@2011, hoi meid... ik heb eigenlijk hetzelfde verhaal meegemaakt als jij. Ook vrij snel zwanger geraakt, en de Vrijdag een posi test en de Woensdag is het mis gegaan. Alles is vanzelf gekomen (gelukkig) en hoefde er dus niet bij geholpen te worden. Naderhand een echo: bleek dus dat alles weer helemaal goed eruit zag en je weet wel hoe dat gaat... En heb nog nega getest erna (2 dagen later al) Ik weet wel wat je doormaakt. En ik denk nog wel vele anderen hier in dit topic Wij mochten direct weer zwanger worden, ik hoefde geen menstruatie af te wachten. Ik heb dat gelijk gevraagd. Ik zit nu op dag 16..... ben eens benieuwd hoe alles gaat lopen, het is voor ons ook nog maar kort geleden, nl. 2/2....... We zien het wel... Succes he!
Sorry lief, ik had het niet goed gelezen. Dan maar snel ongesteld worden zodat je weer een goede nieuwe ronde in kan gaan. En hopelijk met dat medicijn weer snel raak! Ik ga er eigenlijk al vanuit dat het deze maand niet raak zal zijn. Zou wel heel toevallig zijn als het wel zo is. Lijkt mij dat je niet 2x achter elkaar het geluk kan hebben om zwanger te raken. Dat hou ik me ook maar goed voor, dan kan het niet zo tegenvallen (en misschien alleen maar meevallen mocht ik zo gelukkig zijn dat het wel raak is)
Je leest wel eens dat je extra vruchtbaar kan zijn na een miskraam (geen idee of het waar is hoor) dus vooral klussen en hoop houden hoor!
Je leest inderdaad dat je na een miskraam sneller zwanger raakt, maar ja, of dat echt zo is.... Bij mij is aangegeven wel een maandje te wachten zodat je weet hoe je cyclus in elkaar zit en je dadelijk (mocht het weer raak zijn) beter kan bepalen hoe ver ik zwanger bent, ik zou dan een vervroegde echo kunnen krijgen om wat ongerustheid weg te halen..maar denk niet dat ik het geduld heb om een maand te wachten .. (lichamelijk was er geen reden om te wachten) En Manoontje, we hebben dan inderdaad het geluk gehad dat het snel raak was, maar ook de pech dat het snel weg was...dus denk dat we allemaal verdienen dat het gewoon weer heel snel raak is
Hoi Dames, misschien kunnen jullie mij helpen. Afgelopen week veel last gehad van steekjes bij mn baarmoeder. Ik dacht dat het mn eisprong was. Had volgens mij zondag ook een positieve ovu test in handen. Maar vanmorgen verloor ik wat bloed met een klein stolseltje. Het was niet veel, maar toch. Snap er niks van. Het is pas 3 weken na de miskraam dus dan kan ik toch nog niet ongesteld worden? En het bloed is ook een beetje rose-bruinig (sorry). Het is ook nog niet zoveel. Wat kan dat nou weer zijn Heb nu trouwens ook geen last meer van de steekjes. Komt jullie dit bekend voor? Kan ik toch gewoon ongesteld worden?
Volgens mij kan dat wel. Heb zelfs ergens op internet gevonden dat meiden twee weken na hun miskraam ongesteld werden.. Wel raar dat je vorige week een pos ovutestje in handen had. Was het overduidelijk of een vaag streepje? Want je leest ook wel eens dat het zwangerschapshormoon nog een tijdje in je bloed blijft zitten.. Hmm, eigenlijk denk ik niet dat je hier zoveel aan hebt. Is hier ook allemaal een beetje gissen.. Hoop dat er snel duidelijk komt!
Kun je niet gewoon weer zwanger zijn? Heb je goed geklust? Ik lees best veel dat je 4 weken na een mk weer een positieve test in handen kunt hebben. Je kunt misschien ook ongesteld zijn, al lijkt me dat niet, en al helemaal niet met stolseltjes? Ik zou even afwachten en anders volgende week of zo een testje wagen.
Had geen HCG meer in mn bloed want had heel snel al een negatieve zw.test. Ovu test was wel duidelijk, 2 gelijke strepen, maar die was in de ochtend op zondag en toen waren ze helaas op dus weet niet hoe de avond was. Maar misschien was hij toch niet positief dan Tja, hou het er dan maar op dat je lichaam rare dingen kan doen. Nu maar afwachten of de ongesteldheid doorzet dan.... En positief blijven denken, dan kunnen we nu hopelijk weer met een normale cyclus gaan klussen!
