zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mick

mick Actief lid

3 feb 2011
    462
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

LieveFamke, wat super dat je positief hebt getest! Ik hoop voor je dat het dit keer goed gaat!

Kylie1986, wat rot zeg dat je daarna nog een mk hebt gekregen.. en nu heb je twijfels of je misschien nu toch zwanger bent? Spannend hoor allemaal..

Y30, ok, bedankt! Ik hoorde namelijk van iemand het verhaal dat als je na een mk weer zwanger raakt dat je dan nog oud hcg in je lichaam kan hebben wat dan het vruchtje zou afstoten ofzo? Maar dit heb ik verder nog nooit gehoord.. Dus misschien was het niet waar.

2. raspberry

raspberry Niet meer actief

Die kans is redelijk groot na een miskraam. Zolang je je ei niet weet, kun je daar alleen niets zinnigs over zeggen.... :(

3. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Famke van harte :) Ik wens je een goede zwangerschap.

Mick Helaas maar welkom.

Kylie die onzekerheid is niet leuk, hoop dat je snel antwoord hebt.

Mmarinka spannend morgen testen.

Y30 & Anna spannend jullie kunnen straks tegelijk testen.

4. Cullen

Cullen Fanatiek lid

7 jun 2011
    1.196
    0
    36
    Deze is wel duidelijk he?

5. lien123

lien123 Niet meer actief

Cullen: yep, die is duidelijk!! Klusze! ;)

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    De mogelijkheid van zwanger zijn heb ik ook al aan gedacht, zeker na vanavond, namelijk de 3e posi test op rij:$. Ik kan wel blijven klussen (vanavond had ik al in de planning, maar nu zou ik nog weer 2 dagen langer "moeten") maar ondertussen moet ik over 11 dagen al ongi worden. Vind het wel heel vreemd. Wat denken jullie?
    Helaas kan ik sowieso pas rond de 25e a 26e zw test doen, dan is het 14 dagen na de periode dat ik eerst dacht mijn ei te hebben. Zal dus nog even moeten twijfelen.

7. Kylie1986

Kylie1986 Niet meer actief

Heb net Danny het verhaal van het ei/zwangerschap en de innesteling/miskraam vertelt.. Hij snapte het wel..
    Hij zei heel lief, wacht zo lang mogelijk met testen, ik wil niet dat je weer teleurgesteld raakt..

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Kylie: Hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt, want dit is ook niks zo.
    @Mmarinka: Nog niet ongi, spannend!
    @Lien: bruin verlies, bij mij ook meestal een voorbode van ongi. Balen!
    @Nieuwe dame (even je naam kwijt); Welkom (helaas), veel klus plezier en hopen op snel nieuw roze.

Hier: zoals ik al schreef weer een posi ovu test, GRRR. Merk wel dat het mijn hoop dat ik misschien al zwanger ben aanwakkerd, maar probeer nuchter te blijven, want heb verder niets geen zwangersschaps signalen.
    Verder voel ik me nog steeds slecht, maar dat zal helaas nog wel even zo blijven:(. Hele dagen hoofdpijn, ik word er echt heel moe van. Vandaag bezoek van een vriendin en mijn vent zat er ook even bij, toen ze allebei begonnen te praten, werd ik er helemaal gek van, knallende koppijn en kon me niet bij hun verhaal houden. Misschien maar ff ziek melden maandag want op kantoor met de collegae wordt dit waarschijnlijk helemaal niets.

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

AAhh, dat is inderdaad een fijne opmerking! Zo zie je maar, soms snappen die mannen het toch wel.

10. lien123

lien123 Niet meer actief

Y30: jeetje, ik hoop dat je geen hersenschudding hebt! Misschien wel goed om een beetje rust te houden! Ovutesten kunnen 3 dagen positief zijn, je ei komt binnen 24-48 uur, maar dan zou ie morgen echt wel lichter moeten zijn...spannend meid!

Bruinverlies: nu weer weg, maar zal morgen wel doorzetten. Mijn lf is echt te kort, had daar voor de zwangerschap nooit last van. Ik ben bang dat het door het lange borstvoeding (iets meer dan 18 maanden) geven komt, maar ik ben begin maart daarmee gestopt, dan zou nu mijn cyclus toch weer een beetje op de rit moeten zijn? Iemand ervaringen mee?

