Je hebt testjes die je kan die 10 dagen na dat je hebt geklust, die vetrouw ik niet echt..lijkt me echt veel te vroeg.. Ik heb de vorige keer een vervroegde test gedaan, 4 dagen voor mijn NOD, en die was positief..die zou je dus kunnen proberen. Heb je nog geen "rare" kwaaltjes?? Wat die ovutestjes betreft, ik hoop dat je gelijk hebt! Laten we daar maar vanuitgaan. Als alles volgens het boekje moet gaan is het ook zo saai he...
Heb nog geen rare kwaaltjes. Maar als de innestelling vrijdag is geweest moet het HCG nog stijgen natuurlijk en zal dat nog wel komen. En bij mijn vorige zwangerschap had ik ook geen kwaaltjes en kreeg ik ook pas na een aantal weken wat gevoelige borsten. Heb toen zelfs nog een paar keer een test ertegenaan gegooid omdat ik maar niet kon geloven dat ik zwanger was aangezien ik geen klachten had. Het enige wat ik wel voel (maar niet direct koppel aan een zwangerschap) is lage rugpijn. Ik heb eigenlijk nooit rugpijn, alleen bij mijn vorige zwangerschap. Maar ik denk dat je daar neit al zo snel last van kan hebben,dus het zal wel door iets anders komen. Wanneer verwacht jij je eitje ongeveer 2011?
Hmm, nee, dat is idd wel wat vroeg, alhoewel ik moet zeggen dat ik meteen gigantische gevoelige borsten had, maar verder ook nergens last van. Wat zegt je gevoel? Je zou bijna hopen dat je last krijgt van alle kwaaltjes die er maar zijn zodat je weer dat het raak is he? Ik verwacht m'n ei dinsdag of woensdag. Dan zou ik gelijk zitten op de cyclus waar ik eerst op zat. Zou erg mooi zijn als dat zo zou zijn. maar goed, gezien de testjes weet ik het dus even niet zo goed.
Tja, ik vind het moeilijk. Als het bloedverlies van vrijdag geen innestelling was kan ik het echt niet verklaren. Dus krijg wel wat meer hoop. Maar wil mezelf niet al gelukkig prijzen omdat ik nu wel weet dat het toch nog niks zegt. Maar omdat ik normaal altijd heel stipt was met mn cyclus en nooit bloedingen tussendoor had zou het wel eens raak kunnen zijn nu. Maar ik weet niet welk effect een miskraam op je lichaam kan hebben, ook al was het maar kort en had ik er geen last van. Ik zou inderdaad bijna hopen dat ik morgen misselijk of met hele zere borsten wakker wordt. Dan krijg je toch een beetje bevestiging. Spannend voor je! Ik hoop dat je eitje gewoon komt zoals normaal. Zou wel fijn zijn als je weer in het ritme zit, weet je waar je aan toe bent.
Ik weet het ook niet, je hoort vaker dat je meer vruchtbaar bent na een miskraam, maar ja, je hoort ook wel dat vrouwen hun hele ritme naar de haaien hebben na een miskraam, dus het is gewoon een kwesti van afwachten ben ik bang.. Maar ik moet zeggen dat het op zich wel redelijk positief klinkt voor jou! En wat mij betreft is het ook gewoon afwachten.
@2011: al tekenen gehad van je ei? Ik hoop het voor je. Spannend dan weer. Hier in ieder geval nog niet ongesteld en mn borsten lijken af en toe wat pijn te doen. Maarja, soms wil je het ook zo graag dat je je ook dingen inbeeldt en op alle pijntjes let. Ik heb met mezelf afgeproken dat ik zaterdag of zondag mag testen. Het liefste zondag maar weet niet of ik dat red...
