Dankje wel meid voor je snelle reactie, Ik snap het inderdaad ook wel dat je er nog wel last van kunt hebben. we wachten even rustig af. Ik denk dat ik vandaag of morgen alvast met ovutesten begin heb gehoord dat je ei wel veel eerder kan zijn? is dat zo? Want wil mijn ei natuurlijk niet mislopen. Groetjes
@henjel. Je ei hoeft echt niet eerder te zijn hoor, ik heb 9 februari een vroege miskraam gehad en nu nog steeds geen menstruatie en geen positieve zwangerschapstest. Gister bij huisarts geweest en die heeft een echo gemaakt. Nu denkt zijn dat ik rond het weekend ongesteld word of een positieve zwangerschapstest heb. Dus dat is wel heel veel later als gewoon. Zei gaf ook aan dat het na een miskraam vaak 4 tot 6 weken tot een eisprong kan duren (uitzonderingen daar gelaten, Sansky )
heej dames sorry dat ik de hele dag niks heb laten horen nou ik heb me dag ook wel weer gehad! foei werd vanochtend wakker met onzettende buik pijn richting de lies aan de rechterkant.. soms ook links.. kon niet zitten niet liggen niet staan kon geen positie vinden wat prettig was.. dus verloskundige gebeld (heb miskraam gehad 5 feb dus angstniveau hoog) de verloskundige gaf aan dat het niet gevaarlijk of ernstig klonk en dat het ook een blaasontsteking zou kunnen zijn dus moest even de huisarts bellen voor een afspraak (als zwangeren kon een een blaasontsteking anders aanvoelen) ging het 's middags niet dat mocht ik het spoednummer bellen (praktijktelefoon staat tot 12 uur aan 's middags) 12 uur weer gebeld het was niet te houden kon niks beginnen wou alleen maar liggen en slapen had geen kleur meer in mijn gezicht (heb ook zoontje 18 maanden wat soms voor 3 kids telt) werd gek.. ik mocht langs komen oke even aankleden en kom eraan.. pff moest na het toilet en (sorry) heb flinke ontlasting losgelaten en de pijn zakte weg pff wat een opluchting dacht ik.. aangekleed zoontje in de kleren gedaan en werd me beroerd en misselijk tot 3x toe de toilet vol gespuugd werd duizelig misselijk had het ijskoud en zweten als een otter pff.. mams maar opgebeld of ze met de auto kon komen want lopen ging niet..( het is maar 15 minuten maar moet ook terug) mama had geen auto dus die heeft de buurman opgetrommeld om toch te komen (wat een lieverds) naar verloskundige toe die zei heel lief dat ik er niet uitzag nouja dat wist ik zelf ook al... op naar de echo daar lag toch mijn angst...ze was miss bang voor buitenbaarmoederlijke zwangerschap ik zelf ook of weer een begin van een miskraam...... MAAR.... een heel mooi klein beebje met een onzettend mooi prachtig en snel kloppend hartje pfff wat een opluchting ze gaf me aan dat ik toch maar bed rust moest houden.. maarja geen oppas en mijn neefje komt pas rond 3 uur thuis (wij hebben neefje van 15 in huis wonen)... thuisgekomen en op de bank gaan liggen met dikke dekens en verwarming hoog aan poe wat was ik beroerd... kleine man was gelukkig heel lief die heeft een uur lang stil en rustig bij me gelegen en toen neefje thuis kwam heb ik 2 uurtjes geslapen.. ik ben weer mens buikklachten zijn helemaal weg heb weer kleur ben niet meer misselijk en voel me weer goed.. waarschijnlijk toch spanning en stress van afgelopen weken... ben momenteel alleen met 2 kids thuis manlief zit voor werk in het buitenland moet alles plannen op de klok af werd er helemaal gek van... heb een spastische darm en denk dat het toch allemaal te veel werd ook stress voor echo die ik eigenlijk morgen zou hebben dan is de som 1+1 gauw 2 maar heb de boel de boel gelaten en voel me stukken beter morgen dan geen echo meer die staat nu voor 26 april echo + intake heb nu wel een gerust gevoel over dat de baby het goed doet.. en als ik het niet vertrouw mag ik volgende week gewoon langskomen voor een echo dus een vervelende dag met toch een goed uit einde.... denk dat de goeie echo mijn pijn weer heeft weg laten zakken
@mvtomasz: meis gefeli met je mooie echo hoop dat je je snel beter voelt.. denk aan jezelf en probeer als het niet gaat hulp in te schakelen he! take care! liefs mij @hen jel, hoop dat je snel je ei vind... na mijn eerste miskraam was ik zo weer op de rit, maar ben nu een week na de 2de miskraam en heb nog steeds gevoelige eierstokken.. lijkt wel of ik een complete bevalling heb gedaan @rozemarijke, hoop dat je straks ook een mooie duidelijke test in je handen hebt! @ego, hier een redelijke dag achter de rug.. doe alles met mate.. vrijdag ff bellen voor de uitslagen van urine en bloed.. als alles goed is kan ik m'n mannetje mooi verleiden dit weekend hopend dat ik mijn eisprong dan ook spot..
