zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Beekhuis, welkom! :)

2. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    Alle nieuwe welkom!!
    Ben even niet hier geweest en er is al heel veel gekletst!!

vandaag is mijn langverwachte ongi er eindelijk!! En ik kan jullie eerlijk vertellen dat ik bijna een gat in de lucht heb gesprongen, geloofde al niet meer dat ik deze ronde zwanger zou zijn, dus dit is echt fijn, nu op naar de volgende ronde!!
    Ben echt opgelucht!
    ploon en manoon, op naar een december kindje!!!!!! Ik voeg me bij jullie ;)

3. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    Hallo allemaal,

Nog even een vraag van mij, was net een beetje aan het rondneuzen op het forum en zag bij sommige meiden staan dat ze zich hadden laten pendelen. Heeft een van jullie dat wel eens laten doen? En kwam het ook uit??

4. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    #764 Ploon, 15 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 15 mrt 2011
    Balen, maar kan me wel voorstellen dat je opgelucht bent.
    En idd: we gaan voor een december-baby!!! :)
    Pendelen... ik heb er ook ooit naar gevraagd op een topic. Maar ik heb geen idee of het bij mensen uitgekomen is. Ik zie zoveel verschillende pendels in handtekeningen staan... er zal er altijd wel één uitkomen (hopelijk)... Dat klinkt negatief. Zo is het niet bedoeld.... ik ben namelijk eigenlijk ook wel benieuwd naar de reacties.
    Vandaag weer eiwitachtig-slijm gespot :) Even heel onsmakelijk: maar niet bij het afvegen, maar ik heb van binnen gevoeld. Ik was er best onzeker over namelijk, dus ik was helemaal blij toen ik er draden van kon trekken.... (waar een mens toch blij mee kan zijn ;)). Maar mijn vraag hierover was ook eigenlijk: als jullie dit vruchtbare slijm hebben, constateren jullie dit dan bij elke keer afvegen? Of gewoon één keer (of vaker) per dag?
    Nu net weer een omowitte ovu-test gehad.... Dan morgen maar :)

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik heb het de ene keer met afvegen en de andere keer voel ik idd ook ff bij de baarmoedermond..

over de pendel.. ik weet niet of ik het geloof.. ik denk het niet.. daarom ook nog nooit laten doen...

2011, snap dat je blij bent met je ongi.... die onzekerheid is ook niets.. dan liever duidelijkheid.. al was roze nog een mooier iets geweest... op naar december!

6. raspberry

raspberry Niet meer actief

@pendelen: nee, daar geloof ik niets van: het verschilt ook, als je al die pendels ziet in de handtekeningen.... als ze zouden kloppen, zouden ze allemaal hetzelfde moeten zijn, dus dat ga ik echt niet doen. 20 weken is vroeg zat om te weten wat het geslacht van ons kindje is ;)

@slijm: hier wel meer slijm rond de eisprong, maar heb het verder nooit goed bekeken. Dat geloof ik ook wel. We klussen gewoon goed dan en dan heeft het verleden laten zien dat ik iig redelijk gemakkelijk zwanger wordt, (beide keren in ronde 3), dus dat geloof ik ook allemaal wel ;)

Nou, zou mooi zijn als we met z'n allen decemberkindjes krijgen :) Heb stiekem al even zitten rekenen, maar als het deze ronde raak is en ik wee overtijd zoulopen, zouden wij een aardige kans gaan maken op een kerstkindje :D
    Mijn man zei: "het wordt 2012. Al mijn kinderen zijn in even jaren geboren" (hij heeft er al twee uit een eerder huwelijk: 2000 en 2002 zijn die geboren. En Thirza is dus van 2008).
    Nou, we zullen zien. Ik vond 13-12-2011 ook wel een leuke geboortedatum :D

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

Hoe krijgen jullie je chart trouwens in je handtekening?

8. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    @Beekhuis: welkom. Spannend dat je over een week kan testen. Hebje al klachtjes of een voorgevoel? En wanneer ga je testen,wacht je tot NOD of eerder?
    @2011: vervelend van je ongi, maar gelukkig wel duidelijkheid. En inderdaad, op naar een decemberkindje!!!!!!! En hopelijk volgende keer ook weer een normale cyclus.
    @Ploon: bij mij verschilt het nogal eens met het slijmverlies. Vorige keer zat het echt in mn inlegkruisje en deze keer wel telkens bij het afvegen maar niet veel in het inlegkruisje. Maar bij het plassen en afvegen had ik wel veeeeeel slijmverlies, en kon er ook draden van trekken. En ik voel ook wel eens bij mn baarmoedermond. Heb ook eens gelezen dat ze dit ook adviseren (wel met schone handen of onder de douche). Soms zit er van binnen al wel vruchtbaar slijm maar komt het later pas naar buiten. Ik had ook vanaf zondag al dat slijmverlies en gistern postitieve test dus misschien krijg je hem morgen ook wel positief.

