Juni 2011 3 Anna27 (3e ronde, 2e kindje) Feb '11 MA +-6 Kylie1986 (1e ronde na mk, 1e kindje), mei '11 MA 15 MMarinka (2e ronde na ma, 1e kindje) Jan '11 MA 20 Lievefamke (1ste ronde na mk, 2de kindje) Mei'11 21 Hetlichtje (1e ronde na mk mei en ma feb'11) 22 Lien123 (5e ronde, 2e kindje) Feb '11 mk 24 Deesjedees(1e ronde na 2e mk, 1e kindje) apr'11, mei'11 27 Aloha (2e ronde na ma, 1e kindje) Apr '11 MA 28 Anna27 (4e ronde, 2e kindje) Feb '11 MA 29 Vlinder1986 (1e ronde, 1e kindje) Mei '11 MK 29 Y30 (4e ronde na mk, 1e kindje) feb '11 mk 29 San1981 (1e ronde na ma, 2e kindje) mei'11 ma Juli 2011 02 Elfje22 (3e ronde, 2e kindje) Mrt '11 MA 07 Rozemarijke (6e ronde, 2e kindje) Jan '11 MA Zwanger 18-11-2011Moedervtomasz (1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 28/6e 4e control, 6/7 20 wk cho 18-11-2011 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 12/5 3e echo 06-12-2011 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk- 16-05-11 echo 13-01-2012 moi 78(1ste ronde, ?? kindje)mrt'11 mk 21-01-2012 jannie1980(2deronde, 3de kindje) feb en mrt'11mk 7-5-11 intake vk ????????? Bianca (..ronde, ..kindje) ...mk 30-1-2012 Hen Jel (.2.ronde, 2..kindje) mrt"11mk 6-5-11 eerste echo Zwanger Ongesteld MMM Vlindertjenegatieve test Ik heb mezelf ook maar even toegevoegd.
Nou meiden weer aardig wat afgekletst zo te zien! Ik was inderdaad de gene van het ongeluk ben na twee keer proberen te werken weer thuis het ging gewoon echt niet... (helaas) maar heb vandaag het idee dat de pijn afneemt! Verder nog steeds niet ongi dus vandaag toch maar de gyn gebeld ze vroeg of ik al getest had hihi *duh* natuurlijk maar helaas negatief! Toen vonden ze toch dat ik langs moest komen dus voor volgende week een afspraak! Hopelijk kunnen we snel weer verder! Mijn vriend vind dat ik geduld moet hebben want, zo zeggen ze: het kan wel weer een half jaar duren... Ik zei tegen hem oké maar dan heb je in ieder geval kans want nu heb ik helemaal geen kans... Als het nu 5e niet raak zou zijn zou ik verdrietig zijn maar het een plaats kunnen geven maar nu ben ik al weer 2,5 maand verder met niet eens 1 kansje! Sorry voor dit ego bericht maar moest er even uit! Voor die nieuwe mensen helaas welkom hier! @lijstje ik hoop dat ik er snel op mag!
Juni 2011 3 Anna27 (3e ronde, 2e kindje) Feb '11 MA 15 MMarinka (2e ronde na ma, 1e kindje) Jan '11 MA 20 Lievefamke (1ste ronde na mk, 2de kindje) Mei'11 21 Hetlichtje (1e ronde na mk mei en ma feb'11) 22 Lien123 (5e ronde, 2e kindje) Feb '11 mk 24 Deesjedees(1e ronde na 2e mk, 1e kindje) apr'11, mei'11 27 Aloha (2e ronde na ma, 1e kindje) Apr '11 MA 28 Anna27 (4e ronde, 2e kindje) Feb '11 MA 29 Vlinder1986 (1e ronde, 1e kindje) Mei '11 MK 29 Y30 (4e ronde na mk, 1e kindje) feb '11 mk 29 San1981 (1e ronde na ma, 2e kindje) mei'11 ma Juli 2011 02 Elfje22 (3e ronde, 2e kindje) Mrt '11 MA 07 Rozemarijke (6e ronde, 2e kindje) Jan '11 MA 07 Kylie1986, pauze na MA (mei '11) en vmk (juni '11) Zwanger 18-11-2011Moedervtomasz (1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 28/6e 4e control, 6/7 20 wk cho 18-11-2011 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 12/5 3e echo 06-12-2011 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk- 16-05-11 echo 13-01-2012 moi 78(1ste ronde, ?? kindje)mrt'11 mk 21-01-2012 jannie1980(2deronde, 3de kindje) feb en mrt'11mk 7-5-11 intake vk ????????? Bianca (..ronde, ..kindje) ...mk 30-1-2012 Hen Jel (.2.ronde, 2..kindje) mrt"11mk 6-5-11 eerste echo Zwanger Ongesteld MMM Vlindertjenegatieve test
Het wordt inderdaad wel weer eens tijd voor wat nieuw (blijvend) roze! Mijn ei springt volgens mij nog steeds niet. Het is echt een heel vervelend trekkend gevoel, alsof er iets te strak zit. Vorige rondes was het meer een stekende pijn, in mijn herinnering. Ach ja, het zal wel! En nog steeds heb ik trouwens het gevoel dat het een dubbele eisprong gaat worden!
