zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    @sansky, wil je in jou bericht met de lijst de quote weghalen, want nu is ie niet te kopiëren..

2. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Heh Jannie, hopelijk wordt ie mooi duidelijker :(

Sorry, ik pas hem nog aan..
    Maar heb nu niet veel tijd, ga me even douchen...
    x

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hè vervelend die onzekerheid :(. Test je op je NOD (maandag) opnieuw? Als je gek wordt van dat turen naar die rottige streepjes kun je er maandag altijd een cb digi aan wagen. Ik heb gelezen dat alleen de oude cb digi meer hcg nodig heeft. Maar de nieuwe die met weken indicator schijnt net zo veel hcg nodig te hebben dat de testjes van kruidvat. Nou sterkte meid.

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    MoedervT: welkom terug! Klinkt als een pittige week, die je achter de rug hebt. Wel super fijn dat je je nog steeds goed voelt. Je kunt inderdaad de eerste echo gaan plannen, wel extra spannend lijkt me. Kan dat bij jou vk al met 6 weken na een mk. De mijne houd tussen 7 en 8 weken aan.
    Enneh...wat betreft dat k*tw*f, lekker loslaten, wij vinden het allemaal onwijs fijn voor je. En wie weet volgt er snel meer roze, ik heb hier in ieder geval nog steeds steekjes in onderbuik, dus wie weet!

5. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Moedervtomasz, wat vervelend van je... (schoonvader) ? :(
    En een begrafenis..... :(:(

Gelukkig gaat het goed, voor jou gevoel.
    Hopelijk vliegt het snel om en krijg je snel je echo!
    Ben erg benieuwd! :)

Je moet je geen k*tw**f voelen!!!
    Jij verdient het om lekker zwanger te zijn!
    Voor ons komt het ook wel, als de tijd daar is!
    Wie weet heel snel ;)..

Dikke knuffel..
    x

6. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    @Janny, Wat spannend zeg, hopelijk heb je na het weekend wel een heel duidelijk streepje!

Hier nog steeds niets van ongi te ontdekken. Maandag misschien weer een test, maar misschien ook niet. We zien het wel.

7. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Jannie, tis echt heel spannend he.... hopelijk mag je op roze!!! :)

Mamav2boys, nog steeds spannend dus! Heh.. je krijgt ook niet echt duidelijkheid he! :)

8. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    @Jannie:Maar dat je al een streepje ziet is fantastisch toch! Je zit nog voor NOD dus het is logisch dat het geen knalstreep is. En de ene zwangerschap maak je sneller hcg aan dan bij de andere. Dus volgens mij mag je best positief blijven hoor.
    @mamavt: sterkte de komende tijd.Heftig verhaal hoor. Maakt het wel moeilijk voor je om nu te kunnen genieten denk.
    @mamav2b: jeetje, ook in spanning zitten voor jou. Was dit nouo de 1e cyclus na de miskraam? Want dan kan het wel eens langer duren, had ik ook. Hopelijk snel duidelijkheid.

Hier verder geen nieuws eigenlijk. Af en toe wat steekjes, maar niks ernstigs. Ook nog geen klachtjes, maar die had ik bij de zwangerschap van mijn zoon en bij de vmk ook helemaal niet, dus er is geen pijl op te trekken bij mij.
    Wel lekker zonnetje vandaag he!

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ha dames, ben even op zoek naar advies.
    De vriendelijke steekjes van gister en eergister, zijn vandaag veranderd in behoorlijk pijnlijk. Met name als ik op sta nadat ik een tijdje gezeten heb. Wat is dit? Het doet me bijna een beetje denken aan de steken die ik tussen de krampen door had toen het vorige keer misging :(. Maar aangezien ik nu nog ruim 4 dagen voor NOD zit, kan het zoiets naars toch niet zijn?
    Als jullie denken van wel, gewoon eerlijk zeggen hoor, daar heb ik het meest aan.

10. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Hier redelijk goed nieuws vandaag: ook het bruinverlies lijkt te zijn gestopt!
    Ik ben er alleen nog niet uit of ik er meteen deze ronde weer voor durf te gaan. Sowieso is mijn man rond de dag dat de curettage 2 weken geleden is 5 dagen weg, haha!