11. Vlinder1986

Vlinder1986 Actief lid

25 mei 2011
    128
    0
    0
    Coach
    Noord-Brabant
    Hallo lieve meiden,
    Wat een hoopvolle verhalen allemaal.
    Ik duim voor jullie!
    @Marinka Jeetje wat spannend!!! Ik heb wel gehoord dat het heel lang kan duren na een miskraam voor je cyclus weer op orde is. Word je niet gek van die onzekerheid?

Hier alles ok? Afgelopen weekend geklust... en guess what??? Gisteren weer. Ik geloof dat het weer goed zit ;) Dus ik heb een heel klein beetje hoop. Al is de kans heeeel klein...

12. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb wel getempt na mijn mk, maar niet voor mijn mk...
    dus weet niet wat mijn "standaard temp" was...

13. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL

Hoi,
    we hebben op dag 25 en 27 geklust en een weekje ervoor...
    Dus toch op de goede dag... :D
    Daartussen ook wel geklust, maar niets ontvangen ;)

Ik ben met 10 weken gecuretteerd. vrijdag de 13de ;)
    Ik had al voordat ik zwanger werd het gevoel: dit gaat mis, en daarna ben ik heel snel weer zwanger en dat gaat goed.
    Tot nu toe is een heel groot deel uitgekomen, dus ik hoop dat het idd goed gaat nu :D
    thnx voor je berichtje

14. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL

Bekijk bijlage 160472

Ik was soms een beetje misselijk. En weer erg moe (maar is eind van het schooljaar, dus weet niet of het aan de zwangerschap lag). En een opgezette baarmoeder (heb ik ook altijd voor een ongi...)

15. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben echt vergeetachtig...

cyclus is bij de meeste vrouwen na een mk wel een beetje van slag. Mijn cyclus zou ongeveer 39 dagen zijn...

Vanaf de mk ovutesten gedaan, en pas op dag 25 ei gevonden. Kost wat, maar dan heb je ook een goed overzicht.

Die tempkaart moet eerst verder gaan... Als je temp zo hoog blijft, kan je zien of het je ei was.

Ehm, verder een beetje vergeten...

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Denk dat je een berichtje gemist hebt, is ook steeds zoveel lees werk. Ik heb inderdaad een hersenschudding, weet ik sinds gister middag, ben toen voor de tweede keer naar de huisarts gegaan nadat ik duizelig werd en de hoofdpijn aanhield.

17. lien123

lien123 Niet meer actief

Famke: wauw, wat een geweldige foto's! Die zijn superduidelijk! Geniet er maar van meid!
    Y30: oh sorry, dan heb ik je berichtje gemist. Ja er wordt lekker gekletst hier, je hebt er een halve dagtaak aan! :D Ik merk dat ik zelf altijd weer actiever word hier tijdens de belangrijke dagen, dan gebeurt er tenminste weer eens wat.

Nu zit ik wel te balen, heb het idee dat ik geen troeven meer heb, etos pillen, vit b complex, visolie, tarwekiemolie...
    Helpt allemaal geen bal! Mijn cyclus trekt zich er ook niks van aan...doet gewoon waar ie zelf zin in heeft...bluh...:x

18. Anoniem78

Anoniem78 Lid

25 jan 2009
    78
    0
    0
    brabant
    Er wordt hier echt veel gekletst!!
    Je moet meteen pagina's bijlezen om het allemaal bij te houden :)!!
    Ik was er gisteren echt wel een beetje van overtuigd dat ik mijn ei had gehad, dit kwam door mijn ovu test én vooral mijn temp..denk dat ik nog ontregeld ben door de MK..
    254f3b Ovulation charts on FertilityFriend.com

19. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had ook een beetje een dipje hoor..

Ik heb ook een ff
    Moet je de link hier plakken om hem te laten zien?

20. lievefamke

lievefamke Bekend lid

7 apr 2011
    786
    0
    0
    NULL
    NULL
    een dipje qua temperatuur bedoel ik dan he

Deel Deze Pagina