zwanger worden na miskraam

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door manoontje, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    In verwachting raken van ons 2e Wondertje!
    Ja fijn he!
    Toch weer wat extra zekerheid ;)
    Ik voel me nu heel goed, ben niet misselijk..
    Ik hou nu regelmatig ff wat pauze tussen de dingen die ik moet doen...
    Net de wc gepoetst...
    En 2e machine aangezet..
    Zit nog steeds in huispakkie hihi... lekker toch :p
    Ben me aan het bedenken wat ik nu ga eten..... :)

2. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Uiteraard hopen we op een posi test, maar die hoop wordt wel steeds een beetje minder. Heb nog wel steeds allerlei klachtjes, opgezette onderbuik, last van mijn boops, enorm vergeetachtig.

@manoontje, spannend zeg allemaal. Wel fijn dat je eerder mag voor een echo dan heb je wat minder tijd om je erg druk te maken.

@Sansky, wat snel alweer een 2e echo! Leuk hoor!

3. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0
    Mamvan2boys, jaa leuk he! :D

4. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    yoehoe.. ben zo trots.. de jongste ligt nu voor het eerst in een juniorbedje... hij is zonder zijn bedje uit te gaan. lief gaan slapen...
    de kanjer.. ben ooooo zo trots...

ondertusen dus lekker in huis bezig kunnen zijn.. er is gezogen en de wc is gedaan.. nu ff gauw naar boven om een nieuwe draai aan te zetten en de was op te hangen...
    kan ik oo trots zijn op mezelf ;)

5. Sansky

Sansky Fanatiek lid

3 jan 2011
    3.391
    0
    0

Wat goed van je kanjer! :D Toppie!

6. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Goed zeg van je kanjer. Ik hoop dat mijn zoontje straks ook zo soepel naar zijn nieuwe kamertje gaat. Vind het wel moeilijk om nieuwe kleuren en thema te bedenken hoor. En peuterbed of niet? Pffft, lastig. Wat heb jij? Peuterbedje of gelijk een gewoon bed? Ik vind een groot bed gelijk zo'n grote stap voor hem.

7. mamvan4boys

mamvan4boys Bekend lid

1 feb 2011
    770
    0
    0
    Jannie, wat super goed van je kleine ventje. Wat worden ze dan ineens groot he? Onze jongste hebben we gelijk in een groot bed gedaan, maar dan zijn het echt minimensjes.
    De oudste van ons heeft ook een cars kamer. Blijft leuk. Onze jongste heeft een bob de bouwer kamer. Zelf geschilderd op de muur. hij is er nog steeds trots op! (En zijn mama natuurlijk ook)

8. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    de oudste is gelijk naar een groot bed gegaan, maar die was ook wat groter (j is 9 maanden kleiner als s)

de jongste ligt nu in een peuterbedje, maar heb alles van mijn schoonzus geleent... vond het zonde om te kopen nl..
    mocht een 3de een meisje worden gaat j in de loop van de tijd naar een kleinere kamer en krijgt tie een hoogslaper..
    en voor een hoogslaper is ie nu echt nog te klein...

9. Anna27

Anna27 Fanatiek lid

7 feb 2011
    2.484
    0
    0
    Ik ben vandaag naar de gynaecoloog geweest voor de 'nacontrole'.
    Achteraf bleek dus inderdaad dat het ook wel telefonisch had gekund...
    hij heeft alleen gevraagd hoe het ging, of ik er nog last van had gehad, en of ik alweer ongesteld was geworden.
    Hij bood nog wel aan om een echo te maken, maar zei dat daar niets op te zien zou zijn. Hij kon natuurlijk ook niet zien of ik vorige week inderdaad een eisprong heb gehad...

Nog even een paar dagen afwachten dus!!

@Jannie: stoer hoor, van je zoon!

En iedereen met een mooie test of echo: gefeliciteerd!

10. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    Goedeavond allemaal,

Wat een verhalen weer, goed om te lezen dat er zoveel echo's aan zitten te komen!! Spannende tijd dus!

Ik zit me hier helemaal gek te maken, sorry dus voor dit echo berichtje.. Het weekend nog 2 testjes gedaan, en weer allemaal positief, alleen na een kwartier ofzo verdwijnt het tweede streepje....Ze zeggen, na 3 min test aflezen en max na een kwartier mag je geen beslissing aflezen van deze test en heb ze vorige maand ook gebruikt, daar waren ze negatief en bleven ook negatief..Tweede streepje van de eerste test is ook weg, allemaal van midstream...iemand hier bekend mee want snap het allemaal niet meer zo goed. Tweede testje was een dipstick, daar staat wel nog een tweede streepje, dus....
    Net een testje van kruidvat gedaan, en die gaf wel een kruisje, heel heel licht en heb geprobeerd een foto te maken, weet niet of jullie het kunnen zien, maar als jullie zin hebben om mee te kijken...heel graag... Wat denken jullie?