Alles weer gelezen... allemaal 'spannende' dingen, een spannende tijd voor iedereen. Laten we hopen dat we deze maand geluk hebben. Hier net m'n ei gehad.... Dus het wachten is begonnen. Had vrijdag een duidelijke positieve ovu-test. Daarna nog een paar dagen een vaag streepje, maar gisteravond maar niet meer getest. Ik maak me er zelf onrustig door. Ik moet gewoon uitgaan van de eerste positieve test, lijkt me. Of testen jullie door totdat ie omo-wit is? We hebben dit weekend (lees: do-vrij-za) goed ons best gedaan maar daarna niet meer. Nu hoop ik dat dat voldoende is geweest. Manootje; jij mag al snel testen. Wacht je tot je NOD? Of ga je eerder testen? 2011: Helaas was ik niet mega vruchtbaar na m'n miskraam (curettage) want ben gewoon ongi geworden, nu al 2x weer. Maar toch hoor je het wel vaak... dat ze niet meer of maar 1x ongi worden na de mk. Succes allemaal!
@Manoontje: knap hoor als je je zo lang kan bedwingen...klinkt op zich wel positief, maar ja, het is inderdaad zo dat je niet weet of je het voelt omdat je dat wilt of omdat het echt zo is..hoop het laatste voor je!! Ik dacht gister dat ik mijn ei voelde, had wat steekjes links onder, maar vandaag voelde ik ook vanalles. heb wel het idee dat ik mijn vruchtbaar slijm heb, maar dat is ook niet overduidelijk, dus denk dat ik ook last heb van "willen voelen" van vanalles. Ben gestopt met de testjes want die geven totaal geen duidelijkheid, gaan echt alle kanten op...dus maar gewoon regelmatig klussen en duimen dat het raak is.. @Ploon; ik teste eerder tot de goede posi test en dan stopte ik. Dat wachten is ook irritant, is maar twee weken, maar die kunnen voelen als twee jaar he...
Vandaag toch nog één ovu-test gedaan, maar die was echt omo-wit. Dus nu weet ik zeker dat m'n ei dit weekend was. Een dure bezigheid die testjes zo. Ik heb er veel verspild afgelopen week. Maar ach, als het gelukt is dan hoor je mij niet klagen
Dames heb een vraagje.; Ik had gisteravond dus 5 dagen na de eisprong caramel achtige afscheiding.Normaal heb ik dit waneer ik bijna ongesteld moet worden dan begint het met een heel lichte bruine afscheiding en wordt donkerder.Nou moet ik pas over 11 dagen ongesteld worden.Ik denk toch niet dat dit een innestellingsbloeding kan zijn.wat denken jullie.ik heb niemand over bruine afscheiding als innestelling zien schrijven.
hey meiden even een vraagje, hoe was jullie eerste ongi na de miskraam?? Die hier was namelijk even zwaar als de miskraam! Heb geen eisprong gehad!
Die van mij heeft erg lang op zich laten wachten en het stelde niet veel voor, waardoor ik twijfelde of het een echte ongi was. Maar 27 dagen later werd ik weer ongi (weer niet heel heftig), maar toen wist ik wel dat het 'echt' was geweest. Ik heb voor mijn eerste keer menstruatie ook geen eisprong gehad. Bij velen is je lichaam echt even van slag door de mk.
Thanks voor je antwoord. Wel heel anders dus.. maar zie dat jij een curretage hebt gehad, misschien maakt dat ook uit? Pff wel lang zeg 57 dagen
@Ploon. Jij dus ook op de wachtbank? Spannend he!! Wachten duurt echt veeeeeels te lang nu. En lijkt mij dat als je een positieve ovu test heb gehad je niet door hoeft te gaan met testen. Ik weet eerlijk gezegd niet zo goed wanneer mn NOD is. Ik denk zondag of maandag. Dus ik zou denk vrijdag al wel een testje kunnen wagen. Maar ik ben bang om weer een dun of vaag streepje te zien en dat het weer mis kan gaan. Als ik langer wacht is er hopelijk een goede streep te zien. Pfffft, lastig, en dan ga ik er al vanuit dat er uberhaupt een streep te zien valt....
@2011. Ik weet niet of ik me zo lang kan bedwingen hoor. Dat zeg ik nu wel heel stoer maar het is nog geen vrijdag....haha En ik vraag me ook af hoeveel duidelijkheid die testjes nou geven hoor. Ik wordt er volgens mij alleen maar onzekerder van. Als het deze maand niet raak is denk ik ook niet dat ik ze weer ga gebruiken. Inderdaad gewoon regelmatig klussen en dan is er goede kans.
