zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Kan het zijn dat jullie na je vermoedelijke eisprong ook nog veel intiem zijn geweest? Want het kan natuurlijk zijn dat door je mk, je eisprong later was dan normaal, als je dan regelmatig intiem bent geweest, en dus later bevrucht, is het misschien te verklaren waarom je pas na 2 weken overtijd posi test. (weet niet hoor probeer ook maar mee te denken ;)).
    Bij ons zou dat in principe namelijk ook kunnen, alleen wel kleine kans. Wij zijn na het "klussen" maar 1 keer intiem geweest, ongeveer een week na vermoedelijke eisprong (16 maart). Ondanks dat het een kleine kans is hou ik het wel in mijn achterhoofd, omdat ik toch een beetje een verklaring zoek voor waarom mijn ongi uitblijft en ik toch nega test. Mocht ik dus dinsdag of woensdag plots toch posi testen (zou zo super zijn :)) dan zal het logischer wijze van de 16e zijn. Of slaat mijn redenering nergens op? Wat denken jullie?

Verder vroeg ik me af;Ploon en 2011, lezen jullie nog mee? Hoe is het met jullie?

2. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Mamav2b: Joehoe!!!!:D:D:D Ik wil een foto zien! Wat super zeg. Zolang in onzekerheid en dan nu goed nieuws. Wat fijn zeg! :)
    En kan je echt wachten met nog een test? Ik ben zo'n testmiep die er morgen weer eentje tegenaan gooit hoor. Net weer even een tripje langs de kruidvat gedaan;) Misschien moet ik daar maar aandelen nemen...haha;)

Jannie@ fijn om te horen dat je weer een beetje tot jezelf bent gekomen. Als zoiets je gebeurt ga je er eigenlijk niet vanuit dat het je weer direct overkomt. (tenminste dat dacht ik....:() Fijn dat je vandaag lekker afleiding hebt en leuke dingen hebt. En zo te lezen ga je er lekker van genieten. Heb je wel verdiend meid.

@Y30: shit, een negatieve test..... wat vervelend voor je dat je nog geen duidelijkheid hebt. Maar het zou kunnen dat je een lange innestelling hebt en daardaar later positief test, of toch later je eisprong hebt gehad. Vervelend dat je niks anders kan doen dan afwachten he!

Hier verder geen nieuws, net bij de schoonheidsspecialste geweest en die zei dat mn huid wel slechter was dan anders. Hmm, dat kan wel ja. Had bij mijn vorige zwangerschap ook een slechte huid.
    Maar verder nog geen 'kwaaltjes' op af en toe wat steekjes bij baarmoeder en borsten na dan.

3. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    heb geprobeerd een foto te maken, maar daar is niets op te zien zo licht is de streep nog. Ga maandag naar het dorp en haal dan weer testen en test dan dinsdag voordat ik naar de HA moet.

@Y30, zou zeker kunnen dat er pas later een eisprong is geweest. Ben zeker nog wel intiem geweest met mijn man Elke week 2 keer dus kan natuurlijk zijn dat er pas later een bevruchting plaats heeft gevonden.

@manoontje, kan zeker wel wachten met testen, want wil ook wel eens een knaltest. Heb ik nog nooit gehad. Bij de andere 2 zwangerschappen heb ik beide keren maar 1 keer getest en daarna niet meer. Zal nu toch wel vaker zijn gezien de VMK.

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @ moederv2; wanneer het dan ook gelukt moge zijn, gelukt is het :D!! Ben super blij voor je. Streepje is over een paar dagen vast wel donkerder. Probeer er in tussentijd lekker van te genieten.

Wel opvallend veel roze deze maand!! De halve club is zwanger :D:D
    Ik wil ook op roze, ben iedere keer bij het naar wc gaan, blij dat ik nog geen ongi zie ;)!

5. Jaydenique1506

Jaydenique1506 Nieuw lid

26 mrt 2011
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey allemaal,

ik ben nieuw hier op het forum maar ik zou het leuk vinden om te kletsen met jullie:D

ik wil graag zwanger worden maar omdat ik met een meisje ga doen we het via Z.i.

2 weken na de z.i testte ik positief.ik wou het van de daken schreeuwen.jammer genoeg is dit geindigd in een vroege miskraam daar ging mijn droom eventjes.
    nu gaan we voor de tweede ronde.
    ik merkte eigenlijk niet zoveel van de vmk.
    wel bloed maar geen buikkrampen ofzo.
    wij naar de dokters dienst en die dokter daar zei dat het 'te vroeg zou zijn voor een miskraam en dat het vast een innestellings bloeding was'
    maar omdat ik geen pijn ofzo had nam ik dat maar aan was tenslotte mijn eerste zwangerschap dus ik wist er niet zoveel van..
    daarna naar de HA geweest en die zei ook dat het niets hoefde te betekenen en toen we de eerste echo lieten maken was er HELEMAAL NIETS TE zien en dat terwijl de test na mijn bloeding donkerder was dan die daarvoor maar goed als je een mk heb blijft het hormoon nog in je lichaam.
    na heel lang nadenken willen we er toch weer voor gaan alleen lijkt het me nu toch wat enger stel dat ik dan weer zwanger raak lig ik de hele tijd te piekeren of alles wel goed blijft gaan.
    wat een gedoe ook.

