Meiden HELP Heb dit wel eens bij andere topics gelezen en dacht toen altijd, kom op zeg....maar nu zit ik met hetzelfde probleem. Was vanmiddag bezig mijn kop lekker gek te maken en had wat testjes boven liggen, dacht ach, waarom niet, is er niets te zien, dan is het prima, en heb ik weer even "rust" want heb dan weer even wat kunnen doen in plaats van maar afwachten...(tja, beetje kronkel in mijn hoofd af en toe....) Toen ik de test deed dacht ik dat ik heel heel dunnetjes het kruisje (kruitvattestje) zag opkomen, maar die verdween ook weer. Heb hem alle mogelijke kanten op gedraaid, maar werd mooi wit. Test in de prullebak gegooid en dacht volgende week nog maar eens proberen. Maar de hele tijd dacht ik, zal ik toch nog eens kijken....deed ik dat net, is er tot mijn schrik, verbazing en ongeloof gewoon een heel licht kruisje..... Wat moet ik hier nu mee?????? Snap er geen hol van... Dacht altijd een streepje is een streepje, ook een licht streepje, maar ja, wat ik hier nu mee moet?? Voel me echt een gigantische muts!!! Dus dames, iemand ervaring, of hier ook al eens van gehoord, of gewoon niet aanstellen, mond houden, dit vergeten test in de prullebak gooien en gewoon over 4 dagen nog maar eens testen?
Het is nog onduidelijker op de foto, geprobeerd zo duidelijk mogelijk te doen, maar is met de telefoon, dus hoop dat je wat ziettt
Tja, mijn dilemma is dus nu, had dat streepje niet meteen moeten komen, zag het dus later....hahaha, voel me echt een muts....vreselijk zeg!
Ik zie em dus ook..... Misschien ben je toch echt wel zwanger... Doe morgen nog eens een? Volgens mij wel hoor..
Hahaha, ja, misschien moet ik dat maar doen...denk dat ik dat ook ga doen, kan nu toch niet wachten tot dinsdag of woensdag...tot zo ver mijn goede voornemens
Pfff, gewoon maar even doorademen, hahaha, laat jullie morgen wat weten...En wederom dank jullie wel voor een luisterend oor!!!!! (=oog )
Hihi, graag gedaan meid! En rustig aan he! En zeker iets laten weten, anders worden we heeeeeeeeeeeel boos op jou
spannend meis!!! ook ik zie een ligt streepje... gebruik zelf de testen van kruidvat 2 voor 5 euro.. deze blijven of wit of een streep... en ze blijken erg gevoelig te zijn ook ik had trouwens een test gedaan om zeker te weten dat de hcg uit mijn lijf was...
yep.. omo wit..... heb bij de jongens cb gebruikt.. maar kv2v5 bevalt me net zo goed.. en dus beter... stuk goedkoper... maar lees ook dat de ovutesten van kruitvat weer bagger zijn...
2011, ik heb ook de K2V5 gebruikt, en gebruik ik nog steeds. Dat is echt een fijne en gevoelige test. De CB heb ik ook gebruikt, met indicator... maar die is een stukje duurder... die kun je beter gebruiken als je andere testen posi zijn.. en dan deze ter bevestiging
ga ik doen!! heb hier ook nog z'n zelfde liggen als vanmiddag, dus morgen wordt mijn testdagje... laat jullie morgen weten hoe dit verhaal afloopt... @jannie; mooi!! Kan je nu weer vooruitkijken, niet dan??
Zo, ben een half dagje van huis geweest en direct 2-3 paginas gemist . Dus nu even bijgelezen. @Moedervantomasz; Wat spannend! Klinkt allemaal positief Good luck! Ik heb het artikel trouwens ook in de Telegraaf gelezen Heb het ook bewaard. Als het raak is deze maand dan bewaar ik het en plak ik het ooit in zijn/haar fotoboek Hé 2011; Dat klinkt veelbelovend! Wauw! Dat zou toch super zijn. Ik ben onwijs benieuwd naar je test van morgen. Ik duim ook voor je. Hier vandaag een rustig dagje (qua (bruin) bloedverlies). Eigenlijk helemaal niets meer. Ik wacht rustig af. Morgen is 14 dagen na mn eisprong. Ik ken mn cyclus niet heel goed (zie mn banner). Die is wisselend en nog maar één keer echt na de mk (en toen dus 27 dagen). Als ik nu 27 dagen aanhoud, kom ik op maandag (16 dagen na mn ei). Afwachten dus maar. Fijne avond allemaal. x
Voor jou ook spannend Ploon.. Hier.... Misselijk ineens.... steekjes in buik/liezen.... en gewoon een vreemd gevoel.... Ik ga ff GTST kijken