Hallo allemaal! Wat geweldig veel goed nieuws!!! Ben een tijdje niet hier geweest, had het super druk, maar geweldig om dit dan weer allemaal te lezen! @Sansky, geweldige foto!!! Ben echt heel erg blij voor je @Manoon en Ploon, PROFICIAT!!!! Wat spannend allemaal @alle nieuwe ; helaas welkom, met z'n alle snel op roze is het doel, haha @Jannie, hoe gaat het meid, heftig allemaal zeg! Hoop dat je het snel weer een plek kan geven, wens je de meest plakkerige beeb allertijde!! @Y30 en mv2b, nog nieuws? Kan zijn dat ik iets heb gemist in het lezen, sorry dan als ik het overbodig vraag.... Hier gaat alles eigenlijk meer dan goed, voel me zwanger, en daarom gister een testje gedaan en ja hoor, heel heel heel heeeeeeeeeeeeel erg licht een tweede streepje, en dat terwijl ik eigenlijk volgende week pas mijn nod heb, waarsschijnlijk pas de 7e. Omdat het streepje zo licht was, vanmorgen nog eentje gedaan, en weer heel snel een twee heeeeeeeeeeel licht streepje (kan nog geen foto ervan maken) nu dus rustig blijven en de 7e nog een testje, hoop dan een mooie hier te kunnen plaatsen...
Hey, gefeliciteerd 2011! Er hangt blijkbaar voorjaar in de lucht dan, dat iedereen hier op rij zwanger aan het raken is. Nou hopen dat dat virus de niet-zwangeren (incl. mijzelf) ook te pakken krijgt....
welkom terug 2011... hoop dat je gevoel gelijk heeft en het streepje eraf knalt op je nod! hier hoop ik op een spoedig ei... hebben vanochtend iig ons best gedaan vind het wel weer heel erg spannend.. tot nu toe elke keer gelijk zwanger... dus spannend... vandaag iig heerlijk van het weer genoten.. lekker met een roseetje in de tuin gezeten en tussendoor aan de kamer van de jongste gewerkt.. de muur is nu lekker fris blauw.. met witte meubels en een mooi groot carsschilderij.. van mijn dinnetje heeft tie voor zijn verjaardag alvast een mooi blauw cars autovloerkleed geregen, dus die ligt er ook alvast.. ben weer zo trots op de kamer... nu nog ff wat kleine dingetjes en dan is ie echt af! zo ff de jongens op bed (de jongste slaapt ivm de verflucht in onze kamer) en dan lekker in de tuin zitten met een mooi boek...
@ 2011; Spannend hoor zo'n vroeg streepje, klinkt goed! bij deze voorzichtig gefeliciteerd. @ Ploon; ennn, heb je nog een testje gedaan? Is er al een donkerder streepje gespot? Zo ja, niet vergeten jezelf op roze te zetten in ons lijstje hé, past mooi bij de rest van het roze @ manoontje; ik heb volgens mij geen berichtje meer van je gezien, maar je bent voorbij het kritieke punt van de vorige keer toch? Of is dat morgen? Komt vast goed, en dan maandag lekker een afspraak plannen bij vk. @mamav2; hoe is het? Nog geen ongi? Maandag schiet nu echt lekker op, duimen voor een knaltest. Hier; niets bijzonders te melden. Heerlijk genoten van de mooie dag.
Ploon, jij trouwens ook gefeliciteerd! Ik zag jou test! Wauw.. mooi! Toppie! All, hier nu pas even online.. ben ook zooo misselijk .. goed teken he! Hihi.. Wat een weertje vandaag he?
Ploon, ik krijg over 2 weken weer een echo..... bel Maandag even voor een afspraak te maken. Dan krijg ik met 11 - 12 weken een echo, en dan krijg ik mijn uitgerekende datum pas te weten! Maar ik denk rond 27 - 28 Nov. Mooie maand he..... 11 - 2011
2011 ook alvast een zachte gefeliciteerd voor jou... wat mooi dat de meesten toch al weer mooi op roze gaan een goed vooruitzicht voor de rest mv2b: weet je al iets nog geen ongi toch ga testen wij zijn nieuwsgierig!!! rest van de dames suc6!!!
2011, jaaa! Spannend..... even testen op je NOD ! Is nog lang wachten he... hm... hihi.. Ik duim voor een duidelijkere!