Als het bruinverlies niet meer terugkomt, kan ik misschien vrijdag wel weer zwemmen (ik zwem altijd met mijn zoontje op vrijdagochtend).
    Ik heb dat echt gemist de afgelopen 3 keer... (de eerste keer durfde ik niet omdat we toen op donderdag het slechte nieuws hadden gekregen, en ik bang was dat de miskraam in het zwembad op gang zou komen....):)

11. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0

heb je ze aan de zijkanten, richting eierstok? Het klinkt namelijk als een cyste..ik heb daar ook last van, kan helemaal geen kwaad, hebben ze mij verteld, maar is wel vervelend. Blijven bewegen is mijn advies dan, klinkt een beetje stom, maar springen of met je been rondjes draaien als je staat helpt mij dan goed, dan verspringen ze namelijk. Als je ze richting baarmoeder hebt heb ik geen idee. Is dit de eerste ronde na mk? Dan misschien heftige ongi?? Raad maar met je mee he, misschien zit ik er helemaal naast...

Verder is hier de ongi opgehouden, ik ben dus rood af (voor sansky, :D) en kan meteen door naar april, volgens mij de vierde, maar dat weet ik even niet zeker, zal het nakijken en dan kan ik het lijstje aanpassen. Ovutestjes zijn binnen, dus wachten op volgende week.. Ben benieuwd en hoop dat ik een duidelijk ei vind!

@Sansky, wanneer ga jij testen?? Vind het erg spannend voor je!! Duim duim voor een roze!!!!

@Mv2B, jij was het toch he, die ver overtijd was, echt shit die onzekerheid!! hoop dat je snel duidelijkheid hebt en gezellig met onze sansky en mvtomasz op roze mag!!

@mvtomasz, welkom terug, klinkt inderdaad als een heftig weekje, hoop dat je toch een beetje kan genieten van je zwangerschap. Die angst lijkt me wel helemaal logisch. Snel de vk bellen en een echo afspraakje maken, dan heb je in ieder geval een datum waar je naartoe kan groeien...

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Het zit niet richting de liezen, maar meer net boven/ achter schaambeen. Menstruatie pijn zou natuurlijk kunnen, al heb ik dat nooit zo lang van te voren. Zo lang niemand het vindt klinken naar een naderende vmk, kijk ik 't wel ff aan. Iemand anders misschien nog ideeën.

13. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    Hmm, nee, dan zijn het zeker geen cystes, gelukkig maar! Wat het dan wel is....geen idee, verlate innesteling? Heb je al een testje gedaan of wil je nog wachten tot NOD?

14. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    hallo iedereen

ja het was een heftige week. maar we hebben er ook een gezellige familie week van gemaakt voor zo ver dat toch mogelijk is. mijn zoontje begreep er weinig van dus die was wel lekker aan het banjeren en met iedereen geintjes aan het maken en lekker aan het spelen... deed mijn schoonvader heel goed(aangezien wij niet zo vaak naar polen kunnen hebben geen auto) hij genoot er ontzettend van...en was ontzettend blij met de nieuwe zwangerschap!

mijn man heeft zowat de hele dag tegen mijn buik gepraat dat beeb moest blijven zitten!! dus dat zal wel goed zitten:D

mijn schoonmoeder was al 3 jaar ziek dus dit is meer voor iedereen een opluchting met veel verdriet. ze heeft nu geen pijn meer, en miss kan ze vanaf boven zorgen dat beeb blijft zitten waar die zit:)

ja ik ga zeker maandag de vk bellen dan heb ik iets minder onzekerheid dan kan ik naar een datum toe groeien.. ja bij mijn vk mocht ik met 6 weken komen is dan wel inwendig maar dat maakt me niet uit. zoalng ik maar weet dat beeb er zit en blijft zitten..
    gisteren ff op van die site's geneust over hoelang ik nu ongv zou zijn.. ene site zegt 3 weken en 5 dagen andere zegt 6 weken en 5 dagen en weer een ander zegt 7 weken:S:S:
    ik neem aan dat 3w5d is dat ze vanaf de bevruchting tellen en dan 6w5d is vanaf de eerste dag van je laatste ongi.. dus dan mag ik een echo hebben deze week:D:D:D:D:D

sansky ga eens testen het is koud alleen op roze te staan..
    mamav2b ik hoop dat je toch snel zekerheid krijgt..
    anna: wat goed dat je bent gestopt met bloeden.. ja dat ligt aan jou en je man zelf of je het zo snel alweer aan zou kunnen... bij mij was het gelukkig meteen weer raak.. maarja ieder lichaam is anders en iedereen denkt er anders over je moet het natuurlijk ook een plekje geven...
    en de rest van de dames suc6:d