Toen ik er van de week doorheen zat, herinnerde mijn man mij eraan dat dit, als we heel eerlijk zijn, eigenlijk pas ronde 2 is.... De eerste ronde was die na de curretage, toen hebben we 1 keer 'geklust', de tweede ronde zijn we verhuisd in de dagen rondom mijn eisprong, en hebben we elkaar dus eigenlijk te weinig gezien om een goede kans te maken, haha! Vorige ronde was de eerste ronde dat we netjes om de dag 'geklust' hebben. Ik heb besloten dat ik het maar even een tijdje zo ga benaderen: dit is de tweede serieuze ronde na twee rondes min of meer rust genomen te hebben! Dan klinkt het in ieder geval alweer wat minder lang, hihi!
Juni 2011 3 Anna27 (3e ronde, 2e kindje) Feb '11 MA 15 MMarinka (2e ronde na ma, 1e kindje) Jan '11 MA 20 Lievefamke (1ste ronde na mk, 2de kindje) Mei'11 21 Hetlichtje (1e ronde na mk mei en ma feb'11) 22 Lien123 (5e ronde, 2e kindje) Feb '11 mk 24 Deesjedees(1e ronde na 2e mk, 1e kindje) apr'11, mei'11 27 Aloha (2e ronde na ma, 1e kindje) Apr '11 MA 28 Anna27 (2e serieuze ronde na ma, 2e kindje) Feb '11 MA 29 Vlinder1986 (1e ronde, 1e kindje) Mei '11 MK 29 Y30 (4e ronde na mk, 1e kindje) feb '11 mk 29 San1981 (1e ronde na ma, 2e kindje) mei'11 ma Juli 2011 02 Elfje22 (3e ronde, 2e kindje) Mrt '11 MA 07 Rozemarijke (6e ronde, 2e kindje) Jan '11 MA 07 Kylie1986, pauze na MA (mei '11) en vmk (juni '11) Zwanger 18-11-2011Moedervtomasz (1e ronde, 2e kindje) - feb.'11 mk - 28/6e 4e control, 6/7 20 wk cho 18-11-2011 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk - 12/5 3e echo 06-12-2011 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk- 16-05-11 echo 13-01-2012 moi 78(1ste ronde, ?? kindje)mrt'11 mk 21-01-2012 jannie1980(2deronde, 3de kindje) feb en mrt'11mk 7-5-11 intake vk ????????? Bianca (..ronde, ..kindje) ...mk 30-1-2012 Hen Jel (.2.ronde, 2..kindje) mrt"11mk 6-5-11 eerste echo Zwanger Ongesteld MMM Vlindertjenegatieve test
Hey meiden, Op 11 mei heb ik een spontame miskraam gehad, ik merkte het aan een duidelijk gevoel van menstruatiekrampen en helder bloedverlies. Diezelfde avond kon ik gelukkig in het ziekenhuis terecht voor een echo en daar bleek dat alles al leeg/schoon was. Nu, 5 weken na de miskraam, heb ik een dikke vette positieve zwangerschapstest! We waren onlangs op vakantie en daar testte ik ook al positief, maar dat was 3,5 week na de miskraam. Nog een beetje vroeg misschien. Bij thuiskomst op 4,5 week na miskraam, nog steeds overduidelijk positief en vandaag nog steeds. Ergens ben ik bang dat er nog teveel HCG in mijn lijf zit waardoor ik positief test, maar dan zou de lijn op de test na verloop van tijd toch wel lichter van kleur moeten worden en niet donkerblauw..?! Toch maar even de gyneacoloog gebeld in het ziekenhuis en ik kan a.s. vrijdag al terecht voor een echo, superspannend! Ik heb lichtelijk last van steekjes in mijn borsten, af en toe tintelen, wat licht in mijn hoofd en een gespannen gevoel in mijn onderbuik. Duimen jullie mee voor een positief resultaat?? Dikke kus, Miranda
@ Anna: ik laat zeker even weten wat de uitslag is van vrijdag. Het zou inderdaad supersnel zijn en daarom durven we het bijna niet te hopen....maar toch . Overigens, ik was vergeten te melden dat ik mijn miskraam had na 7,5 weken.
