zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    jij bent snel! waarom moet jij naar de gyn???

hier een kwaaltje erbij... metaalsmaak in mijn mond.. had ik bij de eerste ook...
    net een vergadering gehad.. en nu wel kapot en mijn koppijn is weer terug.. lekker mijn bedje in dus en morgen verder teruglezen..

2. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle

nee die komt helaas niet terug voor de eerst echo maar hij heeft nog meer zenuwen dan mij. hij vraagt de hele dag hoe het gaat hoe ik me voel.. heel lief hij is er wel voor me... ik heb vanmiddag maar gevraagd of me moeder mee wilt.. ik durf gewoon niet alleen te gaan voor het STEL DAT!:$

geluk komt manlief als het goed is over 2 weken weer thuis iets eerder dan de planning was ik miss hem zo:$:);)!!

en dan kan ik fotootjes laten zien van onze kleine beeb:D

OW PS: ja ik zou graag jullie steun willen, zou me erg helpen voel ik me teminste niet helemaal alleen:):) dankJULLIE wel dames:D:D

3. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    dat is zeker snel.. hoe ver ben je ongv dan datje 1/4 al terecht kunt??

mag ik toch een dagje eerder;) ik duim ook voor jou meid:D:D... hopen op een knalbeebje op de echo.... miss wel 2;) vandaar die knalstreep haha

4. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    jannie.. heb jij al gebeld voor je eerste echo??

5. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Ik ben onder behandeling bij de Gyn.. omdat mijn menstruatie zo lang uitbleef, naderhand bleek dan dat ik zwanger was, en daarna dat het was mis gegaan :(.. maar nu blijf ik bij de Gyn.

En omdat ik een vmk heb gehad, krijg ik zo snel een echo...
    Maar ze zei de vorige keer al, ik denk dat ik je snel weer zie!
    Hihi :)
    Nu hopen dat er iets te zien is op de echo!
    En alles goed is!
    Ik weet nog niet hoever ik ECHT ben....
    4 weken of langer! Geen idee..

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Meiden, ik stop voor vandaag, lig al in bed met laptop, hoezo beetje verslaafd, hi hi :D
    Slaap lekker!

Jannie en Sansky, geniet nog ff lekker na van deze superdag.:)

7. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle
    scheelt wel dat je dan lekker vroeg terecht kan.. zal alleen jammer wezen als het te vroeg is voor het hartje hartje kan je pas horen vanaf 6 a 7 weken

8. moedervantomasz

28 feb 2011
    907
    0
    0
    zwolle

slaap lekker... als je zo verslaafd ben wou je nog een slaap verhaaltje of een slaapliedje

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    snap helemaal dat je je mannetje mist meis.. moet er niet aan denken dat die van mij 1 nachtje weg is... laat staan zo lang!

en natuurlij steunen we je :D

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    weet niet of ik eerder mag..
    loop gewoon bij de vk..
    daar is beleid dat ik bij 7 weken mag bellen voor een afspraak bij 8 weken en mag daarna pas een afspraak maken in het zh voor een echo...

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    lig tegenwoordig ook vroeg in bed hoor.. en ook vaak met laptop of boek, of lig nog ff tv te kijken..
    denk dat ik vanaf nu ook het middagdutje maar weer ga instellen..zeker op de dagen dat ik 's avonds nog weg moet.. moet nl vrijdag EN zaterdag uit eten... en moet nog gaan bedenken hoe ik het ga brengen dat ik geen wijntje drink... das nl niets voor mij..

ga ff de jongens klaarmaken en naar school brengen en dan boodschappen doen en de was.. heb me daar een berg strijk :$

