ja ik begin hem ook te snappen, wel stom dat je daar geen tekstopmaak enz kan gebruiken. je kan ook niet meer dan 1000 tekens posten trouwens.. mja voor de lijstjes is het wel erg handig!! kunnen we iets sneller terugkijken naar hoe het ookal weer zat.. ipv 5 pagina doorspitten haha
hier komt trouwens het zonnetje er ineens door!! en de lucht word ineens blauw!! En de zuurbranden beginnen weer hahaha
Blijven we nu ook hier kletsen of alleen maar binnen de club? Want het lijkt me dat dubbel op, alleen nog meer leeswerk is. Vind het idee van de club wel heel leuk, dus ik zou zeggen laten we daar verder kletsen Ik ga nu ff boodschappen doen, tot later.
haha ja is wel beter he! ook overzichtelijker en makkelijker teruglezen denk ik... we moeten het alleen nog even inburgeren en in ons systeem krijgen!!
zo 30 pagina's erbij hahahaha Sjenny toch ongi, eindelijk! yes op naar de nieuwe ronde die hopelijk gelijk raak is Ik ga ook verder op ons clubje. jammer van de handtekeningen... ik zal wel vaak vragen wie hoe lang is
Ik vind het ook wel een beetje jammer van de handtekeningen.... Verder mis ik er nog een aantal ruimtes, zoals bijvoorbeeld een wachtbankje (waar we gewoon lekker in de rondte kunnen kletsen) een bijvoorbeeld een topic met kwaaltjes ofzo... Gewoon echt lekker kletshoekjes. Maar dan blijven de topics met de lijstjes in ieder geval "schoon" en duidelijk.
Pffffff wat is er veel geschreven! En ik ben maar een dag niet geweest hihi was gister even met andere dingen bezig (jarig hihi) maar lees wel mee hoor! Ga zo snel even bij het clubje kijken
Even een boodschap aan alle dames die hier nu lezen en denken heee ik wil ook bij dat clubje pb mij even dan nodig ik je uit!!
@Aloha: Wat bedoelde ik met de tepels? Als je zeg maar een tepel heb, dan heb ik daarnaast ( in het midden van de tepelhof) 2 pukkeltjes, die reageren en veranderen hetzelfde als mijn normale tepels... Vanmiddag hier en daar wat steekjes..
Tja maar ik moet zeggen dat ik ook wel heel slecht slaap door zoontje. Moet er vaak uit 's nachts. Weet niet of het dus helemaal objectief is. Heb twee weken geleden een ZW test gedaan. Had daar nog een heel licht streepje. Ik denk zelf dat ik afgelopen week mijn ei heb gehad. Heb nu ook gespannen bosrten en witte afscheiding en had dindag onwijs buikpijn links onder(steken) We zien wel.