Meis ik hoop het voor je dat het nog steeds goed zit! Hopelijk is er gewoon iets met die test!!!! :x Ik denk aan je! Succes!!!!
Wauw Sansky!!! Duidelijker zwanger kan je niet zijn!!!! Wat een super testen. Denk echt dat je al wat verder bent dan je zelf denkt hoor. Wat ontzettend leuk. Ben al goed op die roze wolk geklommen?
Oh Jannie, wat vervelend Ik hoop voor je dat de test niet goed was. Lijkt mij dat je urine niet te geconcentreerd kan zijn, dat moest juist om het hcg goed op te pikken. Ik hoop heel erg dat het niet weer fout is gegaan......:x Succes met testen zometeen. Ik ben erg benieuwd. Ik ga voor je duimen.
Ik ben heel benieuwd Jannie, wat de nieuwe testen zeggen. Ik hoop voor je dat het goed zit! @Sansky: wat een mooie duidelijke testen! Dames, ik denk dat ik mijn eisprong voel... Die dacht ik voor mijn zwangerschap ook gevoeld te hebben, maar toen de termijnecho niet klopte, heb ik dat maar weer naast me neergelegd... Achteraf had het best gekunt, omdat het vruchtje natuurlijk niet goed was... Omdat ik twee keer al zo snel zwanger was, heb ik nog bijna nooit een eisprong gehad, dus ik weet niet goed wat ik moet voelen. Ik heb steken in mijn onderbuik, richting liezen, en dan vooral links (maar vreemd genoeg af en toe ook rechts...) Verder heb ik hele waterige, doorzichtige afscheiding. Even over het 'vruchtbare slijm', klopt het dat dat voor de eisprong is? Gisteren had ik namelijk veel meer, en wittere afscheiding, ook 'plakkeriger' volgens mij. (Ik heb niet geprobeerd er draden van te trekken...). Nou ja, we zullen het over 14 dagen weten, haha! Zou wel heel fijn zijn als ik dus meteen een cyclus van 27 dagen heb!
Anna, succes All, bedankt voor de lieve reacties! Ik ben al goed op de roze wolk geklommen manoontje!
Op basis van wat ik allemaal op internet heb gelezen, heb ik toch maar (bijna 100% zeker...) besloten om deze ronde af te wachten... Een curettage schijnt toch wat ingrijpender voor je baarmoeder(slijmvlies) dan een spontane miskraam, dus ik neem het zekere voor het onzekere... Daarom hoop ik dat het inderdaad mijn eisprong is, die ik nu voel! Dan ben ik des te eerder ongesteld, en kunnen we weer 'aan de slag'!
Hoi meiden, ik kom me hier ook even melden.. Ik ben 4 februari gecuretteerd en vandaag ongesteld geworden (althans, volgens mij ben ik ongi, want bruin/roodverlies). Ik denk niet dat het een innestelingsbloeding kan zijn.. ik heb afgelopen maandag een test gedaan en die was negatief. Ik ben benieuwd waar het allemaal op uit gaat draaien.
test was weer licht echt weer een heeeeeeel licht streepje dat je in goed licht moet staan en goed moet zoeken ben zo verdrietig.. weet het ff niet meer... kan nu alleen maar afwachten...
@Janny, Wat ontzettend spannens, Kan me voorstellen dat je erg verdrietig ben. Je zou evt de vk kunnen bellen voor een echo? Die kan dan zien of er echt een vruchtzakje in de baarmoeder zit. Je ziet dan verder nog niet, maar dat geeft misschien iets meer duidelijkheid
Jannie, wat kl*te voor je!!!! En ook die onduidelijkheid. Killing! Ik hoop zo voor je dat het een lange innestelling is of zo waardoor het streepje vaag blijft.....
@Anna: goed dat je een besluit hebt genomen zodat je weet waar je aan toe bent. Je moet doen waar je je goed bij voelt. Dus voor op naar een roze april maand. @Minie: welkom en succes. Op naar een succesvolle ronde. En ik zie dat je pas getrouwd bent. Gefeliciteerd. Hier zn gangetje. Steken lijken minder te worden. Was vanmorgen wel wat misselijk, maar bleek dat mn man dat ook had dus dat zegt niks. Verder eigenlijk geen klachten, af en toe steekjes in mn borsten, maar niets opvallends. Dus geen signalen die wijzen op een zwangerschap helaas. Door het verhaal van Jannie nu een beetje aan het twijfelen of ik voor NOD zal testen. Maar ben bang dat de nieuwsgierigheid het toch gaat winnen.
begin nu ook bloe te verliezen.. weet niet wat ik nu moet oen.. hoeveel kunnen ze zien met 4weken en 3 dagen?
Eigenlijk denk ik dat ze met 4 weken niet zo heeeeel veel kunnen zien, maar bel anders een verloskundige om je evt. gerust te stellen. Anders blijf je er zo mee zitten. Dat is niks.
