Hallo dames, Ik heb sinds een week voor NOD weer dat bruine afscheiding gehad.ik weet niet of dit de innestelling is geweest.de dagen erna niet meer en eergisteren weer wel een heel klein beetje.gisteren weer niet en vandaag caramelachtige afscheiding.Vandaag is het 4 dagen voor mijn NOD.Ik dacht doe een test dan zie ik het wel.Na 5 minuten was er echt een heeeeeeeeel lichte streep te zien.Wat denken jullie hiervan.Ik geloof zelf niet dat ik zwanger ben,omdat ik ook bruine afscheiding heb gehad en weet ook niet of ik dit tot me NOD ga krijgen.Ik heb ook nergens last van....
spannend meis... kan bij jou nog alle kanten op... denk dat je niet meer kan doen als afwachten.. duim voor je!!
Nu is m'n vertrouwen even tot een laag punt gedaald Zag net op de toilet dat ik iets bruinachtige afscheiding heb gespot.... (een beetje) Dat had ik de vorige maand ook een dag of 3 voor m'n ongesteldheid. Toen hoopte ik natuurlijk ook dat het niets betekende en ik toch zwanger zou zijn, maar nu weet ik dat dit waarschijnlijk toch een voorteken is van m'n ongesteldheid. Een innesteling (11 dagen na m'n ei) kan ik niet echt in geloven. Dus ik baal even. :x :x :x :x :x
Ooo ik snap dat je baalt! Dat is stom... echter, het betekent nog niet echt helemaal iets. Al is vorige maand geen fijne maand om het mee te vergelijken
Ik denk; streep is streep is zwanger... Maar goed je weet het natuurlijk niet. Ik zou nog 2 dagen wachten en opnieuw testen!!!! Succes!
@yasgok: inderdaad spannend. Het lastige is dat het inderdaad nog alle kanten op kan gaan. Niks anders te doen dan afwachten helaas. Ik zou over een dag of 2 nog een testje ertegenaan gooien. Mezelf kennende zou ik niet kunnen wachten en het morgen al doen, maar misschien ben jij geduldiger En juist bij de meiden die geen klachten hebben hoor ik vaak dat ze toch zwanger zijn, dus dat hoeft echt niks te zeggen. Succes! Laat je het ons nog wel weten?
Oh nee Ploon! Maar zolang het bruin bloed is hoeft het nog niks te zeggen hoor! Volgens mij kan het ook nog best van een innestelling zijn. Die is dan nog niet klaar of zo. Maar kan me voorstellen dat je even depri bent nu....
hallo girls ! heb dus naar de gynecoloog geweest, blijk baar is alles in orde met mij, heb geen probleem, nu gewoon hoopen dat ik binen 6dagen een posi test heb hé ! ,, Ploon : idd balen zeg ! maar het kan nog zo zijn, blijven hoopen tot het laaste minutt, grtjes
Fijn te horen dat alles in orde is. Nog 6 daagjes geduld.... Ik heb geen bruin verlies meer gehad. Was maar een beetje. Maar dit heeft er wel voor gezorgd dat ik niet meer zo rustig ben, helaas. Bah, baal ik van!
Goedeavond allemaal, @Ploon; kan nog alle kanten opgaan, wat de ene maand was hoeft de andere maand niet te zijn he! Zolang het nog niet is gebarsten is er nog hoop... @Yasgok; ik denk ook een streep is een streep...of hij nog een beetje of heel heavy is, spannend!!! @Elodietje; dat is goed nieuws! Inderdaad op weg naar een posi test!! Verder hier alles oke, geen spannende nieuwtjes...het is nog even afwachten. Wordt wel van de ene naar de andere kant gegooid in mijn gevoel, dus heb besloten het van me af te zetten en het na het weekend wel te zien..tot nu toe gaat het goed
Merk dat dit een beetje saaie periode is zeg. Eisprong duurt nog ff, en je zit nergens op te wachten. Ben blij als mn ei er weer aan zit te komen. Hoe kijken jullie trouwens aan tegen een kindje in december? Toch een drukke periode. Weet dat wij het altijd liever niet wilden, maar mij maakt het ondertussen niet meer zo uit. Vind anders het leeftijdsverschil met mn ventje te groot worden. Maar mn man zou liever deze maand overslaan. Het enige waarom we het toch proberen is vanwege dat leeftijdsverschil. Mn man is zelf in december jarig (30e) dus weet zelf wat het is. Maar net even over gesproken en we gaan er gelukkig wel voor, maar was even benieuwd wat jullie gedachtes zijn.....
wij hebben alleen rekening gehouden met 2 bruiloften (in sept2011) dus 2 maandjes uitgesteld voor we begonnen... als het deze ronde raak zou zijn kom ik op eind nov. uit. dan is mijn zoontje ook jarig. word het de maand erop.. dan is het tussen kerst en oed en nieuw.. in feb hebben we ook heel veel verjaardagen in de familie... als ik zo overal rekening mee moet gaan houden blijven er weinig maanden over en is het alleen maar hopen dat het dan raak is... dus nee.... wij houden er geen rekening mee... zie het allemaal wel.. mocht het op kort termijn niet lukken en de datum van mijn schoonzusje haar bruiloft bekent zijn... dan wil ik er wel rekening mee houden, maar dat is dan ook de enigste trouwerij die nog komende is... ik ga mijn mannetje ff verleiden
Ja, kan me voorstellen dat het een behoorlijke saaie periode is, maar dat vind ik eigenlijk ook tussen je ei en je NOD, wordt eigenlijk pas 2 of drie dagen van te voren spannend vind ik... En ja, dat decemberverhaal heb ik ook heel erg. We hebben in de maand december wat ik zo even snel kan tellen 6 verjaardagen van alleen maar naaste familie, plus de sint en ook nog kerst...vind dat eigenlijk ook helemaal niets, maar ja, nu ik even het "geproefd" aan het zwanger zijn, wil ik eigenlijk geen maand (lees ei) weggooien..vind ik zo zonde, niet dan?? @jannie, whahahahahaha, leuke avond??
bedankt dames voor de antwoorden ik ga vrijdagochtend weer testen ik hoop dat ik geduld kan hebben hihihi.ik denk zelf dat ik wel zwanger ben ow wat zou dat toch super zijn na 2.5 jaar proberen en na 3 rondes na mijn miskraam.ow ja ik heb geen ongesteldheidskramp maar meer een zeurderige buikpijn af en toe.spannend
Ik was alvast een beetje aan het lezen bij dit topic. Ik heb 23 feb. een mk gehad, en ben er nog niet helemaal "klaar voor" om het weer te gaan proberen, maar merk wel dat ik begin te twijfelen. Al is het alleen al omdat ik dit topic ben gaan lezen . Ik herken me ook wel in de twijfel m.b.t. de december drukte. We hebben veel verjaardagen in december, waaronder die van mezelf, en ik heb de storende gedachte dat de feestperiode nu misschien niet het moment is waarop je de beste zorg krijgt in het ziekenhuis of van je verloskundige (i.v.m. draaien op minimale bezetting). Ik ben sinds vandaag wel gestopt met vloeien (van de mk), en heb het idee dat ik "schoon" ben, en dus geen curretage nodig heb. Al weet ik dit niet zeker, want ik heb geen controle gehad. Dus nu is het een beetje de twijfel wacht ik eerst een ongi af...zoals iemand anders ook al zei, voelt het na het verdriet van de mk, wel een beetje zonde om een "ei" te verspillen. Twijfels twijfels! Groetjes Y30