@2011: spannend, hoor. En zo vroeg al positief testen . Wauw!! Heel zachtjes al: Gefeliciteerd! @Sansky: wat veel echos Super! Elke keer weer die bevestiging. @Jannie: gefeliciteerd met je zoontje. Hier vanochtend een CB-testje gedaan met tijdsaanduiding. En ja, hoor... Had wel gedacht dat ik nu 2-3 weken zou zijn, maar hij geeft 1-2 weken aan. Terwijl gister mn NOD was en ik een cyclus heb van minder dan 28 dagen. Dus hoe dat kan? Ik snap dat niet. Ideeën? Maar ach . Het belangrijkste is dat ik zwanger ben. Het testje van gister (KV) was ook al wat donkerder, maar nog niet een knalstreep, dus ik geloof dat ik nog niet mega veel HCG in mn lichaam heb. Maar dat komt vast Ik heb nog 2 testjes, die maak ik deze week op en dan is het mooi geweest @Y30: ik zal mezelf op roze zetten Jij nog even wachten op je ei? En hoe is het met de rest? Nog nieuws? Fijne zondag (helaas met minder zon dan gister). xx
Goedemorgen allemaal. Goed om te lezen dat het goed gaat met onze roze lijst. @2011: spannend! Hopelijk snel een duidelijk streepje. Wel laten zien dan hier hoor. @Ploon: Super!!!!! Gefeliciteerd. @mamavt: ik ben erg benieuwd hoe het bij jou is? Ik hoop op nog meer roze erbij. HIer gaat het goed. Gisteren mijn laatste testje opgemaakt en die knalde enorm! De teststreep was er eerder dan de controlestreep. Nu moet ik er verder maar vertrouwen in hebben dat het goed gaat. Testen zijn op en ik ga er geen meer kopen. Maar het is soms nog wel moeilijk om vertrouwen te hebben. Is wel lastig omdat ik geen kwaaltjes heb. Morgen de vk bellen voor een afspraak. Dat maakt het ook wel weer echter dan. Kan ik naar de afspraak toe leven.
@All, nog geen ongi gelukkig!!! Gister toch een test gedaan, want vergeet heel erg veel. Mijn man wilde graag dat ik teste. Helaas weer wit. Misschien had ik toch tot na het weekend moeten wachten. Heb nu testen besteld want kv is bij ons tijdelijk dicht. Dus op zijn vroegst woensdag pas weer testen. Hopelijk dan meer duidelijkheid.
@Ploon: die CB-indicator is gebaseerd op gemiddelde waardes HCG in je bloed. Als jij wat minder dan gemiddeld hebt, geeft ie dus ook korter zwanger aan. Verder KAN het natuurlijk ook zijn dat je wat korter bent dan je dekt: de innesteling neemt tussen de 2 dagen en de 2 weken in beslag, en je zwangerschap begint pas echt bij de innesteling, dus tja... Maar dat hoor je bij de termijnecho wel Hier geen bijzonderheden, temp blijft mooi hoog, FF gaf mijn ei ook op afgelopen dinsdag aan, dus we zijn aan het aftellen: nog 9 dagen voor ik m'n eerste testje kan wagen Eerder doe ik niet, heeft hier toch geen zin, heb beide keren pas na NOD positief kunnen testen, (19 dagen en 4 dagen overtijd).
Mamav2b, ooo spannend! Ik duim voor je Ploon, waaw mooie test meid! Manoontje, yes een laatste knaller gehad! Super! Jannie, dinnetje! Hoest met jou? Waar ben je?? All, zwaaiiiiii zwaaiiiii allemaal een fijn weekend gehad? Hier wel hoor.. Vandaag moet ik flink aan de poets hier..
hier ben ik... zijn het weekend lekker druk geweest met de cars-kamer en zondagavond had ik weer GO. vandaag is de oudste vrij, dus lekker tot 9 uur in bed gelegen met spelende kindertjes om me heen zo maar druk aan de was en de strijk.. die krijg ik maar niet weg en vanmiddag krijg ik weer klanten mooi wat extra centjes voor de verjaardag donderdag
anders ga je toch naar de ha? die kan evt in je bloed testen.. kunnen ze evt ook de opbouw zien van de hcg. spannend hoor meis!
Oh leuk.. Is las trouwens hoe het een beetje geworden was, lijkt me erg mooi zo'n kamertje Zoontje van m'n man heeft een eigen stoere spider-man kamer.. Die heb ik toen helemaal alleen gemaakt. Is echt een leuk kamertje... En voor 't kleintje heb ik alle ideeen ook al in mijn hoofd.. hihihi.. Toen was ik nog niet eens zwanger! Hier ook druk met poetsen.... En wassen ook.. En strijken moet ik ook nog! Jeetje.... pfff..
de oudste wilde ik eerst ook spiderman(heeft tie oa ook een schooltas en gymtas van) maar uiteindelijk is het een reddingbotenkamer geworden.. is ie dol op, net als zijn pa! de nieuwe babykamer ga ik pas over nadenken als we zwanger zijn en weten wat het word...