@mpo: spannend zeg! Ik duim voor je! @cullen: heeeeeel herkenbaar! Ik vind het ook doodeng, vooral de gedachte dat het nog eens zou kunnen gebeuren, pff.... Bij Thirza heb ik me geen moment zorgen gemaakt. De start was een beetje raar omdat ik pas op 33 dpo positief testte, (19 dagen overtijd), en ik ben echt 7 maanden kotsmisselijk geweest, dus dat was ook niet fijn, maar ik heb me geen moment zorgen gemaakt toen. Ik wist wel dat het niet vanzelfsprekend is om gezond zwanger te zijn en een kindje te voldragen, maar het was gewoon niet in the picture toen, zorgen maken. Bij de vorige zwangerschap ook niet, alhoewel ik in de week voor de echo wel gedacht heb: En wat nou als er niks zit? Maar zorgen? Nee, ook toen helemaal niet eigenlijk. En dat gaat bij een nieuwe zwangerschap dus echt nooit meer zo worden Maarja, dat geeft op zich niets, als er maar een kindje bij komt... @Anna: ben benieuwd, of het een dubbele is!
@Rozemarijke: dat weten we alleen als er een tweeling uit ontstaat, haha! Zijn we wel in 1 keer klaar, want we zouden heel graag 3 kinderen willen... Mijn eisprong laat (volgens mij) nog even op zich wachten: mijn buik is de afgelopen uren ineens opgezet, alsof ik 4 maanden zwanger ben (groter dan die van Jannie, haha!), en ik heb echt enorme buikpijn, nu vooral rondom mijn baarmoeder (zit ook een stukje darmkrampen van mijn prikkelbare darm bij...) en in mijn liezen. Ik heb mijn broek maar even op een kier gezet, en hoop dat de bolle buik morgenochtend weer weg is... Blijkbaar wacht mijn ei totdat mijn man thuis is, haha! @angst: ik ben ook heel erg bang dat het nog een keer mis gaat. Ik wil wel gaan proberen om dat een beetje los te laten als ik weer zwanger ben, maar weet nu al dat het op de achtergrond altijd een rol zal blijven spelen. Ik denk dat de klap ook veel harder zal zijn, omdat het dan de tweede keer is natuurlijk, maar ook, omdat dit de eerste keer is dat ik niet in de eerste ronde zwanger ben (vorige keer dacht ik: jammer, maar ik word snel zwanger, dus hup, daar gaan we weer! Vandaar dat de klap nu achteraf soms nog komt....)
Anna; je verhaal is echt heel herkanbaar! Mijn man had het heel erg toen we met ons eerste kleintje bezig waren,..... hij was het af en toe echt helemaal zat hihi en dat voor een man!! En die van mij heeft volgens mij ook nog steeds niet helemaal door dat je maar een keer kans hebt in de maand Ach ja mannen hihi Maar nu heeft hij er gelukkig geen last van, probeer een beetje om de dag te klussen. Ik denk dat een volgende zwangerschap nooit meer zo onbezorgd kan zijn als bij onze eerst keer, wat natuurlijk heel erg jammer is maar aan de andere kant zal ik het nu wel nog bijzonderder vinden dan dat het bij de eerste al was! Het is echt een mega groot wonder om een gezond kindje op de wereld te mogen zetten Spannend MPO! Hoop echt dat het gewoon al raak is dat zou geweldig zijn. Hoop dat ook wij allemaal snel weer zwanger mogen zijn van een gezond kindje!! Gefeliciteerd MOI!!!! Super goed nieuws. Succes vanavond Anna, hoop dat je man wil klussen vanavond hihi Ik ga even lekker zitten snikken op de bank bij BabyBoom hahahaha
hey meiden, Nog even geen tijd gehad om alles (van 2 dagen) terug te lezen, zal ik morgen doen. Moest ff wat kwijt; Ben vandaag (eind van de middag) aangereden met de auto. Ik rijd een klein toyotaatje starlet en degene die bij mij achterop reed (stond gewoon stil te wachten op een bus) bevond zich in een bedrijfsbusje... Jullie snappen het al toyotaatje is total loss. Ben onwijs geschrokken en heb nog steeds hoofdpijn (ga morgen voor de zekerheid even langs de huisarts). Nu maar hopen dat de verzekering van de tegenpartij in een gulle bui is, want er zal wel een andere auto moeten komen, baal baal!! M.b.t. ei ben ik ook helemaal in de war, want vanavond was het streepje op het ovu testje wel vrij duidelijk (nog niet positief, maar wel weer bijna net zo duidelijk als vorige week donderdag). Ik heb ook veel afscheiding, dikkig en wit (sorry voor de ranzige details), maar dus niet eiwit. Snap er geen kl**t meer van. Hoop nog steeds dat mijn ei al geweest is, want dan hebben we goed geklust. Morgen maar weer een ovutestje, dat is de dag dat hij vorige maand posi was. Sorry voor dit echo bericht. Morgen lees ik alles bij en zal ik weer reageren, ben nu doodop van al het gedoe, dus naar mijn mandje.