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hey allemaal,

Zo wat is er veel geschreven! FF een avondje geen tijd gehad gister en kan het meteen amper bij houden:D

@Ploon, Super dat alle testen positief zijn. M.b.t de CB met weken indicator, ik had precies het zelfde, 1-2 weken terwijl het volgens mij 2-3 moest zijn. Schijnt inderdaad te maken te hebben met laag in je HCG zitten. Maar alles wat je uitplast is overbodig, dus voor je kleintje heb je sowieso hormoontjes genoeg:)
    @2011; knap hoor dat je het testen kunt uitstellen, zou zelf zo benieuwd zijn of het streepje duidelijker wordt.
    @Manoontje: Super dat je over je kritieke punt heen bent, en die echo afspraak kun je lekker naar toe leven.
    @ Sansky: Wat super dat je al weer zo snel voor de volgende echo mag!
    @Moedervan2: PFFF...jouw lichaam maakt het wel helemaal spannend;)! Met de klachtjes die je omschrijft en uitblijvende ongi, zit de kans er nog steeds in. Maar kan me goed voorstellen dat die witte test je onzekerheid geen goed heeft gedaan. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt in de vorm van een posi test.

Voor alle meiden in de wachtstand, sterkte het blijft vervelend.
    Hier mag er aan het eind van de week waarschijnlijk geklust worden, ik moet volgens de bijsluiter woensdag de eerste ovu test doen. Maar twijfel of ik er morgen al één zal doen, wil mijn ei niet missen.

12. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    Hahaha, Y30, we hebben elkaar gekruisd, ik kan me helemaal niet beheersen zoals je leest :)

Ik zou inderdaad eerder beginnen met de ovutestjes, mijn ei was er een halve week eerder als ze hadden voorspeld en ik had een echo om het te bevestigen..;)

13. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik was iets te vroeg met mijn berichtje zie ik...(toch niet gewacht met testen;))
    Ik kan wel een plusje zien, maar inderdaad wel licht. Ik zie in je banner dat je nog behoorlijk ver voor je NOD zit, zou het overmorgen nog eens proberen, of op NOD. Wel vervelend voor je want tegenstrijdige testen geeft natuurlijk wel onrust, heel begrijpelijk!! En dan valt het wachten helemaal niet meer mee:(.
    Sterkte!

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    hihi berichten elkaar weer gekruist:D:D

15. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    Hahaha, we zijn goed bezig he..Ben blij dat jij ook wat ziet...misschien is het dan toch raak...
    banner klopt niet helemaal meer volgens mij, want heb mijn ei dus eerder gehad, zou eerder de 7e of de 8e zijn in plaats van de 10e..
    Denk dat ik morgen nog maar wat kruidvat testjes insla en dan in het weekend nog eens..hoop dat het dan overduidelijk is..

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ambitieus wachten tot het weekend met testen;):D. Of bedoelde je nu testen in slaan en in het weekend weer testen in slaan:D

17. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    :):):) Ik probeer het eerste...maar ben volgens mij een rasechte testverslaafde!!!
    Dus....als iemand nog aandelen wil gaan kopen voor de kruidvat, nu is de tijd want ben bang dat ik me niet kan beheersen deze week :p

(ben blij als deze week voorbij is....:$)

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Kan ik me goed voorstellen! Heel veel sterkte met de zelfdicipline:)
    En anders kost het een tientje, heb je toch 4 testmomenten voor ;), aandelen misschien geen gek idee :D

Slaap lekker!

19. 2011

2011 Actief lid

16 feb 2011
    141
    0
    0
    Jij ook! Thanks voor het meekijken

20. raspberry

raspberry Niet meer actief

Pak dan iig de kruidvat 2 voor 5 euro: die zijn gevoelig en testen de meeste vrouwen vroeg positief mee...
    Verder moet je je, voor NOD, echt niet gek laten maken door dunne streepjes: die verschijnen echt alleen als er HCG zit, en aangezien je ze binnen de tijd hebt afgelezen, geldt die uitslag dus. Hier hebben die lichte lijntjes, (ik heb nooit verder getest als ik binnen afleestijd een licht streepje had, en ze waren hier licht: in kunstlicht niet af te lezen), altijd betekend echt zwanger :)

Deel Deze Pagina