whaha... de testen liggen beneden en ik ga eigenlijk 's ochtends altijd boven, daar staat geen bakje niets... dus moet ik er een hele hoop moeite voor doen... als dat niet het geval was geweest had ik vanochtend... tegen beter weten in, gewoon getest..
Goed gedaan, meis! Even volhouden... Bedenk je maar: als je nu test is ie nog witter dan wit! En dat is ook niet leuk om te zien!! Dat zijn alleen maar teleurstellingen, toch?
is zo dubbel he... als je test en hij is wi denk je.. en gewoon te vroeg... maar is ie een streep ben je zo blij als een kind... terwijl hij dan 2 dagen later weer wit kan zijn... pffffff... slepen jullie me door tot donderdag? das nl 4 dagen voor nod.. en toen had ik vorige ronde ook een streep!
Ja het is ook allemaal zo dubbel. Wij slepen je er wel doorheen. Jullie mij ook he! Te vroeg testen heeft toch geen zin.... Ik heb in ieder geval nog steeds 21/3 in mijn hoofd, tot dan moet ik sowieso wachten .. Maar nu is alles onzeker met die stippellijn
hihi... ik weet 1 ding zeker.... tot na het weekend gaan ik EN mijn man niet redden...ben al blij als ik donderdag red... test ik maandag gewoon nog een x probleem bij mij is dat ik tot nu toe altijd gelijk heb gehad als ik zei dat ik dacht zwanger te zijn (niet zo moeilijk eigenlijk als het elke ronde raak is geweest) maar ik ken mijn lijf door en door en weet precies wat er beurt in mijn lijf... is een rare tik, maar vind het belangrijk mijn lijf goed te kennen, zodat ik rare dingen vlug spot... enigste wanneer ik mijn lijf niet ken is als ik zwanger ben.....en das irri... maar de misselijkheid die ik gister en ook nu weer heb, zegt mij genoeg.. wil alleen de bevestiging die ik aan mijn man kan laten zien...
Oke.. dat wordt dan voor jou vast eerder testen. Dan testen we evt. samen nog een keer (jij dan 2x haha ) Dat is erg handig dat jij je lijf zo goed kent. En misselijkheid.... jaja dat zou heel goed kunnen daarbij Ik had gister tegen de middag/avond een weeig gevoel op de maag.... ik MOEST echt snel wat eten....
goed teken meis! daar begon het bij mij ook mee... helaas helpt eten nu niet meer... maar dat weet ik nog wel van mijn 2de zwangerschap.. ben ik misselijk geweest tot 16 weken.. bij de eerste was ik alleen 's ochtends weeïg... dus kreeg ik ontbijt op bed dan ging het nl goed
Oh dat is minder fijn. Ja dat misselijk zijn hoor je toch wel veel.. Ontbijt op bed? Ah wat liefff! Ik hoop dat dat weeige gevoel van gister ook een goed teken is.. Met mijn vorige zwangerschap had ik dat ook.
Hallo allemaal, Daar ben ik weer een keer. Wat hebben jullie veel gekletst met elkaar. @2011 spannend hoor! Hopelijk is het roze @Janny/sansky Hopelijk voor jullie volgende week ook roze. Hier nog steeds geen ongi. Ga zo naar het dorp om een test te halen en dan morgen maar testen hopelijk is het roze. Lijkt me wel snel na de mk van 9 febr. Gevoel zit er wel, maar durf het eigenlijk niet te hopen. Een witte test is zo'n terleurstelling
Dank je Oh ik hoop het voor je. En het kan echt wel hoor. Heb het meerdere keren gelezen.... Een witte test is idd een grote teleurstelling... Succes morgen! En laat iets weten he als je hem hebt gedaan
Hallo allemaal. @Sansky en jannie, spannend voor jullie! Hebben we deze week weer twee om in de gaten te houden! Hier is het nog steeds hetzelfde! Voel vanallles, maar er gebeurd helemaal niets. Heb nog steeds geen idee wat ik er mee aan moet en dus nog maar steeds op de afwachtmodus. Maar kan jullie wel vertellen dat dat bijna met het uur moeilijker wordt! begin bijna te verlangen naar mijn ongi op deze manier want testen die op wit blijven staan is zooooo vervelend!! Sorry voor mijn zelfde verhaal steeds, maar ja, heb ook eigenlijk niets anders te vertellen...
Zo, eindelijk wat anders te vertellen. Heb vanmiddag de HA gebeld en kon meteen terrecht. Ik heb namelijk maar een goed werkende eierstok, de ander is niet volgroeid en heeft geen eileider. Daar zijn ze achter gekomen omdat ik veel last heb (met fases) van cystes. Die last of eigenlijk gewoon pijn is gisteravond weer begonnen. Dus dacht vanmiddag nu is het genoeg geweest, ga niet nog een week afwachten en mezelf gek maken. Lang verhaal kort, a.s. vrijdag heb ik een echo om te kijken hoe en wat.... Is natuurlijk om te kijken hoe het zit met die cystes, maar misschien kunnen ze meteen even een kijkje nemen bij mijn baarmoeder, misschien zit er wel een verrassing in
spannend meis... hopelijk maak jij deze week roze... we willen een hoop november mama's hier alweer misselijk.... pffff..... wachten duurt zo lang..... tomtiedomtiedom
2011, ohw.... dat is k*t..... Maar heel goed dat je hebt gebeld en dat je langs mag gaan voor een echo goed gedaan! En hopelijk zit er idd een verassing voor jullie, hihi.. Jannie, ik moet altijd lachen als ik jou tekst lees.... TOMTIEDOMTIEDOM....
2011, je hebt nog steeds geen duidelijkheid .... wat moet je daar gek van worden! Een omo-witte test is .... daar kun je niks mee! Hopelijk snel op roze!!! Ik geloof er echt wel in bij jou!!!! En over je ''steeds zelfde verhaaltje''... je hoeft je echt niet schuldig te voelen daarover. Je hebt nu eenmaal niks anders te vertellen deze dagen, daar kun jij toch niks aan doen? Wij horen je graag aan, en praat lekker van je af! Vertel over je gevoel, daar is dit topic toch voor, gekkie Gewoon doen!