@moedervT; wauw dat ziek zijn (hoe vervelend ook) heeft je toch maar mooi een dag eerder een echo op geleverd. Super fijn dat je kindje het zo goed doet!! Ben heel blij voor je.
Hallo meiden, Bedankt voor de berichten en hoop dat ik snel mijn ei vind en dat alles weer een beetje op de rit is. lekker slapen straks voor iedereen. Groetjes
Hier: ff aan het klooien met de opties, heb eindelijk uitgevogeld hoe ik een banner onder mijn berichten kan zetten, en heb nu ook een avatar. "Puss" van de schrek films . Nou zou ik alleen nog graag een onderschrift willen maken, onder de banner, hoe moet dat? Verder vandaag meerdere calculators gebruikt om te berekenen op welke dagen er geklust moet worden, zeker nu mijn cyclus afgelopen maand afweek. Nou man lief wordt er nog druk mee Om zeker te zijn dat ik mijn ei niet mis, zal er zo'n 8 dagen op rij geklust moeten worden. HMMM...misschien toch maar een keer ovu testjes proberen. Iemand nog tips over welke fijn/ duidelijk zijn.
dankje wel ja trek nu ook wel eerder aan de bel moet me lichaam ook voldoende rust geven maar ben wel opgelucht en kruip vanavond vroeg onder de wol suc6 met eitjes spotten
meis je hoeft echt niet elke dag om de dag is ryuim voldoende... ze overleven 72 uur bij de bevruchting van de jongste ging ik maandags naar de camping en had ik donderdags mijn ei en toch was ik zwanger dus om de dag moet zeker goedkomen en mis je je ei ook niet... ze zeggen dat anders de kwaliteit van het zaad weer achteruit gaat...
oke, had altijd begrepen dat de zaadkwaliteit achteruit ging als je het meerdere malen op 1 dag ging doen. Aangezien bij lozing 1 bal leegt, en de volgende dag de andere, is er 48 uur voor verse aanvulling. Dacht begrepen te hebben dat dat optimaal was. Maar kan me natuurlijk vergissen. Zou wel relaxter zijn om de dag. Lees wel bij veel meiden dat ze het op de vruchtbare dagen elke dag doen, om ei niet te missen. @all: hoe gaan jullie hiermee om?
Nou, hier toch wel elke dag dan hoor Ik weet wel dat dat niet hoeft, maar ach... ik denk dan: voor alle zekerheid en aangezien het geen vervelende klus is.... @henjel: hier, ondanks de heftige miskraam, toch gewoon een week of 2 na de miskraam weer een ei. Was 4 weken na de miskraam weer ongesteld en sindsdien een cyclus van 30 dagen. Heb er toen een poll over geopend, en daar was het gemiddelde toch wel 4-5 weken, dat meiden weer ongesteld waren na een miskraam. @moedervant: jeetje joh! Dat zal de spanning wel geweest zijn idd, maar wat fijn dat je dan vandaag al even hebt kunnen kijken! Gefeliciteerd joh!
Het is gelukt met onderschrift, was toch weer makkelijker dan gedacht, ben nogal een digibeet. @ all; Slaap lekker!
Allemaal, bedankt voor al jullie lieve reacties op mijn echo voor morgen!! Erg lief..! Ik ga nu even terug lezen wat jullie hebben geschreven!!!
Wij hebben het bloeden even afgewacht, tot het stopte... toen zijn we er weer voor gegaan, en dat blijkt dus ook maar goed te zijn geweest! (Banner )
Misschien toch wat ''na-weeen'', als je snapt wat ik bedoel.... als het eind zeg maar... heh hoe moet ik dat nou uitleggen
Jannie, hopelijk heb je snel je ''oude'' cyclus terug en vind je heel snel je ei en kun je er goed gebruik van maken! Wel plakkend gebruik he!!! Hahaha
in de trend van pasen... een gevuld ei.. voor het plakken een laagje honing eromheen.. krijg je zoete plakkende kindjes van