@Rozemarijke, Nou ik laat me in het schemaatje gewoon staan. Ik heb samen met Anna voorgenomen om op zijn vroegst pas op 1 juli te testen om teleurstellingen zoveel mogelijk te voorkomen. En, als het goed is (dus een positieve uitslag) kunnen we met een goed gevoel het weekend in
@Vlinder: hang in there! We gaan het redden! (En nu maar hopen dat we niet allang ongesteld zijn op 1 juli, maar gewoon allebei lekker op roze mogen!)
Jij gaat niet op roze, Anna, jij gaat op blauw Maar ik duim voor jullie! Nog anderhalve week aftellen Jullie zitten net even voor mij aan... als ik gisteren mijn ei heb gehad, klopt mijn NOD ook niet en mag ik 4 juli al testen. Alhoewel ik ook wel weer zoiets heb van: heeft waarschijnlijk toch geen zin nog dan, dus misschien sowieso niet eerder testen van 7 juli... alhoewel, als ik de 14e bij de gyn zit en ik ben toevallig WEL zwanger deze ronde, dan wil ik eigenlijk ook wel de zo vroeg mogelijke positieve testdatum weten Nouja, we zullen zien, eerst maar eens zien of de tempdip van gisteren m;n ei geweest is, of dat ie vandaag of morgen springen gaat. Ga nu werken iig
Ongeloofelijk. Ben ik een een avond vrij word er weinig geklest en moet ik werken moet ik me door 6 paginaas heen wordstelen . Een virtueel kippenhok ! @Sjenny: YES, YES,YES!! eindelijk! Ik moest veel aan je denken ook omdat ik je al een poosje niet gelezen had!! @Famke: Goed man, Ik zie niets maar ja ik ben zuster een geen echoscopiste! @1juli: Thering wat een spannende dag! Ik ga duimen voor jullie!! @de 3ling: Ze heeft TTS en moet morgen naar het ZH. om zich te laten laseren. Ik ga nu naar haar toe ff trosten! @Hier: Nog altijd niets. Ja nog steeds krampjes! En als ik 37dagen zou hebben is nu mijn innesling! Ik ga er stiekem wel van uit dat in ong. word! Maar ja als ik weer ga testen doe ik het zaterdag! XXX Marinka
Thanx marinka! Gister echt een dansje gedaan door de woonkamer... Heb nu eindelijk weer een banner heb de 38 dagen van me zwangerschapsronde maar aangehouden.... Hoop zo dat mijn cyclus niet weer zolang wordt! 1 juli wordt spannend voor julli dames! leuk!
1 juli wordt zeker spannend... @Anna, I will, jij ook??? We gaan het redden Ik heb er wel vertrouwen in.
@Vlinder: jazeker: ik ga het volhouden! Net weer iets raars... Ik schreef vanochtend al dat ik wel honger had, maar geen trek: was ik net bij Ikea, kon ik gewoon naar buiten zonder een hotdog te halen , en daarna reed ik langs de mac, en ik moest er écht niet aan denken, terwijl je mij daarvoor normaal gesproken best 's nachts wakker mag maken... De afgelopen maanden heb ik in deze twee weken ook heel veel gesnoept en koekjes gegeten e.d. Nu liggen er pakken koek en zakken drop in de kast, en die blijven dicht... Ook had ik net ineens heel veel afscheiding (echt een soort van 'guts', bah!) Ik heb erg de neiging om goede hoop te hebben, maar ben bang dat ik dan extra hard teleurgesteld word....
@Anna... Ik weet precies hoe je je voelt, wat de angst voor teleurstelling betreft. Maar goed, ergens geloof ik dat die dingen niet voor niets gebeuren. Het komt goed, echt!!! Misschien niet nu, maar someday in ieder geval.
@Rozemarijke: ik schijn inderdaad op blauw te gaan, haha! @Vlinder: ik weet ergens ook wel dat het ooit ook weer onze tijd zal zijn, maar om de 1 of andere reden vind ik het heel moeilijk om mezelf daarvan te overtuigen... Iedere maand heb ik weer zoiets van: het zal wel weer niet, want volgens mij kan ik niet meer zwanger worden! (Nergens op gebaseerd, en mijn man vindt dat ik zwaar overdrijf....) Zolang ik iedere maand ongesteld word, en geen abnormale cyclus heb, moet het toch gewoon mogelijk zijn om weer zwanger te worden!
Hallo dames, Er gebeuren spannend dingen hier.. @blue spannend zeg, als je zwanger bent dan hopen we op een mooie plakbaby. @Kylie, jammer dat je nog zo lang moet wachten. @famke, leuk die echo (al zie ik niet zoveel) @ wachtende dames. Spannend zeg! Hopelijk hebben jullie binnen 2 weken allemaal postieve testen en plakbaby's @dame die ongesteld is geworden, fijn dat je nu weer zicht heb op je cyclus. Ik heb vrijwel zeker zondag mijn eisprong gehad. Ik mag dus ook rond 3 juli testen spannenddddd
Ben blij voor je! Kun je je richten op een volgende ronde. Hoe is het nu met jou, na je ongeluk? Nog klachten?
@vlinder en Anna: Wel spannend hoor jullie testen samen op de 1e, en als San het er mee eens is testen zij en ik samen op de 30e. Hopelijk worden het mega roze dagen!!
Yep nog steeds thuis.... Kan zonder medicijnen niet langer als een kwartier pijnloos zitten... maar straks naar de fisio want als ik zwanger wil worden zal ik van die pijnstillers af moeten. En hoe is het met jou koppie? Leuk een gezamelijke test datum! Ik ga zoooo hard voor jullie duimen!
@Y30: spannend inderdaad! Ik vind het wel heel prettig om iemand te hebben om 'samen' mee te testen. (vooral om de verleiding te weerstaan om eerder te testen...) Aangezien onze testdatum een paar dagen na NOD ligt, is het dan misschien niet meer nodig.... Bij jullie is dat dan anders!
Mag ik ook weer op het lijstje? Ik ben bang dat ik hem door de war gooi zelf.... NOD 28 juli 2e ronde na MA alvast bedankt!