan en elke dag proberen (ik hou van testen!! ahah). Of om de dag klussen... Of wachten op je volgende ongi (maar dat is ook niet mijn sterkste kant)...
Same here... Maar geen echo hoor (bij mij) ze vroeg alleen hoe gaat het? Nog veel bloedverlies gehad? Enz. Toen stonden we 2 min later weer buiten Maar wie weet! Hoop het voor je!
Ow echt? Nou lekker dan... en dan doen ze nog niets als ej zo lang geen bloedverlies hebt gehad?!? Ik hoop dat mijn gyn wat meer doet, maar ik reken maar nergens op...
Hallo allemaal, Ik heb weer een beetje gelezen op jullie forum. Heb een paar maand geleden ook mee gekletst na mijn 1e miskraam. Nu helaas de 2e gehad. Dit is nu bijna 5 weken geleden. De eerste keer liet mijn ongesteldheid ruim 2 maanden op zich wachten dus ik verwacht nu helemaal niets eigenlijk. Alles wat sneller is is mooi meegenomen. Zou fijn zijn als het snel weer op gang komt, want dan kunnen we verder. Nu namelijk geen idee wanneer m'n ei is en zo. Wens jullie allemaal veel succes met jullie zoektocht naar een ei en het uitkomen van jullie/onze grote wens. @Manoontje; daar ben ik weer
Hallo dames, Bij mij ook geen controlle echo! 30min gewacht en dan binnen 2 min weer buiten. Er zijn volgens mij maar weinig meiden die een echo krijgen. @Ploon: Hoe k*T echt. Hoe gaat het nu met je??? @Klylie: Strekte meid! Waarom zeggen ze dat het goed is om ff pauze te houden?? Voor je lijf voor je hoofd wat denken er mee te bereik?? @charity: Ja idd deze tijd is naar dat je niet weet hoe en wat! @Rozemarijke: Ik zou bellen. Hier nog niets nieuws! Groetjes Marinka
ploon, wat heftig zeg!!! Ik hoop dat je nu wel wat sneller ingesteld bent, want dat wachten is helemaal niets! Ik ben na mijn curettage trouwens snel begonnen met goedkope ovutesten. Ik heb mijn ei op dag 25 gevonden, dus ik ga ervanuit dat mijn ongi op dag 39 komt (of niet hoop ik natuurlijk). Jij had nog geen ei gevonden? Echt heel veel sterkte, kan me voorstellen hoe hard dit is! *knuff*
Mijn nacontrole duurde ook maar 2 minuten. Lichamelijk niks gecontroleerd eigenlijk, maar als ik per se had gewild had hij wel een echo willen maken. Alleen gaf hij meteen aan dat hij op die echo toch niets zou kunnen zien (ik dacht mijn eisprong al gehad te hebben op dat moment). Als je denkt dat je misschien weer zwanger bent, zou je volgens mij best om een echo kunnen vragen! @Rozemarijke: als ik jou was, zou ik inderdaad even contact opnemen met een gynaecoloog. Ik maak me persoonlijk ook een beetje zorgen om mijn baarmoederslijmvlies... Mijn menstruaties verlopen ook zonder echt slijmverlies of stolsels. Als ik na ronde 6 nog niet zwanger ben, wil ik misschien toch ook nog even een controle....
Eerst maar eens een positieve test. Als ik die heb dan vraag ik wel om een echo en anders kijk ik gewoon wat zij wil...