Hier net weer een ovutest gedaan en die is weer een stuk lichter. Dus gisteren was ie echt positief. Eergister en gisteren goed geklust en vanavond weer en dan weer op naar de wachtbank dus!

9. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland

10. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Op FF - my chart - sharing (rechtsboven) - get code en dan in je handtekening plakken
    Ja, een kerstkindje... of een sinterklaas-kindje... ik zou een heel gelukkig mens zijn (al had ik liever voor de baby dat hij/zij niet in december jarig zou zijn - maar als het zo is, is het zo en ben ik mega blij). Kerst ga ik niet halen (als m'n cyclus gewoon 26 dagen is), maar vlak na Sinterklaas. Laten we het hopen, dat we allemaal een geweldig Sinterklaas- of kerstkadootje krijgen! Dus... Rozemarijke... niet een even jaar ;)
    Dank jullie wel voor jullie reacties over het slijm.
    Morgen maar weer zien wat m'n temp doet en of m'n ovu-testje positief aangeeft. Laten we het hopen.
    Slaap lekker allemaal x

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @ rozemarijke en beekhuis; welkom! Hebben jullie je al toegevoegd aan het lijstje?
    @ 2011, fijn dat je duidelijkheid hebt, kan me goed voorstellen dat je hier blij om bent. Dan kun je in ieder geval weer verder.

Hier weinig verandering, ik denk nog steeds af en toe zwangerschaps klachtjes te hebben, zo doen mijn (.) (.) sinds vandaag een beetje zeer, voor ongi zou dit te vroeg zijn.
    Ik heb vast besloten dat ik mezelf niets wijs ga maken, voordat ik getest heb (makkelijker gezegd dan gedaan ;)). Donderdag ochtend 1e testje, maar daar verwacht ik niet zo veel meer van, puur om zeker te zijn over 1 maart. Laat wel weten wat de uitslag was.

Alvast weltrusten

12. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Rozemarijke, een kind uit een eerder huwelijk van het jaar 2000..... mooi jaar he, millenium-baby :) dat was toen wat he!

2011, heel jammer... maar fijn dat je het zo goed oppakt.
    Nieuwe ronde, nieuwe kansen meis!

Pendelen, ik heb me wel laten pendelen.
    De vorige keer was het niet uitgekomen, toen was ik eerder zwanger :D... nu heb ik pendels staan voor: Maart, April, Mei, Juli, Aug.
    Dus bijna alles! Hahaha :D
    Ik vind het wel leuk... ik klamp me er echt niet aan vast, hoor!

13. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Zo, de zwemmers zijn geplaatst :D, nu op het wachtbankje......
    Pfffft, dat gaat vast weer heeeeel lang duren.
    Heb me nu voorgenomen om op zijn vroegst 1 dag voor NOD te testen, maar of ik dat ga volhouden...;)

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    s6 manoontje..

hier weer lekker aan de twijfel..(yeah, that's me)
    eerst zeker weten niet zwanger te zijn..
    vervolgens toch "klachten" en dan zeker weten zwanger te zijn..
    nu weer twijfelen of mijn lijf me niet voor de gek houd..
    ben nog steeds met vlagen misselijk, slaap veel vaster als normaal (lag ineens de oudste tussen ons in vanacht en heb niets gemerkt)

en ben zoooo bang voor een witte test...
    met mezelf de deal gesloten om pas zaterdagochtend te gaan testen... nog vroeg... maar beter als donderdag... en dan kunnen we hem saampies doen...

15. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Manoontje, succes met wachten!! ;)

Jannie, meis :).. en je was zo zeker van je lijf!
    Wat jammer zeg..... dat je dat nu niet meer bent.
    Ik blijf voor je duimen.

16. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Hier weet ik het ook niet.
    Of het klopt wat FF allemaal zegt.
    Of dat ie me in de maling neemt :p..

Mijn temp. is wel mooi, alweer 3 dagen! Pfoehh..

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    jouw temp blijft idd mooi hoog meis :D

dat twijfelen hoort helemaal bij me hoor.. ben zo'n onzekere muts... en je hoort het zo vaak.. meiden die alle symtomen hebben, maar toch neit zwanger zijn...

18. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Nou, dan hou ik hoop... ik voel niks.. hahaha :D
    Nee hoor... ik weet het niet...
    Maar je was zo zeker van je lijf ;)
    Ik hoop het voor je :):):) ROZE ROZE ROZE
    Ik heb alleen een paar dagen zo'n stinkende urine...
    Pff.. die ruikt echt sterk!
    Maar ik weet zeker dat ik geen blaasontsteking heb.

19. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    hmmm.. dat heb ik idd ook.... hopelijk ook een symptoom???
    jij gaat maandag pas testen? of ook al dit weekend???

20. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Ik weet het niet....
    Ik heb gister gerekend, en dan zou ik Zaterdag op de 47e dag zitten...
    Ik ben zo bang dat ie wit is :(

Deel Deze Pagina