zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    :Dhaha. Heb geen foto gemaakt vandaag. Was vandaag met mn laatste sensitest. Maar ik wil morgen op mn NOD nog een keer testen met kruidvat en dan hoop ik op een knaller. En dan plaats ik hem wel hoor!!

En dat valt inderdaad wel mee Jannie! Dan ben ik denk ik de war met zo'n houten fietsbak (die zie je in A'dam overal rijden en zijn erg leuk maar ook erg duur).

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ja, die zijn duur...
    ik heb een karretje achte mijn fiets hangen, die ik kan loskoppelen en als buggy kan gebruiken..
    kunnen 2 kindjes in (bij een baby geruik je dan een babyschaal) met maxicosi past er nl niemand meer naast.. zitten ze lekker droog en uit de wind

3. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Oke, hou ik je aan! :D
    Succes met testen..

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @sansky;
    Viel me nu net pas op, je bent sinds januari geregistreerd en nu al VIPmember!! :D:D
    En ik dacht dat ik al vrij actief was op het forum,hihi ;):D

5. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    HAHAHA jaa! :D
    Ik ben erg actief idd..
    Maar ook in meerdere topics!
    :)

6. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Zie dat ik al op de 2.000 berichten zit! :$

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    goede morgen...

gisteravond ineens mega buikpijn.. na belletje met de spoedpost en 2 pcm mijn bed in, maar voel me er niet prettig bij.. vanmiddag dus maar een afspraak gemaakt met de ha..
    bah.. voelde i me weer goed rijgen we dit...koppie zit ook gelijk weer vol :(

8. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Hehe.. wat vervelend voor je meid...
    Ik kan begrijpen dat je je hier niet goed bij voelt, dit moet erg vervelend voor je zijn, ging het net iets beter met je! :(
    Sterkte!
    Hopelijk knap je snel op!!

9. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    @Jannie, wat vervelend zeg. Zeker nu je je weer wat beter begon te voelen. Hopleijk valt het vanmiddag mee.

Ben zelf net terug van de HA. Het kan nog 2 kanten op. Heb inderdaad de eisprong al gehad en nu denk ze dat ik of deze week ongi wordt of van het weekend een posi test heb. Ze kon nog vruchtzakje zien, maar wel veel verdikt slijm in baarmoeder.
    We hopen natuurlijk dat de ongi wegblijft!

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    spannend meis...

zit er hier ff doorheen... bah, denk je de draad weer op te kunnen pakken...
    ben mega misselijk, constant een persgevoel(alsof ik moet poepen)
    en met vlagen buikpijn..
    het voelt gewoon niet goed..
    ken mijn lijf door en door, maar vertrouw het niet..
    was vanochtend al met de us gegaan ipv met de fiets..
    vanmiddag de oudste iets eerder halen en dan hopen dat manlief optijd thuis is.. anders moeten er nog 2 kids mee ook..
    mocht lekker de boel de boel laten en moest lekker op de bank en straks in bed gaan liggen.. de schat...

11. hen jel

hen jel Actief lid

26 feb 2009
    153
    0
    0
    Hallo meiden,

Als jullie het allemaal goed en leuk vinden kom ik gezellig met jullie meekletsen. Ik heb afgelopen zaterdag een miskraam gehad van ons tweede kindje. we hebben een dochter van anderhalf jaar en willen heeel graag een tweede. maar ging dus mis wel balen je verheugd je er al weer helemaal op.
    Het gaat nu goed met heb niet heel erg veel krampen gehad en ook niet echt heel extreem veel bloed verloren was 4,5 weer zwanger.
    Dus dat word deze maand weer flink aanklussen;)
    Is het nou echt waar dat je na een miskraam vruchtbaarder bent?
    En is de kans ook groter als je weer een miskraam krijgt?
    Voel wel aan mezelf dat mocht ik weer zwanger worden ik dan wel heel bang ben dat het weer misgaat. ook omdat je nu weer wat het is. was wel vrij snel zwanger al in de tweede ronde. terwijl we voor onze dochter heel wat werk hebben moeten verzetten;) dat heeft in totaal anderhalf jaar geduurd dat ik zwanger was.

