zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    en bang dat we da altijd zullen zijn :(
    gaan we zaterdag samen testen :)

2. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Ja dat zou kunnen.
    Maar zou dat voor mij niet te vroeg zijn?

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Ha Jannie en Sansky,

Jullie ook alweer aanwezig vanmorgen, is best verslavend hé :).
    Ik weet niet of jullie op advies zitten te wachten...
    Zo niet; niet verder lezen :D

Als ik jullie was zou ik echt nog ff wachten, tot een dag of 2 na je NOD. Hadden jullie je NOD niet op de zelfde dag? Want dan zou je sowieso samen kunnen testen, ook 2 dagen later.
    Waarom ik dit zeg, is omdat de vroege testen, en de testen precies op de NOD, best vaak niet kloppen. En dan zouden jullie misschien onterecht :( zijn. Bij mij (vorige keer) was de test van één dag overtijd nog negatief, dus twijfelen aan mijn eigen gevoel, terwijl ik toch echt zwanger was. Ik gun jullie beter :)!

Groetjes Y

4. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Tuurlijk, ik krijg graag advies! ;)
    Ja... ik dacht ook nl. dat Zaterdag wel vroeg was....
    Maar nu ik zo zit te denken....
    Ik heb mijn gemiddelde cyclus berekend, die is 47...
    Zaterdag zit ik op 47...
    Dus dan is toch Zaterdag mijn NOD of niet? :)

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    uiteindelijk hangt het af van je eisprong.. je zou ipc pas 14 na je ei kunnen testen.. maaaaaar.. ik heb tot nu toe altijd voor nod posi getest.. bij mijn mk zelfs 4 dagen voor nod..

6. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Wat lastig he, dat twijfelen. Je let nu ook zo op je lichaam. Elk steekje en pijntje valt je op terwijl je daar normaal niet eens op zou letten. Je kan jezelf ook zo voor de gek houden.
    Maar ik hoop voor jou dat je het wel goed aanvoelde. Je was zo zeker van jezelf. Je hebt in ieder geval nog wel klachten... Ik duim voor je.
    En aftellen tot je kan testen......spannende (en waarschijnlijk lang durende) dagen. Succes zaterdag!!!

7. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Ah ja....
    Ik weet niet wanneer ik de vorige keer posi heb getest?
    Das een hele goeie eigenlijk.
    Als ik dat wist, kon ik nu misschien ook iets meer.
    :(
    En als mijn ei daadwerkelijk is geweest, waar FF het zegt...... dan kan ik sowieso nog niet testen....
    Ja dan zou ik morgen 10 DPO zitten...

8. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    W8 eens ff.....

De Gyn. zei toen met de echo dat ik rond de 21e Jan. een eisprong had gehad.....
    Maar de 28e had ik al posi getest...
    Dat is dan toch hartstikke vroeg, of meen ik dat maar! :$

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    vorige maand heb ik 10pdo posi getest :D

10. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0

Hm.... ok :D
    Maar na een ei gaat je temp. toch min. 0,3 stijgen?
    Dat is bij mij niet na CD 35.....
    Raar!

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    van tempen heb ik weinig verstand.. weet alleen dat je temp niet mag kelderen...

12. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Ok!

13. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    wat een onzekerheid allemaal. Lastig om er niet mee bezig te zijn.

Hier nog niet ongi. Van het weekend maar weer een test denk ik. Voel wel van alles. heb ook steeds steekjes van onder, heb ik ook meestal als ik echt vloei. Dus volle vaart naar toilet, maar nog steeds geen bloed. (gelukkig of niet)
    Maakt een mens wel onzeker. Heb 22 febr. een echo gehad na de miskraam en toen waren de eitjes alweer aan het groeien. Weet alleen niet hoe groot ze moeten zijn om te springen. Hebben wel diverse keren geklust, maar of het genoeg is en zo snel alweer? Wat een twijfelmuts ben ik toch

14. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0

En zo zijn wij ook.
    Is eigenlijk logisch dat we zo gaan twijfelen.
    Word je toch ook gek van.
    ;)

15. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    @Manoontje; dus de klus is geklaard ;) en laat het zich nu maar goed innestelen. **duim**
    @Jannie1980; ik denk dat bijna iedereen onzeker is de tijd tussen je ei en je NOD. Twijfelen of het wel of niet raak is. Denken dat je van alles voelt. Dat is, denk ik, heel menselijk. Hopelijk zeggen je symptomen echt iets J
    @Sansky; balen dat je geen duidelijkheid hebt. Hopelijk is er snel meer helder voor je en betekent dit: roze :)
    Jannie en Sansky: Kan me voorstellen dat jullie twijfelen wanneer te testen. Maar ik zou zeker niet te vroeg testen om een grote teleurstelling te voorkomen. Maar ja, dat vind ik.. daar is iedereen natuurlijk anders in.
    @Mamvan2boys: dat zou mooi zijn zo vlot weer op roze. Ik hoop het voor je. Wel vervelend dat je al zolang overtijd loopt. Ik weet het niet meer, maar heb je na je mk alweer een gewone menstruatie gehad?
    Twijfels over het genoeg geklust te hebben heb ik ook steeds. Denk dan elke maand dat ik die ene dag had moeten klussen en dat niet hebben gedaan en dat het daarom misschien niet gelukt is. Maar dat maken we ons allemaal natuurlijk wel een beetje wijs. Om de dag in onze vruchtbare periode moet goed zijn, dus we moeten onszelf niet zo onzeker maken. Wat zeg ik dat stoer :)
    Hier hopelijk straks een positieve ovu-test. Dat zou me al blij maken. Nu dag 12. Dus vanavond weer klussen. Op naar de december-baby!

16. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Ploon, spannend!! Lekker aan de klus dus...

Ja.. ik denk ook dat ik vol probeer te houden tot mijn NOD... of nog iets erna....

17. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    @Ploon, nee heb nog geen normale menstruatie gehad. Op de controle echo was de cyclus al wel weer helemaal op gang. Er waren zelfs al eitjes gespot op de echo. Ook al een paar die goed groot waren volgens die verloskundige. Ben heel benieuwd.

Verlies nu wel steeds heel veel wit slijm. (kan er bijna een stuiterbal van maken zoveel;)) Had dat bij de zwangerschappen van onze jongens ook. Hopelijk zegt het genoeg en krijgen we gauw een positieve test.

Dat hoop ik voor allen die hie mee lezen en schrijven en die het graag willen. Wel is er maar Een die dat bepaald of het gegeven word of niet.

18. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Hier....;)

Ik voel me sinds na het eten niet lekker....
    Net klaar met afwassen, maar moest de hele tijd windjes laten.... en toenstraks kwam er maagzuur naar boven..
    En nu zit m'n buik in de weg..
    Urine ruikt nog steeds vies en zuur....
    :(

19. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    @Ploon en mamav2boys: hier ook de twijfel of we wel genoeg geklust hebben hoor. We hebben zondag, maandag en dinsdag geklust. Had maandag dus een positieve ovutest en vermoed dat mn ei gisteren is geweest. Zou dus in principe genoeg moeten zijn. Maar twijfel toch of vanavond ook nog een keertje nodig is, gewoon voor het geval dat. Maar ben eigenlijk erg moe en heb niet echt zin. Dus dan zou het echt een moetje worden....
    De dagen ervoor waren ook wel moetjes, maar toen had ik er wel zin in. Dus kijk het vanavond nog maar even aan....
    Maarja, je wil jezelf ook niet blijven afvragen of het juist aan deze ene keer lag als het niet lukt deze maand.... Zucht, wordt soms zo moe van mezelf!!!

20. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Ik voel me sinds na het eten niet lekker....
    Net klaar met afwassen, maar moest de hele tijd windjes laten.... en toenstraks kwam er maagzuur naar boven..
    En nu zit m'n buik in de weg..
    Urine ruikt nog steeds vies en zuur....
    :([/QUOTE]

Vervelend voor je sansky, maaaaar....het klinkt wel veelbelovend...;)

Deel Deze Pagina