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ha Jaydenique,
    Welkom! Wat vervelend dat jullie eerst is vertelt dat er niets aan de hand was. Wat betreft dat het je nu enger lijkt om zwanger te worden, dat kennen we hier ;). Je kunt hier sowieso al je twijfels en tegenstrijdige gevoelens kwijt, iedereen snapt je (jammer genoeg).

7. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Jayddenique: herkenbaar, die angst. Maar goed, op een gegeven moment is je kinderwens gewoon weer groter en ga je er wel weer voor. Bij jullie zal dat iets meer drempels kennen, denk ik, omdat er een heel gedoe omheen georganiseerd moet worden? Dat zal wel even wat meer afschrikken, stel ik me zo voor, dan gewoon met manlief klussen ;)

@Y30: ik testte bij Thirza pas met 19 dagen overtijd, (4,5 week na m;n ei, die ik duidelijk had gespot), positief. Dat heeft te maken met het feit dat innesteling tot wel 2 weken kan duren en het vervolgens dus nog 10-14 dagen duurt voor de placenta voldoende HCG heeft aangemaakt om aan te tonen met de test. Dus jij zou nog tot uiterlijk half april hebben om te wachten op een positieve test... als je je ei tenminste zeker weten gespot hebt?

@mamvan2boys: gefeliciteerd! Super zeg!

@manoontje: gewoon blijven schrijven hoor! Ik vind het niet altijd even gemakkelijk om te lezen, maar op andere momenten geeft het me ook weer hoop dat het gewoon weer kan.
    Ik vind het op dit moment vooral erg moeilijk om berichten te lezen van meide die ofwel heel gemakkelijk zwanger raken en waarbij alles van een leien dakje gaat (en vooral van die meiden die dat helemaal vanzelfsprekend vinden), of van meiden die per ongeluk zwanger zijn geworden en er niet op zitten te wachten.
    Maar voor de rest gun ik het iedereen hier heel erg en tja, het is nu eenmaal niet zo dat we allemaal tegelijk zwanger gaan raken hier. Helaas. Zou wel mooi zijn, maarja... :( ;)

@all: mijn ei zit er aan te komen. Had m'n banner erg voorzichtig gezet deze maand, maar binnen nu en 3-4 dagen verwacht ik 'm wel eigenlijk. Vanavond dus nog 1 keertje film kijken met een glas wijn erbij en dan hoop ik dat dat het weer was voor de eerste anderhalf jaar... ;) (Heb Thirza 26 maanden BV gegeven, en ik ga nu voor iig een jaar. Wat eerder afgebouwd dan bij Thirza lijkt me wel fijn, maar als de tweede geen KMA heeft(duim, duim, duim), ga ik misschien wel gewoon door tot die er zat van is zelf. Bij Thirza heb ik vanwege de MA en de medicatie die ik zou gaan gebruiken om de MK op te wekken, afgebouwd. Plus dat ik voor haar anderhalf jaar op koemelkvrij dieet ben geweest en dat vond ik na anderhalf jaar ook wel welletjes).
    Maar goed, eerst dus maar eens zwanger worden...

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @ Rozemarijke,

Nee, heb mijn ei niet zeker weten gespot. Ben uitgegaan van mijn oude cyclus en denk vruchtbaar slijm te hebben gespot, maar geen ovulatie testjes gedaan o.i.d.
    Ik moet het gewoon afwachten, hoe vervelend ook. Maar voor een posi test wil ik best geduld hebben hoor, ook wel 19 dagen;):D.

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Het is hier wederom een rustige avond, zeg bij deze alvast
    Weltrusten!

10. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    Hallo allemaal,

@jannie, wat ontzettend shit allemaal meid, ik vind het zo rot voor je, hoop dat je het snel een beetje een plekje kan geven..

@manoontje, geweldig!! Ik had het zo voor je gehoopt en kreeg helemaal kriebels voor je toen ik het fotootje zag!!!!!!!!!!!

@mvtb, spannend...en eindelijk een beetje vooruit gang in je testjes...hou je morgen in de gaten!!

@Y30, voor jou ook spannend, hoe lang overtijd?? Ik duim voor je!

@nieuwe meiden, welkom allemaal!

@alle anderen; sorry als ik iemand ben vergeten, is de laatste tijd druk hier, probeer zoveel mogelijk mee te lezen, maar het kan zijn dat ik iemand vergeet, sorry...

Hier verder zijn gang, temp gaat iedere dag 0.1 omhoog, eisprong is donderdag geweest (heb hem gevoeld) maar testjes geven nog steeds positief aan, nou ja, weet ik in ieder geval dat ik die niet meer hoef te vertrouwen.
    Voel al vanalles, hahaha, dus worden een lange twee weken.

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Goedemorgen/middag;), doe het rustig aan vandaag.

@2011, leuk dat je er weer bent :).