Jeetje y30 succes... Ik weet er helaas alles van! Auto-ongeluk is gewoon klote.... (sorry voor het grove woord) maar zo is het gewoon. Zeker even naar de HA gaan hoor want morgen zal je nog wel meer pijn hebben helaas... Iniedergeval heel veel sterkte en rustig aan nu!
Wat kl*te zeg een auto ongeluk. Zou nog even door testen met de ovutest. Ik heb ook wel eens eiwit slijm gehad en geen doorzichtig slijm Wel een eisprong gehad(was zwanger).
Hallo dames, Stiekem een berichtje vanaf werk: @Miranda: Wij duimen voor iedereen!! @Autoongeluk: Jullie moeten wel goed op je zelf passen hoor!! En die andere mensen moet beter opletten!! Heel veel beterschap!! @angst: Ik weet niet, heb dat niet. Ik ben eerder bang dat er niets inzit dan dat hij/zij () niet blijft plakken! @Deesjedees: Weer afgevallen klassen!!! @hier nog alles schoon nog geen ong. maar ga nog niet testen. Heb wel een beetje krap maar kan nog 2 kanten op! XXX Marinka
Nou Ik had na controle dacht Ik maar was blijkbaar een dag te laat.. Ik zou zweren dat Ik vandaag de afspraak had maar goed mag nu 7 juli pas komen :S Vandaag vreemde dag vreemd humeur en de hele tijd de hik en manlief vond een gele geur om me heen hangen hahaha Ik grapte daar de hele dag om tot Ik vanavond voor de vorm een ovutest deed en die super knal posi is! Dacht dat me ei al geweest was maar blijkbaar niet! Dus wij gaan maar weer vrolijk verder met klussen! Mirgenvroeg vertrekken we tot zondag naar denemarken dus hoop dat me ei rustig aan springt enz haha
@Y30: jeetje joh, schrikken zo! Wat betreft uitkeringsbedrag: als ze te laag uitkeren, moet je bezwaar maken, want ze willen nog wel eens de zogenaamde dagwaarde uitkeren, terwijl je voor datzelfde geld nooit meer een zelfde autootje terugkoopt. Dat moet je dan dus aantonen, (lijst maken van evenoude starlets en wat die kosten) en dan dus dat bedrag terugvragen. In de voorwaarden staat namelijk dat je er eenzelfde auto voor terug zou moeten kopen, terwijl ze je vaak af proberen te bluffen met dat ze enkel de dagwaarde hoeven uit te keren. En als ze moeilijk doen gewoon roepen dat je best kassa (consumentenprgramma) ofzo in wilt lichten.... Ik zou me niet et veel aan een bepaalde substantie slijm vastklampen, ik heb dat ook nooit zo, neem dt dus ook helemaal niet mee in m';n eibepaling.... Gewoon die test volgen @eitjes: nou, flink aan de klus dus dames! @MMarinka: o, dat je dat volhoudt! Spannend meid! @all: net als vorige maand nu pas na m'n menstruatie een echte tempdaling, (eerste dag wel heel laag: 36,17, toen omhoog rond 36,5/6 en nu pas weer 36,4. Gek, nooit zo gehad). Maar goed, nog geen ei in zicht hier Kan ik iig stressloos morgen m'n verjaardag vieren. Nouja, wel even langs de huisarts, maar goed...
@Y30: jeetje, schrikken zeg!! Ik ben ongeveer een jaar geleden ook van achter aangereden, voor een stoplicht tijdens het optrekken (voor mij werd geremd). Bij mij was gelukkig alleen mijn bumper ontzet, maar ik vond het onvoorstelbaar hoe hard zo'n klap aankomt. Ik was onderweg om mijn zoontje van toen 3,5 maand op te halen op het kdv. Wat was ik blij dat hij er niet bij zat!! De uiteindelijke rekening bedroeg 1200 euro, wat netjes is uitgekeerd door de verzekering van de tegenpartij! Ik denk dat mijn ei vannacht gesprongen is. Mijn dikke buik is weg, en de meeste pijn ook. Gisteravond hebben we nog even goed benut, en we hebben 'afgesproken' om geen risico te nemen, en de rest van de maand gewoon te doen alsof de eisprong nog niet geweest is, haha!