zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik denk dat ik idd morgenochtend test.. dan hoeft mijn mannetje ook pas laat weg..

las net op novembermama's over vroege echo.. en nu twijfel ik weer.. want wat kunnen ze nu helemaal zien.. en wat voor garantie geeft het...
    pffff, lastig..

2. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Tsja... dat is een goeie...
    Misschien is er nog niks te zien, misschien wel..
    Het ligt er echt aan hoever je bent... :)

Mooie banner!
    Ennuhm, ik hoop wel dat wij kort bij elkaar blijven met hoever we zijn!!! :)

3. jvd1

jvd1 Actief lid

3 aug 2009
    287
    0
    0
    thuis :)
    hoi hoi,

net toch een test gedaan... helemaal wit! Maar goed... het positieve is inderdaad dat ik helemaal schoon ben en dat als ik weer een test doe, en hij positief is, het van een nieuwe zwangerschap is...
    Ben benieuwd wanneer ik ongi word... normaal 29 dagen.. voelt heel raar om nou ontregeld te zijn..

4. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    he meiden, wat zijn jullie snel weer zwanger zeg... pfff ik hoop dat ik snel weer verder kan, bloeden is gestopt nu (eerste week 3 dagen en nu 4 dagen gebloed... ) dus ik hoop dat ik ook snel weer mijn cyclus kan beginnen... ben alleen zo benieuwd wanneer, en wat ik kan aanhouden met tellen enzo...

5. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    Hoi Moi78 Even een hart onder de riem steken, ik was december 2009 zwanger wat in een vroege miskraam eindigde een menstruatie hgehad en februari 2010 weer zwanger helaas was dat ook weer een vroege miskraam, maar toen nog binnen vier weken weer zwanger! Dus zonder menstruatie, ik had zelfs een hele snelle eisprong erachteraan gehad! Dit is een gezonde jongen geworden! Houd moed het kan echt heel snel weer opnieuw. veel sterkte!

6. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    dank je!

ja, ik weet ook wel dat het goedkomt hoor, en het zal een reden geweest zijn waarom het fout is gegaan... dat hou ik maar in mijn achterhoofd... maar ik heb 10 maart 3 dagen gebloed, inclusief stolsels en nu weer 3 dagen vandaag dag 4... vandaar dat ik me afvraag of dit bij mk hoort of al ongi is, eerste 2 dagen bruin gehad en sinds gisteren rood, zoals mijn normale ongi voelt!

7. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Ja! Kijk maar naar mij en Jannie, ook allebei weer snel zwanger! :)
    Het kan dus echt wel!!!

8. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Nou meiden, ik hoop dat ik nu schoon ben, en vanaf vrijdag weer kan klussen!

9. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Goed om te horen al die meiden die snel weer zwanger zijn :D
    Dat geeft goede moed.:)
    Hier nog een paar dagen wachten voordat ik mag testen.
    Ik weet het niet zo goed. Het ene moment denk ik echt niks te voelen en weet ik zeker dat het deze maand niet raak is.
    Het andere moment behoorlijke steken bij mn baarmoeder en zere borsten en het idee dat het wel raak is. Het lijkt wel of mn lichaam het zelf ook niet zo goed weet :(
    Zucht.....er zit niks anders op dan wachten.

10. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Toi toi toi meissie!!!!!

11. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Ik weet hoe je je voelt. Hier nog steeds geen tekenen van ongi. Wel klachtjes. Mijn gevoel zegt ook dat het wel raak is, maar 2 tellen later weer niet. Wel weer veel slijmverlies.
    Zal heel hard voor je duimen dat het raak is!!!

12. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meiden, hoop dat jullie ook snel zwanger zijn... kunnen we naam van het topic veranderen in zwanger na een miskraam :D

13. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Ja jij bent echt goed! :D

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Heel herkenbaar!!! Ene moment voel ik niets en andere moment, zoals vanavond weer veel (best pijnlijke) steken. Ook een nieuw zwangerschaps kwaaltje ontdekt, de aderen op mijn borsten zijn veel duidelijker te zien, dit had ik vorige keer dan weer niet.

Morgen in ieder geval een dagje afleiding, lekker winkelen met mijn moeder. Wij hebben vorig jaar een duur jaar gehad door een verbouwing, ik heb dan ook al heel lang niet meer echt gewinkeld, heb er echt zin in! En dan donderdag ochtend weer testen, op mijn NOD.

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Vanavond maar zo kort aanwezig geweest dat ik niet overal op heb kunnen reageren. Maar tegen de dames die aan het wachten zijn op ongesteldheid en/of een regelmatige cyclus; sterkte met afwachten! Wachten tot je testen kunt is niet leuk, maar wachten tot je lichaam weer "normaal doet" is helemaal niet leuk. Hopelijk weten jullie snel waar je aan toe bent, zodat er "geklust" kan worden ;).

Ik ga nu lekker naar bed, ik ben veel moe de laatste tijd, maar goed slapen valt een beetje tegen, terwijl ik normaal heel goed slaap :(.

@iedereen; slaap lekker!

16. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    jannie ik hoop dat je ook snel een echo ag krijgen en dat je wat kunt zien...

sansky jij ook hopen op een goeie echo:D

en andere dames gewoon stevig door klussen;) je hebt nu 3 resultaten van snel zwanger worden na miskraam ik heb niet eens een nieuwe ongi gehad na me miskraam dus

duimen op roze duimen op roze meer roze meer roze

slaap lekker allemaal

17. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    All :D vandaag ook de CB gedaan... en Kruidvat over gedaan!

Super vet!!! :D:D

18. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik heb vanochtend ook getest maar die was wit :(
    snap er niets van :(
    straks nieuwe testen halen!
    zou de urine te geconcentreerd kunnen zijn?

19. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    HEHH?
    Ik hoop 1 ding voor je!
    Dat het niet mis gaat!!!! :(:x
    Dat kan dus heel goed, als je posi hebt getest en je nu wit test!!!
    Te geconcentreerd, lijkt me niet!
    Ik zou wel nog een testje tegenaan gooien..!!!!
    In ieder geval dan morgen...!
    Of overmorgen, maar zolang hou je het vast niet vol...
    Ow meis, ik duimmmmmmmmmmmmmmmmmmmm! :)

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ben zo verdrietig.. begon er eindelijk weer in te geloven... heb ik op dezelfde dag als het vorige x misging een zo goed als witte test..
    moet zo ff klanten doen en dan naar zwemles.. maar ga onder zwemles ff naar de kruidvat.. haal eigenmerk en een CB.. en test dan onder zwemles gewoon nog een keer... snap er geen snars van...

Deel Deze Pagina