Goeieavond! Hier even druk geweest met boodschappen doen en het huishouden. Ovutesten zijn binnen gekomen, en moest me inhouden om niet gelijk al een testje te doen. Ben denk toch gewoon test verslaafd...haha. Maar volgens de gebruiksaanwijzing mag ik morgen beginnen met testen. Wel fijn want dan werk ik weer ergens naar toe. Op naar een paar mooie klusdagen!! hihi
Het is zeker ztil. ben zelf ook niet erg reageerderig. Word er onzeker van mijn lijf. ene keer denk ik zwanger te zijn 2 tellen later weer niet. Ga me hie rook een poosje terug trekken denk ik, want ik maak mezelf helemaal gek. Terwijl ik weet dat het wel heel snel zou zijn na de miskraam als het gelijk weer zo zou zijn. Als er een positieve test is laat ik het uiteraard even aan jullie weten. Hopelijk staan er dan meer positieve testen hier!!
Nou hopelijk horen we snel wat van je dan...een berichtje met een positieve test . We kunnen nog wel wat roze gebruiken.
het is zeker rustig... ik denk dat iedereen een beetje moe wordt van zijn lichaam... en maar hoop houden!! wordt je gek van.. ik mag dan wel een positive test hebben maar maak me zelf nog wel gek.. wat als... en elke keer als ik na de wc moet en dat is zeker elke 15 min ben ik bang dat ik bloed ga aantreffen.. pff dat is ook niet echt fijn...maar ben weer begonnen met me foliumzuurpilletjes en dan toch maar hopen dat we nog 38 weken door kunnen ik denk dat de ergste angst er af valt als ik straks de echo zie en goed is... ik weet niet of jullie nog op die site hebben gekeken die ik hier had neergezet... maar is best interressant... over hoe ongv je lichaam reageerd.. vanaf week 0 lees je eigenlijk hoe de bevruchting plaats vind... ik hoop gewoon dat straks iedereen hier op roze mag en gaat en we dan over kwaaltjes kunnen kletsen ipv over dat je weer testjes moet doen:d fijne avond en slaap lekker allemaal
Hallo lieve meiden Vanavond gaan we nog even haring happen en dan is alles weer voorbij! Pfff.. we hebben het ook wel gehad nu hihi.. Dan heb ik als mannetje er niet op wilt vandaag, lekker tijd om met jullie te kletsen.... Mijn temp. van vanmorgen was hartstikke mooi, hij is het hoogste van het hele kaartje! Hihi erg spannend allemaal Ik wacht nog even met testen, ik denk ook dat ik veeeeeeeeel te vroeg ben geweest, tenminste ik hoooooooooop het!
spannend meis... zei vanochtend nog in een ander topic dat ik nog helemaal niets voelde... maaaaarrrrr..... net als de vorige keer begin ik misselijk te worden als ik actief bezig ben(was net de kamers van de jongens aan het uitzoeken en soppen...) en begin me weer anders te voelen... ik weet dat het veel te vroeg is... en dat het alles kan betekenen... maar begin weer hoop te krijgen...
Spannend voor jullie!! Ik had net mijn moeder aan de telefoon, en we hebben even zitten rekenen. 'Direct' na de curretage zwanger worden, zou betekenen dat ik op eind december uitkom. Omdat ik de vorige 2 keren heel makkelijk en snel zwanger ben geworden, raadde zij aan, het wat beter te plannen. Ergens zit daar wel wat in, maar aan de andere kant wil ik gewoon zsm weer zwanger proberen te worden! Houden jullie rekening met feestdagen, drukke maanden e.d.?
Hoi meiden, Even snel een updateje van mij. Ben nog steeds niet ongi. Ook niet meer echt het gevoel dat dat snel komt. Vanmorgen nog een testje gedaan, maar hartstikke negatief. Temp zit op 37. Dus super hoog voor mijn doen... Iemand dit al eens meegemaakt of gehoord??
nee meis.. wij houden er geen rekening mee.. kom zelf uit een groot gezin en dan rekening houden met alle verjaardagen is geen doen... zou nu eind november uitkomen... en dan is de oudste ook jarig (ikzelf 8 en hij 24) voor een kind is het ook niet leuk om in de vakantie jarig te zijn.. dan zijn er zoveel dingen waar je rekening mee kunt gaan houden... wij hebben alleen rekening gehoiuden met 2 bruiloften in sept (16 en 23) dus hebben het daar wel ff overheen getilt.. wilde daar echt bij zijn.. omdat daar ook mijn jongens bruidsjonkers zijn... je weet nooit hoe het loopt... je kan 42 weken lopen.. maar kan ook veel eerder bevallen, niet meer mobiel zijn...dus er kan altijd wat gebeuren dat het anders loopt als "geplant"..
2011.. heb er nog nooit van gehoord... zou ff de HA bellen.. mischien kunnen dan met een echo of bloedonderzoeken verder kijken hoe je in je cyclus zit... dan ben je ook van je onzekerheid af...
heb je trouwens enig idee wanneer je je ei hebt gehad? misschien dat je cyclus langer is ivm de MK??? en je nog gewoon te vroeg bent??
Nee, had onduidelijke testjes deze maand, maar ook te weinig testjes, hahha, qua temp zou m'n ei op tijd moeten zijn.. Dus heb echt geen idee. Denk dat de HA zegt; wacht nog maar even af..
vervelend meis... die onzekerheid is ook niets... hier de mazzel dat ik mijn lijf goed aanvoel.... vond de eerste(deze) ronde wel spannend.. had geen idee wat mijn lijf zou doen.. maar voelde idd heel netjes mijn ei afgelopen maandag... dat geeft wel een stukje zekerheid voor mezelf... daarna kon ik het ook iets meer loslaten.. hebben ons best gedaan.. lijf deed wat tie moest doen.. en nu is het afwachten of ei en zaad ook deden wat ze moesten doen nog een week wachten.. dan zou ik er wel weer een testje tegenaan durven gooien
@Jannie: je hebt helemaal gelijk hoor, wat het plannen betreft! Als ik straks gestopt ben met vloeien en het voelt allemaal weer goed aan (), gaan we er gewoon weer voor! Je weet toch nooit hoe het loopt!
hallo meiden , Ik moest normaal dinsdag mijn regels moeten hebben maar er is tot nu toe nog niks ...ik stel me vragen , ik heb gisteren een test gedaan en die toont negatief. :s ik ben ondertussen twee dagen te laat ... afwachten tot na het week end ... groetjes allemaal
@Jannie; dat dacht ik dus ook, ei niet gevoeld, maar dat had ik eerder ook niet. Daarna snel de bekende klachtjes en dacht zelfs de innesteling gevoeld te hebben. Helaas lijkt het eerder dat mijn lijf grappen aan het uithalen is. Dus hoop voor je dat het niet "mijn" kant opgaat.. @elodietje, check mijn verhaal, we gaan dezelfde kant op... Frustrerend he.. Heb net matcare testjes besteld, inderdaad na het weekend nog maar eens proberen. Succes!!
Oooooo ik hoop zo dat je zwanger bent... Misschien krijg ik dus toch gelijk en ben jij een latere positief testertje hihihi