zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Hihi stoer hoor! :)
    Oke... dat kan natuurlijk ook.
    Wij willen het als verassing houden! ;) Heel spannend dus!

2. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    we hebben 2 jongens.. bij de oudste wisten we het perongeluk bij 36 weken (had een ctscan en toen verkletsten de verpleegsters zich)
    bij de jongste wisten we het niet..
    en nu is het gewoon practisch..
    word het een meisje dan kan ik alle kleding van de jongste gaan uitzoeken en in de kledingcontainer doen en op internet zetten..
    scheelt dan weer een hoop ruimte...

3. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Oooh.. dat lijkt me wel erg vervelend, als je het niet wilt weten en hun zich ''verlullen''.... :(
    Maarja, daar kun je dan toch niks aan veranderen op dat moment!
    Ja dat is ook zo... dan kun je dat weer opruimen, scheelt idd weer veel ruimte..

4. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    @Jannie, ben vorige week bij de ha geweest en die verwachte dat ik of het weekend ongi zou worden of een posi test. Het is nog geen van beide. Ze heeft toen een inwendige echo gemaakt en daar kon ze op zien dat de eisprong geweest was, maar kon nog geen vruchtzakje ontdekken. Dus het is gewoon afwachten.
    begin wel steeds meer de moed te verliezen dat het deze ronde raak is. Dus laat ongi maar gauw komen dan kunnen we weer verder.

5. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    liever die posi test meis ;)

6. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    @Mamavan2boys; wat verschrikkelijk die onzekerheid. Kan me voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent.
    @Jannie: oh echt? Dus ze hebben het verklapt toen. Dat is ook wat. Was je gevoel juist toen? ;)
    @2011: nog een testje eraan gewaagd?
    @Manoontje: hoe ist?
    @Rozemarijke; het is nog even stilzitten op het wachtbankje hè. Wat duurt die periode lang hè voor je gevoel?
    Hier blijf ik onzeker. Zoals nu zit ik aan m’n bureau en denk ik; Voel ik iets? Word ik ongesteld? Zulke dingen. Heel vervelend, maar ik denk dat die onzekerheid pas (voor een groot deel) weg is als ik de echo heb gehad. Vandaag gebeld en ik mag 2 mei. Dan ben ik net over de 8 weken (dit ivm de mk en m’n leeftijd – nekplooimeting). De intake bij de vk heb ik dan 5 mei. Moet toch goed komen op Bevrijdingsdag ;)
    Vandaag geen test gedaan, maar die testen branden in het laatje. Heb gewoon de neiging om er vanmiddag één te doen, maar ik doe het niet. Misschien morgenvroeg, maar ik had me voorgenomen te wachten tot woensdag. En volgende week wil ik nog één keer een test van CB doen om te zien hoeveel weken die aangeeft.

7. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    probeer te genieten meis..
    en spannend 2 mei... klinkt nog zo ver weg... maar gaat zo snel..

en ja, mijn gevoel was toen goed.. was s een meisje geweest had ik echt moeten wennen..
    bij j wist ik het niet... eerst dacht ik meisje maar hoe verder ik kwam , hoe meer ik neigde naar een jongen...
    als ik nu de chinese kalender bekijk, is er veel kans op een meisje.. maar de kans blijft 50/50 ;)

keek ik net naar buiten... staat er politie die langs de deuren ging en is de tr bezig bij de overburen... vanacht ingebroken.. bah.... lig je ook niet lekker...
    nu ff bakkie koffie en dan weer verder.. de kast van de jongste is bijna om.. de machine staat aan... nu de rest nog... ben ik nog wel ff zoet mee.. maar goed dat ik komende week 's avonds bijna geen afspraken heb staan...

8. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Ploon, spannend 5 Mei! ;)

Jannie, goed zo ;)

Hier badkamer klaar.. 1e machine al opgehangen... heb van mannetje een soort van droogmolen gekregen wat je dus aan de muur kunt hangen en helemaal in kunt klappen.. echt een fijn ding.
    De was hangt heerlijk buiten te drogen, in de zon :)

9. dieni

dieni Actief lid

17 mei 2010
    113
    0
    0
    Zelf een mk gehad en ik wilde eerst wachten op mijn volgende menstruatie dat heeft 32dgn geduurd, hierna hebben we weer geklust en was het weer raak. Tot nu toe gaat alles goed! Succes ermee..de cycles kan nu een beetje ontregeld zijn. Je mag tellen vanaf het vruchtje is afgekomen is dag 1 menstruatie.

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    heb een droger ;) de machine staat op zolder en ben te lui om 2 trappen naar beneden te lopen met de was..

11. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Jannie, helemaal makkelijk.. een droger.. ik denk dat ik die aanschaf voor straks met de kleine.. wel zo gemakkelijk..

All, heb net gebeld voor de 2e echo..... mag 18/4 :D

12. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Sansky: voor de kleren van je kindje is de droger niet geweldig handig: een heleboel mag er niet in, rompers krimpen ook gigantisch in de droger, (ik kon er na de eerste ronde een heel stel nieuw kopen :().
    Dus let daar even op!

Wij hebben een wasdroog-combi en daar gaat wel alle ondergoed in, sokken, handdoeken en beddegoed. Scheelt een hoop ophangwerk en een hoop in-de-hang-wasgoed ;)

13. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Hm.. oke.... das niet fijn nee...

14. raspberry

Nog maar eens ter bemoediging ;): ik heb bij Thirza 19 dagen overtijd positief getest. De innesteling kan echt 2 weken duren, en pas daarna gaat er HCG in je urine komen langzamerhand. Zo'n 10-14 dagen na de innesteling kun je pas testen, dus geef de moed nog niet op hoor! Je had wel kwaaltjes toch?

15. raspberry

@Ploon: niet teveel fixeren op die testen hoor. En CB niet teveel geld laten verdienen, die indicators zijn echt stompzinnige marketingtroep. Kun je beter ff wachten tot de echo! ;) (En dat geld dan gebruiken om wat leuks voor je kleintje te kopen) ;)

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    betreft babykleding in de droger... ik heb een speciale babystand..
    ik droog zowiezo altijd op lage temp. duurt iets langer, maar daardoor krimpt de boel niet :D
    hang ook wel veel te drogen in het trapgat, maar daar passen geen 4 draaien...

17. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    @Ploon: leuk die afspraken!!!!! Echt wat om naar toe te leven :)
    @mamav2b: pfffffft, lastig dat afwachten zeg. Ik hoop snel duidelijkheid voor je, en dan natuurlijk wel met een positieve test.

Hier vanmorgen de vk gebeld en ik ben blij! Ik mag 27 april voor de intake komen en 3 mei de echo :D Ik dacht echt dat ik pas een echo kreeg bij 12 weken, maar toen ik vroeg of je eerder mag na een mk zei ze gelijk dat het goed was en mag dus bij 9 weken. Vind ik prima!!!!:D Dus nu is het aftellen geblazen.... Alleen jammer dat het net niet voor koninginnedag is.....

Verder vandaag ook nog even aan de schoonmaak. Normaal werk ik vandaag maar opa en oma zijn op vakantie (passen normaal op op de maandagen) dus heb een dagje vrij genomen. Net heerlijk met zoonlief de hele ochtend buiten geweest. En als hij zo gaat slapen ga ik ff schoonmaken. Vloer ziet er niet uit dus moet echt even dweilen.

18. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Ik ben trouwens ook superblij met mijn droger hoor. Maar doe er inderdaad geen babykleertjes in, maar wel hydrofielluiers, sokjes en natuurlijk de eigen handdoeken, beddegoed en ondergoed. Zou niet weten wat ik zonder dat ding moet hoor....

19. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Manoontje, wat fijn zeg!!! Nu streven naar die datum! :D

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    sansky, op naar de volgende echo! fijn dat je extra mag!
    hoe voel je je nu?

Deel Deze Pagina