Misschien dan nog een rare innestelingsbloeding? Het lichaam kan inderdaad rare dingen doen. Aan de ene kant natuurlijk fijn dat je dadelijk weer in de "normale" rondes zit, aan de andere kant weer even balen..
Ik hoop ook nog even op een rare innestellingsbloeding. Had ik vorige keer ook al redelijk snel met best wat bloedverlies (maar toen ging het mis dus weet niet of dat nou een goed teken is..) En anders inderdaad maar even balen, en dan er weer met frisse moed tegenaan gaan!!
Nog negen daagjes vinger gekruisd en hopen dat het raak is! Ik hoop het zo voor je.. Zou toch wel prachtig zijn als het zo snel weer raak zou zijn?
Mijn miskraam is op 31 december begonnen (was 6 weken 3 dagen) 19 dagen later had ik mijn ei en weer 12 dagen later was ik weer ongesteld. Eigenlijk keurig wat ik gewend was. Nu heb ik op dag 17 weer mijn ei gehad, hopelijk blijft mijn menstruatie uit. Mijn cyclus was na de miskraam dus direct weer normaal.
Dat zou fantastisch zijn!!!! Geen bloed meer verloren vandaag en zelfs weer slijm net. Dat heb ik normaal echt niet als ik ongesteld ben. Dus wie weet.... Maar kan net zo goed zijn dat het nu ff allemaal anders is ivm de VMK. Er zit toch echt niks anders op dan wachten. Gelukkig vier ik vanavond mn verjaardag dus heb ik afleiding. Fijne avond nog allemaal.
Ah proficiat!! En dat dit dan maar een geweldig jaar mag worden met een positief streepje!! Klinkt in ieder geval niet als een normale of zelfs rare ongesteldheid!! Klinkt eerder als een flinke innesteling en dat mag ook wel, want deze mag natuurlijk niet loslaten!! Wordt een spannend weekje!!
Meiden, even een vraag: Hebben jullie na de mk ook last gehad van extreme duizeligheid? Ik heb hier namelijk behoorlijk veel last van, het overvalt me echt van het een op het andere moment, dus niet bij snel opstaan ofzo. Heb mijn bloed al laten nakijken, ijzer was perfect, dus daar kan het niet aan liggen.. Zou het een hormoonkwestie zijn?
Ik heb hier geen last van gehad. Heb al even zitten denken maar heb eigenlijk geen idee wat het kan zijn. Heeft de HA zelf een idee daarover? Hier alles rustig. Geen druppeltje bloedverlies meer en geen gevoel van ongesteldheid. Ben nu toch een beetje hoop aan het krijgen op een innestelling...
Ik heb dit ook ja, maar bij mij is het nog maar een paar dagen geleden. (maandagavond begonnen.) En bij jouw dan? Ik heb geen HB laten prikken maar ik slik floradix dus dacht dat het daar niet aan kon liggen. Is best onzeker he..
Ah Gonnie, dat is balen! Bij mij vorige week vrijdag. Duizeligheid wordt wel iedere dag een beetje minder moet ik zeggen. Vandaag ovu testje nr 3 gedaan en in plaats van steeds een duidelijker streepje wordt het steeds minder, wat dat dan weer kan zijn??? Inderdaad behoorlijk onzeker allemaal. Hoe voel je je verder? @Manoontje, heb het weekend aan je gedacht en hoop zooooo voor je dat het raak is!! Nog steeds hard aan het duimen voor je!
Ik lees vaak dat die ovu testjes niet altijd duidelijkheid geven. En bij sommige meiden wordt hij soms helemaal niet positief en die zijn wel zwanger. Weet niet in hoeverre je alleen daarop kan vertrouwen dus.... Maar lees ook wel eens dat hij minder wordt en dan ineens knalpositief. Dus hopelijk bij jou ook snel. Wat lief dat je voor me duimt! Hopelijk helpt het! Nog steeds geen bloedverlies te bekennen. Geen druppel, ook niet rose of bruin, helemaal noppes. Ook geen gevoel van ongesteld worden. Wel soms wat steekjes, maar die heb ik normaal juist niet als ik ongesteld moet worden. Weet alleen niet vanaf wanneer ik zou kunnen testen. Mijn ovu testen waren ook niet zo duidelijk en zondag op (en toen was ie volgens mij net positief). En weet niet precies wanneer mn ei nou was. (Wel zeer goed geklust, dus alle kans!) Weten jullie hoeveel dagen na een (eventuele) innestelling je zou kunnen testen?