Hier; met 4 dagen overtijd ongi geworden :(:(. Wat heeft mijn lichaam me voor de gek gehouden, waar al die steken dan toch goed voor zijn geweest :(. Ook meteen vrij heftig ongi, dus hoef niet te twijfelen. Was er vanmorgen best een beetje verdrietig van, maar na een luisterend oor te hebben gevonden bij mijn zus, gaan we gewoon weer verder. Op naar het volgende ei, en vandaag maar eens lekker een wijntje.

Zal komende maand wel lastiger zijn om op het goede moment te klussen, omdat mijn cyclus nu dus niet meer mooi vast 29 dagen is.
    Moet mijn vent maar eens flink aan de bak, deze maand ;):D.

@ iedereen: fijne zondag, lekker genieten van het mooie weer!

12. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    @Y30, wat balen zeg, had gehoopt samen op roze te kunnen.

Wat een rust hier. Kan me ook wel voorstellen dat de zwangeren onder ons een ander clubje gevonden hebben.

13. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Goedemiddag allemaal,
    Hier even een ochtendje lekker gefietst met mijn zoontje en net even wat schoongemaakt. Nu lekker niks doen. Ga zo lekker buiten zitten. Het is wel weer om lekker met een roseetje in de tuin te zitten, maar die slaan we nu maar even over;) Doe ik graag hoor nu...
    Heb vanmorgen mijn testdrang weten in te houden. Best een beetje trots op mijzelf....haha. Maar ik ga denk vanavond een testje doen. Dan is manlief er ook voor het eerst bij, vindt hij ook wel leuk. En morgenochtend heb ik er toch geen tijd voor, dus dan maar vanavond. En dan maar hopen dat het HCG weer gestegen is en het lijntje weer donkerder is.......

@Y30: jammer! Maar je weet nu wel waar je aan toe bent en kan op naar een volgende ronde. Las ik nou dat ovutestjes bij jou niet werken? Jammer, want anders kan je je ei goed spotten en weet je precies wanneer je kan klussen en testen.....
    @mamav2b: spannend voor jou!!!! Ik hou het forum morgen in de gaten hoor.
    @nieuwe meiden: welkom, klets lekker mee.

14. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    ik ben er nog steeds hoor:D
    ik kijk moenteel bij 2clubjes.. ik wil jullie toch nog steeds steunen om ook een mooie roze maand in te gaan:D daarvoor hebben we toch ook veel tijd met elkaar doorgebracht...

15. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Hey meiden, testverslaafde als ik ben, heb ik net nog weer een testje gedaan. En het streepje wordt steeds donkerder!!!!!
    Yes! Ga er nu toch in geloven dat het goed gaat komen.

16. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Heel gauw de banner veranderen zou ik zo zeggen. Wat een mooie test zeg

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    mooie test meis!!! geniet!!!!!!!!!!!!! en natuurlijk gefeliciteerd!

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Y30: balen zeg! Misschien een idee om te gaan tempen? Dan weet je iig meer over wanneer je wel of niet zou kunnen testen...

@manoontje: tijd voor een nieuwe banner idd! ;)

Hier nog geen ei, dus ik maak vanavond de fles wijn op en hoop dan heel lang geen alcohol meer te mogen drinken :D

19. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik heb hier ook een prachtige test: Omo-wit!!
    En daar ben ik zó blij mee!
    Wel heel raar dat ik 3 dagen geleden, toen ik mijn eisprong voelde, zo positief testte (donkerder dan die van jou, Manoontje).
    Ergens via-via-via-google kwam ik twee keer tegen dat je zwangerschapstest vals positief kan zijn, als je toevallig op je LH-piek test.
    Het lijkt me toch niet dat de hcg in de afgelopen 3 dagen zoveel gedaald kan zijn?

Als het inderdaad mijn ei was, is mijn cyclus dus weer héél goed hersteld, en kunnen we nu echt verder!! (En anders zal mijn ei hopelijk niet meer lang op zich laten wachten, want ik ben weer hcg-vrij!)

Verwarrend allemaal hoor!:(

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Nee, dat van die ovutestjes was 2011, zij gaf aan haar ei al gevoeld te hebben en toch nog posi te testen. Ik zelf heb nog nooit ovutestjes gebruikt, ben pas sinds januari bezig en ook al zwanger geweest, dus dacht het niet zo nodig te hebben.
    Ben de twee weken na mijn ei al zo bezig met zwanger willen worden, wil de twee weken voor mijn ei proberen ook nog eens ergens anders mee bezig te zijn:).
    Mijn vriend vindt al dat het bijna nergens anders meer over gaat :D.
    Kan zomaar zijn hoor dat ik van de maand toch ovu testjes ga halen, doe al wel meer dingen m.b.t. zwanger worden waarvan ik eerder niet gedacht zou hebben dat ik dat zou doen. (ben normaal nogal een nuchter typje:D)

Jouw testje is mooi duidelijk aan het worden! Super dat het bij zo veel meiden van het clubje gelukt is deze maand. Ik ga zo het lijstje eens opzoeken om te kijken, wie er met mij mee doet voor een januari kindje:).

Deel Deze Pagina