He bah, Jannie, dat klinkt toch niet goed. Ik ben ook bang dat ze met 4 weken nog niet veel kunnen zien. Iig zou er nog lang geen kloppend hartje zijn, dus als ze al wat zien, heb je nog geen bevestiging dat het al dan niet goed is... @Manoontje: ik dénk inderdaad dat ik het besluit heb genomen, maar ik lees ook dat veel gynaecologen geen probleem zien met meteen zwanger worden na een curettage, en ik bloed al een dag of 5/6 niet meer (daarvoor alleen oud bloed). Ik heb zó de neiging om toch een kans te wagen deze maand....! Vanaf morgen is mijn man een aantal dagen weg, dus als dit inderdaad de eisprong is, hebben we 1 kans! Ik denk dat het een goed teken is, als mijn lijf nu alweer met een eisprong bezig is. Ik was natuurlijk maar kort zwanger, dus de ingreep is dan ook minder heftig denk ik? Wat zouden jullie doen? Ze hebben er volgens mij echt niks over gezegd, alleen dat het bloeden helemaal over moest zijn voordat ik zou gaan zwemmen en vrijen....
Denk ook dat ze helaas nog niks kunnen zien op een echo. Misschien wel dat je zwanger bent, maar niks over of het goed zit of niet. Ben bang dat je alleen kan afwachten.... Zou denk ook even de verloskundige bellen. Die kan je toch meer vertellen en je advies geven. Sterkte in ieder geval.
@Anna: Ik heb zelf geen curretage gehad, maar een spontane vmk, dus weet niet hoe het precies zit na een curretage. Maar mijn verloskundige zei bij mij dat het geen probleem was om er gelijk weer voor te gaan. Ik lees op zp ook vaak dat het geen probleem hoeft te zijn. En dat de kans groter is op een zwangerschap omdat je lichaam er nog op ingesteld is. Maar wat voor jou het beste is kan je alleen zelf bepalen. Je kan natuurlijk ook gewoon lekker klussen met je vriend, en niet per se op bepaalde dagen. Dan hou je het nog wat vrijer en ben je er niet gericht mee bezig. En als het dan toch wel raak is moest het denk zo zijn.
Haha, ja, ik denk dat ik inderdaad die insteek maar houd! Mentaal ben ik er alweer ontzettend aan toe, dat maakt het wachten extra moeilijk! Dit is trouwens ook voor het eerst dat ik me echt bezighoud met wanneer mijn eisprong is, en wanneer ik dan dus kan testen e.d. De vorige twee keren lukte het in de eerste ronde, en was ik er nog helemaal niet op die manier mee bezig... (En nu dus eigenlijk al voordat we goed en wel begonnen zijn, haha!)
@Jannie: wat vervelend joh, die rare testen en nu het bloedverlies! Ik zou ook even de VK bellen, die kan allicht iets met je afspreken over wat wel of niet handig is om te doen nu! @Anna: ik heb 20-1 een curettage gehad en een week of 2 later bloedde ik ineens toch weer.en wilde de gyn me voor de zekerheid toch even zien. Alles was toen helemaal goed en die zei ook: weer helemaal klaar om zwanger te worden hoor! Advies om een ronde te wachten, is vooral omdat ze dan weten of alles weer werkt en beter kunnen bepalen, (vinden ze), wanneer je ei is geweest. Maarja, moet je maar net weer direct een regelmatige cyclus krijgen, dat zegt zo weinig, vind ik zelf! @Minnie: welkom hier. @all: hier alles OK, weinig bijzonders op dit moment. Benieuwd hoe m'n cyclus deze ronde gaat zijn en hoop toch wel dat het deze keer raak is: het is bij beide zwangerschappen in ronde 3 raak geweest, dus hoop het toch wel heel hard nu.
@Rozemarijke: dat klinkt goed. (en dan was jij zelfs al twee keer zo lang zwanger als ik; dat lijkt me ook uitmaken) Ik heb nu iig van meer gynaecologen gelezen die geen bezwaar zien, dan gynaecologen die wél bezwaar zien. Wel raar, ineens nog een bloeding! Ik vind het argument dat ze dan beter weten wanneer je zwanger bent geworden een beetje achterhaald. Met een echo zien ze snel genoeg op de dag nauwkeurig hoe lang je zwanger bent. En inderdaad, ik ben de afgelopen 13 jaar maar 1 keer ongesteld geweest, dus geen idee wat mijn cyclus zou moeten zijn (en dan is de eerste na een curettage natuurlijk een slecht voorbeeld...) Ik had gelezen dat sommigen schijnen te zeggen dat de kans op weer een miskraam een paar % hoger is, omdat je baarmoederslijmvlies nog niet genoeg is opgebouwd. De innesteling zou dan niet optimaal zijn. Ik zie zelf meer in de theorie dat je niet zwanger wordt als je lijf daar nog niet aan toe is! ik hoop dat jij ook binnenkort positief test!!
NEEEJ jannie wat vervelend zeg... ik zou ook ff de vk bellen voor de zekerheid... ze zeggen nog wel eens dat je iets wat kan bloeden he(oud bloed) of laatste menstruatie ofzo iets... dus ga nog niet van het ergste uit... maar wat vervelend zeg.. voel met je mee duim voor je meid!!!!! kleine beeb blijf bij mama jannie zitten je mag niet weg!!! @sansky hele duidelijke testen ja super meis:d @anna als jij voelt dat het goed zit.... gewoon doen!! @manoon: hoelang ben jij nu al niet overtijd dan alle andere meiden suc6 @alle hier gaat het nog steeds goed ik ben de dagen aan het aftellen voor de eerste echo vind het zooooo spannend gisteren was er een vriendin op de koffie en die is 6maand zwanger een heerlijke buik ervoor ik kan niet wachten met groeien