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik was zelfs van plan om te wachten tot 3 dagen na NOD, omdat ik de vorige keer ook pas laat positief testte. Maar om me nog ruim een week zo te voelen zie ik niet zo zitten, voel me er best k*t onder :(. (Volgens mijn vent nog een reden om te denken dat ik zwanger ben, hij vindt me meer emo dan normaal).
    Denk dat ik nu wacht tot NOD en dan test, moet ik het dus volhouden tot donderdag ochtend.

Nog één keer voor alle duidelijkheid, niemand vindt het zorgelijk klinken, in de zin van naderend vmk. Op één of andere manier maak ik me hier namelijk best zorgen over. Na zo'n mk ben je toch bezorgder dan daarvoor :(. We gaan vanavond op visite bij vrienden maar heb mijn hoofd er eigenlijk niet meer zo naar staan.

16. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    @manoontje, ja is inderdaad de eerste cyclus dus weet dat het langer kan duren, maar wachten is zo moeilijk.

Was zeker lekker zonnetje vandaag

17. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    het klinkt in mijn oren zeker niet zorgelijk..
    het is normaal dat je nu zo denkt. ik ben na mijn mk zeer snel weer zwanger geworden en ik ben heel angstig op het moment dat het toch fout gaat maar in mijn omgv zijn er 3 mensen die het weten en die zeggen dat ik gewoon rustig moet blijven en dat het wel goed gaat

dus niet direct in paniek raken(doe ik namelijk ook) het is goed mogelijk dat je alweer zwanger bent.. en die angst is ook normaal . dat komt omdat de mk je gewoon niet in de koude kleren gaat zitten...

ik zou rustig afwachten al is rustig in dit begrip een heel moeilijk word,, ik denk niet dat het fout gaat bij jou momenteel

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    he meiden, kom ff snel.. moet me zo klaarmaken voor de kerk...
    gisterochtend zusje met kids op visite gehadd, daarna door naar een surpriceparty van mijn zwager en bij thuiskomst mijn bedje ingegaan.. dus nog weinig gelezen..
    wil alleen ff reageren op die pijn die ik las..
    kan best wezen dat je lijf druk bezig is ruimte te gaan maken meis...
    ik heb er ook al 1,5 last van... hopelijk voor het goede doel... klinkt mij niet ernstig in de oren... je zou alijd ff je vk kunnen bellen, misschien dat zij je antwoord kunnen geven?

ik ga idd maandag of dinsdag testen.. ga nog ff mijn test van gister in tuurtopic zetten.maar moet dan ff opzoek naar de kaartlezer...
    al hebben wij onze eigen tuurster he sansky...

reageer straks meer..

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Goedemorgen,

@2011, moedervT en Jannie, bedankt voor jullie reacties/steun.
    Voelde me gister echt rot van de zorgen. Rond een uur of 23.00 (waren nog op visite) werd het eindelijk beter qua pijn. Vanmorgen tot dusver vrij rustig. Hopelijk is het inderdaad niets om me zorgen om te maken. Merk wel dat ik door die pijn, er steeds meer van uit ga dat ik zwanger ben, zou wel tegenvallen als ik donderdag "gewoon" ongi zou worden.
    Nou veel belangrijke dagen komende week;
    Jannie en Sansky: maandag
    Ik zelf: donderdag
    en Anna jij test ook nog komende week, toch?
    Hopelijk masaal op roze!!:)

20. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik test wel, komende week, maar dat is om te zien of ik hcg-vrij ben.
    Ik hoop dus op precies de tegenovergestelde uitslag van jullie, haha!

Deel Deze Pagina