zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hen jel

hen jel Actief lid

26 feb 2009
    153
    0
    0
    Hallo sansky,

Heeel veeel gaan genieten straks bij de echo.
    En zal even heel hard voor je duimen dat alles gewoon goed is.

Groetjes

2. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Dank je wel!!!

3. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    @Sansky, kan me voorstellen dat het mega spannend is. Ga voor jullie duimen op een super echo!!! En natuurlijk houden we de site vanavond in de gaten!

4. moedervantomasz

moedervantomasz Bekend lid

28 feb 2011
    907
    0
    0
    kindjes, huishouden en manlief;)
    zwolle
    sansky op naar een super echo:D:D we duimen voor je:D:D
    suc6 vanmiddag:D:D

5. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Ik denk dat ik zwanger ben... :) Was even niet op het forum, want was er voor m'n gevoel te veel mee bezig. Maandag bruin bloedverlies, dus had de maand al afgeschreven. Was er echt even klaar mee. Voelde me verdrietig. Maar toch zette m'n ongesteldheid niet door (en m'n temp steeg weer na een dip). Dus gister getest: omowit. Omdat temp vandaag weer was gestegen toch maar weer een testje eraan gewaagd en die van KV was positief (Predictor niet - kennen mensen dat trouwens?). Ben zo blij, maar durf het nog niet echt te zijn. Zal een fotootje van de test bijvoegen.
    Voor de andere zwangeren: GEFELICITEERD
    Voor diegene die weer een ronde verder moeten: SUCCES!! Ik duim voor jullie.

6. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    @ploon, die ziet er zeker posi uit!!! Gefeliciteerd

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    @ploon, ik zie ook een 2de streep :D dus een voorzichtige gefeliciteerd vanuit hier..

ohhh, ben zo benieuwd naar snasky haar echo....

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Sansky, waar blijf je meid, ben zo benieuwd, de hele dag aan je moeten denken en geduimd:D

Ploon, leuk dat je er weer bent! Ik zie het streepje!! Hopen dat ie met de dag donkerder zal worden.

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Maart 2011

10 Moedervtomasz
    20 GD (2e ronde, 1e kindje) 1 jan. '11 mk
    21 Sansky (1e ronde, 1e kindje) - feb. '11 vmk
    Jannie1980 ((1e ronde, 3e kindje)feb '11 vmk(2evmk bi 4wk3dg)
    24 Y30 (1e ronde na mk, 1e kindje) feb. '11 mk
    29 Manoontje (4e ronde, 2e kindje) jan '11 vmk
    31 Ploon (4e ronde, 1e kindje) - nov. '10 mk

April 2011

7 Anna27 (1e ronde, 2e kindje) - feb. '11 ma
    10 2011 (2e ronde, 1e kindje) - feb. '11 mk
    +/-13 Rozemarijke (3e ronde, 2e kindje) - jan. '11 ma
    +/-18 jannie1980 (1e ronde na 2e vmk,3e kindje)-feb en mrt'11vmk
    24/27 Y30 (2e ronde na mk, 1e kindje) - feb.'11 mk

Zwanger Ongesteld MMM Vlindertje

Mijn NOD wederom ff aangepast, ik heb vanmorgen ovutesten gekocht, en bijsluiter gelezen, bleek dat ik mijn cyclus aldoor verkeerd berekende:):). Ik telde de dag dat ik weer ongesteld werd altijd als laatste dag, terwijl ik nu lees dat de dag voor je weer ongesteld bent geworden de laatste is. Tja...zo leer je iedere keer weer wat;).

10. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Hallo allemaal,

Daar ben ik dan met HEEL GOED NIEUWS!!!! :D:D:D
    Ik ben een hele trotse MAMA met een heeeeeeele mooie echo!
    We hebben een kloppend hartje gezien!!!!
    En ik word geschat tussen de 5 - 6 weken!
    Alles was goed...
    De Gyn. stond er versteld van dat ik weer kwam omdat ik ZWANGER was!!! Ze zei: '''heh, zooooo snel??''
    Hihihi :D
    Dit is geweldig!

Oh jaaa! ---> en het is er echt maar 1tje! Hihi..

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Ooohh wat leuk! Mooie duidelijke echo ook! Wat fijn dat ze zo snel al het hartje konden horen, mij is altijd verteld dat dit pas vanaf 6 a 7 weken kan. Ben super blij voor je:):):) Gefeliciteerd!!!!!

12. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Jemig, wat een roze lijstje wordt het zeg!
    Ploon: gefeliciteerd!!

