Panter welkom (helaas) Jij hebt al een heel tracject achter de rug. Knap dat je er nog postief in staat. Ik heb ook op 4 juni mijn miskraam gehad. @Aloha hopelijk breekt er morgen een mooiere dag voor je aan. @Rozemarijke is dat gebruikelijk dat je vaker een grote boodschap moet doen rond de eisprong dagen? Ik had het nl toen ik net zwanger was ook gehad en nu weer
haha ik moet rond mijn ei ook vaker naar de wc dan normaal en krijg meestal wat dunnere ontlasting dan normaal doet me ook meer zeer trouwens... dat wijd ik aan het passeren van me baarmoeder die gevoelig is dan..
Panter; (helaas) welkom. Mooi dat je er zo in staat! Hoop dat jullie de volgende ronde meer geluk hebben en gewoon zwanger mogen zijn van een geweldige plak beeb!!!!!! Vanavond even verder lezen hoor
Nee ik heb een mooie cyclus, dus hoef geen hormonen te gebruiken. Ik doe ovulatietesten en als die positief is moet ik de dag erna naar het zh voor inseminatie.
@Panter: Helaas welkom, ik had je verhaal al een beetje gevolgd in het 'testen-topic' @Cullen: wat een mooi gedichtje in je onderschrift Hier: gisteren dus thuisgebleven. Vandaag ging het weer beter, af en toe nog een vlaag misselijkheid en ik was niet vooruit te branden.. Ik probeer er niet te veel aan te denken, alleen merk ik dat ik wat minder kan hebben. De laatste weken een aantal 'lastige' mantelzorgers gehad, die het beter denken te weten,.. En dan alles bij elkaar, pfff Ik had het er vandaag met een collega over, als de positieve test een verlaat ei is geweest (4 en 5 juni) dan had ik nu toch al ongesteld moeten worden? Het bruinverlies 8 dagen na het 'ei' kan ik toch niet als ongesteldheid tellen? Dat betekend dat ik nu op dag 42 zit?
wat vervelend allemaal! ik werd 16 a 17 dagen na die 'positieve'testen ongi op dag 40 was dat voor mij... dus wellicht aankomende dagen ook voor jouw?
@Kylie: gemiddeld genomen word je 2 weken na een eisprong ongesteld, maar je LF kan dus ook langer duren, de gemiddelden lopen uiteen van 14-18 dagen en sommige vrouwen zelfs nog langer.... Maarja, het kan nu onderhand wel van alles zijn, dus zit weinig anders op dan afwachten Hopen dat de tijd een beetje snel gaat Zag dat wij iig tegelijk kunnen testen @Cullen: ik heb het eerder nooit gemerkt, maar sinds de miskraam dus wel... Tijdens de zwangerschap had ik zelf vreselijk veel last van verstopping
@panter: O, dat scheelt wel! Maar lijkt me wel een heel gedoe zeg, dan moet je daar dus ook met je werk enzo op het laatste moment steeds weer vrij voor vragen/ziek melden? Lijkt me erg ingrijpend allemaal zo!
O, jij staat op 7 juli ook, net als ik, dus heb verder niet zitten rekenen ofzo Nog even kijken wanneer ik m'n ei heb hoor, kan gisteren geweest zijn, maar dat weet ik pas zeker als mijn temp morgen weer hoger is, (gisteren 35,97, vanochtend terug naar 36,36, dus zou morgen dan echt rond de 36,7-36,8 moeten zijn, zoals normaal altijd hier na ei ).
ik dacht, ik denk nog even met je mee Even je lijstje opgespoord dus Als 4/5 juni je ei is geweest, had je bij een gemiddelde LF en innesteling en alles dit weekend moeten kunnen testen. Maar dat was niet dus. Dus als 13-14-15 een innesteling zou zijn geweest, zou je 10-14 dagen daarna moeten kunnen testen, is dus ergens tussen aanstaande donderdag en volgende week maandag (de 27e). Hmm, dan moet ik ff op zoek naar een ander testmaatje
Ik wil wel proberen. Ben alleen bang dat het negatief gaat zijn. Heb net een ovu test gedaan. die is hartstikke positief. is wel van het KV. vorige week was hij ook al positef maar minder dik streepje. Nou ja we zien wel. Ik klus verder en test samen met je de 30ste.
Bedankt voor het meedenken Rozemarijke. Met al die data en zo kom ik er soms geen wijs meer uit.. Terwijl er zo makkelijk duidelijkheid gegeven kan worden, maar die krijgen ze nog wel te horen hoor 6-7 (controle)
Jeetje wat een hoop geklets. Ik hoop dat ik alles heb kunne onthouden @sjenny: fijn dat je ongi bent geworden. @panter: helaas welkom hier. Wat een kracht heb jij zeg om zo positief te blijven. @Blue spannens hoor. succes morgen. Hier ben moe vandaag. Had flinke buikkrammpen links onder in mijn buik. voor de zekrheid een ovu test gedaan. Die was knal positief. Zou ik dan nu mijn eisprong hebben? Bij een cyclus van 6 weken zou het kunnen. Nou ja dan nog maar even verder klussen. Manlief nog steeds ziek maar moest ook wel lachen omdat hij bij het klussen van ons zoontje ook ziek was.
he meiden, weer ff een kort bericht van hier... vandaag een mooie echo gehad... kleine lag te zwaaien ook weer ff een buikfoto.. staan allemaal in mijn album... meiden, hoop dat jullie snel volgen!
Weer nieuws van deze kant.... Ik heb zojuist een veegje roze ontdenkt bij het afvegen. Heb er niks van gevoeld ofzo en na gister avond ook geen last meer gehad van mijn buik. Borsten nog steeds opgezwollen. Een menstruatie lijkt me vroeg aangezien die zich pas volgende week dinsdag aan zou moeten dienen, of woensdag. De vorige keer heb ik dit helemaal niet gehad. Ik heb ook nog nooit een onregelmatige cyclus gehad en ben bijna zeker dat ik mijn ei gevoeld heb. Wat denken jullie?
ik moet even terugkomen op mijn opmerking vanmorgen over het misselijk zijn.. ik ben nu kotsmisselijk en heb net kokhalzend de wc pot omhelst.. ik vind het nu al niet meer leuk!! heb nu gigantisch brandend maagzuur en oprispingen dus o wee als dit geen zwangerschap in aantocht is!