Dank je Sansky. Balen is gelukkig weer over hoor. Ga denk maar op tijd naar bed en dan morgen weer vrolijk opstaan. Heb sinds vanavond last van steekjes. Wie weet innestelling. Vorig keer had ik ook al zo snel een innestelling dus het zou kunnen...... Maar er zit niks anders op dan afwachten. Trek je het nog een beetje Sansky om te wachten met testen? Nog andere meiden die dit weekend gaan testen? Ik ben benieuwd!
Jannie idd op naar de NOV. MAMA'S.. Kom op meis! En heel veel succes morgen! Ik duim voor je!!! ROZE ROZE ROZE
Oh, lees nu dat Jannie morgen gaat testen. Yeah!!!! Spannend. Jouw klachten klinken zo hoopvol. Ik ga voor je duimen. Laat het ons wel zsm weten hoor.... En inderdaad gezellig een extra kleine over de vloer, maar wel druk hoor. Was net even blij toen ze op bed lagen....
Manoontje, nou het trekken met niet testen gaat me niet al te best af. Ik heb vanmiddag extra al afleiding gezocht bij mijn buurvrouw, hihi.. Met haar kan ik er heel goed over praten. Ik ga het gewoon volhouden! Ik kan het! Hier.. Mannetje keek net X Factor, ik tussendoor ffies... En nu staat WIE KIEST TATJANA op.. Heb m'n bedenkingen bij dat programma... maar goed
Die lijst van ons he..... Wat was nou met 2011... was zij nou ongi of .. Weet het ff niet meer! Sorry 2011!
Ik vind het knap van je hoor dat je het zo lang kan volhouden. Maar je hebt wel gelijk hoor. Eerder testen zegt toch niet zoveel. Positief is leuk, maar negatief zegt nog niks. En dan wordt je alleen maar nog onzekerder. Ik ga het ook proberen, maar weet nu eigenlijk al dat ik het toch niet ga redden.... Ben blijkbaar een test addict.
Ja dat is zo... Precies hoe jij het zegt .. Oke, je kunt het proberen, lukt het niet.. lukt het niet.. Heb je het wel geprobeerd! Niemand is hetzelfde he! Gelukkig maar hihi
Ik dacht dat ze ongi is geworden, bijna zeker. Maar wegens lichte twijfel toch maar niet rood gemaakt.
Ik wil ook in het lijstje En ik ga volgende week testen, dus ik heb mezelf even toegevoegd, haha! Maart 2011 1 2 3 4 5 6 7 8 9 2011 (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 mk 10 Moedervtomasz 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 GD (2e ronde, 1e kindje) 1 jan. '11 mk 21 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 mk Jannie1980 ((1e ronde, 3e kindje)feb '11 vmk 22 23 24 Y30 (1e ronde na mk, 1e kindje) feb. '11 mk 25 Anna27 (anti-hcg-test na curettage) feb. '11 ma 26 27 28 29 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk 30 31 Ploon (4e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk onbekend April 2011 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 onbekend Zwanger Ongesteld MMM
Oehh spannend! Heb je nog steeds zoveel klachtjes? Nou zal morgen voor je duimen. Het zou ons lijstje wel goed doen, wat roze .
Aahh jaah, ik zie het al jij houd ook van overzichtelijk/ orde . Hé, ik stop voor vandaag. Slaap lekker! Enneh...heel goed hoor dat je volhoud tot maandag, ik vind het ook lastig dat wachten, maar wel logisch anders blijf je testen, en teleurstelling omdat je te vroeg test vind ik persoonlijk toch zonde.
zo een weekje weg en mag gelijk 21 pagina's bijlezen haha... nouja een minder fijne week gehad...mandag was de begrafenis en we hebben een beetje geprobeert met me schoonvader er nog een paar mooie dagen van te maken... en dat is wel aardig gelukt(mijn schoonvader heeft in nov een ongeluk gehad, wonderbaarlijk helemaal hersteld, hij onthoudt alleen bijna niks meer. ). helaas moesten wij vandaag weer terug naar nederland en manlief terug naar praag(hij zit daar nog anderhalve maand voor werk). dus ik zit nog verdrietig te zijn... maar met beeb gaat het geloof ik tot nu toe goed... vol me verder gewoon goed,maar heb toch angst/twijfels/onzekerheid tot ik de eerste echo heb gezien.. ik moet nu ongv 4, 4 1/2 week zijn dus zal van de week ff met vk bellen.. kan geloof ik vanaf 6 weken vanwege de mk... ik heb alleen wel angst met vrijen op het moment, omdat met mijn mk hadden we gevreen en verloor ik de dag erna roze slijm en ging daarna bloeden en daarna mk gehad... gelukkig tot nu toe geen roze slijm ontdenkt maar ben nu extra angstig(miss maar goed dat manlief dan in praag zit). sorry als ik niet op alles reageer maar 21 pagina's is ook wel veel om te onthouden.... ik hoop alleen alle dames die gaan testen laat me aub niet alleen in roze staan dan voel ik me zo (k*tw*f) als ik over de mooie dingen van dit moment praat terwijl iedereen nog in onzekerheid zit... en voor alle nieuwe dames (helaas) welkom... lucht je hart blijf er niet alleen mee zitten wij zijn er voor jullie je kunt hier het diepste stukje van je hart kwijt...en mensen die proberen goed advies te geven wat niet goed overkomt weten niet hoe jij je voelt... blijf je zelf en praat er met ons over... wij (ver)oordelen niet lieve dames slaap lekker ik ben kapot ik heb de afgelope week amper geslapen ik was door alle stress de knuffel van zoon lief vergeten... en wij zijn 100winkels afgeweest niemand heeft die knuffel en zoon lief wil alleen DIE.. gelukkig na dag 4 hebben we een knuffel gevonden die die hebben wou(zoonlief heeft een knuffel met een puntmuts beetje vervromeld zakje lijkt het met tuinbroek aandat het lijkt op 2 armen 2benen en een puntmuts) we hebben er gewoon een sok op genaaid en zoon lief sliep als een roosje dames slaap lekker ik heb alweer te veel getypt.. me ogen zaken langzaam dicht... iedereen SUC6 met testen hou ons op de hoogte en alle andere dames helaas suc6 met wachten SLAAP LEKKER
mogge.... welkom terug mvtomasz snap je angst helemaal.. hier een mega dip.. vorige ronde met 10dpo een licht maar duidelijk testje.. vanochtend 12 dpo zo'n licht streepje dat ik gewoon twijfel of het niet een schaduw oid is.. mijn man en ik zien hem wel allebei, maar is mega turen, schuinhouden en in goed licht, anders zie je geen streepje.. had zo gehoopt een duidelijker streepje te zien... ben dus een beetje veel verdrietig en weet nu dus eigenlij nog niets..