Ik heb vorige week woensdag/donderdag dus volgens mij mijn eisprong gevoeld. Gisteren had ik al behoorlijke menstruatiepijn, en vanmiddag heb ik twee uur lang behoorlijke steken in mijn schaambeen/baarmoeder gehad... Ik heb er zelfs een paracetamol voor genomen!
    Omdat ik de afgelopen 13 jaar maar 1 echte menstruatie heb gehad, heb ik geen idee of dit van de aankomende menstruatie kan komen...
    Iemand?

Ergens hoop ik natuurlijk op een innesteling, maar dat zou wat snel zijn, op de kop af 3 weken na de curettage....

13. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Sansky, wat enorm geweldig!!! gefeliciteerd!!! Maar ben je cht niet verder als er al een hartje te zien was?
    Ik heb bij onze jongste een echo gehad net voor de 6 weken, omdat we toen niet wisten hoe ver het zou zijn en toen zagen ze nog niets. Hun zeiden toen of je bent nog niet voorbij de 6 weken of het gaat mis. 3 weken later hadden we gelukkig een prachtige echo.

Maar echt super fijn dat de echo goed was en wat een fijn gevoel om een hartje te zien kloppen toch!!!!Nu volop gaan genieten van jullie grote wondertje in je buik

14. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    yoehoe!!! mooie echo meis!!! lekker genieten nu he!!

anna, zou zomaar de innestelling kunnen zijn... spannend hoor...

hier goed beroerd.. schoonmoeder en mannetje ook, dus het heerst :( hopelijk knappen we snel weer op.. nu echt geen zin om te 'klussen'... dsu schiet niet echt op...

zo maar lekker op de bank hangen en filmpje kijken...
    morgen de stoere cars-kamer gaan maken voor de verjaardag van de jongste volgende week....

15. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    @Sansky: had ik nog niet eens op jouw echo gereageerd...gaaf!

16. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Omdat de gyn wel had gezegd dat de eerste menstruatie na de curettage zwaarder kon zijn dan normaal, kunnen deze krampen/steken daar natuurlijk ook wel van zijn, maar ik verwacht 'm pas over een dag of 5...
    Heeft iemand van jullie ervaring met pijn een week voor je nod?

17. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Dank je wel lieverds! ;):)

Ja, we gaan zeker genieten!!!!!
    Helemaal toppie!
    De gyn zei echt 5 - 6 weekjes....
    Ik denk ook wel meer tegen de 6 aan!
    Maar ze zei ook: we konden van geluk spreken dat we het hartje al zagen kloppen!!!!
    :D

18. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Sansky: super zeg! En idd, hartje nu al kloppend is wel bijzonder!

@Anna: bij Thirza kreeg ik een dag of 2-3 voor mijn NOD die menstruatiepijn en die bleef daarna aanhouden. Is denk ik achteraf de innesteling geweest...
    Ik had normaal altijd wel die menstruatiepijn als ik ongesteld moest worden, maar dan was dat de dag voordat ik ongesteld moest worden en werd ik na 1 dag van die pijn dus echt ongesteld.
    Toen dat toen niet gebeurde, en mijn temp mooi hoog bleef, wist ik het dus zelf al wel, ook al testte ik pas 19 dagen overtijd toen positief.

@Jannie: wel rustig aan he? Beroerd en klussen is niet zo'n fijne combi hoor ;) Beterschap!

@Ploon: lijkt mij zwanger! Spannend!

@all: mijn temp vanochtend weer hoog, en FF geeft nu ook mijn ei op dinsdag aan, dus ik kan over 11 dagen testen :D Heel spannend....

19. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    @Ploon: ik zie duidelijk een streep hoor, dus ik zeg zwanger. Hopelijk blijft ie mooi donkerder worden.
    @Sansky: wat een super mooie foto, en zo duidelijk al. En natuurlijk helemaal te gek dat je al een hartje hebt gehoord. Wat lijkt me dat fijn. Gefeliciteerd.

Hier verder geen nieuws eigenlijk. Mooie knaltest gehad vanmorgen dus ben behoorlijk positief. Vorige keer ging het vandaag laat op de avond fout, dus ben blij als het morgen is. En dan maandag de verloskundige bellen, heb er nu al zin in. Dan echt een afspraak staan om naar toe te leven. Wordt het toch wat echter...

20. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Dank jullie wel! :D Het is idd een hele duidelijke echo al!
    Ik wilde hem alleen graag iets groter opslaan.... maar weet ff niet hoe...

Kleintje is nu 4,3 mm ... hihi :)

Deel Deze Pagina