@Jannie: wat erg! Ik voel met je mee! Ik heb hier een beetje een rare situatie. Net een zs-test gedaan, om te zien of er inderdaad geen hcg meer in mijn lijf zit. Ik krijg dus nog wel een positieve test (sowieso een hele rare gewaarwording als je weet dat je niet meer zwanger bent, merk ik...). Ik weet gewoon vrijwel zeker dat ik mijn eisprong heb gehad... Ik heb wel een kruidvat-test gedaan, dus die is extra gevoelig, maar heeft iemand er ervaring mee dat de eisprong al optreedt voordat alle hcg uit je lijf is?
Ja, vandaag is NOD. Tot dusver nog geen ongi. Merk dat ik er vandaag toch al een beetje vanuit ging dat ik ongi ga worden, terwijl dit niet hoeft aangezien ik vorige keer ook pas bij 3 dagen overtijd posi testte. Vorige keer wist ik gewoon dat ik zwanger was, ook al had ik 2 x een negatieve test. Dat heb ik dit keer niet, misschien dat ik daarom uit een soort zelfbescherming al meer uitga van ongi. @Jannie: Heb je de dag en beetje door kunnen komen? Is je schoonmoeder steunend geweest? Je noemde dat je dit keer zo veel verdriet hebt, dat lijkt me niet vreemd, is niet niks twee keer achter elkaar deze ellende. Sterkte maar weer.
Ik snap echt helemaal niks meer van mijn lijf... Ik verlies echt veel afscheiding, waarvan ik vrijwel zeker weet dat het vruchtbaar slijm is, maar tegelijkertijd was mijn zs-test vanmiddag nog angstig positief. Sowieso had ik zo'n hoge hcg-waarde nu niet meer verwacht, omdat het vruchtje natuurlijk al 4 weken voor de curretage was gestorven (en dat is dus inmiddels in totaal 6 weken geleden). Bah! Ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben! Gelukkig mag ik op 4 april al naar de gynaecoloog. Ik ga dan vragen of hij een echo kan maken om te zien hoe de zaken ervoor staan!
Nee sorry, geen ervaring mee. Weet wel dat na een curretaga het hcg vrij snel afneemt. Wil je geen valse hoop geven, maar bel de VK morgen ff die weet er meer van
ik wil je niet ongerust maken of gek maken maar in de papieren met info die ik mee kreeg stond dat de hcg waarde 2 maand kon blijve zitten dus tot ongv 2 maand na je mk kon je nog posi testen van je mk moet je anders toch ff aan de gyn vragen hoe of wat
het is heel rustig hier... @sansky ben je er nog of ben je stiekum over gestapt naar een ander forum we missen je!!! @ jannie ben je de dag nog een beeje door gekomen ik snap dat je je vandaag niet veel laat horen het is ook heel verdrietig en niet niks.. @anna ik zou toch ff de vk of de gyn bellen over hoe of wat.. ik weet alleen na mk niet na een curretage verder heb ik ook niet veel te melden.. voel me nog steeds goed ik ben gewoon aan de het aftellen tot volgende week donderdag.. en elke keer als ik daar aan denk wordt ook ge.. straks als er niks te zien is of er helemaal niks zit dat wij ons gewoon gek zitten te maken... ik heb 3 kruitvatten testen en 2 cbdigi testen gedaan die heel netjes aangaven dat ik toch echt zwnger ben momenteel dus denk dat ik mezelf gewoon gek maak.....
Nou ja, dat positief testen is het punt niet eens, maar ik vind het zo raar dat ik een eisprong gevoeld denk te hebben (en het lijkt dus echt vruchtbaar slijm te zijn, wat ik verlies...). Ik heb veel op internet zitten zoeken vandaag, en heb maar twee keer gevonden dat het mogelijk is om een eisprong te hebben voordat alle hcg uit je lijf is. (Het signaal dat je niet meer zwanger bent, en dus geen hcg meer moet aanmaken, zou voldoende zijn om een nieuwe eicel te laten rijpen....maar dat zegt dus bijna niemand).
Pfffft erg he die onzekerheid meiden ik ben nu moe genoeg, ga lekker slapen, morgen weer een dag dichter bij mijn nod Welterusten, Sweet babydreams
Moedervtomasz, zeker ben ik er nog! Ik laat jullie echt niet in de steek, ook al ben ik al zwanger! Jannie heeft even wat afstand genomen, wil ik jullie laten weten... gun haar even de rust.. Die heeft ze hard nodig... Na deze ellende All, wow! Vandaag mijn laatste test gedaan die ik in huis had... en de t-streep is veel donkerder als de c-streep... die is erg mooi!
Meiden, even ego reactie. Heb net eerst een sensitest gedaan en daar kwam vrij snel een 2e lijntje op, maar hij bleef nog wel licht. Dus toen ook nog maar snel een kruidvat test erachteraan gegooid en daar kwam ook vrij snel een 2e lijntje op. Hij is nog wel licht hoor, maar hij staat er zeker. Heb al foto's geprobeerd te maken, maar ben echt een sukkel en kan ze neit zelf op de computer zetten. Ik ga het vanmiddag wel proberen en anders manlief vragen als hij uit zijn werk komt. Ooooooh, ik ben ineens zo zenwuwachtig. Gezien onze geschiedenis ben ik wel voorzichtig hoor, ik weet wat er kan gebeuren, maar ik ben ook stiekem wel blij. Had het ook neit verwacht omdat ik eigenlijk geen klachten heb. Ik hou jullie op de hoogte! (sorry dat ik even niet op iedereen reageer, zoonlief loopt nu ook te brullen dat hij uit bed wil dus moet snel gaan....)
@Manoontje: gefeliciteerd! @all: denk dat mijn ei er aan zit te komen, want ben weer misselijk en slapjes en dat had ik vorige maand ook rond mijn ei. Nu maar hopen dat we raak hebben deze maand
Hoi meiden @de meiden met positieve testen: Gefeliciteerd! Wat fijn om ervaringen te lezen van meiden die hetzelfde hebben meegemaakt. Ik lees dat jullie het liefst zo snel mogelijk weer aan de slag willen, maar mijn gevoelens zijn supertegenstrijdig. Voor we de 1e keer aan de slag gingen, heb ik er erg lang over gedaan om mentaal 'klaar' te zijn voor een kindje. Nu lijkt het alsof ik weer helemaal opnieuw moet beginnen. Hoewel ik graag een kindje wil, is de drang er veel minder en zo anders dan eerst... Ik kamp regelmatig met het idee om het weer een jaartje te laten rusten, terwijl ik 's morgens ook wakker kan worden en mijn hele hoofd BABY schreeuwt. Ik word er erg onzeker van en in de war. Herkent iemand dit? XCatoo