Hey Yasgok, volgens mij kan innestellingsbloed ook wel bruin zijn hoor. Volgens mij heb ik dat ook wel gehoord. Ik had vorige week ook 4 a 5 dagen na mn eisprong wat bloedverlies. Een beetje rood en daarna ook bruin. Ik hoop voor je dat het inderdaad de innestelling was!
@yasgok; denk ook dat het de innesteling is, heb dat zelf nog nooit gehad maar klinkt als wat ik vaker lees.. @desiree; heb mijn eerste ongi nog niet gehad, dit is mijn eerste ronde na spontane vmk, merk dat ik erg aan het zoeken ben hoe en wat. @Ploon, ja, wel een dure bezigheid, maar aan de andere kant is het fijn om weer even wat te doen, in plaats van de hele maand wachten. Tenminste dat vind ik. En mooie bijkomst is dat je precies weet wanneer je piek is, vergroot naar mijn idee toch een beetje je kansen! @Manoontje, ik zou er vrijdag gewoon een vroeg testje tegenaan gooien, of een kruitvattestje, zijn niet zo duur en wel heel betrouwbaar.. denk maar zo, ook een klein dun streepje is zwanger..
@2011: ik heb de testjes van de kruidvat al in huis liggen (nog van vorige keer) dus de verleiding is wel heeeeeel groot hoor. Ik laat het jullie weten als ik een testje heb gedaan.
Ik doe het niet meer, eerder testen dan mijn NOD. Ik behoed mezelf voor die teleurstelling (en evt. onzekerheid bij een vaag streepje). Moet me dan wel bedwingen, denk ik, maar zoals ik er nu in sta, ga ik niet eerder dan zondag of maandag (volgende week) testen. M'n cyclus was deze maand 26 dagen, dus eigenlijk is zaterdags (met Carnaval) m'n NOD al, maar ik wacht het wel even af (als ik nog niet ongi ben geworden). Die teleurstelling was zo groot vorige maand... Ik waag me er niet meer aan (klinkt stoer zoals ik het nu zeg maar ik hou me eraan). Manootje; als je bang bent voor die teleurstelling zou ik wel wachten. Maar daar is iedereen anders in (zoals je ook kunt lezen in de reacties). Ik zit mooi rustig op m'n wachtbankje. Voel me eigenlijk nu wel relaxed. Relaxter dan de vorige maand. Toen dacht ik er continu aan met veel gekriebel in m'n buik en kon ik het niet afwachten. Nu zou ik ook wel willen dat m'n NOD al is, maar toch ben ik een stuk rustiger. En dat is wel prettig. Slaap ook beter. Vorige maand lag ik vaak wakker en was aan het denken van: "Stel je voor dat... en als dat.... dan dat en dat...." Jullie begrijpen vast wat ik voel en kennen dat gevoel.... Maar ik denk wel vaak aan: "Stel je voor het is nu gelukt, wanneer ben ik dan uitgerekend? Hoe ver ben ik dan en dan?" Dus ik ben er wel veel mee bezig, maar voel me er goed bij en daar ben ik blij om (misschien zegt het iets ) Maar weten jullie wanneer de 1e zwangerschapskwaaltjes kunnen komen? Dat kan toch niet voor de innesteling, want dan ben je toch nog niet zwanger? Niet dat ik nu iets voel, maar soms lees ik dat mensen al zere borsten krijgen, misselijk zijn, steken in de onderbuik hebben net na de bevruchtig. Maar dat is toch vreemd? Tijdens m'n 1e zwangerschap kreeg ik pas 'klachten' toen ik 4-5 weken zwanger was (net na m'n NOD).... Soms heb ik wel kleine steekjes in m'n onderbuik (en een zere onderrug) maar of het daar nou mee te maken heeft..... @Desiree1968: Ik hoop uiteraard voor jou dat het niet zo lang duurt als bij mij. Maar misschien verschilt het idd of je gecuretteerd bent of een mk of vmk hebt gehad. Maar dat weet ik niet. Ik geloof dat 57 dagen ook wel errug lang is, hoor en dit vrij uitzonderlijk is. Dus heb vertrouwen in je lichaam!