en die streep is zelfs duidelijker dan mijn eerste testen ( behalve de allereerste haha ) dusseh zit wel goed!!!!!!!! het is geen tuurstreep en duidelijk roze en even breed dus echt wijffie het zit echt goed!!! kom je ook bij maart 2012 mamas kletsen?!!!!
Meiden bedankt! Vind het zo lekker om dit met jullie te kunnen delen, aangezien ik het in de "echte wereld" nog ff voor me houd. @Aloha: bedankt voor de uitnodiging, maar ik hou het denk ik bij ons clubje. Jullie "ken" ik allemaal en dat vind ik gezellig, maar het kost ook veel tijd, dus daarom eigenlijk bewust nooit op andere topics gekletst.
Jaaaaaaaaaaaaaa ik zie hem duidelijk hoor!!!!!!!!!! Haha wat een Goed nieuws!!!!! Ben heel erg blij voor je!!!!!!! Xx
@Y30 helemaal top meid van harte! Ik hoop op een mooie plakbaby. Leuk je bent even ver als Aloha @Sanksy, veel plezier bij de 20 weken echo.
All, wij hebben gister de 20 weken echo gehad!!!!!!!!! Helemaal geweldig! Zo wat ze allemaal heeft kunnen zien, is ons kleintje echt GEZOND! Wat een fijn nieuws! We hebben mooie kiekjes gehad, en beebje was echt flink aant trappelen met de beentjes! En aant draaien.... Paar foto's en een heeeeeele lange dvd mee! Hier komen wat foto's:
Wauw, mooi hoor! En wat fijn dat alles ok lijkt te zijn! He, maar die dvd, doen ze dat bij jullie standaard? Heb ik vorige keer niet gehad. Deze keer heb ik de echo in een andere stad, dus wie weet! Genieten!!!!!!
Nee, niet standaard... kun je om vragen.. Moet je 2 euro betalen. Vroeger deden ze elke keer dat op dezelfde dvd erbij zetten, maar dat is eens misgegaan bij iemand.... waren de filmpjes over elkaar heen gezet. Dus nu krijg je iedere keer een nieuwe dvd, iedere keer 2 euro betalen. Maarja, is toch geen geld!
Gaaf hoor Sansky!!!! Geniet van de prachtige foto's leuk dat jullie een dvd hebben mee gekregen zeg! En voor 2 euro? Hihi das niks
@pompeloesje: Gefeliciteerd!!! Heb je dit ook al binnen het clubje geschreven, had het nog niet gezien. Hoop voor jou ook op een plakkerd.