@Ploon: Yes! Je ei gevonden. Dus jij hebt het druk gehad gisteren!!!! Ik ben gisterenavond op de bank in slaap gevallen en was zo moe dat er niet meer geklust is. Maar ook al was mn ei pas woensdag (maar ik denk dinsdag) dan is er nog genoeg geklust. Dus nu alleen nog maar 'even' 2 weekjes afwachten. Wel leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten! @Y30: jammer dat je nega getest hebt. Maar zoals je zelf ook al omschreef kan het ook gewoon zijn dat je ei later was en je nu nog voor je NOD zit. Jammer he, dat het na een mk zo verwarrend is. En ik denk trouwens ook niet dat het uitmaakt of er nog wat van het kwakkie van je man in de urine zit. Dit meet een test toch niet, alleen het hcg. Verder ben ik het helaas even vergeten wat iedereen geschreven had. Zit op mn werk dus kan ook niet al te uitgebreid lezen..... Vanavond maar weer even. Wel na 'Wie is de mol' . Laatste aflevering dus die moet ik zien.
was ze weer @y30, heb je met CB getest?? deze heeft meer hcg nodig, dus duurt langer voor ie posi is. van oa kruidvat 2 testen voor 4,99 is beent dat deze gevoeliger is en daardoor eerder posi test. @Ploon, welkom op de wachtbank fijn dat je je ei gespot hebt... weet je iig de hoe en de wat @ hier.. ben mega beroert.. neus dicht, koppijn, misselijk.. dus twijfel nu waar die voorgaande misselijkheid vandaan kwam.. wel heb ik het idee dat mijn ()() wat gevoeliger zijn... moet me echt inhouden niet te gaan testen.. ga straks dus mezelf maar drukmaken.. en straks heel veel drinken en plassen... is zo'n vroege test nl gewoon niet mogelijk... zijn hier druk bezig ruimte te maken voor een evt. 3de wondertje.. dus dat word een hoop uitzoeken en maar weer veel weggooien...
grrrr.. net mijn mannetje maar een sms gestuurd... wat te doen.. word gek hier.. moet gewoon testen, maar wil ergens toch ook niet...
Jannie, je hebt echt drang he..... Ik vind dat niet zo gek... Bij mij begint het nu ook echt te kriebelen... Plaats maken voor een 3e wondertje..... Ik ken het.... maar dan voor de 1e Ik heb 1 kamer al leeg..... Staat alleen nu nog even was te drogen, hopelijk kan dat dus snel op een andere kamer! Hihi.. Ik had daar echt geen geduld voor, moest hem leeg hebben. En jaa, toen was ik zwanger... dus was het mooi dat ie leeggemaakt was, en toen ging het mis.. Maar ben toch blij dat ik het gedaan heb, hoor. Ik ben een stuk ongeduld! Haha
Wij zijn op het moment druk met ons nieuwe huis, maar ik had daar inderdaad ook al een kamer gereserveerd voor ons kindje dat in oktober geboren had moeten worden. Was ook al aan het denken of mijn zoontje tegen die tijd naar een groot bed kon, of dat we een tweede babybedje moesten kopen... Wel naar als het dan ineens niet meer doorgaat, allemaal. Ik bloed op het moment afwisselend lichtroze en bruin, dus het verse bloed is nog niet helemaal over. Het wordt ook nog niet echt minder. Wel kan ik af met 1 maandverband per dag (verwissel het wel, voor het schone gevoel), dus veel is het niet. Ik kan niet wachten tot ik weer ongesteld wordt, daarna durf ik weer verder. Ik heb namelijk toch op teveel sites gelezen dat het risico op een miskraam na curettage ongeveer 3 procent groter is, omdat het slijmvlies zich eerst goed moet herstellen (en er dus een kans is dat het innestelen niet goed gaat). Op 4 april mag ik al voor controle, dus als het bloeden dan gestopt is, en de gynaecoloog zegt dat het slijmvlies dik genoeg is, gaan we misschien dan al wel aan de slag (kan niet wachten!!!)
Anna, ja dat is helemaal vervelend.... echt naar idd.. Ik wil je veel succes wensen Hopelijk komt je menstruatie dus snel...... Mijn mk telde ook als menstruatie... Weet niet wat bij jou gezegd is geworden of..? En een curretage is toch weer anders met zwanger worden denk ik...
anna, hoop dat je na de controle er weer volledig voor kan gaan.. onze oudste hebben we al naar zolder gedaan (hebben de zolder er voor moeten verbouwen) de jongste ligt nu in de grotere amer beneden.. daar staat de verf al, maar moet het nog wel ff doen.. voor zijn verjaardag zijn we aan het kijken voor nieuwe meubels voor zijn slaapkamer.. nu dus nog het berghok leegruimen en de logeerkamer legen, zodat we daar de babymeubels straks kunnen plaatsen als de jongste zijn nieuwe kamertje heeft... helaas zijn we de weekenden en avonden vaak erg druk, dus echt vaart zit er niet in.. net mijn mannetje aan de tel gehad.. moest ff mijn ei kwijt.. word zo gek van mezelf.. mijn dinnetje net zo ver als ik zou moeten wezen, mijn nicht 13 weken (liep al 2x eerder met haar samen)... ik wil ook zo graag.. weet dat ik het niet voor het zeggen heb... maar ben soms zo bang dat het ons niet meer gegeven is.. stomme muts ben ik ook he... grrrr. word gewoon moe van mezelf...