Zo dit is een beetje mijn verhaal.

Groetjes:)

12. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Ja bent idd meer vruchtbaarder! :) Kijk naar mijn banner!
    Na een vmk gelijk weer zwanger! :)
    De kans op nog een mk is niet groter!
    Welkom!

13. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Welkom Hen jel. Al hadden we je liever niet gezien hier natuurlijk. Maar had je bij de zwanger zijn club kunnen aansluiten.
    Er zijn hier meerdere meiden direct na een Mk zwanger geworden dus meer vruchtbaar zou kunnen. Meer kans op miskraam is niet zo volgens mij.

Ik heb zoals jullie zien mijn banner even aangepast aangezien de HA gezegt heeft dat een posi test in het weekend zou kunnen. Heb hem daar nu ook maar op gezet. Hopelijk geen ongi voor die tijd

14. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    hier nog een die zeer vruchtbaar lijkt na de mk:)

het is en blijft vervelend(zacht uigedrukt) maar we hopen natuurlijk allemaal dat jullie mijn en sansky (en manoontje ook toch??)
    snel kunnen volgen naar roze wij duimen gewoon heel hard voor jullie mee

och jannie wat ontzettend vervelend denk je je weer een beetje beter te voelen komt dit langs... Je hebt wel een hele lieve man:D wat een schat.. ik hoop dat je je snel weer beter voelt.!!

zijn er al dames die weer mogen testen of zit iedereen nog op de wachtbank

15. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    alle nieuwe dames.. welkom (helaas) en mamav2bwe gaan voor de posi test van het weekend..*duim*duim*duim*

16. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    he meiden, ik klets ook mee hier... heb op 9 maart/10 maart een miskraam gehad met bijna 5 weken... heb tot aan afgelopen zaterdag bruinverlies gehad, en nu niet meer...alleen nu heb ik gevoel dat ongi komt...

17. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    meiden welkom!
    klets lekker mee...
    ook hier gelijk weer zwanger na de vmk, maar ben de pechvogel waar het opnieuw gebeurde..
    zwanger worden is hier geen probleem geweest tot nu toe;) 4x 1ste x raak... helaas bleven de laatste 2 niet plakken..

mijn man haalt ons straks op op school, hoef ik alleen heen met de bus, en zet mij dan af bij de ha.. dus de jongens hoeven niet mee..
    net 2 uur vast geslapen en voel me nu wel iets beter..
    maar denk dat ik de ha vraag om een echo, om te kijken of alles schoon is, dat er geen restjes zitten die de ellende veroorzaken en een evt. volgende keer weer roet in het eten gooit...

18. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Ik sta zeker op roze!!!!!! Vandaag is eigenlijk mn NOD maar al wel vanaf vrijdag elke dag een positieve test in handen gehad en hij word met de dag donkerder. Vanavond mn laatste (hopelijk knal) test doen. Maar ik was niet gelijk na mn vmk zwanger, maar de maand erna. Nou ja, ook nog behoorlijk snel natuurlijk.

19. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    @jannie: sterkte meid. Het zit je ook niet mee. En inderdaad, wat je man al zegt, even lekker de boel de boel laten hoor. Het huishouden kan wel een dagje wachten, gewoon even goed aan jezelf denken.
    @mamavan2b: gloeiende zeg! Jij houdt het wel spannend. Wel fijn dat er nog een kans is dus. Ik duim voor je!

@nieuwe meiden: welkom. Ik hoop dat jullie ook snel weer op roze mogen.

20. hen jel

hen jel Actief lid

26 feb 2009
    153
    0
    0
    Hallo meiden,

Bedankt dat ik met jullie mee mag kletsen, natuurlijk had ik liever ook op roze gezeten maar helaas. hopen op volgende maand. ik ga denk ik maar met ovutesten beginnen omdat het nu natuurlijk weer even uitpuzzelen is wanneer mijn ei precies is. en dan maar hopen dat ik ook wat meer vruchtbaar ben na de mk;).

Groetjes

Deel Deze Pagina