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    De mensen met wie je uit eten gaat,weten zij van de miskraam?
    Want in dat geval gaan ze er vast wel vanuit dat je nog aan het proberen bent. De mensen om mij heen voor wie dit geld, zeg ik gewoon dat ik tussen ovulatie en menstruatie zit en voor de zekerheid al vast dingen laat staan. Mensen weten niet wat je cyclus is, dus de smoes is altijd bruikbaar. Twijfelt iemand toch, dan ben je gewoon erg onregelmatig sinds mk. Het mooie hiervan is dat 9 v/d 10 mensen meteen zeggen "oooh, nou wees niet bang ik ga je niet iedere maand vragen of het gelukt is hoor". Zeggen ze dit niet, dan dien ik dat verzoek zelf ff in. En klaar is kees ;). Tot jij zo ver bent om het te vertellen, ben je met deze smoes afgedekt. Want mensen aan wie je het één keer gezegd hebt, gaan bij een volgend uitje waarbij je niet drinkt er zelf al vanuit dat het wel weer de zelfde reden zal hebben. Is dit niet zo, dan hoef je alleen maar een knipoog te geven en te zeggen, dat had ik toch laatst uitgelegd.
    Beetje vals misschien, maar werkt wel, voor mij is het nu nog de waarheid als ik dit tegen mensen zeg, en mocht ik op roze gaan, dan blijf ik het gewoon doorgebruiken:D.

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hier vanmorgen geheel tegen voornemens in, toch een testje gedaan. Ik twijfelde gister al, en als ik deur één keer voor mezelf open zet...
    Goed, hij was dus wit. Beetje jammer, maar ik maak me er niet heel druk om. Vorige keer teste ik ook pas 3 dagen overtijd posi, en ik voel nog steeds steekjes en gevoeltjes in mijn onderbuik, dus laat de hoop nog niet varen. Dan kost het maar wat meer testjes;).

14. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Jannie, of zeg gewoon dat je wat ziekjes bent..... maarja, das ook weer raar als je dan zo lekker gaat eten haha.. :)

15. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Het blijft toch wel spannend hoor!
    Ik duim voor je... :)

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zijn collega's van mijn man, dus die weten van niets..
    ze weten wel dat ik met feestjes altijd wijn drink.. tenzij ik zwanger ben of bv geef...
    ook rij ik nooit terug, omdat ik nachtblind ben.. kortom.. moeilijke opgave.. hoop dat ik dan nog loop te snotteren.. kan ik ziek zijn idd als excuus gebruiken...

vrijdag is het met de tso, die meiden weten ook van niets(op mijn vriendin na) maar die kennen mij verder ook niet zo goed, dus denk niet dat het daar zal opvallen.. en ga dan ook met de auto(is in de stad zelf)

17. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Aha oke, hopelijk vermoedt niemand iets ;)
    Ik ben ook een soort van nachtblind in de avond.... verschrikkelijk is dat, best eng af en toe...

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    zat net nog ff op de koffie ochtend en daar zat ook een kennisje die vk is, dus haar ff gevraagt wat in haar praktijk normaal was betreft miskraam en echo.. bij hun is het dan rond de 6 weken.. ga dus van de week ff bellen met de vk.. wil zooo graag een hartje zien.. en ik denk mijn man nog meer..
    vertel hem nu maar alle kwaaltjes, dan heeft hij ook wat bevestiging.. geloof dat het bij hem nog niet helemaal doordringt...

19. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Ja, wij voelen het, dus dat is sowieso al 1 groot verschil.
    We kunnen hooguit vertellen wat we voelen en hoe we ons voelen, hun weten dat anders ook niet idd...
    Is ook wel zo!

Vanmorgen riep ik tegen mannetje: ''papaaaaaaa papaaaaaaaa''
    Hahaha, hij moest wel lachen!
    Lijkt me heerlijk....

Wij hopen ook op een kloppend hartje.
    Maar ik weet natuurlijk nog niet precies hoever ik ben.
    Hopelijk kunnen we wel al iets zien!

20. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Jannie, heb jij nog getest trouwens? Hij zal dan donkerder moeten worden met de 2 dagen.....

Maarja, dat is dan morgen denk ik he?
    Dat ie donkerder moet zijn..

Deel Deze Pagina