Bij mij is er eigenlijk helemaal niks gezegd, over wat er wel en niet zou kunnen/mogen, maar ik lees op internet allerlei tegenstrijdige berichten, dus tot de gyn iets anders zegt neem ik liever het zekere voor het onzekere. Ik heb een paar kennissen/vriendinnen die zeggen dat ze er binnenkort misschien ook weer voor gaan, en dan haat ik mezelf, maar dan denk ik "Nee, ik ben eerst aan de beurt!!"
@Anna27 ik hoop voor je dat jullie gauw weer op roze mogen. Het is zo vervelend al die zwangeren op je heen terwijl je zelf weet dat het zo had kunnen zijn. Vanmorgen toch maar weer getest, maar helaas weer wit. Denk nu toch echt dat het nog niet zo zal zijn dus maar wachten op de ongi. Hopelijk komt die heel snel dan kunnen we door.
Quote Jannie: net mijn mannetje aan de tel gehad.. moest ff mijn ei kwijt.. word zo gek van mezelf.. mijn dinnetje net zo ver als ik zou moeten wezen, mijn nicht 13 weken (liep al 2x eerder met haar samen)... ik wil ook zo graag.. weet dat ik het niet voor het zeggen heb... maar ben soms zo bang dat het ons niet meer gegeven is.. stomme muts ben ik ook he... grrrr. word gewoon moe van mezelf...[/QUOTE] Snap het wel hoor dat zoiets je soms dwars kan zitten. Ik denk ook nog wel eens hoever ik nu had kunnen zijn..... En helemaal als je zo dicht om je heen zwangeren hebt. Is soms gewoon frustrerend. Helemaal omdat je zo graag wil maar het zelf niet in de hand hebt. Je moet maar afwachten wanneer het jou gegeven is. Het is niet alsof je in de winkel een een zwangerschap kan halen of zo (was het maar zo). Maar aangezien we hier voor ROZE gaan moet het er snel van komen!!!!
Hehh... wat is dat toch met die witte testen, grrr.... Ik zie dat jij 9/2 een vmk hebt gehad, ik 2/2... Liggen dicht bij elkaar he? Zullen we een wedstrijdje doen wie het eerst.... hihihi... grapje he meis!
Jannie, wij weten hoe je je voelt Het is idd erg frustrerend..... Als ze even ver zijn, als jij had kunnen zijn.... Ik denk daar eigenlijk niet meer aan terug, hoever ik nu geweest zou zijn..... ik wil alleen maar vooruit! En een mooie dikke buik krijgen
Ligt zeker dicht naast elkaar. Ook nog geen ongi gehad? Gun het jou wel om te winnen hoor. Wij hebben tenslotte al 2 prachtige mannetjes lopen. Heb net even gebeld met het ziekenhuis, want maak mezelf helemaal gek. Wanneer er over 1,5 week nog niets op gang is of geen positest dan even terug komen bij de gyn.
Nee ben nog niet ongi geworden..... Oh dank je wel, lief hoor! Maar 1,5 week... pffff... das nog lang he! Vind ik niet raar, dat je jezelf zo gek maakt, hoor!
dat is zeker nog lang, maar denk dat ik tussendoor echt nog wel een paar keer test. Wanneer mag jij testen? Zal hard voor roze duimen
@Sansky: ik 'haat' mezelf op het moment dat ik zo denk, omdat wij helemaal niks te klagen hebben: we hebben een prachtig nieuw huis, en geweldig zoontje, een goede relatie, en ik word ook nog eens makkelijk zwanger (tenminste, die twee keer dat ik het nu heb geprobeerd wel!). En dan zit het 1 keer tegen, en dan gun ik het een ander ook niet... Maar goed, ik ben er dus inmiddels wel achter dat ik errug slecht ben in wachten... De curretage is vandaag pas 6 dagen geleden, en ik baal er nu al van dat ik nog bloed en nog niet 'aan de slag mag'...
Hier een foto van de test van vanmorgen. uit het hoesje zat er wel een lijn helemaal langs de kant. Lijkt op de foto een schaduwlijntje, maar zo ziet het er in het echt niet uit. Of geld het dan niet? Dan is het misschien toch raak??