Thnx voor al jullie reacties! Ik heb nog 10 zwtesten en 6 ovutesten in huis. Verleiding is zoo groot om die zwtesten te proberen.. Heb er in tussentijd al weer 2 gedaan. Maar hou me nu in (althans dat probeer ik) en wacht netjes af op mijn ongi of als de te lang duurt dan miss nog een testje.. Volgends mijn themp. nog geen ei gehad. Heb de laatste dagen wel vruchtbaar (?) slijm, dus misschien komt mijn ei er wel aan.. Ik heb alleen nog geen rauw eiwit wat rekbaar is kunnen ontdekken maar is dat ook echt nodig? Heb namelijk heel waterig wit slijm en mijn baarmoedermond zit ook best hoog en is niet zo hard.. Zit altijd een spleetje in omdat ik al eens ben bevallen dus van de opening kan ik niet uit gaan.. Lees op internet verschillende verhalen, de een zegt dat je slijm echt rekbaar moet zijn terwijl een andere site weer zegt dat waterig wit slijm ook vruchtbaar slijm is, geen idee meer wat ik er van moet geloven. Na aanleiding van hoge bmm en waterig slijm zegt ff wel dat ik in mijn vruchtbare periode zit dus ben benieuwd.. Ik hoop dat jullie allemaal snel posi mogen testen en dat er voor jullie ook een mooie plakbeebie komt!
@charity: Volgens mij moeten wij op de zelfde dag ong. worden. is dit nou jou eerste ronden na je MA??
Waarom moeten ze je dan zien bij de nacontrole? Kunnen ze toch ook telefonisch? Nou ja ik zie wel. Misschien ben ik dan alweer ongi geweest. Ik heb het gevoel dat ik een ei of ongi krijg. Kan dit na bijna twee weken geleden gecuretteerd te zijn? Had gisteren heftige steken links onder in mijn buik en dat is nu zeurderig. Heb ook wat lichte hoofdpijn. Heb niet echt slijm. Wel wat bruinig maar we hebben ook geklust om de andere dag(sorry voor de details.) ovu of ongi?
san, 2 weken na je curettage kan je best een ei hebben. Betekent dat je een mooie cyclus krijgt waarschijnlijk. Ik test met ovutesten, dus geen verstand van slijm enzo...
afwachten dan maar. Als mijn cyclus meteen weer normaal zou zijn zou ik 15 juni mijn eisprong hebben. dus misschien voel ik dat al een beetje aankomen!? We blijven klussen We zijn ook echt aan het klussen. Nieuwe kamer van zoontje. Manlief heeft het creatieve idee om er een sprookjesboom op de muur te tekenen. Ben benieuwd!
Hey Ploon, Dat is inderdaad ff geleden, maar hier nog iemand van de februari club. Tweede mk een beetje een plekje kunnen geven? Wel heftig hoor 2x achter elkaar. Hoop voor jou uiteraard ook op het uitkomen van je grote wens, (9 maanden lang) plakkend roze. Er is trouwens ergens nog een lijstje, mocht je daar weer op willen.
Ehm.. weet niet dit al een eerste ronde is? Ben nog niet ongesteld geweest na de miskraam en uitgaande van mijn normale cyclus zou ik dat dus morgen of overmorgen moeten worden..
Mijn nacontrole had ook eigenlijk telefonisch gemoeten, was een beetje een misverstand... Ik had mijn eerste eisprong op dag 13 na de curettage, dus het kan inderdaad. Mijn eerste cyclus was netjes 27 dagen, had ik niet verwacht!
@PLoon: heftig joh! Sterkte! @Y30: ik zou geloof ik uitgaan van je ei op zaterdag of gisteren, (zondag dus ). Dan zou vandaag klussen nog zin hebben Spannend weer dan! @Kylie: nu het direct weer mis is gegaan, zou ik wel denken dat je lijf even rust nodig heeft. Blijkbaar pakt je lijf dat niet zelf, die broodnodige rust, en zul jij dus zelf even moeten kiezen. Snap trouwens dat dat een onmogelijke opgave is, stond er zelf toen ook zo in, maar heb de 'mazzel' (nouja, mazzel?) dat mijn lijf blijkbaar gewoon echt niet aan een zwangerschap gaat als het er niet aan toe is. @San: 2 weken na curettage kan wel, is wel vroeg. Ik had zelf 4 weken na miskraam/3,5 week na curettage weer m'n eerste menstruatie, mar 7 dagen daarvoor m'n ei, dus dat was 2,5 week na curettage. @all: ga morgen de gyn even bellen maar. Hebben we het maar gecheckt.